Goed bedrijf en een eerlijke prijs!

Ik kon snel terecht voor een onderhoudsbeurt voor een eerlijke prijs!

Heel goed geregeld

Het was onze eerste ervaring met van Keijsteren en meteen een heel fijne! We blijven onze auto laten onderhouden bij hen, goed geregeld, alles netjes volgens afspraak en alles werd keurig bevestigd per mail, kortom: fijne ervaring!

Goede en flexibele dienstverlening

Naast de reguliere geplande beurten en bandenwissels is het ook nooit een probleem om binnen te lopen en direct of op korte termijn geholpen te worden. Vriendelijk personeel. Doen hun best om een goede en zo goedkoop mogelijke oplossing te vinden.

Betrokken en deskundig

Deskundig en betrokken

Komen afspraken goed na.

Goed bedrijf

Aankoopkeuring gedaan. Van Keijsteren heeft me behoed voor grote kosten.

Betrouwbaar adres waar je prettig geholpen wordt

Ik kom hier al meer dan 20 jaar. Heb alleen maar positieve ervaringen. Proberen de klant altijd zo goed mogelijk te helpen tegen een redelijke prijs.

Betrouwbaar en vakkundig

Goede communicatie over reparaties en knderhoud.

Klantvriendelijk goede service en vakbekwaamheid.

altijd goede service

bovenstaande zegt alles

Prima service!

Vakkundig en sympathiek.

Zeer klantvriendelijk en servicegericht bedrijf.

Altijd snel geholpen door zeer vriendelijk, behulpzaam en kundig personeel. Ze denken altijd mee en geven goede uitleg. Echt een fijne garage!!

Hele goede vakgarage

Prima adres eerlijke hardwerkende mensen die meedenken. Voor je klaar staan en altijd een passende oplossing paraat hebben. En goeie koffie.

Vakkundig en vriendelijk geholpen

Vakkundig en vriendelijk geholpen bij de reparatie van mijn auto.

Prima service en onderhoud

Een prima Vakgarage voor het onderhoud van je auto. Ook voor goede adviezen ben je hier aan het juiste adres.

Ik word altijd heel fijn / correct geholpen.

Ik vind dat jullie heel uitstekend werken. Klantvriendelijk. De service is heel fijn. Als ik kan wachten is er een fijne wachtruimte. Wanneer de auto een beurt krijgt word ik naar huis gebracht en weer opgehaald. Fietsen is voor mij moeilijk. Andere klanten kunnen een fiets lenen.

Betrouwbaar en vakkundig garagebedrijf met goede service

Ik (en een andere garage) had mijn wagen al opgegeven maar bracht hem voor een second opinion met zijn gebreken naar deze garage. Zij hebben hem uiteindelijk wel kunnen fixen. Super blij mee! Vervangend vervoer is goed geregeld, vooropgave van onkosten is duidelijk.

Altijd denken in oplossingen!

Goede ervaring. Je wordt snel geholpen ook al kom je onverwachts.

Ik ben goed geholpen.

Goed.

Super netjes en eerlijk bedrijf… Ik heb echt alle vertrouwen in deze mensen. Vakmensen!

Onvoorstelbare experts!

Uitstekende en vertrouwvolle service waar je je goed bij voelt en de auto ook!!!

Correct, vriendelijk. Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Heel fijn, vriendelijk en goed geholpen door ervaren vakmensen!

prima garage1

altijd duidelijk en volgens afspraak en daarna weer een fijne auto!

Kooikersweg 5

5361 VA Grave