Heel fijn, vriendelijk en goed geholpen door ervaren vakmensen!

prima garage1

altijd duidelijk en volgens afspraak en daarna weer een fijne auto!

Super kundige en fijne garage met eerlijk advies en prijzen.

Ik ga al jaren naar garage van Keijsteren. Altijd word ik fijn en goed geholpen en krijg ik eerlijk advies.

Fijne vakmensen

Fijne garage met aandacht voor de klant, duidelijke uitleg en voortgang bij een reparatie

Terzakekundig werk, concurrerend tarief

Ik ken CarExpert Grave sinds zeven jaar als een betrouwbaar adres voor onderhoud en advies. Het werkplaatsuurtarief is concurrerend, je kan o.a. prima afspraken maken over wat nodig / minder zinnig is qua onderhoud en bovenal is de chef werkplaats en daarmee de garage als geheel competent: men stelt op basis van degelijke autotechnische kennis en ervaring prima diagnoses. De receptionist is vriendelijk.

Ik kom onverwacht en toch wordt er tijd gemaakt Lekker snel geholpen dus

Goede service. Niet de auto, maar de eigenaar staat centraal

Simpelweg tevreden.

Service oriented

Al meer dan 30 jaar een zeer tevreden klant!!!

Een klantvriendelijk bedrijf met een heel goede service!

Heel duidelijk en professioneel .

Erg prettig en altijd in overleg als er extra kosten blijken te zijn. Vakkundig en betrouwbaar.

zeer goed, altijd beschikbaar in geval van nood.

zowel voor onderhoud, als spoed er wordt goed meegedacht.

Prima service en vriendelijke mensen.

Het is een betrouwbaar adres voor alles wat ik nodig heb rondom auto onderhoud.

Altijd prettig om op de hoogte gehouden te worden tijdens de werkzaamheden en het gevoel te hebben dat er goed en professioneel werk wordt geleverd.

prima garage

Voor mensen hier in de regio een aanrader !!!!!! Correct, goed werk en afspraken kloppen.

Goede service!

Ik word altijd goed geholpen.

Super tevreden

Heel vriendelijk personeel, eerlijk en oprecht, komen met goede oplossingen, maken alles voor een eerlijke prijs! Geen andere garage meer voor ons. Bedankt!

vakkundig en betrouwbaar

in een relatie van bijna 50 jr.

Superfijne, heel betrouwbare garage.

Ik heb al lange tijd alleen maar hele goede ervaringen met dit garagebedrijf.

Word altijd prima geholpen

Wat mijn probleem ook is er wordt altijd meegedacht en naar de beste oplossing gezocht.

Klantvriendelijk

Afspraken goed, bellen altijd als het duurder wordt dan € 100 , hele goede service, daarom kom ik eral 30 jaren

Professionele hulp.

Vriendelijke medewerkers. Prettig om online een afspraak te kunnen maken. Afspraken worden goed nagekomen. Voor de pechhulp kan ik altijd terecht. Ik ben tevreden.

Snel en Netjes geholpen

Goede service , netjes geholpen

Prima service en vriendelijke mensen.

Kom al enkele jaren bij deze garage en wordt altijd goed geholpen. Alles gebeurt netjes en in overleg. Top garage

Kundig en goede service

Zeer kundig en service gerichte vakgarage!

Vakkundig en netjes.

Het is heel fijn dat ze bellen als er onverwachte kosten zijn en de verwachte kosten in de toekomst alvast melden.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.