Snelle en duidelijke service

Altijd vriendelijke medewerkers en goed advies. Denken met je mee.

Prima service en vriendelijk

Het contact met Michael van Loon was heel goed en er werd echt de tijd genomen om goede informatie over de aankoop te geven. Zowel per mail als telefonisch was het contact heel prettig en deskundig en je krijgt echt het gevoel dat je als klant wordt gewaardeerd.

Duidelijke uitleg en service

Prima geholpen

Wat moet ik nog meer zeggen?

Top garage

Al vele jaren komen we met onze auto’s bij de garage van de twee broers, michael en patrick. Service en vakmanschap met goede monteurs die met passie aan onze auto,s werken. Service is top, we kunnen altijd snel terecht als het nodig is en kwaliteit is prima. Wij zijn blij met zo’n garage dicht in de buurt.

UItstekende service

Snelle,directe hulp

De klant is koning hier!!!

Wat weet dit autobedrijf de klant centraal te stellen. Ik kan het iedereen van harte aanbevelen. Geweldige service, een luisterend oor en goed en gedegen vakwerk!!!

Top service en zeer transparant naar de klant.

Betrouwbaar met goede service. Personeel is deskundig en zeer vriendelijk. Modern ingerichte garage.

Heel snel geholpen

Dashboard gaf een serieuze storing aan Gisteren direct uitgelezen en onderdeel besteld vandaag al nieuw onderdeel gemonteerd en rijden maar. Dit alles zonder afspraak en wachttijd.

Vriendelijk

Nemen de tijd en geven goede informatie over de aankoop. Plezierig geholpen

Betrouwbaar en service gericht

Mijn ervaring is al jaren lang hetzelfde, de garage is na de verbouwing mooi, schoon en efficient.

Prima service en vakmanschap

Geweldig geholpen

Op vakantie in het buitenland problemen gehand met mijn auto. Telefonisch goed geholpen door van Loon en een aantal maal. Werd echt de tijd voor genomen, super fijn en betrokken!

Hele goede service

Als vaste klant wordt je gelijk geholpen Als je met pech staat

Goede bediening

Prima bedrijf netjes geholpen.

Fijne garage, zoeken mee naar oplossingen en geven eerlijk advies over onderhoud.

TOP!

Goede service, meedenken met de klant op alle vlakken en kwaliteit van werk.

Super service! Kan niet anders zeggen. Snel geholpen in onverwachte situatie!

Betrouwbaar

Ze zijn altijd duidelijk

Top service!

Altijd goed vertrouwen in deze garage. Goed bereikbaar en meedenkend.

Betrouwbaar & goede service

Betrouwbaar- eerlijk- top service!!

Duidelijke uitleg over de werkzaamheden, goede service

Behulpzaam en goed service

Goede service.

Afspraak snel ingepland. Kreeg leenauto mee, heel fijn, alleen even een beetje uitleg van de leenauto had ik fijner gevonden. Gewassen auto terug, is cadeautje.

Goede service en kwaliteit.

Goede service en kwaliteit

flexibel, degelijk en betrouwbaar

Ik word altijd goed geholpen, afspraken worden nagekomen en er wordt altijd goed overlegd waardoor ik niet voor verrassingen kom te staan. Daarnaast stellen ze zich flexibel op qua planning en heb je oprecht het gevoel dat je als klant gewaardeerd wordt. kortom: erg tevreden!

Over Bosch Car Service