uitstekend ervaring

prima ervaring met dit bedrijf ,service en verkoop uitstekend.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Heel goed. Netjes geholpen en al aantal jaren vaste klant met m'n vorige auto. Nu met de nieuwe!

• Reden bezoek: N.v.t.

Uitstekende service

Denkt met klant mee. Streeft naar perfectie.

Zeer blij mee

Goede auto, doet zoals beloofd!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Waren alle dealers maar zo

Gewaardeerd heb ik de rustige en onderkoelde stijl waarmee meneer Greijmans met zijn jarenlange ervaring auto's verkoopt. Verder ben ik tot nu toe best goed te spreken over de Greijmans werkplaats en beoordeelt de Consumentenbond het merk Toyota steeds weer als meest betrouwbaar. Alles bij elkaar hoop ik daarmee een goede keuze gemaakt te hebben voor de Toyota RAV4. A.J.L.R. Hasekamp, Saturnus 55, 5591 PB Heeze.

Positief

Vriendelijk en meedenkend

Prettig

Ik vond het ontvangst heel fijn. Rustig op gemak. Goed geholpen. Nemen alle tijd. Zou zeker terug gaan. Was die 80km rijden waard

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

IK ben zeer goed ontvangen en behandeld

Het was een zeer prettig gesprek en zijn tot een aankoop gekomen en daar heb ik geen spijt van

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Zeer behulpzaam en flexibel en klantgericht.

De medewerkers geven goede informatie. Ze nemen uitgebreid de tijd om je kennis te laten maken met de auto.

Buitengewone service

Auto van onze dochter was gestrand in de omgeving van Heeze. Door Greijmans opgehaald en vakkundig hersteld voor een heel schappelijke prijs.

Goed geholpen, klantvriendelijk

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Vriendelijk en eerlijk bedrijf met betrouwbare auto's

Zes maanden geleden mijn auto bij Greijmans Auto's gekocht. Zeer kundig uitleg gekregen over verschillende type auto's in de showroom. Advies op maat gekregen. Na een gesprek met een van de verkoopmedewerkers bleek dat ik een minder dure en grote auto nodig had dan ik in eerste instantie dacht. Alle tijd gekregen om goed over de aankoop na te denken. Geen gladde verkooppraatjes, gewoon waar het op staat. Nu zes maanden later nog steeds heel erg blij met mijn Toyota Yaris! (Ook de huidige Corona regels werden goed in acht gehouden)

Teleurgesteld

Afspraak gemaakt om een auto te bekijken waar ik zeer in geïnteresseerd was,voor mijn afspraak de auto verkocht en een half uur van te voren afgebeld,vond ik niet netjes had op zijn minst even kunnen melden dat er op die dag nog meer kijkers zouden komen,waar maak je dan een afspraak voor?

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Beste Rob, We begrijpen uiteraard dat je teleurgesteld bent omdat de auto verkocht is. We maken wel afspraken met klanten maar dat betekent niet dat we een auto voor meerdere dagen vasthouden/reserveren. Hopelijk kunnen we je in de toekomst helpen bij je volgende aankoop!

net en eerlijk bedrijf

goede service met het kopen van me nieuwe gebruikte auto

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Actief meedenken en geweldige service

De mensen van de werkplaats van Greijmans Auto's hebben me geweldig geholpen na schade door diefstal aan mijn auto. Ondanks dat het tegen sluitingstijd liep hebben ze op me gewacht en me direct een leenauto ter beschikking gesteld waarna ze de volgende ochtend mijn auto opgehaald hebben. Daarna was er veel contact over het herstel van de schade waarbij ik steeds vriendelijk, begripvol en kundig te woord werd gestaan. Ook werd er actief meegedacht in de zoektocht naar een passende oplossing. Erg prettig als je zelf nooit slachtoffer van diefstal bent geweest. Door leveringsproblemen op een bepaald onderdeel duurde de reparatie wat langer, ook hier werd weer actief meegedacht door het aanbieden van alternatieve reparaties en oplossingen. Uiteindelijk is mijn auto keurig gerepareerd en was de service en kunde van de Werkplaatsmedewerkers een flinke verzachting voor het leed dat diefstal heet. Heel veel dank en hulde voor Gerald en zijn team!

Uitmuntend!

Zeer prettig geholpen bij de aanschaf van een golden" oldie", een Toyota Corolla 1.3 g6 van 1999, zeer blij dat ik er mijn Saab 9 3 cabrio op in kon ruilen.De auto ziet er zeer goed uit en rijdt en stuurt zoals alleen een Toyota doet.

• Service N.v.t.

Oprecht en kundig.

Zeer fijne garage waar je nog het gevoel hebt eerlijk behandeld te worden. Er wordt altijd meegedacht naar de beste oplossing.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

vriendelijk en vertrouwd.

Mijn gekochte gebruikte auto werd keurig netjes, alsof het om een nieuwe auto ging, afgeleverd! Geweldig!

• Service N.v.t.

Geweldige service.

Geweldige service. Uitstekende afhandeling.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Fijn ontvangst en goed geholpen

Onlangs langs geweest om te kijken naar een occasion. Goede eerste indruk van de garage en de auto gekregen. Heb het contact erg prettig ervaren: vriendelijk, persoonlijk en totaal niet opdringerig. Ik voelde me zowel bij het bedrijf als de auto goed en zijn samen dan ook tot koop overgegaan. Met een dusdanig goed gevoel weggegaan dat ik de auto daar ook in onderhoud wil laten.

Prima autobedrijf

Audi tt gekocht zeer tevreden,vriendelijke mensen een uitstekend adres om een auto te kopen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Super goede service en betrokkenheid

Wij vinden dat Greijmans (zowel hij zelf als zijn kinderen) altijd rustig de tijd voor je nemen in een gemoedelijke sfeer. De service en betrokkenheid is uitmuntend! Je wordt echt gezien en gehoord, iets dat wij als zeer fijn ervaren. Groetjes, Erik & Harold

Betrouwbaar.

Fijne rustige ontvangst. Een gemoedelijk familiebedrijf. Dit geeft ons een eerlijk en vertrouwd gevoel.

Afspraken helemaal na gekomen

Goed tot nog toe !

Top service

Goede service netjes afgeleverd en goede koffie