3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijk, betrouwbaar,flexibel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al vele jaren klant bij dit bedrijf, voor zowel aanschaf van auto\'s als het onderhoud.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service. Goede uitleg.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer zeker een van de betere garages. Het is de tweede x dat ik hier een m32 versnellingsbak heb laten reviseren en zou het zo weer doen. Alleen dit x kreeg ik een telefoontje dat de rekening een heel stuk hoger uitkwam ivm een nieuwe koppeling en vliegwiel, na wat bellen en netjes over en weer contact toch heel netjes korting gekregen. \r\nDus ben je opzoek naar een garage doe je auto met net zoveel liefde behandeld als jij zelf, dan moet je niet verder zoeken en gewoon hier je auto heen brengen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sta je altijd te woord\r\nOp alle vragen een goed en duidelijk antwoord\r\nVaktechnisch personeel in de werkplaats\r\nHelp je zoeken naar de gewenste auto die je wil hebben

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben ook tevreden je weet inderdaad van tevoren wat het kost en ze laten je het ook zien wat er kapot isof ver versleten dik tevreden marietta

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een nieuwe auto gekocht. Zeer goed geholpen. Nemen de tijd en geven deskundig advies. 100% tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was al geruime tijd op zoek naar een goede, mooie en betrouwbare peugeot 206 cabrio.\r\nVerschillende autobedrijven bezocht, maar dit liep telkens op een teleurstelling uit. Afgelopen zondag zag mijn man op internet deze peugeot 206 cabrio staan bij autobedrijf van Loon.Direct telefonisch contact gezocht en we konden zelfs nog op zondagavond komen kijken. De peugeot 206 cabrio zag er echt prachtig uit, keurig onderhouden en rijdt fantastisch. De eigenaren zijn vakmensen die je goed adviseren en hun afspraken nakomen. Kortom zeer goede ervaring met dit autobedrijf. Ik beveel dit bedrijf zeker aan bij andere mensen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf net een occasion gekocht ,perfekt afgeleverd een aanrader voor iedereen die een goede gebruikte auto zoekt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een bedrijf waar ze hun uiterste best doen voor de klanten!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na stukken aan mijn auto ben ik gelijk en goed geholpen. Het probleem werd duidelijk uitgelegd, en de kosten waren vooraf doorgegeven. Precies zoals ik door een goede garage geholpen zou willen worden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ze vakkundig zijn,snel, op alle vragen een antwoord hebben, modern maar ook voor de oudere auto vaktechnische kennis in huis hebben.

Over Autobedrijf van Loon B.V.

Filter op Taal