Ge-wel-dig

YEAHHHHHHHHHHHHHH!!! Na vele kilometers, corona-lockdowns en de geweldige lessen van Michael Coenen heb ik mijn rijbewijs gehaald! Michael, bedankt voor de goeie lessen, lekker nuchter en leerzaam met handige trucjes en lessen! De 5 sterren heb jij dubbel verdiend. Je blijft altijd kalm, weet wat je doet en je hebt me geholpen mij klaar te stomen voor mijn examen toen het mij ff iets te veel werd. Bedankt, dikke vette 5 sterren!!

Dankzij de goeie coaching, van Jan heb ik mijn rijbewijs weten te halen. Hij geeft je duidelijke instructies, maar naast de goeie instructies, wordt er wel verwacht dat je zelf moet rijden. En als hij er van overtuigd is dat je kan autorijden, dan heeft hij alleen maar vertrouwen in je. En daar mag je heel blij mee zijn. Verder is het bij Jan in de auto altijd gezellig. Ik ben blij dat ik bij deze rijschool mijn rijbewijs heb weten te halen!

Zeer goed en hulp bij doelgerichte lessen.

Ik vond het in het begin lastig en raakte soms ook in paniek. Gelukkig werd ik altijd gerustgesteld en geholpen, waardoor ik zelfverzekerder door het verkeer heen ging. Naast de leerzame lessen was het ook altijd gezellig. Mede door Coenen en een goede voorbereiding heb ik met weinig moeite in een keer mijn rijbewijs gehaald.

Fijne rijschool

Prettige rijlessen, alles word duidelijk en met veel geduld uitgelegd. Ik heb echt geleerd om zelfstandig en met zelfvertrouwen te leren rijden, wat er voor zorgde dat ik in een keer kon slagen. Fijn ook dat ik kon wisselen naar een automaat wat beter bij mij paste.

Fijne rijschool met rustige begeleiding

Fijne rijschool met rustige begeleiding waarmee ik stapsgewijs overzicht heb kunnen krijgen in het verkeer. Dit heeft mijn zelfvertrouwen goed gedan

Flexibel en betrouwbaar

Ik vond het fijn dat ik veel steun kreeg van mijn instructeur omdat ik het spannend vond ze houden hier goed rekening mee waardoor de ervaring beter is

Hele goede ervaring en zeker aan te raden.

Ik heb een hele goede ervaring er aan over gehouden hele fijne rijschool goede uitleg en lessen en ben daar door in 1x geslaagd.

Eerlijke en kundige rijschool, een echte aanrader!

Rustig, kundig, eerlijk en vooral begripvol voor mensen met een beperking wat ten goede komt van de leerling. Op elke manier wordt er handreikingen gedaan die ten goede komt van de leerling. Wij zijn super blij dat we deze rijschool mogen en kunnen aanbevelen aan eenieder die op een juiste manier les nodig heeft. Een dikke 10

i.v.m. een rijtest, enige rijlessen in een automaat, uitstekend en geslaagd.

Wanneer je al 50 jaar je rijbewijs hebt denk je dat je voor een rijtest van het CBR geen bijscholing nodig hebt. Maar niets is minder waar. Er sluipt altijd (fout) aangeleerd rijgedrag in. Om weer helemaal in het juiste verkeerspatroon te komen, raadpleeg dan Jan Cools van autorijschool Coenen-Den Bosch, voor enkele "rijlessen".

Zeker aan te raden

Jan is een hele fijne, ervaren en rustige rijinstructeur. Hij neemt echt de tijd, laat je zelf nadenken en evalueren, en kijkt naar wat jij als individu nodig hebt. Zijn ervaring en kalmte hebben mij echt geholpen om het rijden weer leuk te gaan vinden na in een ver verleden meerdere malen te zijn gezakt. En natuurlijk om uiteindelijk mijn rijbewijs te halen. Zeer zeker aan te raden!

Flexibel, duidelijk, prettig.

Een prettige rijschool met praktische kennis waardoor ik na mijn herseninfarct weer snel kan rijden. Afspraken worden nagekomen en er wordt goed meegedacht.

Van begin tot eind uitstekend begeleid!

Autorijschool Coenen heeft mij op elk moment een bijzonder prettige klantervaring gegeven. Als leerling heb ik steeds het gevoel gehad, dat er goed werd gekeken naar de gebieden waarop ik mij moest ontwikkelen en dat de lessen daarop werden aangepast. Binnen en buiten de les kon ik altijd met alle vragen terecht. In één keer geslaagd, zodra men mij vertelde dat ik er klaar voor was. Bedankt Autorijschool Coenen!

In verband met gezondheid moest ik een rijtest doen voor verlenging van mijn rijbewijs. Bij Jan Cools een aantal "opfrislessen" genomen, wat een geweldige begeleiding!!!! Dit kan ik iedereen aanraden Michel Somers.

Uitstekende rijlessen en geweldige klantvriendelijke service

Ik heb uitstekende opfrisrijlessen gekregen nadat ik 16 jaar geen auto meer had gereden. Na een paar lessen, zowel in een schakelauto als in een automaat, kreeg ik de smaak en de schwung van het rijden weer helemaal te pakken. De lessen worden professioneel gegeven met persoonlijke aandacht, veel geduld en met een geweldige klantvriendelijke service. Ik kan het iedereen aanraden, ook als je jarenlang niet meer gereden hebt of onzeker bent over je rijgedrag.

Zelftandig leren autorijden

Na een aantal mislukte poging bij een andere rijschool via via uitgekomen bij autorijschool Coenen. Jan heeft mij geleerd om zelfstandig auto te rijden. Hij neemt de tijd en geef je ruimte om het zelf ook echt te leren. Kan nu met vertrouwen de weg op erg fijn.

Kwaliteit

Bij Autorijschool Coenen leer je niet alleen hoe je je rijexamen haalt, maar ze leren je gewoon echt goed rijden! Dit doen ze met persoonlijke aandacht , waardoor je ook echt oefent op de gebieden waar jij het nodig hebt. Contact is laagdrempelig en altijd als erg prettig ervaren!

Hele fijne rijschool waar ze ècht de tijd nemen om je iets te leren. Zelf was ik erg onzeker achter het stuur, maar met alle fijne en geduldige lessen ben ik vandaag in 1x geslaagd. Zeker een aanrader!

Een uitstekend Autorijschool

Ik had een groot angst voor het autorijden, heb jaren geleden pech gehad tijdens het autolessen en vanaf dien durfde ik niet meer auto lessen te nemen. M. Smulders van Impekt.nl had mij benaderd voor een interview of ik een droom had. Ik vertelde dat ik vaak droomde dat ik auto reed met vriendinnen. Hij heeft dit opgang gezet hoe ik mijn droom kan laten uitkomen, zo heeft hij geregeld dat ik bij autorijschool Coenen terecht kwam. Het gaf mij meteen een goed gevoel dat dit de juiste rijschool is die mij kan helpen om mijn angst te overwinnen en dat is zeer zeker goed gelukt. Het vertrouwen, begripvol en aandacht die je krijgt van de rijschool heb ik als uitstekend ervaren. Daarom wil ik Jan hartelijk bedanken dat ik bij hem lessen kon nemen en dat hij mij het vertrouwen heeft gegeven dat ik met een goed gevoel auto kan rijden. Ik ben uiteindelijk geslaagd voor mijn rijbewijs met mijn leeftijd van 51 jaar, Dus je bent niet oud om te leren...In mijn vrienden kring kan ik hun aanbevelen naar Autorijschool Coenen.

Duidelijke, vriendelijke en fijne aanpak

De rijlessen heb ik altijd als zeer prettig ervaren. Op het eind van de rijles was er ruimte voor een evaluatie, waarbij ik tips kreeg en punten waar ik nog op moest letten. Er werden ook complimenten uitgedeeld als je een situatie goed had aangepakt. Ik ben erg tevreden.

De rijinstructeur helpt je precies met waar je moeite mee hebt.

Nadat ik heel lang slecht in een schakelauto heb gereden, ben ik overgestapt naar een automaat bij deze rijschool. De instructeur hielp me meteen bij de eerste les al met wat ik kon verbeteren, waardoor ik snel mijn rijbewijs binnen had.

Enorm veel vertrouwen

Ik heb ontzettend fijne lessen bij Autorijschool Coenen gehad. Annemarie kon mij op een fijne, rustige manier vertellen wat er goed ging en wat ik nog moest verbeteren. Ook als ik zelf het vertrouwen even helemaal kwijt was kon zij mij dit weer teruggeven. Hier wordt ik echt opgeleid om een goede, zelfstandige bestuurder te worden, niet enkel om het examen door te komen. Ik ben super blij dat ik hier mijn rijlessen heb gevolgd.

Super lessen!

Met veel plezier gelest bij autorijschool Coenen. Lessen zijn erg leerzaam en altijd gezellig.

Hele fijne rijschool

Ik kijk met een goed gevoel terug op de lessen bij autorijschool Coenen. Het RIS-stappenplan wat zij gebruiken vond ik heel duidelijk, hiermee krijg je zelf inzicht wat je wel en niet beheerst. Ook het contact met de rijschool ging heel soepel. Tijdens de les was er ook altijd ruimte voor een leuk gesprek! Kortom, een prettige rijschool

Vandaag heb ik mijn rijbewijs in 1x gehaald dankzij de fijne rijlessen van Jan. Heel erg bedankt!

Rijden met plezier

Het prettigst vond ik dat Jan mij veel vertrouwen gaf tijdens het auto rijden. Door dat rijden met vertrouwen kwamen er leuke gesprekken samen en dat bracht veel plezier met zich mee. Ook is Jan erg rustig en geeft iedereen de tijd die die nodig heeft.