Betrouwbaar familiebedrijf

Ik heb net mijn tweede BMW gekocht bij Van Dijk en heb bewust weer voor dit autobedrijf gekozen. Je wordt hier altijd heel hartelijjk ontvangen en er wordt de tijd voor je genomen. Goede inruilprijzen en nazorg; ze vinden het belangrijk dat je een tevreden klant bent. Kortom, een betrouwbaar en gemoedelijk familiebedrijf waar ik graag weer terug kom!

Goeie begeleiding

Flexibele en goede verkoop

Prima begeleiding bij aankoop nieuwe auto. Niet opdringerig laat klant de keus maken. Uitstekende begeleiding bij aflevering.

Zeer klantvriendelijk

Lars heeft ons heel erg goed geholpen. Weet waar hij over praat. Is heel vriendelijk en klant gericht. Een echte aanrader!

Een heel mooi familiebedrijf. No nonsens, gewoon eerlijk en transparant. Nemen alle tijd voor je om uitleg te geven bij het ophalen van de auto, niks is te veel. Eerlijke prijzen en een topservice!! Lars bedankt!

Goede service en kwaliteit met persoonlijke aandacht.

Zeer fijn om er te komen, geweldige service, vriendelijke benadering. Deskundig advies en onderhoud Heb ten volle tevredenheid jl een BMW X1 gekocht, geweldige aflevering vd auto. Aanrader om hier een BMW & MINI te kopen.

gweldig

Top garage:-) Goede service.

Prettige ontvangst van de klant.

Ruime keuze in diverse types.Proefrijden in 2 Auto’s zo geregeld.Wel even van tevoren gebeld.Na de koop snelle levering(trekhaak moest nog gemonteerd worden)Goede uitleg bij ontvangst van de auto.Prima indruk van dit familiebedrijf.Moeite waard om hier even heen te rijden ook al is het 175 km.

Zeer klantvriendelijk en verstand van (BMW) zaken

Erg goed en vakkundig geholpen door Lars. Schitterende voorraad jonge BMWs.

Prettig in de omgang, prima ontvangst en zeer tevreden met de aankoop

De eerste keer dat ik bij dit bedrijf kom en een BMW heb aangeschaft. Een verademing vergeleken met de veelal arrogante houding bij de officiële BMW-dealers die ik heb bezocht. Hier ben je nog echt klant!! De auto's worden tegen een goede/scherpe prijs aangeboden. Het contact met Lars was goed en prettig, niet alleen tijdens mijn eerste bezoek bij de aankoop maar zeker ook bij het afhalen van de auto, er wordt ruim de tijd genomen om alles goed uit te leggen (voor mij de eerste plug-in hybrid). Door deze ervaring besloten om ook voor het onderhoud bij van Dijk te blijven, ondanks dat dit voor mij wat verder weg is. (leenauto wordt gratis aangeboden, ook nog een pluspunt!!)

Persoonlijke aandacht staat voorop.

Bij alle collega’s van Van Dijk staat de klant centraal. Denken mee, nemen de tijd die nodig is en zijn niet gehaast. De kracht van een familiebedrijf is zichtbaar in aanpak en klantbenadering. Zoek je een BMW of Mini met Max 3 jaar op de teller, dan beveel ik Van Dijk van harte aan.

Top geregeld allemaal!!!

Gewoon top!

Prima bedrijf met goede service.

Heb er al meerdere bmw gekocht en altijd naar tevredenheid. Ook het onderhoud wordt er goed verzorgd.

Na geïnformeerd te hebben naar een BMW IX3, nam Lars uit zichzelf contact op dat deze auto binnen was gekomen. Hij is zeer geduldig, heeft een goede kennis van auto's en legt alles perfect uit. Alles is prettig verlopen.

Goed zaken doen in een zeer prettige ontspannen sfeer

Wat een verademing om bij Van Dijk automobielen binnen te gaan. Een gemoedelijke sfeer, mensen met passie, een transparant gesprek over de prijs en de inruil, het loopt vanzelf door de Brabantse gemoedelijkheid. Naast een uitgebreide instructie bij aflevering ook een goede service en bereidheid mee te denken met de klant. Ik zou een ieder die een jong gebruikte BMW of Mini zoekt Van Dijk aanbevelen. Men zal je niet teleurstellen.

Absoluut een aanrader.

In onze zoektocht naar BMW X1 2.5e, zijn we terecht gekomen bij Van Dijk. Prima website, waar je elke auto goed kunt bekijken. Ook onze ervaring met verkoper Lars is ons zeer goed bevallen. In alle rust legt Lars alles uit en een proefrit is snel geregeld. Het autobedrijf straalt vertrouwen uit en warmte, je voelt je echt serieus genomen. Ook bij het ophalen van de auto, neemt Lars alle tijd om alles door te nemen. Prima auto, waar we zeer content mee zijn

Gewoon geweldig

Vooral de goede uitleg van alle functies van mijn nieuwe BMW bij aflevering was fantastisch. Nooit eerder maakte ik dit mee bij aanschaf van een gebruikte auto. Chapeau voor heel de familie van Dijk!

Uitstekend bedrijf met zeer klantgerichte benadering en kwaliteits occasions

Contact gehad met verkoper Lars van Dijk. Zeer enthousiast en ter zake kundig. Reele benadering en correcte prijs voor de occasion van onze keuze. Klantgerichtheid staat hoog in het vaandel van dit bedrijf en dat is te merken, prima. Bij aflevering van onze auto ruim de tijd genomen om eea duidelijk uit te leggen en dat op een zeer plezierige manier. Als attentie een flesje wijn erbij en dat maakt het plaatje compleet. Zeker een aanrader om bij dit bedrijf een goede occasion aan te schaffen.

Zeer amicaal

Prima service mijn tweede BMW hier gekocht - 140 km. (enkel) voor gereden. Dus geen verdere uitleg nodig. Paul - Hulst

Perfecte service!

Zeer ervaren team dat erg kundig en rustig alle informatie geeft. Lekker ongedwongen sfeer! Wij blijven hier zeker terugkeren!

Hele goede service

Hele goed service wordt meteen geholpen

Uiterst vriendelijk bedrijf, zeer persoonlijke benadering je wordt altijd keurig op de hoogte gehouden wat betreft de kosten, erg prettig.

Vriendelijk als altijd, vlot en niet te duur.

Vriendelijk als altijd, vlot en niet te duur.

prettige omgang en goede service

kennis van zaken, goede service vriendelijk personeel!