Prima geholpen, probleem opgelost.

Ik kom al lang, tot volle tevredenheid bij Garage Bert Bruil. Mijn auto had na de APK en een grote beurt een vervelend probleem, waar geen mens iets aan kon doen. Een paar keer terug geweest. Bert had van het probleem gehoord, het kwam vaker voor. Ze hebben het probleem opgelost, de auto heeft sindsdien geen slag meer verkeerd gedaan. Mijn hartelijke dank, voor het op prima wijze oplossen van het probleem. Een prima garage met vriendelijke en behulpzame mensen, TOP.

Super.....eigenlijk Douze Points!

Op bezoek in Son vielen alle meters van mijn auto terug naar 0. Auto zelf met startkabels en buurman aan de praat gekregen en meteen naar Garage Bert Bruil gereden (wist garage te liggen en had net tevoren een geweldig mooi artikel gelezen in het weekblad van Son en Breugel over hun visie en aanpak etc.) Mijn probleem voorgelegd en subiet werd er adequaat met testen gereageerd.....nieuwe accu en dynamo zouden euvel oplossen! Niet te lang wikken en wegen....gewoon bestellen was mijn opdracht. Heeft men in het werk gezet en binnen 24 uur was mijn auto weer inzetbaar om te toeren. Geweldige inzet / deskundigheid / vriendelijkheid. Advies luidt derhalve niet lang hellen Garage Bert Bruil bellen!

Vakkundig en betrouwbaar

Met mijn Seat Altea naar deze vakgarage gegaan. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Na inspectie van het probleem een duidelijk advies gekregen over de te verwachten werkzaamheden en kosten. Ondanks dat er pas ruim 2 weken later ruimte zou zijn voor reparatie hebben de monteurs werkzaamheden verricht, waardoor mijn auto eerder dan verwacht weer gemaakt was. Auto rijdt als nieuw.

Klantvriendelijk zonder onzin

Onlangs onaangekondigd binnen gelopen nav stukken. Toevallig in Son. Perfect geholpen. Snel, vriendelijk en eerlijk. Top service.

Geweldige garage.

Wat een geweldige garage is dit! Vriendelijke mensen, prima service, vakkundig personeel en redelijke prijzen. Een echte aanrader!

Kom al enkele jaren als klant bij garage Bruil en elke keer ervaar ik dat je als klant centraal staat. Altijd proberen ze je helpen naar een oplossing. En nooit proberen ze een greep naar je bankrekening te doen. Gewoon hele fijne en betrouwbare mensen.

Alles wat redelijk is kan en indien nodig en miogelijk meteen

Prima bedrijf. Zeer klantvriendelijke werkhouding. Onderhoud en reparaties worden uitgevoerd zonder onnodige kosten en altijd in goed overleg en met duidelijke adviezen.

Wat een top service! Redelijk in paniek gebeld met een kapot raam en werd snel en goed geholpen! Klantvriendelijk en begripvol!!! Ik ben helemaal gelukkig! Dank je wel!

Super service

Wat een fijne garage. Ze denken met je mee naar de juiste oplossing. Nette service, vriendelijke en duidelijke communicatie en geen verassingen achteraf. TOP BEDRIJF!

Prima garage en service.

Eerste keer dat ik hier geweest ben, iedereen is zeer vriendelijk, prima service en goede kwaliteit van de reparatie.

Eerlijk, transparant en vriendelijk. Aanrader.

Zowel ik als mijn zoon komen bij deze garage. Zijn open en eerlijk. Bereid om mee te denken bij aankoop andere auto. Kortom een aanrader die zijn auto op een vertrouwt adres wil laten onderhouden.

Eerlijk en Deskundig

De firma Bruil heeft ons meer dan eens op zeer korte termijn kunnen helpen. Zeer heldere communicatie. Geen verrassingen. Oprechte mensen die afspraken nakomen. Fijn contact aan de telefoon en aan de balie. Ze overtuigen door te zeggen wat ze doen en te doen wat ze zeggen.

Geweldige mensen

Als je iets met spoed gedaan wil hebben zijn ze zeer behulpzaam. Hoorde de remmen schaven dus direct langs en de auto kon blijven. Zelf hadden ze nog snel een auto ter beschikking. Lampje kapot daar draaien ze de hand niet voor om. Heel fijn personeel en meedenkend. Kortom hier komen wij graag terug. Zijn daarom ook met 3 auto's in onderhoud.

Altijd goede en persoonlijke service met eerlijk advies. De enige garage waar ik altijd het gevoel heb een eerlijje prijs te betalen.

Laagdrempelig, vriendelijk en gezellig

Enorme bereidheid om jouw probleem op te lossen, zeer klantgericht, deskundig en uitermate vriendelijk.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn uitstekend

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer vriendelijk en denken altijd mee. Van aankoopadvies tot apk en onderhoudsbeurten. Alleen zeer goede ervaringen.