Zeer klantvriendelijk en oplossing gericht

Kennis van zaken. Iedereen met respect behandelen, zeer klantvriendelijk

Zeer vriendelijk bedrijf zonder ' stropdassen'

Aankoop proces loopt zonder complicaties. Lars is,top

We waren van af het eerste moment welkom.

Het was de eerste keer dat we er kwamen , maar het voelde als thuis komen.

Op en top klantvriendelijk

Op en top klantvriendelijk

Deskundig en vakbekwaam autobedrijf.

Er werd uitgebreid de tijd genomen om over de auto te praten. Een proefrit was geen enkel probleem. De afspraken worden nagekomen. Bij aflevering auto goede uitleg over de werking van alle accessoires etc. etc. Vriendelijke benadering. U kunt het volste vertrouwen hebben in deze mensen.

Prettig en vertrouwd

Prima ontvangst, persoonlijke benadering, goede uitleg en veel geduld. Fijn gevoel! Het ouderwetse ‘Klant is Koning’ gevoel.

Fantastische service en kwaliteit!

Ik kwam proefrijden voor een occasion. Tijdens mijn proefrit kwam er nog Eén geïnteresseerde die de auto ook wilde. Ik moest mijn eigen auto nog zien te verkopen en kreeg 3 dagen de tijd daarvoor. Dit terwijl een andere klant de betreffende occasion al wilde kopen. Bedankt voor het vertrouwen, goede service en vriendelijkheid. Voelde me gelijk thuis. Uiteindelijk een mooie deal gesloten. Ik ben blij met mijn nieuwe auto! :)

geheel onverwachts toch geslaagd

Zoals ik al zij, ben ik deze keer met een redelijk bod op mijn auto's tot een koop gekomen van een jong gebruikte BMW. Deze geheel volgens afspraak netjes afgeleverd. Netjes behandeld door de verkoper, en samen tot een akkoord gekomen waar we trots op zijn.

Vriendelijk, persoonlijk, kundig.

Van Dijk onderscheidt zich. Ze leveren kwaliteit, zijn kundig en doen dat vriendelijk en persoonlijk.

Enthousiaste verkoper Lars neemt de tijd

Heel betrouwbaar en vakkundig bedrijf

Van Dijk Automobielen is een heel vakkundig en betrouwbaar bedrijf. Gerund als een familiebedrijf met passie voor BMW en Mini. Ik voelde me direct thuis en heb vertrouwen dat ik verder wordt geholpen als ik dat nodig heb, ook lang na de sale.

Klantvriendelijk en persoonlijk

Prettig en gastvrij met persoonlijk contact

Top service en begeleiding

Altijd is de hulp top en eerlijk, geen vraag te veel. Zowel bij onderhoud als aankoop van een auto.

Prettig familiebedrijf met passie voor BMW en de klant staat op nummer 1

Mooie jonge autos met duidelijk verhaal. Prettig zaken gedaan. Uitgebreide uitleg gehad. Klein opleverpuntje was snel opgelost. Goed gevoel, prettige sfeer, een bedrijf om terug te komen.

Echt een top bedrijf, ik geef jullie een dikke tien.

Superblij met mijn nieuwe aankoop. In hun aanbod staan er alleen maar parels. De een nog mooier dan de andere. Ik heb daar uren gestaan omdat ik geen keus kon maken. Fijne familie bedrijf en top service. Bij Van Dijk automobielen is de klant echt Koning!!!

mijn ervaring is dat alles goed in orde was.

wij zijn over alles goed tevreden.

Topbedrijf

Betrokken medewerkers, echte autoliefhebbers

Netjes te woord gestaan, vriendelijk, goede uitleg.

Uitstekende garage

Persoonlijk, prettig en betaalbaar. Een geweldig team mensen die altijd voor je klaar staan.

Topervaring

No nonsens normale mensen prima bedrijf. goede ervaring.

Prettige ontvangst en erg goed geholpen! Een aanrader

Recent een zo goed als nieuwe maar bovenal prachtige Mini Cooper aangeschaft. Wij zijn erg goed geholpen door Lars van Dijk, geen opdringerige verhalen maar alles zeer ontspannen en correct. Ook bij de levering van de auto werd alle tijd genomen om alles in te stellen en uit te leggen. Kunnen velen een voorbeeld aan nemen!

zeer klantvriendelijk bedrijf

er wordt geluisterd naar de wensen en daar wordt naar gehandeld; eerlijk en oprecht

Goed, fijne mensen om zaken mee te doen.

Gewoon, zaken doen zoals het hoort. Persoonlijk, geen fratsen maar wel zakelijk met verstand van auto’s. En dit alles voor een normale prijs.

Een uitstekende ervaring!

Erg fijn bedrijf. Direct warm en vertrouwd gevoel. Lars neemt ruim de tijd en was erg behulpzaam en meedenkend. Een proefrit met de BMW X3 (2022) was geen probleem, ramen laten tint, banden alsnog vervangen en een vlotte aflevering. Helemaal goed! Erg transparant over herkomst van de auto en bij de verkoop wat aanvullende checks kunnen afspreken. Mooi familiebedrijf!

Hartelijke ontvangst, kennis van zaken en een fijne manier van zaken doen.

Hartelijke ontvangst, kennis van zaken en een fijne manier van zaken doen.