Laden reviews...
Laden reviews...
9 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Over het algemeen prijzen klanten de betrouwbaarheid en een duidelijke service. Het team wordt beschreven als vriendelijk en professioneel, waardoor bezoeken en aankopen vlot verlopen. Transparantie en eerlijke prijzen komen regelmatig naar voren als sterke punten. De algehele ervaring is positief en klanten keren terug en raden de zaak aan.
Na jaren weer terug bij AutoSwager omdat het goed voelt de ouderwetse service en het na komen van afspraken. Dat maakt het verschil naast een betrouwbare auto. Ik wordt er gewoon blij van!
Beveelt aan
5 June 2026
Tony
Almelo
Vaste klant bij deze garage Wordt altijd goed geholpen zelfs 2x onverwachts langs geweest gewoon de zelfde dag geholpen. Als je echt een betrouwbare garage zoekt en die ook nog een eerlijke uur tarief hanteerd dan moet je bij auto bedrijf swager in rijssen zijn
Beveelt aan
28 May 2026
Richard
Laren gld
Al jaren vaste klant bij autobedrijf Swager en altijd super geholpen. Betrouwbare service, vriendelijk personeel en alles altijd goed geregeld. Echt een topbedrijf!
Beveelt aan
12 May 2026
Marco
Hellendoorn
Topauto! Ziet er fantastisch uit! Hoorde een geluidje, maakte een afspraak en direct is het gefikst als service.. ik zou iedereen aanraden hier een auto te gaan kopen, keurig betrouwbaar bedrijf en leuke mensen.
Beveelt aan
23 April 2026
Noor Sauer-Beeloo
Katwijk aan Zee
Ik heb er laatst een auto gekocht en al met al was het perfect, van het uitzoeken tot het moment dat ik de sleutels kreeg. Het personeel heeft mij met alles geholpen en was supervriendelijk en netjes. Topzaak dus
Beveelt aan
31 March 2026
Christian Baan
Rijssen
Ik had pas een andere auto gekocht bij een andere garage en zonder garantie, nu kwam er na een week of 2 al een melding op het display dat er een motorstoring gaande was en dat is zsm een garage moest opzoeken! Na wat adviezen ben ik bij Autobedrijf Swager terecht gekomen waar ik al snel het idee kreeg dat ze genoeg ervaring hebben en vooral met Peugeot. Na een onderzoek bleek het om een defecte lamdasonde te gaan die ze toen ook snel en professioneel vervangen hebben waarna de 308 weer perfect rijdt. Mijn complimenten aan het team en zeker een aanrader voor onderhoud reparaties en occasions!
Beveelt aan
28 March 2026
Peter
Diepenheim
Echt een topzaak. Onlangs hier een auto gekocht en alles verliep vlekkeloos. Professioneel geholpen, geen gedoe en de auto bevalt uitstekend. Aanrader!
Beveelt aan
27 March 2026
Arne Fokker
RIJSSEN
Een betrouwbaar bedrijf, waar je echt goed geholpen wordt. Klantgericht, ze denken goed met je mee!
Beveelt aan
24 December 2025
Nonky Ruegebrink
Zutphen
Een top bedrijf! met professionele evaring ik heb onlangs een mooie peugeot 3008 gekocht. Ik kwam er aan met mijn vrouw en we waren geïnteresseerd in deze auto en we hadden al contact met Nick die ons zeer vriendelijk en goed geadviseerd heeft zodat we onze keuze konden maken .ook zagen we Senior Swager ook die ons vertelde dat ze het bedrijf runnen al 40 jaar lang met evaring en passie runnen .. heel eerlijk nu hebben Een klant bij omdat het echt mooi bedrijf is met kennis van zaken.,gr barry.
Beveelt aan
21 August 2025
Barry Magis
Aalten
Waar kan je tegenwoordig nog iemand vertrouwen als het om een auto gaat, met name als je zoals ik er geen klap verstand van hebt. Deze mensen denken mee, zijn transparant, klantvriendelijk en bieden service. Een goede betrouwbare auto gekocht.
Beveelt aan
13 June 2025
Esther Habermann
Deventer
Super netjes geholpen.zal er zo weer een kopen ,blij met de auto
Beveelt aan
4 March 2025
Jan
Laren
Bij Swager heb ik nu 2x een auto gekocht, altijd nette, snelle afhandeling. En mocht er toch wat zijn, een belletje en je kunt er terecht.
Beveelt aan
20 February 2025
Cindy
Markelo
10-12-2024 hebben mijn man en ik bij Swager een nieuwe auto gekocht. Wij hebben deze auto nu ruim een maand in ons bezit en bevalt zeer goed. Beveel het iedereen aan!
Beveelt aan
19 January 2025
Eline
Culemborg
Bij dit bedrijf een Peugeot 308 SW gekocht. Auto zag er prima uit, boekjes erbij dus ik durfde het wel aan. Garantie kun je alleen bijkopen in combinatie met een afleverpakket. Omdat hier totaal circa € 1200,- voor gerekend wordt hiervan afgezien. De auto zou prima in orde zijn volgens eigenaar *****. Na een paar dagen toen het wat kouder werd viel het op dat de kachel niet of nauwelijks warmte gaf. Bij nader onderzoek blijkt dat dit een veelvoorkomend probleem is bij dit type auto. De kachelradiateur raakt verstopt. Gebeld met Swager en een afspraak gemaakt, kosten voor herstel in overleg. Auto gebracht op dinsdag en gewacht tot einde van de dag. Zelf maar gebeld en kreeg te horen dat de kachelradiateur nog niet binnen was. Dag later aan het eind van de middag zelf maar weer contact opgenomen, ja hoor: auto was klaar. Ik zou gebeld zijn, maar geen gehoor. Geen gemiste oproep of voicemail, vreemd.... ik kon hem donderdag ophalen want dan waren de beide heren aanwezig. Voor de reparatie werd € 200,- in rekening gebracht, volgens zoon ***** is dit alleen het originele onderdeel en de arbeid namen zij voor hun rekening. Ik had gezocht en gezien dat een nieuwe kachelradiateur tussen de € 50 en € 100,- moest kosten van Valeo of een ander prima vervangend merk. Ik zou persoonlijk in een auto van bijna 14 jaar oud geen nieuw en origineel onderdeel monteren en dit is ook niet overlegt. je koopt een auto voor € 4495,- (gewoon vraagprijs betaald en niet lopen pingelen) en vervolgens laat Swager je binnen een week na aankoop nog even betalen voor een defect aan een auto welke ze zelf gemakkelijk hadden kunnen en moeten opmerken voor aflevering. Zij zijn notabene een zelfbenoemd Peugeot Specialist! Al met al blij met de auto maar wel een vieze nasmaak over de "service" of liever gezegd: het gebrek daaraan. Als je claimt een betrouwbaar bedrijf te zijn zou ik een klant die binnen een week na aankoop zich meldt met een probleem niet nog eens laten betalen voor het oplossen.
Beveelt niet aan
18 January 2025
Dennis
Markelo
Half november hebben we een prachtige Mini gekocht bij Swager. De Mini zag er tiptop uit. Gisteren is er een achteruitrijcamera geïnstalleerd, waarmee ik erg tevreden ben. Erg klantvriendelijk en ze doen veel voor je! Zeker een aanbeveling waard!
Beveelt aan
16 January 2025
Bart Althof
Blaricum
Waarom? Omdat ze met me meedenken en mijn oude autootje rijdend houden. Vriendelijk, klantgericht en vakkundig. Kleine mankementjes die ontstaan door de leeftijd van mijn auto lossen ze “even” op als de auto er toch al staat voor de keuring. Ik ben bijzonder tevreden! Echt een aanrader!
Beveelt aan
13 December 2024
N
Zutphen
Nemen de tijd voor je
Beveelt aan
3 October 2024
Simon van weeren
Almelo
Vriendelijk en snelle service en coulante nazorg
Beveelt aan
23 April 2024
Henk
Wierden
Al meer dan 25 jaar klant bij deze garage. Meerdere auto's hier gekocht naar volle tevredenheid. Bij pech en schade wordt ook goed meegedacht over een oplossing en kan er snel gaat gehandeld worden. Ook buiten de normale werktijden. Wij blijven trouwe klant bij de deze garage waar je je ook altijd welkom voelt.
Beveelt aan
16 April 2024
Henk
Rijssen
Een aantal weken geleden liep onze Renault Twingo niet goed meer en we hadden de auto snel weer nodig. Het probleem was snel gevonden door monteur Dinand en opgelost. Daarna onze Mini daar weggebracht voor onderhoud. Ook dat is allemaal netjes geregeld. Daarna zelfs onze oldtimer uit 1976 langs gebracht voor een keuring. Ook dat durven ze bij Swager wel aan. De prijzen zijn netjes en de service vriendelijk en goed.
Beveelt aan
11 April 2024
Wouter
Wierden
Mijn ervaring was weer prima, onlangs de 206 cabrio gebracht voor beurt en apk. Hieronder lees ik een zuurpruim en vraag me af of die reactie realistisch is want ik kom al bij Swager zolang ze bestaan en het is altijd gezellig en goed.
Beveelt aan
14 February 2024
Jan
Twello
Auto gekocht Peugeot 3008, auto een nachtmerrie , kan maar één ding vertellen , heb veel auto’s gekocht bij meerdere dealers /autobedrijven. Nog nooit zo slecht behandeld dan bij bovenstaande garage.
Beveelt niet aan
25 October 2023
Es
Van os
Onze ervaring, met Autobedrijf Swager is geweldig. Ze zijn eerlijk, helpen je met wat ze kunnen, en zijn aardig. Ik had Nick beloofd een review te schrijven. Dat doe ik ook heel graag. Ik zou iedereen aanbevelen voor dit bedrijf, want het is een geweldig bedrijf. Groetjes van ons, en tot de volgende keer
Beveelt aan
18 July 2023
Angela
Heerhugowaard
Op vrijdag 23/03/2023 een Peugeot 308 de auto Was zoals beschreven en alles netjes afgehandeld. We zijn heel blij en met de service van Nick! Een aanrader om daar gerust een nieuwe auto te halen.
Beveelt aan
27 March 2023
Bryan
Rotterdam
Informatie gevraagd over een auto welke in onderhoud is geweest bij Swager. Direct keurig antwoord. Ben er erg blij mee, dankjewel Nick!
Beveelt aan
7 February 2023
Marcel
Balkbrug
Reggesingel 42
7461 AK Rijssen
Branch
Automotive
Specializations
Garage, Reparatie
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit