Betrouwbaar, servicegericht en vakkundig

Na een probleem met mijn auto uiteindelijk bij Garage v.d. Heijden terecht gekomen. Zeer tevreden met de manier waarop de garage werkt. Garage v.d. Heijden is duidelijk over de kosten en communiceert op een professionele manier. Het bedrijf denkt graag met je mee en is erg service gericht naar zijn klant. Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden!

vriendelijk geholpen

Ik ben al jaren vaste klant

en bedrijf waar wij al jaren en naar grote tevredenheid klant zijn. Duidelijke uitleg bij reparaties en altijd vooraf informeren, geen verrassingen achteraf. Ik kan er altijd even binnenlopen als ik een vraag heb over mijn auto.

Goed geholpen met een storing in de airco. Doordat ik mijn klacht bij de monteur heb kunnen doorgegeven wist deze de klacht op te lossen en was 1 keer mijn verhaal vertellen voldoende.

Ik schrijf deze ervaring namens mijn oom die regelmatig Garage vd Heijden bezoekt. Is altijd enthousiast en hij wil graag dat ik namens hem zijn beoordeling doorgeef.

Auto koelde niet goed maar is prima gerepareerd,dit was net in de vakantie gratis leenauto meegekregen om op vakantie te gaan. Prima garage kom hier al jaren en altijd zeer tevreden!!!

Eerste keer kwam ik voor een lamp die kapot was werd meteen en snel geholpen tegen een zeer scherpe prijs. Deze garage heeft nu ook het onderhoud gedaan en ik heb het gevoel hier als mens behandeld te worden.

Ik ben echt supertevreden over de service, vanochtend een kapotte auto: na een paar uur al gemaakt. Wordt altijd heel snel en netjes geholpen, medewerkers staan altijd klaar. Ook qua prijs prima in orde. Voor mij geen andere garage meer!

Heb hier vorig jaar een gebruikte auto gekocht die netjes afgeleverd werd. Kreeg ook nog een leuke prijs voor mijn eigen auto terug Na een paar weken ging mijn dynamo stuk. Er werd niet moeilijk gedaan over het repareren van de dynamo, nee ik kon de volgende dag langs komen en er werd een nieuwe dynamo ingezet. Ik kon er zelfs op wachten. Kortom ik heb goede ervaring met deze garage.

kom al ruim 20 jaar bij garagebedrijf e.v.d heyden. dit zegt al genoeg.bij dit bedrijf is de klant echt koning. is zeer betrouwbaar,zeer goede service en denkt met de klant mee. kwaliteit staat ook hoog in het vaandel.Het is nog echt een menselijk garagebedrijf.

Betrouwbaar en zeer klantvriendelijk en het bedrijf denkt met de klant mee