Een verademing!

Niemand kon het trillen van mijn remmen oplossen maar Weerheim wel. Ik heb even gewacht met deze review maar nu ben ik er zeker van dat het echt is opgelost. Er werd goed naar mij geluisterd en ik kreeg een duidelijke oplossing aangeboden.

Zeer klantvriendelijk en goede srvice

contact en overleg goed.

Heel goed

Wat een fijne en goede garage is Weerheim

Helemaal perfect

Uitstekende communicatie

Vriendelijk, duidelijk, alles in goed overleg.

Goede communicatie

Duidelijkheid wat betreft werkzaamheden en rekening. Vriendelijk team.

Prettig en goed geholpen

Voor de eerste keer naar dit bedrijf voor een beurt en 'einde-garantie'-controle. Geen standaard beurt uitgevoerd, maar gekeken wat nodig is. Dit vervolgens (na eerst overlegd te hebben) netjes uitgevoerd. Controle uitgevoerd en uitvoerig besproken. Leenfiets beschikbaar. Prima!

Uitstekende service, communicatie en kwaliteit

Betrouwbare garage die me prima op de hoogte brengen van werkzaamheden, alles netjes uitvoeren, Ik kan ze dus van harte aanbevelen!

Zeer klantvriendelijk en weten waar ze mee bezig zijn!

Benzine slang vervangen

Too bedrijf

TOP bedrijf

Heel blij met deze garage voor het onderhoud van mijn auto.

Goed Professioneel Vriendelijk Heldere uitleg

mijn wens om te wachten op de APK keuring en kleine beurt werd zonder meer geaccepteerd

Pretttige benadering, goede service en duidelijke factuur

Zeer prettig!

Mijn ervaring was zeer gunstig. Ik werd vriendelijk begroet door het personeel. De garage zag er schoon en opgeruimd uit. Werd direct en professioneel geholpen. Alle lof!

goed geholpen prima service en deskundig

Hele aardige mensen met veel geduld en een prima service !

Zie boven

Net als Miele " er is geen betere"

bij alle onderhoud en APK's aan de auto is het resultaat piko bello! Maw. het is als klant bij hen probleemloos auto rijden.

Doen wat ze moeten doen.

Uitstekende garage met plezierig personeel!

Uitstekende garage waar men het probleem deskundig oplost.

Betrouwbaar en goede service!

Zeer betrouwbaar. Zeer goede service. Zoeken net zo lang door tot ze het probleem verholpen hebben.

Servicegericht en de auto rijdt lekker.

Snel en adequaat geholpen. Vakbekwaam, servicegericht en met een smile.

Altijd goed!

Ik kom al jaren bij Weerheim. De service is altijd erg goed.

Correct, snel, eerlijk geprijsd en klantvriendelijk

Ik was om 16.30 uur gestrand met een kapotte uitlaat. Na een telefoontje kon Autobedrijf Weerheim dezelfde avond nog de auto in ontvangst nemen. Ik kreeg de volgende ochtend netjes vooraf prijsopgaaf. Dezelfde dag nog was de auto weer gereed. Ik kreeg uitleg over de reparatie en werd zeer klantvriendelijk geholpen. Top service!!

Super klantvriendelijk!!

Echt een heel fijn garagebedrijf. Ze staan altijd voor je klaar, denken met je mee en leveren goede service en kwaliteit! Echt top!