Goede ervaring. De medewerkers zijn zeer klantvriendelijk en je wordt echt goed geholpen. Ik was eens onderweg voor een nieuwe band, ik kwam een half uur te laat door een file. Dit was helemaal geen probleem, ik voelde me echt begrepen.
Ik heb binnen 6 maanden 2 Opel Corsa\'s bij jullie gekocht. Ook de service is top. Een tevreden autobezitter.
Een mooie I10 gekocht in oktober 2016. Vriendelijke verkoper, maar er werd niet vermeld dat voor geïmporteerde Hyundais de 5 jaar garantie niet geldig is. Achteraf wel 1,5 van de Linden garantie gekregen, maar miz moeten zulke dingen van te voren worden verteld. De contacten over dit onderwerp verliepen wel prettig. Ik moest zelf uitvinden hoe de boordcomputer van Spaans naar NL gezet moest worden. Er was ook geen instructieboekje in de auto; deze heb ik later opgehaald. Om deze reden beoordeel ik de service laag.
uitstekende service.
ben al jaren zeer tevreden over dit bedrijf
Erg jammer dat wanneer je een dag voor de afspraak om te kijken voor een auto en er speciaal een verlofdag voor moet opnemen deze dealer op de dag zelf belt er meldt dat de auto verkocht is onder voorbehoud.
Erg fijne garage met goede behandeling en service
betrouwbaar, makkelijker bereikbaar (telefonisch), afspraken snel te maken
Ik ben \"nieuwe\"klant van het autobedrijf en heb positieve indruk ervan: Hoge servicegraad, goed kwaliteits niveau; enthousiast en gepassioneerd medewerkers. Tevens een toegankelijk en dienstbaar bedrijf:ik was verheugd toen ik voor aanschaf van 4 nieuwe banden een lager prijs betaalde dan bij Kwik-Fit (inclusief ANWBlid en extra kortingen!).TOP!! Onderhoudsbeurt en APK was volgens afspraak en naar tevredenheid uitgevoerd.
Prettig erg vriendelijk personeel
Vanaf het moment dat wij onze nieuwe nieuwe auto daar hebben gekocht goede ervaringen. Jammer dat het Hyundai Dealerschap is beeindigd
Uitstekende service en je wordt vakkundig geholpen,Vriendelijk personeel
Ik heb een zeer vreemde ervaring. Ik heb me geabonneerd en betaald op/voor de pech hulp service, maar ik heb alleen een foldertje onrvangen en verder niets, geen lidmaatschaps kaart, geen te bellen nummers ingeval vsn nood, met op mijn vraag , de mededling dat dit voldoende was. Maar bij nader inzien klopt dit volgens mij niet, want ik moet minstens weten wie of wat ik, in geval van problemen, in binnen of buitenland moet bellen en ook wat er niet of wel onder hulp wordt verstaan. Op de site heb ik daarover ook niets kunnen vinden.
Prima
Fokkerstraat 36
2722 NK Zoetermeer
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.