Vind dit een heel fijn autobedrijf. Klantvriendelijk, servicegericht, digitaal en technisch goed onderricht. Dus dik tevreden.
Denken mee met de klant
In 2010 een Hyundai gekocht. Sindsdien in onderhoud. Gezien de goede ervaringen, bij het verlies van het dealerschap, niet overgestapt naar de van der Linden Groep.
Zeer goede service, erg klantvriendelijk en denken mee met de klant.
Een prettig bedrijf met een oor voor jou vraag.
Altijd klant vrienderlijk,word goed geholpen, en staan altijd voor je klaar .
Top service, vriendelijk en behulpzaam personeel die duidelijk alle mogelijkheden bespraken en alle tijd namen om ons een zo goed mogelijke keuze te laten maken.
Kundig, maar prijzig
Prima, klantgericht advies. Kleine miscommunicatie bij vervanging banden achter. Werden de voorbanden naar achter en nieuwe banden voor geplaatst. Deze werkwijze was niet duidelijk overgekomen. U begrijpt onze verbazing. Bij navraag is alles goed uitgelegd. Geen probleem dus.
goed en ik ben tevreden
ben al 30 jaar klant dat zegt denk ik genoeg
Goede vlote service
Ik had priblemen met starten van mijn auto. Zonder afspraak even langs garage Jan van der Linden geteden. Ik werd direct geholpen en een half uur later kon ik opgelucht vertrekken! Super
die is prima en goed
Heel klantvriendelijk!
Fokkerstraat 36
2722 NK Zoetermeer
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.