• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ervaring: Ontzettend aardig en vriendelijk. Neemt veel tijd voor mensen die dit nodig hebben\r\nbedank voor alles

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ontzettend aardig en vriendelijk. Neemt veel tijd voor mensen die dit nodig hebben.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geduldig en met een groot aanpassingsvermogen voor elke leerling.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goede rijschool, ze leggen alles goed uit.\r\n Heel fijn dat ze theoriecursus hebben.\r\nDe rijlessen waren altijd gezellig bij Jan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Jan is een goede vakbekwame instructeur met veel kennis en geduld. Blij met mijn rijbewijs. Bedankj rijschool coenen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met behulp van rijschool Coenen heb ik mijn rijbewijs gehaald voor de auto, ondanks mijn autisme. Ze hebben deskundigheid en wisten hoe ze om moesten gaan met mijn handelen in de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijne rijlessen gehad met Jan als instructeur. Geduldige en rustige uitleg waardoor ik nooit tegen een rijles opzag en steeds meer zelfvertrouwen kreeg. Rijbewijs in één keer gehaald.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goed, had zelf veel moeite met lessen en vooral de spanning van tevoren. Heb dat aangegeven en er werd heel goed mee omgegaan. Het ging daarna gelijk een stuk beter.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne rijlessen gehad met gezellige gesprekken gehad met instructeur. Echt een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastisch geholpen door mensen met passie die je op laten gaan als je er klaar voor bent en niet omdat je pakket op is. Begripvol, geduldig en gewoon goed.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een erg goede rijschool. De rijschool werkt met het RIS-stappenplan waardoor je goed wordt voorbereid op het examen. Ze laten je het examen pas doen als zij zeker weten dat je gaat slagen.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een geweldige rijschool.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb dit als een geweldige rijschool ervaren.\r\nAlles werd duidelijk uitgelegd en ze nemen ook de tijd voor je. Als je iets niet begrijpt moet je dat aangeven en ze leggen het gewoon weer uit. \r\nZe werken echt naar je examen toe. \r\nWat ik heel fijn vond dat je ook een tussentijdse toets krijgt dan weet je waar je nog aan moet werken. Ook de theorie lessen worden heel duidelijk uitgelegd. Heel veel van geleerd . Ik heb mijn rijbewijs gehaald in 37 lessen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Niets dan lof! Deskundig, geduldig, vriendelijk maar duidelijk. Dank je wel Jan! \r\nHier spreekt een trotse vrouw.\r\nSucces verder,\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed heel vriendenelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf professioneel ; prettig ;

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Twee jaar geleden begon ik met rijlessen bij Jan Cools van autorijschool Coenen. Ik had heel veel moeite met snelheid maken, verkeersinzicht en veel andere vaardigheden die nodig zijn om veilig de weg op te kunnen. Regelmatig vroeg ik mij hardop (soms wanhopig) in de auto af of het wel zin had om door te gaan. Jan sprak mij dan moed in en bleef geduldig tijdens de lessen, ook als ik per ongeluk een doodlopende weg in ging... Uiteindelijk haalde ik ik - zelfverzekerd en met een goed gevoel - na ruim 90 (!) lessen het fel begeerde rijbewijs. \r\nBijna 3 x een 10, dit omdat het btw-tarief m.i. laag zou moeten zijn, hierdoor lijkt de les duurder terwijl de rijschoolhouder vele kosten maakt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kreeg na elke les steeds een beetje meer vertrouwen in het autorijden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Je word bij rijschool coenen rustig stap voor stap begeleid naar het examen. Ze laten je pas op , op het moment dat jij er echt klaar voor bent

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij meerdere rijscholen gelest en daarvan was deze rijschool zonder twijfel de beste. Naast zeer deskundige instructeurs ook goede, leerzamen lessen. Een echte aanrader wat mij betreft!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De rijlessen als heel fijn ervaren. Deskundige en fijne begeleiding.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was niet bepaald een natuurtalent in de auto, maar Annemarie heeft mij heel geduldig lesgegeven en bleef me motiveren. Ook toen ik het even niet meer zag zitten, wist ze me toch weer op te peppen door te zetten!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed! Alles werd op mijn tempo gedaan.