Samen met m\'n moeder een auto gekocht bij autobedrijf Swager. We hebben allebei niet veel verstand van auto\'s maar zijn hier heel goed geholpen en geïnformeerd. De keuze was gevallen op een tweedehands Peugeot 107, inmiddels rijden we ruim 2 maanden zorgeloos! Ik zou dit bedrijf zeker aanraden want ze zijn eerlijk en weten waar ze over praten!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Geen betrouwbare zaak, zeer slechte service , weet rekening te schrijven waar je u tegen zegt. Beslist geen adres om een auto te kopen, een onbetrouwbare garage.

Ik ben getipt door een vriend om naar autobedrijf Swager te gaan. Ik heb daar een Peugeot 107 gekocht! Ik ben er erg blij mee. Ik heb een zeer goede service gehad. Super bedankt heren van autobedrijf Swager.

eerlijk en goed bedrijf die zijn afspraken nakomt

Wat een top bedrijf is Swager. In 2015 kocht ik er, omdat het me even tegenzat, een kleine oude auto voor een meeneemprijs zonder garantie. Ik werd keurig gewezen op de bij Swager bekende gebreken aan de auto die voor hen ook maar een inruilertje was; een auto die zij niet in hun occasion-voorraad wilden opnemen. Maar dat inruilertje was wél precies wat ik toen nodig had en me kon veroorloven? Al snel bleek dat de koppelingsplaten helemaal versleten waren. Ondanks het feit dat er geen garantie op de wagen zat en ik mij hier zeer wel van bewust was (de prijs van het Golfje was er dan ook naar) besloot Swager de wagen voor mij tegen materiaalkosten te repareren. Alleen maar omdat het hun eer te na was dat een klant (ondanks de duidelijke afspraak géén garantie) een onvoorzien probleem kreeg met een bij Swager aangeschafte auto. Ik weet zeker dat de reparatie meer kostte dan wat het wagentje hen had opgeleverd. De mannen van Swager zijn echte heren. Probleemloos met het Golfje getuft tot ik weer iets ruimer in mijn jasje kwam te zitten. Van een particulier kocht ik toen een achttien jaar oude BMW 528i met wat gebreken. Ben (een zeer ervaren monteur bij Swager) bleek net als ik een BMW liefhebber te zijn en weet werkelijk alles van de verschillende (ook oudere) types van dit merk. Sindsdien ben ik diverse keren met, soms rare probleempjes langsgegaan en altijd super geholpen. Ik rijd als echte liefhebber al meer dan 30 jaar BMW, van gebruikte 316i tot nieuwe 760i en Williams M5 touring. Altijd bij grote BMW dealers gekocht en onderhouden, maar nog nooit in al die jaren werden mijn auto?s bij een onverhoopt probleem zo trefzeker gediagnosticeerd en vervolgens gerepareerd als hier bij Swager. Én; altijd voor een hele nette prijs en met een super service. Deze week nog reed ik aan het einde van de dag binnen met een haperende zespitter. Ben vond de motor dusdanig klinken dat hij het niet verantwoord vond om er nog mee naar huis te rijden. De dag was echter al om en de motor nog te heet om er goed naar te kunnen kijken. Geen probleem: als vaste en inmiddels trouwe klant kreeg ik van Swager een gratis leenauto mee. De volgende dag had Ben het (dubbele) probleem al snel gevonden. Hoe ze het flikken weet ik niet maar binnen het uur waren er een gebruikte bobine en luchtslang in huis. Nóg een uur later reed ik alweer vrolijk en met een mooi rond lopende motor bij Swager van het terrein af. Ik woon niet om de hoek maar heb de extra reistijd er graag voor over om mijn auto bij Swager in onderhoud te kunnen hebben

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Een peugeot 206 gekocht voor 1500 euro uitbouwjaar 1999 ben bij een autobedrijf in hengelo geweest die hebben geconstateerd dat de auto niet deugd meneer beweert van wel en dat alles goed is de koppaking is kapot meneer weet niet wanneer de distributie is vervangen dir is aardig versleten meneer is assosiaal en onbeleefd hij weet niet waar die over praat Hij denkt makelijk geld te verdienen maar dat doen we niet hij zegt dat de koppaking niet kapot is terwijl een officeel bedrijf er naar gekeken heeft en al 35 jaar ervaring heeft ik zal zeggen pas op met deze verkoper hij licht je gewoon op waar je bij staat er worden verdere stappen onder nomen

Beste Kars, mijn aanbod staat nog steeds ,geef ons zelf de tijd om kosten loos diagnose te stellen aan de Peugeot.als er iets niet goed blijkt te zijn. lossen wij dit uiteraard op. met vriendelijke groet Autobedrijf Swager(verkoper nick)

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Maandag een afspraak voor dinsdag willen maken om een proefrit te maken, prijs was al afgesproken. Verkoper kon dinsdag zelf niet en stelde woe of donderdag voor. Hebben daarop donderdag 16.00 uur afgesproken. Is voor ons toch 5 kwartier rijden. Vrij genomen, oppas geregeld, auto geleend. Onderweg, halverwege, belt verkoper op dat auto net verkocht is. Het was duidelijk dat wij interesse hadden en zouden komen. Wij vinden dit niet echt professioneel van het bedrijf.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

hallo, Wij snappen heel goed de teleurstelling, er is nooit gesproken over een reservering van de auto.helaas geld dan ook wie het eert komt wie het eerst maalt.wij vinden het dan ook vervelend dat dit niet duidelijk is overgekomen. na een vriendelijk telefoon gesprek heeft u mij een zoek opdracht gegeven om een vergelijkbare auto op te zoeken deze was snel gevonden binnen ons netwerk .wij van autobedrijf Swager doen er alles aan om iedereen eerlijk en netjes van dienst te zijn. mvg Autobedrijf Swager (de verkoop)

Keurig en goed geholpen bij de aanschaf van een gebruikte auto. Ook nadat er enige tijd later een technisch mankement in de auto zat, werd ik snel en goed geholpen. Veel ervaring en kennis op de werkvloer aanwezig.

Eerste en 2e auto hier gekocht, altijd perfect onderhouden en reparaties altijd piekfijn uitgevoerd. Dik tevreden over de service van dit bedrijf.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Enige tijd geleden heb ik bij Swager een auto gekocht op aanraden van familie en vrienden die te Rijssen woonachtig zijn. Bij de aankoop werd er goed naar mijn wensen geluisterd en daarnaast ook meegedacht om zodoende een eerlijk aankoopadvies te geven. Men had de duurdere opties die voorhanden waren kunnen promoten, maar men gaf eerlijk se voor en mogelijke nadelen aan waardoor de beste optie en uiteindelijk niet de duurste het is geworden. Laatst heb ik een technisch mankement en door de goede service bij aankoop ben ik hiervoor speciaal naar Rijssen gegaan. Ook nu ben ik perfect geholpen! Men nam de tijd om het probleem om te lossen en ben tussentijds goed op de hoogte gehouden wat de beste oplossing zou zijn en of dit ook voor mij werkbaar was. Goede service loont, zo ben ik hier ooit terecht gekomen en zal ik (en waarschijnlijk een aantal vrienden en familieleden) er ook voor een volgende auto weer komen.

Nadat ik een auto had gekocht bij autobedrijf Swager bleek dat er een sensor niet goed functioneerde. Ik kon de auto terugbrengen en dezelfde dag is het kosteloos gerepareerd. Ook kreeg ik in de tussentijd ook een leenauto. Ik kan niet anders zeggen dat de service erg goed was en dat alles tot mijn grote tevredenheid is opgelost. Ik kan iedereen dit autobedrijf aanraden!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

heel goede service en prettige sfeer . worden heel goed geinformeert over alle mogelijkheden binnen dit bedrijf.

Ik koop en onderhoud m\'n auto\'s daar al 10 jaar. Dik tevreden over autobedrijf swager!

problemen met de koppeling van een recent aangeschafte peugeot 206. snelle service, goede afhandeling.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer goed en snel kunnen handelen met aanschaf nieuwe auto. Ook kleinigheidje met ruitensproeier is keurig opgelost!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Zeer tevreden met deze garage. Zeer goede automonteur aanwezig met oog voor detail.

Al 30 jaar klant bij autobedrijf Swager voor zowel privé auto\\\'s als lease auto\\\'s. Al die jaren prima en deskundig geholpen. Zoeken altijd een oplossing en het liefst niet de duurste. Leenauto bij onderhoudsbeurt is nooit een probleem.

Net mijn 3e auto via Swager gekocht, altijd dik tevreden. Vriendelijk, persoonlijke benadering en goede service, aanrader!

Al een aantal jaren na volle tevredenheid klant bij autobedrijf Swager, ik heb er 2 occasions gekocht altijd goede service gehad. Erg tevreden over wat ik betaal en wat ik ervoor terug krijg.

hallo ik koop al ruim 7jaar mijn auto s bij Swager en laat tevens het onderhoud/reparaties ook altijd bij hun doen. zeer goeie ervaring met het hele team. groeten Bert-Jan

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

hallo mensen,na lang zoek werk te hebben gedaan, naar een nieuwe auto voor mezelf. ben ik terecht gekomen bij autobedrijf Swager. gezellig bedrijf zeer veel kennis en wat ik als zeer prettig heb ervaren persoonlijke aandacht! groeten

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slechte ervaring met het kopen van 2e hands Peugeot. Gewoon doorverkocht en niks nagekeken, geen garantie en distributieriem moet gelijk vervangen worden plus storing automatische transmissie. Zelfs de olie is niet ververst.Na telefoontje kreeg ik vreemd antwoord, alsof ik dom was. Ik moet dus betalen voor vervanging distributieriem, nou mijn vertrouwen is weg!

hallo Marike Brakband, De 206 automaat met 50.00km die u bij ons (autobedrijf Swager) heeft gekocht is wel na gekeken voor aflevering , grote beurt incl nieuwe olie en olie filter ,nieuwe apk, nieuwe accu. dat er een storing in een korte tijd in komt dat is vervelend.dat wil ik dan ook graag oplossen voor u. tevens voor het preventief vervangen van de d-riem ook dat wil ik graag oplossen voor u. bij deze vraag ik u dan nogmaals om contact met ons op te nemen , en mij de kans geeft uw vertrouwen terug te krijgen. wij van autobedrijf Swager doen al ruim 25jaar zaken op een basis van vertrouwen, dat is tevens onze kracht. met vriendelijke groet, team autobedrijf Swager.

ik had schade gereden aan mijn Peugeot. mocht meteen langs komen, Swager heeft met de verzekering gebeld ,alles voor mij geregeld. en uiteraard is de schade zeer netjes hersteld. bedankt voor de service.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

snel en vriendelijk geholpen.