Goed en snel geholpen

Auto moest snel gekeurd worden en is ook netjes gebeurd. Telefonisch goed en netjes geholpen Prima autobedrijf

Heel goed

Betrouwbaar en zeer vakkundig

Top geregeld en lekker snel

Goed en snel geholpen,

Kwestie van vertrouwen, dat tot nog toe niet werd beschaamd.

Zij lossen mijn problemen op en proberen me in dat proces niet teveel op kosten te jagen, geloof ik.

Vriendelijk en to the point

Wederom auto aangeboden voor jaarlijkse onderhoud. Vriendelijke ontvangst. To the point onderhoud zonder dat eeuwige pushen om zaken te vervangen dat ik bij andere garages heb ervaren. Voelt vertrouwd. Kom hier graag terug.

Kleinschalige autobedrijf met persoonlijke service voor de klant

Autobedrijf Weerheim is een top auto bedrijf dat met de klant mee denkt. Altijd proberen om de reparatie op goedkope maar kwalitatief hoge manier uit te voeren. Het persoonlijke wat je vroeger bij de buurtsuper zag, hebben zij nog steeds. Ik ben al meer dan 10 jaar een tevreden klant bij autobedrijf Weerheim.

Mocht er wat zijn,een belletje en kan altijd langs komen.

Hele fijne garage, zeer kundig en klantvriendelijk,staan altijd Voor je klaar. Krijgen een dikke 10 van mijn.

Prima bedrijf

Duidelijke afspraken en goed werk. Staan als het nodig is gelijk voor je klaar

Zoals altijd super

Super klantvriendelijk Denken mee in oplossingen Eerlijk en oprecht advies Betrouwbaar

Persoonlijk en duidelijk

Joviale mensen. Duidelijk in uitleg en noodzaak van werkzaamheden.

Vlotte, vriendelijke en eerlijke afhandeling (zoals ik al gewend was)

Na een kleine aanrijding met veel schade aan de auto gelijk de auto naar het autobedrijf gebracht. Daar in samenspraak met hun alles spoedig met de verzekeraar kunnen regelen, vooral ook doordat Autobedrijf Weerheim vlot met de benodigde foto's en offertes kwam. Hierdoor was mijn auto binnen een week weer zo goed als nieuw. Vervangend vervoer was bijna gelijk geregeld en toen ik de auto terug kreeg, was hij weer keurig netjes van binnen. Een vlotte en eerlijke afhandeling en met een vriendelijke en persoonlijke benadering.

Altijd superservice😎

Zoals ik gewoon ben weer uitstekend geholpen.

Vlot, deskundig, meedenken

Hoge reparatiekosten, vakkundig meegedacht over opties en uiteindelijk besluitvorming

Betrouwbaar onderhoudsbedrijf waar auto in prima handen is.

Ik kom al jaren bij autobedrijf Weerheim omdat het onderhoud van mijn auto daar in goede handen is. Monteurs die hun vak verstaan, goede communicatie over kosten voor werkzaamheden, waardoor geen onaangename verrassingen achteraf. Vriendelijke ontvangst en ontspannen sfeer.

Heel prettig contact met deskundig personeel!

Plezierig en beleefd contact. Soepele afwikkeling van een APK-keuring met grote onderhoudsbeurt. Heldere en deskundige uitleg bij de handelingen en gebruikte materialen..

Keurig geholpen!

Ik kon snel terecht en werd netjes geholpen

Wat een service!

Altijd vriendelijk, altijd meedenkend en behulpzaam

Super!

Snel, goed, vriendelijk, behulpzaam, enige die ik vertrouw van alle bedrijven waar ik tnt ben geweest met mijn auto's.

vakkundig goed

vakkundig/goed/klantvriendelijk

Goed werk

Goed werk, veel beter dan de ‘premium’ merk dealer. Goedkoper ook nog en door niet simpelweg te vervangen maar te repareren ook nog beter voor het ‘milieu’.

Hele goede service en aardige en betrokken mensen

Ben zeer fijn geholpen na een APK en kleine onderhoudsbeurt naar huis gereden waar ik constateerde dat een lampje ging branden ,terug gekomen is er gelijk een vriendelijke monteur met zijn computer de auto gaan checken waar de storing vandaan kwam bleek dat de bobine het had begeven een geluk aan de ene kant want het had ook kunnen gebeuren tijdens een rit ergens in Nederland , er werd gelijk actie ondernomen en gezegd dat er een regeling van hun kant i.v.m de kosten , de volgende dag een nieuwe bobine is geplaatst met behoorlijke korting van de kant van de firma Wertheim gewoon een super bedrijf

Snel, behulpzaam en meedenkend

Transparant

Altijd heldere afspraken, geen overbodige dingen, prettige sfeer, ook op de werkvloer.

Geweldige ervaring

Ik kwam kijken voor een auto die te koop stond. Ik kreeg gewoon de sleutel om even zelf rustig te kijken zonder een verkoper in de buurt. 'laat het maar weten als er vragen zijn of als u wilt rijden' kreeg ik te horen. Proefrit gemaakt, helemaal top. Ik mocht ook langs bij een andere garage voor een aankoopkeuring als ik wilde. Dit heb ik gedaan en kreeg hier te horen dat dit een top auto was. Er miste een rubbertje en deze zat er ongevraagd bij aflevering op. Wat een service.

super klantvriendelijk

Netjes en vakkundig geholpen