altijd goede service

bovenstaande zegt alles

Prima service!

Vakkundig en sympathiek.

Zeer klantvriendelijk en servicegericht bedrijf.

Altijd snel geholpen door zeer vriendelijk, behulpzaam en kundig personeel. Ze denken altijd mee en geven goede uitleg. Echt een fijne garage!!

Hele goede vakgarage

Prima adres eerlijke hardwerkende mensen die meedenken. Voor je klaar staan en altijd een passende oplossing paraat hebben. En goeie koffie.

Vakkundig en vriendelijk geholpen

Vakkundig en vriendelijk geholpen bij de reparatie van mijn auto.

Prima service en onderhoud

Een prima Vakgarage voor het onderhoud van je auto. Ook voor goede adviezen ben je hier aan het juiste adres.

Ik word altijd heel fijn / correct geholpen.

Ik vind dat jullie heel uitstekend werken. Klantvriendelijk. De service is heel fijn. Als ik kan wachten is er een fijne wachtruimte. Wanneer de auto een beurt krijgt word ik naar huis gebracht en weer opgehaald. Fietsen is voor mij moeilijk. Andere klanten kunnen een fiets lenen.

Betrouwbaar en vakkundig garagebedrijf met goede service

Ik (en een andere garage) had mijn wagen al opgegeven maar bracht hem voor een second opinion met zijn gebreken naar deze garage. Zij hebben hem uiteindelijk wel kunnen fixen. Super blij mee! Vervangend vervoer is goed geregeld, vooropgave van onkosten is duidelijk.

Altijd denken in oplossingen!

Goede ervaring. Je wordt snel geholpen ook al kom je onverwachts.

Ik ben goed geholpen.

Goed.

Super netjes en eerlijk bedrijf… Ik heb echt alle vertrouwen in deze mensen. Vakmensen!

Onvoorstelbare experts!

Uitstekende en vertrouwvolle service waar je je goed bij voelt en de auto ook!!!

Correct, vriendelijk. Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Heel fijn, vriendelijk en goed geholpen door ervaren vakmensen!

prima garage1

altijd duidelijk en volgens afspraak en daarna weer een fijne auto!

Super kundige en fijne garage met eerlijk advies en prijzen.

Ik ga al jaren naar garage van Keijsteren. Altijd word ik fijn en goed geholpen en krijg ik eerlijk advies.

Fijne vakmensen

Fijne garage met aandacht voor de klant, duidelijke uitleg en voortgang bij een reparatie

Terzakekundig werk, concurrerend tarief

Ik ken CarExpert Grave sinds zeven jaar als een betrouwbaar adres voor onderhoud en advies. Het werkplaatsuurtarief is concurrerend, je kan o.a. prima afspraken maken over wat nodig / minder zinnig is qua onderhoud en bovenal is de chef werkplaats en daarmee de garage als geheel competent: men stelt op basis van degelijke autotechnische kennis en ervaring prima diagnoses. De receptionist is vriendelijk.

Ik kom onverwacht en toch wordt er tijd gemaakt Lekker snel geholpen dus

Goede service. Niet de auto, maar de eigenaar staat centraal

Simpelweg tevreden.

Service oriented

Al meer dan 30 jaar een zeer tevreden klant!!!

Een klantvriendelijk bedrijf met een heel goede service!

Heel duidelijk en professioneel .

Erg prettig en altijd in overleg als er extra kosten blijken te zijn. Vakkundig en betrouwbaar.

zeer goed, altijd beschikbaar in geval van nood.

zowel voor onderhoud, als spoed er wordt goed meegedacht.