Prima en goede service

De auto rijdt weer voortreffelijk. prima service met leenauto.

Alles volgens afspraak

Gewoonweg goed

Hartelijke ontvangst, goede service, eerlijke prijs.

APK + motorstoring

Bij de jaarlijkse APK ook een EDC storing laten verhelpen. Vlot uitgevoerd: mankement grondig hersteld en binben begroting. Prima hoor.

Goede , vriendelijke service en tevreden klant

Goed en deskundig geholpen. Fijne communicatie richting de klant.

Goede service, snelle service en duidelijk communicatie

Alleen maar complimenten.

Goede service en lage prijs

Klantgericht Handig dat ik een fiets kan lenen Goedkoop

No nonsense familie autobedrijf met persoonlijke touch.

De aankoop van mijn import auto is soepel verlopen. Immers ná de proefrit en de aanwezigheid van de complete onderhoudshistorie van de auto, welke ook door de importeur werd bevestigd (je hoort immers de meest wilde verhalen over import auto's), geeft dat vertrouwen. Hetzelfde geldt voor de goede telefonische bereikbaarheid en gastvrije ontvangst door de moeder van eigenaar Luuc, die alle administratie in goede banen leidt. Daarnaast geven de afleverbeurt, 1000 km omruilgarantie en (kosteloze) Bovag garantie ook vertrouwen in de auto en garage. Kortom een vertrouwd adres en zeker een aanrader!

Direct hulpvaardig en oplossen.

Nu mijn tweede keer dat ik onverhoopt met een klein probleem zat. Zonder afspraak binnen gelopen en meteen bekeken en opgelost. Dat is service waar ik wat mee kan! Meteen maar een beurt geregeld.

Prima bedrijf , directe communicatie je weet waar je aan toe bent.

Duidelijke communicatie, komt afspraken na. Lekker korte lijnen geen poeha. Ik had even geen vervoer tijdens onderhoudbeurt , geen probleem werd netjes thuis afgezet.

Prima garage

Apk van mijn auto, lampje vervangen en alles was ok

Tevreden.

Al sinds jaar en dag uitstekende ervaringen met dit autobedrijf.

Deskundige, eerlijke en betrouwbare dienstverlening

Wij hebben hier een mooie occasion gekocht van een Mazda CX-3. Wij komen uit Limburg en hebben de auto via AutoScout24 op internet gevonden. Middels telefonisch contact een mooi inruilbod gekregen voor onze oude auto en de nieuwe besproken! Een week later de auto dan mogen bezichtigen en proefrijden. Bij uitvoerige controle bleek er wat kleine lakschade op de auto te zitten. Na overleg is Luuk (eigenaar) met de passende oplossing gekomen om de plek te laten herstellen en dan ook nog een nieuwe APK keuring te laten uitvoeren. Wij hadden in de tussentijd (spuiten was een aantal weken later) de tijd om de auto lekker in te rijden en evt. Opvallendheden konden besproken worden tijdens de herstelwerkzaamheden. Er waren een paar kleine puntjes. Deze doorgegeven aan Luuk. Zonder enig probleem accu, ruitenwissers, remblokken en batterij sleutel vervangen. Super service! Jammer dat we zo ver weg wonen anders lieten we de auto hier zeker onderhouden!

Prima service en kwaliteit voor een schappelijke prijs. Al jaren klant tot volle tevredenheid.

Zeer fijn/snel geholpen en goede service. Vriendelijke mensen binnen het bedrijf!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Goede service en leveren kwaliteit

Vandaag heeft mijn auto een onderhoudsbeurt gehad. Vriendelijke mensen, goede uitleg over de kosten die zijn gemaakt. Snelle en goede service

Goede ervaring

Goed advies, goede service en een prettige ervaring.

Vak mensen, erg vriendelijk en zeer kundig. Altijd goed geholpen.

Ik ben al lang klant bij dit bedrijf om o.a de volgende redenen: - Altijd een uiterst vriendelijke ontvangst - Zeer vakbekwame monteurs - Staan voor je klaar - Denken mee om het kostenplaatje betaalbaar te houden - Komen afspraken na - Saab specialist - Goede en snelle service - Kortom een prettig bedrijf om klant te zijn