Heel prettig contact en goede service.

Zie titel

Uitstekend!!

Een fijne garage met kennis van zaken. Klantgericht en klantvriendelijk. Altijd vooraf contact wat de kosten zijn van reparatie en/of te herstellen problemen/schade. Hun kwaliteit maakt, dat ik rijd in een auto, die in onderhoud is bij autobedrijf Weerheim. TOP-garage!!!!

heel goed

Een garage waar ze kundig zijn en eerlijk. Na een klein uitstapje bij een autodealer waar ik mijn nieuwe occasion had gekocht (waar ik heel sterk het vermoeden kreeg dat ze onnodige reparaties uitvoerden) heel snel weer terug naar dit vertrouwde adres.

Goede service en vriendelijk personeel

Goede garantie en vlotte service zonder hezeur

Goed geholpen en duidelijke toelichting over werkzaamheden.

Positief!

Fantastische service en kennis

Voor mijn Electrische nissan hier een onderhoudsbeurt ingepland en laten uitvoeren. Zelfs de details die de dealer niet wist waren hier bekend in het team. Ze hadden er zelf 1 gehad in de verkoop en hebben hier een tijd mee gereden dus ze wisten alle knopjes. De beurt was goedkoper dan de dealer maar ondanks dit was de service stukken beter. Ook de tijd die ze nemen voor eventuele vragen is benoem waardig. Hier ben je geen nummer, nee hier ben je klant!

Fijn, vriendelijk en snel en heel klantgericht.

Mijn partner die nog nooit bij jullie geweest was: “ wat een aardige jongens allemaal” En zo is het, heel vriendelijk en deskundig, nemen de klant heel serieus.

Uitstekend autobedrijf Weerheim!!

Werden gebeld dat er iets niet in orde was of ze dat moesten repareren je wordt niet gepusht en dat is fijn

klantgericht en betrouwbaar

Komen afspraken na, transparante communicatie. In geval van "discussiepunt" doen ze er alles aan de klant tevreden te krijgen en te houden. KLASSE!!

Goed advies over noodzakelijke werkzaamheden

Goed advies over noodzakelijke werkzaamheden en uitstekend uitgevoerd.

Fijne betrouwbare garage!

Echt een fijne, eerlijke en betrouwbare garage. Zelfs na groot onderhoud en een bijbehorende rekening loop ik met een goed gevoel naar buiten omdat je weet dat er goed werk geleverd is voor een eerlijke prijs.

Geweldig!

Goede services !

Duidelijk, vriendelijk en kwaliteit

Weerheim biedt vooraf duidelijkheid over werkzaamheden, keuzes, en, zeker bij verwachte grotere zaken, (extra) kosten. Tijdens de uitvoering wordt dan ook nog contact opgenomen om evt. extra zaken te bespreken. Prima partner om ervoor te zorgen dat ik mijn Space Star hopelijk nog lang kan blijven gebruiken.

Uitstekende service

Makkelijk om afspraak te plannen. Goede indicatie welke werkzaamheden worden uitgevoerd en wat de kosten hiervan zijn. Er wordt meegedacht aan waar je kosten kunt besparen. Vriendelijk personeel en het mailtje met de rekening is positief opgesteld, eerst bedankt het bedrijf jou dat je hen hebt gekozen.Top.

Medewerkers doen hun uiterste best om tot een oplossing te komen.

Ik kwam vlak voor mijn vakantie voor een airco controle. Ik verwachtte geen problemen. Bleek toch dat er een lekkage was en dat er een onderdeel vervangen moest worden. De medewerker van Weerheim vertelde dat het benodigde onderdeel schaars was, maar dat hij zijn best ging doen, en dat heeft hij gedaan, want alles was op tijd besteld en gemonteerd. Helemaal top.

uitstekend geholpen

APK en beurt uitstekend uitgevoerd

Altijd een eerlijk advies

Top service. Klantvriendelijk, kundig, eerlijk en snel. Deze garage vertrouw ik ten minste als zij zeggen dat iets aan vervanging toe is, dan is het ook echt zo.

goede en fijn service

je wordt snel en vakkundig geholpen, service en kwaliteit staat voorop

Top Garage

Doen wat zij moeten doen Zeer betrouwbaar

Kleine beurt en pak weer prima voor elkaar

Top servis,omdat öp tijd klarnet met een World ik ben tevreden.

Goede en betrouwbare service

Snel en goed geholpen. Vragen duidelijk beantwoord. Heel fijn dat je online een afspraak kan maken.

Super!

Ik ben als 18 jaar klant bij Autobedrijf Weerheim en ik kan ieder jaar rekenen op een uitstekende, professionele, vlotte en vooral betaalbare service van dit bedrijf. Het zijn vooral ook eerlijke mensen.

Zoals altijd zeer positief

Zie boven