Altijd meteen goed geholpen en eerlijke prijs voor reparatie oid

Prettig en duidelijk.

Denken positief mee en houden zich aan de gemaakte afspraken. Ook een prettige sfeer.

Mijn ervaring is goed.

Als ik eenprobleem heb word dat meteen bekeken en opgelost.

Prettige benadering en wordt conform de afspraken afgehandeld.

Prima vakgarage die meedenkt in voordelig oplossen van het probleem.

prima service

goed meegedacht met mij als klant door het team van Van Keijsteren

Mijn ervaring met van Keijsteren is heel prettig.

Betrouwbaar en vakkundig.

Deskundige monteurs

Goede adviezen

eerlijke, betrouwbare en servicegerichte vaklui

ik kom hier al zolang ik een auto heb. Ik kan niet anders zeggen dat ik altijd 100% tevreden ben met deze garage

Altijd een goede service!

Ook al vallen de kosten hoger uit dan verwacht, er word altijd eerst gebeld van wat te doen. En als het met goede onderdelen die 2de hands zijn gerepareerd kan worden zal dat ook eerlijk verteld worden. Zelfs daar zit garantie op!

Zeer behulpzaam en vriendelijk.

Zeer positief. Toen terugkwam met hetzelfde bandenprobleem als twee weken eerder, werd het opnieuw aangepakt zonder kosten. Super!

Prima en betrouwbaar!

Al meer dan 25 jaar laten wij onze auto's bij Fa. Van Keijsteren (nu CarXpert) onderhouden. En zijn tevreden over de werkzaamheden, de service en klantvriendelijkheid!

Wat fijn een gratis wintercheck!

Top dat Carxpert van Keijsteren een gratis wintercheck aanbiedt en die ook goed en snel uitgevoerd!!

Prima service, zeer betrouwbaar

Zowel de APK als de grote en kleine beurt, en nu zelfs de gratis wintercheck worden goed en zorgvuldig uitgevoerd.

Zeer goed en vriendelijk...

Al tig jaren klant. Nooit één klacht gehad... Écht waar, geen 'review-geklets'.

Goede en correcte afhandeling

Blij verrast door de herinnering dat mijn auto aan een beurt toe was.

Vakmensen die weten wat ze doen

Opeltje was in een niet al te beste staat en rijdt nu weer als nieuw.

Vlot, correct en met aandacht.

Ik ben vlot op een correcte manier behandeld tijdens mijn bandenwissel. Een oude spijker werd zeer attent opogemakerkt door de garage enm verwijderd.

Klant- en servicegericht

Dik tevreden. Behoeft geen uitleg.

Nogmaals dik tevreden. Behoeft geen uitleg

Meningsverschil

Een uit spraak van Jules was ik het niet mee eens

Heel goed

Mijn ervaring, altijd goede service en bij kleine reparaties cq probleempjes wordt je op dat moment geholpen als er tijd is. Garage op loopafstand en goede prijsopgaaf !!

Zoals verwacht wederom correct

Nette omgang met klanten ook in de corona tijd. Ruggespraak met klant bij onverwachte reparaties. Men is er niet op uit om extra werk te "creëren". Reeds vele jaren goede service.

Wij zijn goed geholpen

Zeer netjes en content behandelt .Ik ben zeer tevreden Mijn dank

Zie hier boven.

En vriendelijk personeel