Vertrouwde, veilige en optimale service

Altijd vriendelijke en deskundige medewerkers, bereidt om mee te denken en eerlijk advies. Dankzij dit bedrijf altijd met veilig gevoel met mijn auto op pad.

Alleen maar positieve ervaringen

Deze garage is zeer klantvriendelijk een eerlijk en betrouwbaar team mensen

Zoals altijd alles weer keurig geregeld en prettig contact

Ondanks een foutje in de afspraak, is alles uiteindelijk prima geregeld. Auto rijd weer als nieuw.

Vakkundig en betrouwbaar als altijd !

Sinds een aantal jaar laat ik mijn auto periodiek keuren en onderhouden door het Autobedrijf Weerheim. Ik ben zeer tevreden over hun vakkundigheid , klantgerichtheid en vriendelijkheid. Afspraak is afspraak en geen verborgen kosten. Zeer aan te raden.

Altijd goed geregeld bij weerheim

Ik werk als wagenparkbeheerder al jaren zeer prettig samen met Autobedrijf Weerheim en dat tot volle tevredenheid. Bedankt weer !

Altijd alles goed en vriendelijk geregeld volgens afspraak.

Perfecte service in goed overleg

Perfecte service in goed overleg. Altijd fijn om even te kunnen overleggen over uit te voeren onderhoud zodat het op maat wordt uitgevoerd. Ook fijn rustig wat vragen te kunnen stellen.

Top bedrijf

Super vriendelijk, top kwaliteit en service! 100% tevreden!!

Goed geregeld, snel en kundig en goede tip voor het gebruik door het jaar heen.

zie hierboven

Gewoon, voor zover dit tegenwoordig nog gewoon is een heel fijn en vakkundig autobedrijf

Gemakkelijk een afspraak te maken, betrokken en kleinschalig vakkundig bedrijf

Staan altijd voor je klaar en denken met je mee.

De jaarlijkse APK en onderhoudsbeurt de leenfietsen voor het gemak kortom voortreffelijke service.

Maatwerk voor de klant

Altijd overleg overbwat nodig is voor de keuring en wat wenselijknis voor de klant daarboven.

klantvriendelijk en deskundig

Altijd bereid om mee te denken in het vinden van een oplossing

Heel fijn bedrijf,goede service. Heel klantvriendelijk

Altijd vlot en goede service. Denken fijn mee

Snelle en goede bandenwissel

Het is weer die tijd van het jaar. Lente, tijd voor de zomerbanden. De wissel verliep snel en goed.

Prima en op maat geholpen

Heel fijn dat Sander de specifieke door mij gewenste onderdelen heeft gezocht en gemonteerd- heel fijn

Mijn volste vertrouwen.

Kom alweer zo'n 25 jaar bij het bedrijf en nooit teleurgesteld.

Prima garage.

Ze zijn altijd heel vriendelijk en behulpzaam.

Altijd netjes op tijd en geen rare kosten

Houden zich altijd aan de afspraken, informeren je goed en dus nooit verrassingen

Altijd goed!

Zoals altijd alles goed geregeld!

zeer positief

Altijd vriendelijk en met goed advies voor de klant.

Heel deskundig, vriendelijk, nemen de tijd voor goed advies. Geeft vertrouwen

Deskundig en goed advies. Wordt altijd heel fijn geholpen. Nemen de tijd en denken mee, dat geeft vertrouwen! Aanrader!

vlekkeloos

bandenwissel in no time.

Goeie service, transparant, denk met je mee

Goeie service, redelijke prijs Ook met brengen en halen auto speciale service ervaren

Over Bosch Car Service