Filters

7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goede werknemers die weten waar ze het over hebben. Er wordt eerlijk verteld wat er moet gebeuren en altijd netjes vooraf een prijsindicatie gegeven die alleen maar lager uit kan vallen. Wel is het aan de prijs maar dat is geloof ik bij elke garage wel zo tegenwoordig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Uiterst vriendelijk en meedenkend. Fijne communicatie en er wordt geleverd wat is afgesproken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer goed, zaak die vertrouwen uitstraalt ,eigenaar is ook aanspreekpunt, Toppie

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prettig in de omgang; goede service; vakkundig werk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

attente service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Kundig advies, service gericht en meedenkend

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Duidelijk, snel,klantgericht advies, gastvrij welkom

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Geweldig bedrijf , afspraken worden nagekomen,twee zeer goede monteurs weten waar ze het over hebben,klantvriendelijk bedrijf,kunnen grote bedrijven nog wat van leren

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

In eerste instantie was ik op zoek naar een betrouwbare garage voor Saab en Volvo. Via een vriend ben ik ik aanraking gekomen met Bosch Car Service. Per toeval bleek Autobedrijf Dekkers gespecialiseerd in Saab. Het overkomen van de heer Dekkers, het gevoel van hij laat je niet in het ongewisse. Hij weet waarover hij praat en heeft alle nodige kennis in huis. Maar na alle lof is er ook een klein puntje. Na enkele weken gereden te hebben in mijn \"nieuwe\" Saab liet beetje bij beetje het logo op de achterklep los, steeds iets meer. Vanwege veel lawaai van de airco ben ik langs geweest om hiernaar te laten kijken en nogmaals het logo (embleem) besproken. de heer dekkers was op vakantie en een medewerker vertelde mij dat Dhr. Dekkers hierover niet moeilijk zou doen (embleem). Na mijn laatste bezoek vertelde de heer Dekkers dat het embleem niet onder de garantie valt. Een tijdje geleden is het embleem vervangen en tot op de dat van vandaag weet ik niet wat de kosten hiervan zijn. Hierdoor dacht ik ook dat dit binnen de garantie zou vallen. Bij een auto die je een aantal weken in bezit hebt en een embleem los laat ga ik er in ieder geval van uit dat dit service van Dekkers is. Dat laatste moet dus nog blijken! Goede service van Dekkers is onze overeenkomst dat de eerste bandwisseling en opslag gratis is. Dit is een paar dagen geleden gebeurt samen met de storing aan de airco. Hetgeen mij wel opviel is dat de banden voor van een ander merk zijn dan achter. mijn vertrouwen in Dhr. Dekkers is groot en gemakshalve ga ik er vanuit dat de auto dik in order is. De winterbanden van Vredesteijn, nieuwe snowtracks worden op mijn naam opgeslagen. A.s. maandag heb ik een afspraak gemaakt voor een vriend van mij uit Rotterdam om te komen kijken naar een Peugeot Partner BTW auto. Tot op dit moment heb ik een goed gevoel over Autobedrijf Dekkers. Ik hoop dat dit zo blijft, ik heb dan ook geen enkele reden om naar een ander te gaan. Ik hoop dat ik jullie middels dit schrijven heb kunnen helpen. De onderstaande score is op basis van mijn gevoel tot en met vandaag! met vriendelijke groet, Remco Ketterings

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

+ Gedeclareerde arbeidsuren kloppen met de feiten. + Monteurs leveren goede productie per arbeidsuur. + Goede uitleg van probleem aan klant. + Klant mag zien wat de monteur doet. + Gemaakte afspraken worden nagekomen. + Er wordt naar de voordeligste oplossing gezocht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

No nonsense bedrijf met zeer goede saab expertise, staan altijd klaar als er problemen zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK

Bedrijfsgegevens

Westeind 1

5245NL Rosmalen

073 521 1888

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.