Top service.

Bij deze garage krijg je nog de service zoals je die vroeger gewend was, maar die tegenwoordig niet meer vanzelfsprekend is. Erg blij mee, bedankt fam vd Heijden.

Geen op of aanmerkingen

Goede service en vriendelijke mensen

Als ik kom zonder een afspraak te maken voor een kapotte lamp wordt er zonder zeuren een nieuwe lamp ingezet. De problemen ivm een keuring wordt netjes besproken voordat het gemaakt wordt. Vriendelijke mensen en goede service.

Super service !

Auto weer door de keuring inclusief controle beurt

Gewoon no nonsens

Alles volgens afspraak

Goeie service Wat op de factuur staat, is ook echt gedaan. Eigenaar is prettig in de omgang, niets is teveel en alles is open en transparant.

Zeer deskundig, klantgericht, betrouwbaar, transparant, flexibel, vriendelijk

Ik kom hier al meer dan 20 jaar en kom ervoor uit Amsterdam gereden. Altijd vriendelijk en goed geholpen. Transparant in de kosten en zeer betrouwbaar. Ben nog nooit voor verrassingen komen te staan.

Persoonlijk contact

Netjes behandeld

al jaren klant

al jaren lang klant

Betrouwbaar, servicegericht en vakkundig

Na een probleem met mijn auto uiteindelijk bij Garage v.d. Heijden terecht gekomen. Zeer tevreden met de manier waarop de garage werkt. Garage v.d. Heijden is duidelijk over de kosten en communiceert op een professionele manier. Het bedrijf denkt graag met je mee en is erg service gericht naar zijn klant. Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden!

vriendelijk geholpen

Ik ben al jaren vaste klant

en bedrijf waar wij al jaren en naar grote tevredenheid klant zijn. Duidelijke uitleg bij reparaties en altijd vooraf informeren, geen verrassingen achteraf. Ik kan er altijd even binnenlopen als ik een vraag heb over mijn auto.

Goed geholpen met een storing in de airco. Doordat ik mijn klacht bij de monteur heb kunnen doorgegeven wist deze de klacht op te lossen en was 1 keer mijn verhaal vertellen voldoende.

• Reden bezoek Andere reden

Ik schrijf deze ervaring namens mijn oom die regelmatig Garage vd Heijden bezoekt. Is altijd enthousiast en hij wil graag dat ik namens hem zijn beoordeling doorgeef.

• Reden bezoek Andere reden

Auto koelde niet goed maar is prima gerepareerd,dit was net in de vakantie gratis leenauto meegekregen om op vakantie te gaan. Prima garage kom hier al jaren en altijd zeer tevreden!!!

Eerste keer kwam ik voor een lamp die kapot was werd meteen en snel geholpen tegen een zeer scherpe prijs. Deze garage heeft nu ook het onderhoud gedaan en ik heb het gevoel hier als mens behandeld te worden.

Ik ben echt supertevreden over de service, vanochtend een kapotte auto: na een paar uur al gemaakt. Wordt altijd heel snel en netjes geholpen, medewerkers staan altijd klaar. Ook qua prijs prima in orde. Voor mij geen andere garage meer!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Heb hier vorig jaar een gebruikte auto gekocht die netjes afgeleverd werd. Kreeg ook nog een leuke prijs voor mijn eigen auto terug Na een paar weken ging mijn dynamo stuk. Er werd niet moeilijk gedaan over het repareren van de dynamo, nee ik kon de volgende dag langs komen en er werd een nieuwe dynamo ingezet. Ik kon er zelfs op wachten. Kortom ik heb goede ervaring met deze garage.

kom al ruim 20 jaar bij garagebedrijf e.v.d heyden. dit zegt al genoeg.bij dit bedrijf is de klant echt koning. is zeer betrouwbaar,zeer goede service en denkt met de klant mee. kwaliteit staat ook hoog in het vaandel.Het is nog echt een menselijk garagebedrijf.

Betrouwbaar en zeer klantvriendelijk en het bedrijf denkt met de klant mee