Trotse eigenaars van een mooie Saab 9.3

Wij hebben een Saab 9.3 gekocht bij dhr. ter Braake. Gelijk hadden wij een goed gevoel. Dhr. ter Braake sprak met zoveel passie over het automerk Saab en gaf ook eerlijk de geschiedenis van de auto aan ons door. Na vier maanden was er een defect aan de cabriokap. We konden gelijk langskomen en hij gaf duidelijk uitleg en liet ons ook zien wat er mankeerde. Het werd gelijk gerepareerd. Vol vertrouwen gingen wij terug naar huis. Wij zijn heel blij dat we de Saab hier hebben gekocht !

IN ÉÉN WOORD. EEN PERFECTE ZAAK.

WIM ter BRAAKE motoren in Nijeveen. Werkelijk een perfecte motorzaak. Twintig jaar geleden kocht ik hier mijn eerste motor en ook mijn laatste heb ik hier gekocht. De prima service en begrip voor de cliënt en het meedenken in jou persoonlijke situatie die je hier krijgt deed mij hier blijvende klant zijn. Ook de werkplaats onder leiding van Eddy geeft je het volste vertrouwen in een perfect onderhoud van je motor. En dan heb ik het nog niet gehad over de kledingafdeling enz, ook prima. Na twintig jaar motor gereden te hebben heb ik nu om persoonlijke redenen een punt gezet achter het motorrijden. WIM en RONALD bedankt voor alle jaren dat ik bij jullie cliënt heb mogen zijn. Ook de werkplaats onder leiding van Eddy wil ik bedanken voor alle jaren dat jullie mijn motoren hebben onderhouden. BEDANKT MANNEN. Alle lof voor dit prachtige motorbedrijf.

Huur hier niet een motor

Bespaar jezelf ellende!! Kortgeleden hier een motor gehuurd wat niet door ging. Wanneer dit door een of andere reden niet doorgaat word u geholpen met klantonvriendelijkheid en een gedeeltelijke terugbetaling. Zonder enig contact of argument worden bepaalde "kosten" ingehouden. Deze kosten worden ingehouden zonder dat dit in de algemene huurvoorwaarden staat! Dit mag dus volgens het Burgerlijk wetboek niet, maar wilt u contact zoeken krijgt u geen gehoor. Slechte gang van zaken en een afrader.

Betrouwbaar en snel afhandeling

Ik heb een gebruikte motor gekocht, de dealer heeft alles in orde en in topstaat gemaakt. De motor werd naar mijn huisadres bezorgd. De medewerkers zijn erg vriendelijk en alle afspraken zijn goed verlopen.

Echt een oprecht bedrijf dat het beste voor jou wil

Een heel fijne showroom met veel type modellen en een fijne sfeer. De medewerkers zijn heel behulpzaam en geven je graag echt oprecht advies. Uiteindelijk besloten om de motor waarop ik een proefrit heb gedaan, te kopen. Hierbij goed geholpen en al mijn vragen die ik had zijn beantwoord. Daarnaast nemen ze het heel serieus als er nog iets niet helemaal goed is. Hij gaf gelijk aan, 'wij geven jouw een motor die veilig en goed de weg op gaat, dus als er iets niet goed is, vervangen we dat'. Echt helemaal blij met de service. Dikke aanrader voor iedereen!

Uitstekend !!

Afgelopen maandag heb ik een bezoek genomen in de winkel bij Wim hij heeft mij echt super top geholpen ik ben uitgekomen met Kawasaki vulcan. Een hele eerlijke meneer die echt verstand heeft van motoren

Gewoon geweldig!

Via internet vanaf foto Kawa Versys 1000 Grand tourer gekocht en mijn oude Kawa ingeruild. Motor was precies zoals omschreven. In 1 woord: perfect! En mijn oude motor ook zonder problemen ingeruild. Terwijl ik ook ongeziens een inruilprijs kreeg. Gewoon netjes de afspraak nagekomen en uitstekende service verleend. Ik moest er een heel stuk voor rijden. Maar zeker een aanrader. Vriendelijke mensen. Top bedrijf!!!!

Super bedrijf, eerlijk, vakbekwaam, betrouwbaar, mooie motoren

Ik heb vorige week online een Yamaha Fazer uit 2010 gekocht op basis van foto's op de website van Wim Ter Braak Motoren. Na een keurig telefoongesprek met Wim en met Ronald, waarbij keurig op mijn wensen werd ingegaan, werd mij beloofd dat het een mooie motor zou zijn, net als op de foto's. Vanochtend heeft Ter Braak Motoren mij de Yamaha Fazer aan huis geleverd, en ik ben nu echt heel erg blij. Alles wat mij per mail is beloofd is gedaan, en de Yamaha Fazer is echt als nieuw voor een motor van 11 jaar oud, dus ik ben ontzettend blij en gelukkig. Ga zo door Wim en Ronald en alle verdere medewerkers en monteurs, alles top voor elkaar!!!!!

Alles top

Ik was al een tijdje op zoek naar een mooie gebruikte KAWA W800. Zowat het hele land een beetje afgestruind tot ik een heel fraai uitziende W800 in de kleur blauw aantrof op de site van Wim ter Braake. Vanaf het eerste contact verliep de e-mail wisseling uiterst correct en snel, veelal met Wim ter Braake zelf. Dit gaf mij al zo veel vertrouwen dat ik de motor ongezien en zonder proefrit heb gekocht. De motor is gisteren bij mij afgeleverd en bleek mooier dan op de foto. Met 13.000 km. op de klok was alleen aan de achterband te zien dat de motor in gebruik was geweest. Over de hele afhandeling van deze transactie niets dan lof. Dat geeft vertrouwen!!

Correcte deal besloten en alles zoals we afgesproken hadden is verlopen !!

Ik bod een motorfiets aan op 'Tweedehands.be'. Ik kreeg een tegenbod van Wim Ter Braake waar ik mij kon in vinden. Na telefonisch contact deelde we de koek in 2, Wim zijn tegenbod en mijn bod besproken en we hadden een deal. De betaling verliep zoals afgesproken met Wim keurig en volledig betaald. En de afhaling was ook keuring en netjes geregeld. Ik heb er alle vertrouwen in en mocht ik morgen mijn huidige motorfiets te koop aanbieden. Dan neem ik eerst contact met Wim of hij interesse heeft voor een overname. Zeker niet twijfelen om zaken te doen met Wim Ter Braake !! Groeten Stijn, België (Oost- Vlaanderen)

GE-WEL-DIG!!!!!

Een paar maanden geleden heb ik een Benelli TNT 1130 Evo Sport bij Ter Braake gekocht, met 6 maanden Bovag garantie. De motor kreeg bij aflevering een nwe voorband en olie en oliefilter: klaar voor gebruik. Een paar weken en zo'n 2000 kilometer later kreeg ik van verschillende kanten te horen dat enkel een beurt niet afdoende is voor dit type motor: er moeten een paar punten extra gecheckt worden die essentieel zijn voor het motorblok. Niet checken en/of vervangen is 100%zeker het motorblok de soep in draaien. Dit is geen nalatigheid van Ter Braake, want dit is alleen bij insiders bekend.... Vandaag de motor opgehaald en ik wilde de factuur betalen. Wat blijkt? Dit alles valt onder garantie/service!!!! Er was niets stuk of slecht; puur preventief moest het gecheckt worden. Ik zie dit als normaal onderhoud, maar het viel dus onder de garantie! Het uitlaatsysteem moest eraf, de carterpan, de olie, filter, het externe olie aanzuigfilter etc... alles vervangen door nieuwe exemplaren + nog nog de controle van diverse assen naar de dynamo, borgbouten etc... Méér dan geweldig!!! Ze hadden er al een vaste klant bij en dit bevestigt het alleen maar nog meer!!

Deskundig gastvrij geholpen, blij met de aankopen

Mooie zaak, waar de klant nog echt koning is. Gastvrije deskundig advies, zeker een aanrader.

No nonsense bedrijf

Gebruikte motor stond afleveringklaar in de showroom. Dus kopen en rijden!

Vandaag nieuwe motor kleding gekocht zijn daarbij zijn we bijzonder goed geholpen met vakkundig advies en denken in oplossingen

Uitstekende service.

Een Kawasaki vulcan 1500 uit 1993 gekocht bij ter Braake en bij de proefrit waar ook mijn vrouw achterop zat zakte hij te veel door de achterveren/schokbrekers einde slag. Bij aflevering zijn er toch even 2 nieuwe schokbrekers gemonteerd daar waar ik nu heel tevreden over ben. Kortom super goed lopende zuinige motor 1 op 17 en natuurlijk uitstekende service. Chiel Jansen.

Mooie motor gekocht echter een probleem

Mooie motor ingeruild en mooie motor gekocht. Echter een probleem met ketting en uitlaat zelf moeten op lossen.

TOP ERVARING met de Jongens van de werkplaats.

M'n Yamaha liep niet lekker, kom maar even langs dan gaan we kijken wat eraan scheelt. Het euvel werd ontdekt en direct ter plekke verholpen zodat ik zelfstandig weer terug kon rijden naar Zwolle. TOP SERVICE van Eddy en z'n mannen, hier worden motorliefhebbers blij van.

Voor de 2e keer een saab gekocht bij Wim ter Braake,en precies zoals de vorige keer uitstekende service(ik wilde een paar dingen overgezet van mijn vorige saab,auto werd gehaald en terug gebracht.Het duurde even maar er was ook geen enkele haast.Bijna alles gedaan ,net als vorige keer 100% service.Mocht er ooit een nog betere Saab te koop zijn dan zal ik die zeker bij Wim ter Braake kopen.

Zeer vriendelijk en vakbekwame medewerkers

Men stast altijd klasr met raad en daad. Direct helpen en oplossen. En niet duur. Service in hoofdletters.

een bedrijf waar je je gelijk op je gemak voelt, mensen met hart voor de zaak.

Een gedreven team van fatsoenlijke mensen. Je voelt je als klant ook koning.

Tour tocht 2019 super

Tour tocht 2019 Afgelopen weekend met de door terbraake georganiseerde tocht mee geweest. Super leuk een aanrader voor iedereen

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

Mooie bmw F650 gehuurd. Fijne en mooie motor. Zeer vriendelijke en goede service. De huurkleding en helm waren splinternieuw. Zo zou het overal moeten zijn, kom er beslist weer.

• Reden bezoek Andere reden

2 sterren: slechter dan verwacht

Motor gehuurd voor een weekend weg. Deze 2 maand van te voren gereserveerd. Aanbetaling gedaan voor reservering. Kom ik echter de motor halen op de afgesproken dag word mij medegedeeld dat deze motor verkocht is. Is een alternatief aangeboden die totaal niet in vergelijking staat voor de volle prijs.. Ik huur specifiek die motor voor lichamelijke klachten en dan moet ik genoegen nemen met een naked bike of een aftandse bmw toer motor. Dit houd ik nog geen uur qua rijden vol.

• Reden bezoek Andere reden

Bijzonder klantgericht, goede communicatie!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler