uitstekend

ik kom er al heel wat jaren, en altijd goede service, en meedenken gehad van de garage, en wat ik heel belangrijk vindt is, als er extra kosten gemaakt moeten worden altijd in overleg gaat.

Geweest voor een kleine beurt en APK. Er wordt netjes gebeld als er wat gerepareerd moet worden dat niet voorzien is. Ook wordt er verteld wat er bij de volgende beurt of na een bepaald aantal km vervangen moet worden. Dit geeft duidelijkheid en voorkomt vervelende verrassingen. Fijn bedrijf, waar we daarom al zo’n 20 jaar klant zijn.

Er wordt met de klant meegedacht en je wordt goed,snel en vriendelijk geholpen

Een garage die erg klantvriendelijk is en goede service verleend

Het personeel is erg klantvriendelijk. Naast het normale onderhoud wat ik hier laat doen staan ze ook voor je klaar bij 'noodgevallen' aan de auto. Ik word altijd netjes gebeld als ze er tijdens de APK / onderhoudsbeurt achter komen dat er iets vervangen moet worden. Ze stemmen dit netjes af en geven daarbij ook aan als er onderhoud aan zit te komen. Al met al een uitstekende garage waar ik al jarenlang mijn auto naartoe breng (en ik sta nooit stil langs de weg).

Altijd goed!

Ik word altijd goed geholpen. Vriendelijke mensen!

Eerlijk en goed

Op mijn vraag werd direct gereageerd

Goed meedenken in oplossingen, flexibel, servicegericht, snel als het kan, prettige communicatie, kindvriendelijk en lekkere koffie

Goede en snelle service

Goede en snelle service, vriendelijk

Hele goede service

Ze staan altijd voor ons klaar om zo snel mogelijk onze auto's weer te maken. Ook onze kleine en grote beurten verzorgen ze met veel vakmanschap!

Kunt altijd binnen lopen als je iets hebt met de auto.wordt altijd gebeld als er grote kosten aan komen. En de auto is snel klaar

Goede service.

Keuring en grootte beurt laten doen,prima gedaan en ook netjes verteld dat er nog wat aan zat te komen(schijven achter)vervolgens een tijdje later ook dat laten doen en ook weer prima gedaan voor de juiste prijs.

Prima bediening en tevreden over alles.

Goede en snelle bediening.

Klant vriendelijk en goede prestaties

Zeer correcte garage

Snel een afspraak kunnen maken voor een schade expertise. De auto rond 8.00 neergezet en kon met een leenfiets naar huis, Top!!

Uitstekend!

Uitstekende service, kan altijd snel terecht. Zeer vriendelijk!

goede service

geen wachttijden altijd netjesgeholpen prijs kwaliteit goed

Goede service.

Altijd kundig advies

Staat altijd klaar

Al 15 tevreden klant

Erg goed! Zeer tevreden

goed gevoel

Deskundig, vooruit denkend, vriendelijk en klantgericht

Beste kwaliteit voor lage prijs

Beste kwaliteit voor lage prijs

Zeer hulpvaardig en kennis van zaken.

Mijn probleem met de auto was dezelfde dag nog verhopen.

Goede uitleg over mijn reparaties

deskundig geholpen

De monteur heeft mij een eerlijke mening gegeven. Er was tijd en rust om me te woord te staan. Ik ben deskundig en vriendelijk geholpen.