Een zeer goede service.

Heel goed bedrijf

Mooi bedrijf en de koffie staat altijd klaar

Fijn bedrijf leuke medewerkers

Erg fijn geholpen. Ik ga zeker terug komen.

Hele goede ervaring

als je er komt zijn ze allemaal even netjes en vriendelijk ,word je koffie aangeboden echt klant vriendelijk

Net bedrijf met uitstekende service

Een auto gespot op het internet, net online en meteen gebeld. Ze waren bereid om de auto een week vast te houden vanwege de afstand. We werden netjes ontvangen al was er wel wat hectiek. Ze hadden net te horen gekregen dat ze bij de top 3 zitten van beste onafhankelijke Bovag garages. Voor ons een fijn idee en gaf het gevoel dat we goed zaten. Na een proefrit en een fijn gesprek tot de koop overgegaan. We kregen netjes een broodje voor de lunch en omdat we niet in de buurt woonden ook nog een volle tank benzine. Oftewel een fijne garage met een nette service. In oktober zullen ze ongetwijfeld de eerste plaats winnen.

Mooi makkelijk en snel

SUPER

Fijn personeel, en zeer klantvriendelijk.

APK en reparaties aan Landrover snel uitgevoerd.

APK en reparaties aan Landrover snel uitgevoerd. Monteurs denken in oplossingen. Met een 25-jarige auto kan wel wat tegenzitten. Daar had ik als klant beter rekening mee moeten houden. Nu moest er door de monteurs extra tijd worden geïnvesteerd, dat gaat altijd ten koste van andere klussen, denk ik.

Bekwam, vriendelijk, klantgericht, gastvrij.

Nooit eerder zo één vriendelijk, begripvol en behulpzaam autodealer tegengekomen. Klasse!

Remmen hadden piepend geluid contact opgenomen direct afspraak kunnen inplannen Leenauto gehad en daarna de auto kunnen ophalen super service en vriendelijke mensen garage is een aanrader

professioneel en klantvriendelijk

vriendelijk ontvangen en het ziet er allemaal netjes en uitgebreid uit

Goede en vriendelijke medewerkers. Voor zover ik kan beoordelen: goede vakmensen die netjes werken. Bij onverwachte problemen denkt men altijd mee voor een goede en snelle oplossing. Klasse!

Erg prettig!

Fijne en vlotte service met aandacht voor de klant!

Hele goeie service

Mijn verlichting van de caravan deed het niet meer, Olthof gebeld en kon direct komen, ondanks dat ze heel erg druk waren was ik direct aan de beurt en was het probleem binnen 5 min gevonden en opgelost. Terecht genomineerd jongens.

Fijn, nuchter en vertrouwd

De tweede auto die ik hier gekocht heb en wederom prima geholpen. Ze denken met je mee, nemen de tijd voor je en je krijgt eerlijk antwoord op al je vragen. Aanbod van auto's goed, waardoor je altijd wel iets kunt vinden wat bij je past.

Erg goede service!!

Zeer goed geholpen met een kapotte band!

Zeer aangename service

Fijn contact, flexibel in de afspraken, eerlijk verhaal.

Een van de beste garage In Nijverdal.

Goede garage en service

Erg vriendelijk en zeer vakbekwaam!

Ben tevreden over het onderhoud

prima bedrijf

positief werken hard

de garage is top, maar de behandeling in de winkel is slecht. geen begroeting. Geen aandacht - appen en andere ' belangrijke' zaken

Goedemorgen Martin, bedankt voor jouw mooie cijfer aan ons, we hebben elkaar zojuist gesproken over het aandachtspunt. Bedankt voor je feedback, we gaan er mee bezig! Groeten, Ian Olthof!

We zijn weer goed geholpen.

Een goede , eerlijke en snelle service

Mijn auto voor een beurt gebracht , vakkundig onderhoud en netjes schoon terug gekregen.

Denkt altijd mee in oplossingen

Collenstaartweg 7

7443RM Nijverdal