I bought a car in Greijmans Auto's. All was done quickly and in a professional manner.

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

keurig bedrijf

ben zeer netjes geholpen bij aankoop leuke aflevering van auto .

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

ik ben perfect geholpen ondanks dat er het een en ander misliep. Met lege tank leenauto , bestellen van de verkeerde onderdelen ect. Langer geduurd dan afgesproken. Dit werd met excuses en begrip mijnerzijds opgelost en er zou overleg plaats gaan vinden over de factuur.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Klantvriendelijk

Deskundige en vriendelijke aflevering.

Fijn geholpen

Ik ben erg prettig geholpen tijdens het aanschaffen van mijn eerste auto.

Alles perfect.

Zeer tevreden. 1x terug geweest i.v.m. 'storing'. Direct perfect geholpen.

Vriendelijke en behulpzame verkoper

ik ben tevreden over de koop van een 'nieuwe' tweedehands auto en inruil van de oude auto. Hopelijk gaat het ook zo goed met het verdere onderhoud aan de auto.

Prima.

Ik heb onlangs een mooie occasion gekocht bij Greymans Auto's. Ik heb erg goed geholpen en ik voelde me totaal niet onder druk gezet. Ik was tevreden over de vraagprijs van de auto en de inruilprijs voor mijn oude. Mensen daar zijn vriendelijk en hebben mijn vertrouwen gewonnen. Greijmans Auto's is een niet te groot en gastvrij familiebedrijf. Ik rij nu al even met de auto en die bevalt prima.

Prima en deskundige service

Fijne deskundigheid en fijne service

Deskundig,klantvriendelijk en inlevend.

De fa. heeft begrip voor de situatie en is deskundig en alleszins redelijk in hun offertes. Heb nu denk ik mijn 10 e auto gekocht. Zegt wel iets.

Geweldige service

Ik ben zeer tevreden

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Zeer vriendelijk en behulpzaam!

Werd zeer vriendelijk geholpen, werd ook alle tijd voor mij genomen voor uitleg en proefrit. Mijn auto stond zelfs ruim eerder klaar dan verwacht, super fijn!!

Vriendelijk en eerlijk geholpen

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

klantvriendelijkheid en betrouwbaarheid samen bij Greijmans Auto's.

Onlangs heb ik een VW Polo aangeschaft bij Greijmans Auto's. Ik werd opgehaald door een medewerker op het station, dat ik een fijne extra service vond. De auto voldoet tot heden aan mijn verwachtingen en is conform de omschrijving in de occassion van dit bedrijf. Ik ben aangenaam ontvangen en uitstekend geholpen. Kortom, een tevreden klant.

vriendelijk

Wij hebben het als vriendelijk en de ruime tijd die zij voor ons hadden als prettig ervaren

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Al jaren goede ervaring

Al jaren goede ervaring

goede garage . familiebedrijf

Wij hebben een gebruikte auto met heel weinig kilometers gekocht. Er is niks mis mee. De prijs was nog wel aan de hoge kant. Weing of bijna niets aan kunnen onderhandelen.

uitstekende service

Onlangs bij Greijmans een auto gekocht. Ik werd zelfs opgehaald voor de proefrit! Onderweg alles uitgelegd. Ik mocht er rustig over nadenken en heb besloten de auto te kopen. Bij het ophalen zat er een mooie rode strik op. Van te voren werd elk knopje en weetje helemaal uitgelegd en doorgenomen. Zelfs mijn telefoon werd gekoppeld, wat erg prettig was. Ik ben helemaal tevreden en kreeg zelfs een lekkere fles wijn mee naar huis. Dankjewel allemaal. Eliëtte E.

Top bedrijf

Goede service, ook de werkplaats! Wij komen hier al ruim 25 jaar.

gewéldig

Nadat ik de knoop door had gehakt dat dit mijn auto werd hebben zij alles vlekkeloos geregeld. De vrijwaring, de koffie (die perfect was) , de verzekering (maar had die al 1 dus hoefde niet) de ontvangst alsof je al jaren klant bent, de garantie van 3mnd, en als er ook maar iets mocht zijn kon ik langskomen en of bellen. De aflevering: men belde mij vrijdagsavonds dat ik hem 's maandags kon ophalen maar ik wilde dat direct (natuurlijk). Ze waren nog maar 1 uur open, waarop ik zei ik kom er aan, ben over 20 minuten bij je. En inderdaad de auto stond midden in de showroom met een grote rode strik er boven op. Nog nooit heb ik zo'n bedrijf meegemaakt ! Dus 5 ***** van mij !

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

uiterst tevreden in alle opzichten

wordt goed geholpen mede ivm lichgamelijke beperking

• Reden bezoek: N.v.t.

Goede service en vriendelijke personeel!

Ik ben er goed geholpen!

Fijn bedrijf

Ik heb hier mijn bmw x1 gekocht en ben er tot nu toe erg tevreden over ! Geen moeilijk gedoe met garantie ,en meteen een onderhoudbeurt en een nieuwe apk erbij voor een nette prijs

Prima en betrouwbaar

Goede service en betrouwbaar

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Deskundig en klantgericht

Greijmans Auto's, met deskundige medewerkers in de verkoop en in de werkplaats, biedt de klanten een deskundige en klantgericht service. Wij ervaren deze service al vele jaren, en hebben hierdoor vertrouwen in dit mooie autobedrijf.