Uitstekende communicatie

Fijne garage met goede deskundige service

We zijn al jaren klant bij Van Der Linden auto en altijd fijn, snel en deskundig geholpen. Gisteren net mijn nieue tweedehands auto daar opgehaald. Bij deze aankoop ook een hele fijne deskundige verkoper

Beste Bianca, Dank voor uw review, wij hopen u ook nog jaren van uw mobiliteit te kunnen voorzien! Veel rijplezier en tot ziens! Met vriendelijke groet, Team VDL

Koop daar nooit een auto!

Wij hebben vorig jaar een auto bij VDL gekocht van 40k. Na een maand kregen we wat problemen met de accu, we zijn tot 3x terug geweest maar ze sturen je gewoon weg terwijl we 12 mnd garantie hebben. Uiteindelijk hebben ze de auto 3 dagen in bezit gehad, ze hebben zelf de apparatuur niet om deze nieuwere auto uit te lezen dus zijn ze naar de dealer gegaan om het op te lossen zeiden ze. Nou er was niks opgelost en Jan (de directie) heeft gewoon 3 dagen prive gereden met onze auto! toch handig een auto met gps. We werden als stront behandeld en hebben een advocaat in de arm genomen omdat in de tussentijd maanden verder onze accu het helemaal niet meer deed. NA een aangetekende brief van de advocaat heeft VDL contact met ons opgenomen om de auto te repareren, ik heb een dashcam ingebouwd maar JAN heeft er weer mee naar huis gereden en gewoon de stekker van de dashcam eruit getrokken! Ze hebben na weken/ maanden wachten eindelijk de auto door een dealer na laten kijken, conclusie: hele accupakket moest vervangen worden. Ze hebben er ALLES aan proberen te doen om onder de kosten uit te komen, na 4 maanden is de accu vervangen onder protest. Ik heb gevraagd om de papieren/garantiebewijs van de nieuwe accu maar ze reageren gewoon niet meer op ons. Bij aflevering van de auto zeggen ze een beurt en onderhoud te doen maar LET OP dat doen ze niet!! Ook had de auto versleten banden waardoor wij op de snelweg een klapband kregen. VDL is echt niet te vertrouwen!

Sympathieke behandeling.

De inruil van mijn "oude" auto en de inruil/levering/uitleg van de nieuwe verliep op een adequate, vertrouwenwekkende en prettige manier.

Geweldige mensen!

Heb er pas een tweede hands auto gekocht en ben heel prettig geholpen. Hoop dat mijn auto net zo goed is als de verkopers. Tot nog toe rijd hij als een zonnetje.

Beste René, Dank voor uw positieve bericht! Wij zijn erg blij u goed te hebben geholpen met het vinden van een passende occasion. Veel rijplezier! Met vriendelijke groet, Team van der Linden Auto

Amateuristische oplevering

Gister, 8 apr, onze auto opgehaald. Er bleek niets geregeld te zijn, hadden het idee dat VDL overvallen werd door t feit dat wij onze auto op kwamen halen: auto stond niet klaar, administratief was er niets geregeld. Lakschade minimaal bijgewerkt. Kregen het idee niet echt serieus genomen te zijn. Voor jullie wellicht dagelijkse praktijk n oplevering, voor ons iets 'groots'. Als t dagelijks is, had t professioneler georganiseerd dienen te zijn. Immers, we kwamen geen Mars-reep kopen. Bejegening was wel vriendelijk, maar t geheel wekte irritatie op.....

Prettig personeel met kennis van zaken.

Duidelijke uitleg bij keuze uit verschillende merken en modellen. Vriendelijke medewerkers. Een zeer ruim aanbod van jonge occasions.

Vriendelijk personeel leuke autos voor een goeie prijs

Ontzettend vriendelijke en attente medewerkers en een ruime keuze aan auto’s. Ik wist waar ik voor kwam en Bas heeft me uitstekend geholpen, zonder pushy te zijn. Voor een volgende aankoop zal ik zeker weer naar Van der Linden gaan.

Vriendelijk

We zijn heel goed ontvangen en goed geholpen. Heel vriendelijke mensen . Toppers

Alles zo goed en ontspannen geregeld

Bas van Vliet, chapeau, je hebt ons heel goed geholpen. Ik ben super blij en trots op mijn Panda. Geweldige service, eerlijk en correcte afhandeling, geen haast. Fles wijn erbij, top. Zo ga je als klant met een goed gevoel de deur uit.

Klantvriendelijkheid

Aardige medewerkers, die snel reageren en met je meedenken

Uitstekende verkoop service !!!

Verkopers denken echt met de klant mee, ik had mijn bestelling 3 x gewijzigd en totaal geen probleem. Zeer vriendelijk en behulpzaam ik werd geholpen door Ferry. In vergelijk met veel duurdere merken die ik veelal hiervoor heb gereden is de service hier vele malen beter en vriendelijker.

Ge,ellis personeel

Zeer goede service

perfect en vertrouwd

aan koop van een peugeot 2008 uit 2015 in uitatekende staat. heel vriendelijke verkoper . help jezonser dwang

Vriendelijk en correct geholpen

We zijn keurig netjes geholpen en de auto is goed afgeleverd.

Leuke medewerkers, geduldig en niet opdringerig. Dank Jasmien.

Super geweldige ervaring

Super geholpen, klant vriendelijkheid, medenkend, de moeite die er word voor je gedaan. Kort gezegd, super service en ben echt onder de indruk

Top geholpen!

Op zoek naar een Hyundai Kona en gevonden bij van der Linden Auto Zoetermeer. Fijn geholpen. En met de uiteindelijke keuze en met een goed gevoel de auto gekocht. 2 weken later opgehaald en tot nu toe tevreden (rijden er nu een week mee). Bedankt.

een nette goed rijdende auto

met veel plezier mijn Opel Meriva op gehaald stond erbij als een zonnetje inclusief een strik erop goed nagekeken en na een week vind ik de prijs verhouding van de auto goed in balance

Goede ervaring met Van der Linden Auto Zoetermeer

Op zoektocht naar een occasion terecht gekomen bij Van der Linden Auto Zoetermeer. Van het zoeken naar een auto tot aflevering alles netjes en tot tevredenheid verlopen. Prettig en zeer vriendelijk personeel in woord en daad. Als de service ook zo is, een prima garage.

Zeer goede ervaring

Het gesprek met verkoper Bas van Vliet heb ik als zeer positief ervaren. Voldoende ruimte om op mijn gemak de auto te beoordelen en op de weg te testen. Geen druk, mooie inruildeal voor mijn oude auto en vriendelijk personeel.

Uitstekende geduldige vriendelijke uitleg van onze nieuwe Hyundai Konaa

Afgelopen vrijdag onze Hyundai Kona opgehaald. Er werd uitermate tijd genomen voor de uitleg van alle features van de auto, vanaf het verwijderen en plaatsen van de afneembare trekhaak tot alle mogelijkheden van de bestuurdersondersteuning, de navigatie en de aansluitingen van de mobiele telefoon, en dit in alle rust. Wij voelden ons geen moment opgejaagd, ook als we het niet meteen door hadden. Nogmaals hartelijk dank.

Heel goede service en vriendelijke mensen

Geen druk om te verkopen

Een goede ervaring met de bedrijf