Helemaal goed

Mijn ervaring was weer prima, onlangs de 206 cabrio gebracht voor beurt en apk. Hieronder lees ik een zuurpruim en vraag me af of die reactie realistisch is want ik kom al bij Swager zolang ze bestaan en het is altijd gezellig en goed.

Koop er nooit iets

Auto gekocht Peugeot 3008, auto een nachtmerrie , kan maar één ding vertellen , heb veel auto’s gekocht bij meerdere dealers /autobedrijven. Nog nooit zo slecht behandeld dan bij bovenstaande garage.

Fijne mensen, en een geweldige service.

Onze ervaring, met Autobedrijf Swager is geweldig. Ze zijn eerlijk, helpen je met wat ze kunnen, en zijn aardig. Ik had Nick beloofd een review te schrijven. Dat doe ik ook heel graag. Ik zou iedereen aanbevelen voor dit bedrijf, want het is een geweldig bedrijf. Groetjes van ons, en tot de volgende keer

Top service!

Op vrijdag 23/03/2023 een Peugeot 308 de auto Was zoals beschreven en alles netjes afgehandeld. We zijn heel blij en met de service van Nick! Een aanrader om daar gerust een nieuwe auto te halen.

Informatie gevraagd over een auto welke in onderhoud is geweest bij Swager. Direct keurig antwoord. Ben er erg blij mee, dankjewel Nick!

Uitstekende survice

September 2022, peugeot 5008 gekocht, en geholpen door Nick Swager, daarna nog een paar keer terug geweest voor kleine onderhouds puntjes, en heeft deze kostenloos opgelost. Niets dan lof, echt een autobedrijf die ik bij een ieder zou aanbevelen.

Betrouwbaar en klantvriendelijk.

Een week voor onze vakantie werd onze auto in de soep gereden. We zagen een mooie 508 bij Swager staan. Ik belde Peter en vertelde wat ons was overkomen en onze interesse in de 508. Na een fijn gesprek kwamen we tot een overeenkomst. Dankzij deze vriendelijke behulpzame mensen, Hebben wij met onze 508 een fijne vakantie gehad en rijden een fijne auto!

Top bedrijf!

Zeer vriendelijk en betrouwbaar Leuke Citroen C3 gekocht in de wat lagere prijsklasse en toch kosteloos geholpen na een storing en ook opgelost. Wij raden dit bedrijf ook zeker aan iedereen aan.

Top bedrijf met spontane mensen

Vandaag een eerste autootje gekocht voor mijn dochter. Leuk en spontaan geholpen, Natuurlijk zittenn er risico's aan de aankoop van een autootje van een lage prijsklasse maar het vertrouwen was er niet minder om bij deze garage. Zelfs werdt er nog even uitgelegd waar ze op moest letten en wat ze geregeld moet controleren. Voor iemand uit het westen van het land was het weer genieten. Ga zo door, ik kom hier zeker terug.

Prima garage, goede communicatie

Hier vorige week een 2e hands Peugeot 5008 gekocht tegen een prima prijs. Er was nog een probleem met de airco maar dat is de volgende dag tot volle tevredenheid meteen opgelost. Hebben een goed gevoel aan dit bedrijf overgehouden, korte lijnen en heldere communicatie!

Goede service en vriendelijk

Bijna twee weken geleden auto gekocht, bleek dat de airco niet goed werkte. Even afspraak gemaakt, de airco moest bijgevuld worden. Hoefde hiervoor niks te betalen omdat ik de auto nog maar net in mijn bezit had. Dat vind ik erg netjes van hun.

Prettig contact, zeer klantvriendelijk en professioneel geholpen

Hele fijne ervaring mbt de koop van een leuke auto. Erg veel kennis en denkt goed mee.

perfect... een duidelijke 10

hallo Het was een genoegen om met Nick en zijn vader zaken te doen.. Duidelijk met humor en een bepaalde overtuiging..!!!! Jullie hebben er een klant bij gr jan bloemsma..

TOP!!

Meerdere auto's hier gekocht. Altijd vriendelijk en vakkundig geholpen door zowel Peter als Nick. Voor onderhoud is de auto in goede handen bij monteur Dinand.

Nieuwe auto

Meedenkend en klantvriendelijk Afgelopen week mijn nieuwe bedrijfswagen bij Auto Swager opgehaald. Alles is keurig volgens afspraak afgehandeld. Zeer blij mee!! Naast de zakelijke auto's ook onze privéauto al jaren in onderhoud bij dit bedrijf. "Denken in oplossingen en meedenken met de klant" staan hoog in het vaandel bij de heren van de verkoop en de werkplaats. Absoluut een aanrader!! Tot de volgende keer !

Zo hoort het!

Vandaag dit bedrijf bezocht voor een Peugeot 308sw. Wat een leuk, eerlijk en transparant bedrijf. No nonsens, geen moeilijke verhalen gewoon op de leuke manier een auto kopen. Even proefrijden, kopen daarna keurig alle vloeistoffen op niveau gebracht voor onze terugreis. Bedankt voor jullie tijd, deze ervaring en de prachtige 308sw voor een eerlijke prijs. Tot de volgende! Groet Jeroen

Wat genot om zaken mee te doen

Na vele slechte ervaringen bij andere bedrijven hier in de buurt maar eens bij Swager langs geweest. Wat een verademing. Goed geholpen en eerlijk benaderd. Vooral contact gehad met Swager jr. en deze man komt zijn afspraken na. Je kan zien en horen dat deze mannen er verstand van hebben. Aanrader en kom zeker weer voor de onderhoudsbeurten. Bedankt!

Absolute aanrader!

Inmiddels alweer mijn tweede auto gekocht bij Autobedrijf Swager. Ze denken met je mee en zoeken de beste auto die past bij jou wensen. Ook geven ze heel helder aan wat voor soort auto je koopt. De plussen en de minnen. Dat vind ik altijd fijn, want zo krijg je een betrouwbaar beeld van wat je koopt. Ook met autopech hebben ze mij zo fijn uit de brand geholpen! Kortom: zeker een aanrader!

Top service!

Vorige week de auto die we op het oog hadden wezen bekijken. Goed gesprek gehad, de auto gekocht, en vandaag opgehaald. Fijne garage, met een prima service. Correct, volgens afspraken geleverd, recht doorzee en met aandacht voor de klant. We hebben nu al een toprit gehad met ons bakkie! Wij zijn super blij en komen zeker terug!!! Dat is het ritje wel waard. Bedankt!

Auto gekocht bij Auto Swager en zeer goed geholpen. Twee weken na aanschaf van de auto bleek dat er wat problemen waren met de airco, deze is bijgevuld als service van de zaak en het probleem was dus snel opgelost. Al met al uitstekende en vriendelijke service. Ik kan Auto Swager zeker aanraden.

Wat een prutsers

Na een proefrit te hebben gereden met een Peugeot 207 cabrio, aangegeven dat de auto naar rechts trekt en dat de cruise controle niet goed functioneert. Zij gaven aan dat dit opgelost zou worden! Wij zijn zelf zo dom geweest om het niet op papier te laten zetten, hebben erop vertrouwd dat het idd goed zou komen ( na eerdere ervaringen met garage Swager) ze hebben tot 3 keer toe de auto uitgelijnd en daar moesten we het mee doen. Het probleem was wel een stuk beter maar zeker niet opgelost. Met de cruise controle was niets mis werd gezegd terwijl wij iedere keer aangaven dat het niet goed was. Er werd gezegd dat wij er geen verstand van hadden!! We waren onderhand zo klaar met deze garage dat we niet meer terug zijn gegaan!, maar wat bleek... de schakelaar van rempedaal en koppeling vervangen en het probleem was opgelost! Dat Swager dit nu niet heeft kunnen bedenken.... wat een prutsers. Voor een paar euro waren we klaar. Voor ons nooit meer een auto van Swager. Swager jr is beslist niet klantvriendelijk. Aanraden bij vrienden of bekenden..... geen haar op mijn hoofd!

Zeer behulpzaam en betrouwbaar adres

Deze garage maakt waar, waar ze voor staan. Een maand na aanschaf van onze auto gaf deze een storing. Dit is zeer kundig, goed en snel opgelost.

Laagdrempelig en vakmensen

Mijn 2e auto gekocht bij Swager en weer uitstekend geholpen. Hoewel de garage niet bij mij in de buurt zit rij ik graag een stukje verder voor deze service.

Goede ervaring

Na een miskoop te hebben gedaan bij een bedrijf uit de eigen woonplaats (Schiedam) Was ik heel sceptisch om weer een auto te kopen niet bij een dealer. Tot ik de Peugeot 208 vond bij deze garage en vanaf dag 1 dat we contact hebben voelde het goed. Dus toch besloten te gaan kijken en auto voldeed aan de beschrijving. En het persoonlijke contact voelde ook meteen goed dat ik de auto gekocht heb. Omdat ik van ver moest komen was Nick zelfs bereidt om zijn eigen werk even opzij te zetten en mijn auto een beurt te geven en te keuren zodat ik niet weer heen en weer moest rijden. Kon de auto op het lange eind naar huis goed uit proberen en ben niks tegen gekomen Hopelijk blijft dit zo maar heb er alle vertrouwen in Dus echt een bedrijf dat nog meedenkt met de klant Hopelijk blijf ik nog klant want voor mij is het de moeite om er zo ver voor te rijden

Uitstekende service, Vriendelijke mensen en behulpzaam. Auto Swager is een echte aanrader.