Super goede service

Ik heb mijn eerste auto particulier gekocht waarvan de distributieriem van vervangen moest worden op aanraden van mijn overburen heb ik gerage feijts gebeld ik kon meteen de volgende dag terecht! Super service De hardwerkende man / mannen luisteren goed naar de wensen van hun klanten en voeren de werkzaamheden uit voor een zeer goede prijs ik ben zeer tevreden over auto gerage feijts een echte aanrader!

Autoverkauf Fiat 500X

Sehr seriöses Autohaus. Herr Feijts hat das Geschäft pünktlich und souverän abgewickelt. Alle Vereinbarunen wurden 100% eingehalten. Feijts Auto kann Ich 100% weiterempfehlen!

Fijne behandeling bij aankoop auto

Op internet een auto gevonden die ons aansprak. Alleen moesten we wel meer dan een uur rijden. Bij het eerste contact de auto gekocht, de week erna de auto opgehaald. De verkoper tevens eigenaar is een prettig persoon, hij neemt alle tijd voor je. Uitgebreid uitleg over de auto gekregen. De erbij bestelde trekhaak werd ongevraagd met nummerplaat geleverd. Bij het weggaan werden we nog verrast met een mooie bos bloemen.

Prima bedrijf eerlijke hardwerkende mensen. Staan voor de auto\'s die ze te koop hebben. En nog gezellige mensen ook.Die nog tijd voor je hebben.

We kochten voor de eerste maal een mercedes bij Feijts auto\'s met garantie. We werden fijn en deskundig geholpen door verkoopmedewerker Bas. De garage houdt zich bovenmatig aan de gemaakte garantieafspraken. We hadden vaak wat problemen met hardnekkige ESPmeldingen tijdens het rijden. Dit is ondanks de ruime overschrijding van de garantieperiode door Jos Feijten met zijn deskundig personeel verholpen. Petje af voor dit bedrijf. We bevelen deze garage bij iedereen aan. Wat ze beloven doen ze ook.

Wij kochten voor de tweede x 1 Mercedes bij Feijts auto\'s en zijn al meer dan 10 jaar heel tevreden over de service van de firma Feijts, echt heel speciaal in het bijzonder van klant vriendelijkheid van Bas.

Al meer dan 30 jaar lopen we bij garage Feijts naar binnen voor onderhoud en goed advies voor een nieuwe aanschaf van auto\'s. Gekochte auto\'s bij Feijts hebben we gemiddeld meer dan 10 jaar met weinig kosten voor onderhoud gereden. Nu weer heel blij met een \"nieuwe\" auto.

Wij zijn goed en deskundig geholpen door verkoopmedewerker Bas bij het kopen van onze auto. Zeer vriendelijke en correcte afhandeling.

Donderdag 4 mei reden wij langs Reuver en het olielampje begon te branden. Feijts was bereid ons direct te helpen. Hele professionele en vriendelijke service. Binnen een kwartier waren we heel goed geholpen en weer op weg. Een hoge beoordeling meer dan verdiend.

Simpel de best .een bedrijf dat alles doet om een klant zich de koning te laten voelen. Dit bedrijf beveel ik ieder een aan

Vriendelijk en deskundig geholpen bij de aanschaf van een occasion.

Snel en betrokken. Geen nonsens verhalen en kwaliteit straalt er vanaf.

Waar een telefoontje al toe kan leiden tot het kopen van een auto. Super toch!!!!

onlangs een mooie hyundai i30 wagon gekocht. goede service. ik kreeg zelfs een gratis leenauto mee om de wachttijd te overbruggen.

Fijn om zaken mee te doen Helemaal klantvriendelijk

Nissan Juke overgenomen, alles prima verlopen. communicatie was ook zeer goed. Mooie auto en goed beschreven. Bas bedankt voor de goede zorgen.

Wat een super service! Vanmorgen gebeld en mocht gelijk langs komen . Erg klantvriendelijk :) En natuurlijk top service ! Tot de volgende keer !

ik kom al jaren bij feyts ,mijn persoonlijke ervaring is goed je hoeft maar te bellen en ze helpen je en dat kan ik waarderen.

Ik heb een mooie Mercedes gekocht. Kundigheid, en services was optimaal hetgeen veel vertrouwen geeft. Vooral de begeleiding van de heer Feijts was heel hartelijk. H. Scholle

Hier hebben wij onze auto gekocht.Werden heel correct en vriendelijk geholpen.Wij zullen deze garage dan anderen ook aanbevelen.Zijn heel tevreden.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Zeer goed, klein bedrijf waar de klant geen nummer is.

Wij zijn gastvrij en eerlijk geholpen bij de koop van een Skoda Fabia. Goede service zonder poespas. Een gemoedelijke sfeer.