Correcte en goed geholpen

netjes ontvangen door receptionist en duidelijk uitleg van de monteur en receptionist gekregen betreffende de werkzaamheden

super

Heb hier voor de tweede keer een auto gekocht. werkplaats en verkoop super

Vakmensen met passie voor mooie auto's

Al 10 jaar klant. Dit team heeft passie voor mooie auto's en beschikt over veel technische knowhow. Zowel voor de moderne als klassieke auto. Dat geeft mij een veilig gevoel zodat ik kan genieten van het autorijden. Ik kan garage Van Kooten zonder meer aanraden.

Professioneel en hartelijk

Deskundige aanpak en kwalitatieve afwerking.

Eerlijk, en een echte verkoper!

Zeer netjes tegenover de klant, heeft verstand van zaken en komt afspraken na. Niks op aan te merken.

Altijd prima in orde, niets op aan te merken.

Secuur, snel, prima prijs. Gewoon goed!

Goede service en scherpe prijsstelling

Uitstekend geholpen met de testrit en mijn vragen werden zeer deskundig beantwoord. Nadien een goede inruil kunnen doen en de auto is netjes gepoetst afgeleverd. Mijn oude auto is al sinds jaar en dag bij van Kooten in onderhoud en dat bevalt sinds het begin zeer goed.

Top service, aardige mensen

Staan altijd voor je klaar.

Open en eerlijk !

Ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Heel vriendelijk en prettig klantencontact. Prijsopgave vooraf ervaar ik ook als positief. Ga zo door!!

topservice

tijdens winterbandenwissel een gratis winterinspektie, ik kreeg het advies voor mijn auto geen E10 brandstof te tanken en vaker de bandenspanning te laten nakijken. de ruitenwissers waren ook aan vervanging toe, klopte ook want ik had bij regen slecht zicht!

Top garage met bekwame mensen

Service gericht en vakkundig

Super autobedrijf

Bij autobedrijf van Kooten staat service op de eerste plaats. Ook dat heb ik vandaag weer mogen ervaren. Lambaonde defect en meteen vervangen. Geen kosten berekend. Je word er altijd vriendelijk ontvangen en netjes behandeld. Rob Puyk

Duidelijke uitleg over onderhoudsbeurt en TOP werk geleverd

Auto voor grote onderhoudsbeurt gebracht bij Van Kooten. Ik kreeg eerst een telefoontje wat er gedaan moest worden en waarom. Tevens een prijsindicatie. Bij ophalen uitleg wat er gedaan was aan de hand van de factuur. Zeer netjes geholpen auto TOP schoon afgeleverd.

Zeer vriendelijk, behulpzaam en kundig.

Hier heeft men nog de tijd en aandacht voor mij als klant. Zeer vriendelijk bij de receptie, men denkt mee in mogelijkheden en kundige medewerkers in de garage zorgen dat ik hier graag terug kom.

een klant kwijt

na jarenlang geweest te zijn nu toch maar naar een ander voel me bedonderd en bestolen

Ouderwetse service tegen heel billijke prijzen

een garage waar je met een gerust hart naar toe gaat, eerlijke adviezen en prijzen

Betrouwbaar

Ervaren, deskundig en betrouwbaar bedrijf

Snel, goed en erg klantgericht

Snelle reacties op vragen en situaties! Mijn kapotte auto opgehaald. En de nieuwe auto was ook snel en makkelijk geregeld.

Bijzonder goed bevallen.

Bijzonder goed bevallen, keurige behandeling en conform afspraak alles gedaan.

Goede en snelle service.

Hier is de persoonlijke benadering nog erg belangrijk. De monteurs zijn deskundig en de beurten zijn goedkoper dan bij de officiële dealers.

Deskundigheid, kwaliteit, klantvriendelijk, correct en uitstekende service.

Positief

Betrokken en kundige medewerkers

een geweldig team en vakbekwaam

gratis vakantiecheck was dus echt nodig, aircosysteem was nog maar half vol en pollenfilter extreem vervuild. liet de oude zien! ook de bandenspanning stond te laag en gelijk maar het reserve wiel gecheckt, had ik zelf nooit bedacht. inmiddels weer terug van vakantie en geen enkele storing gehad. supergoed gedaan bij van Kooten.

uitmuntende service

Ik kom al jaren bij Van Kooten, deskundig en betrouwbaar. Prettig in de omgang en geen verrassingen achteraf. Ten opzichte van mijn vorige garage 25 % voordeliger.

fijne mensen, goed geholpen

Heb mijn auto hier een beurt laten geven. Alles super gedaan. Kreeg de oude onderdelen te zien auto was gewassen en heeft in tijden niet zo lekker gereden