Perfect!

Heel goede zaak en fantastisch personeel. Super vriendelijk geholpen en aan alle afspraken gehouden. Communicatie ronduit perfect, gastvrijheid fantastisch en kwaliteit staat voorop. Ik ben 100% tevreden en kom hier sowieso nog terug als ik een nieuwe BMW op het oog heb! :)

Voelt direct betrouwbaar

Erg fijn , vriendelijk geholpen . Voelt vertrouwd.

Snelle en goede service

De service was snel en tegelijk goed. Vriendelijke mensen. Gewoon zoals het hoort.

Het is fijn zaken doen bij Van Dijk,ik heb vandaag mijn auto opgehaald met goede uitleg door Lars . Dit is mijn derde auto die ik bij Van Dijk heb gekocht mooi familie bedrijf , nu zaken gedaan met Lars de zoon van Jos top bedrijf

Top , super service

Heel fijn behandeld , en echt de tijd genomen Het gevoel was goed

Geen vijf sterren want er moest iets te veel ,,sorry” gezegd worden…..

…..maar wel vertrouwenwekkend, klantgericht en prima bereikbaar in alle opzichten.

Top, staat klaar en denkt mee met de klant

Goede service, duidelijke uitleg over de auto's. En kijkt goed naar je wensen om een geschikte auto te vinden.

Uitstekende klantvriendelijke service.

- denken in mogelijkheden - eerlijk - betrouwbaar - klantvriendelijk verkoop/werkplaats - snelle service

Nu mijn 3de auto gekocht

Een prettige familie bedrijf en goede service

Top geregeld!

Vriendelijke, prettige en zakelijke handelswijze!

Goed en vertrouwd adres

Goed ontvangen, goede informatie, komt afspraken na en levert mooie auto’s. Nemen de tijd en denken mee.

Zeer deskundig en klantvriendelijk

Vanaf het eerste contact tot de aflevering van onze "nieuwe" auto erg prettig contact gehad met Lars en zijn vader. Daarnaast kwamen ze zeer deskundig over en wekten bij ons veel vertrouwen op. Hulde en dank hiervoor. José en Jan

Service is top!

We worden altijd vakkundig en vriendelijk geholpen. Service is top.

Heel fijn en goed geholpen. Mooie BMWs.

We gingen min of meer ter oriëntatie kijken. We kregen aandacht en een goed gesprek met Lars van Dijk. We mochten ook proefrijden in verschillende auto's. We waren onder de indruk van de BMWs in voorrad. De een nog mooier dan de andere. Allemaal ook zeer compleet uitgerust. Na het kopen van een auto, zijn de afspraken goed nagekomen. Bij de aflevering wordt ruim de tijd genomen alles uit te leggen en in te stellen. Al met al een heel prettige ervaring. Top zaak.

Goed gevoel, veel kennis en klantvriendelijk.

Ik heb met veel plezier mijn X5 xdrive 45e aangeschaft bij Van Dijk uit Sint-Oedenrode. Een familiebedrijf met vriendelijke mensen, vol passie voor hetgeen ze doen. Ze hebben er verstand van en dus geen onzinpraat (en dat is fijn). De service is goed en ik vermoed dat het zo blijft. Het was fijn zaken doen.

Top bedrijf die je een goed gevoel geeft bij het kopen van een auto

Geweldige ervaring, ze verkopen niet alleen een auto aan een klant maar ze geven je ook een geweldig gevoel als klant de tijd die ze nemen het afleveren van de auto tot aan de uitleg aan de klant is top voor mij zeker een maximale 10

Fantastische tweede hands auto gekocht

Vriendelijke professionele verkoper meet aandacht voor de mens en veel kennis

Kennis van zaken, vriendelijk, àlles mogelijk

Erg goed geholpen bij de aanschaf van mijn bmw x1 ( occasion). Gebeld dat bedrag binnen was zodat daar zekerheid over was. Uitleg prima, hulp bij installatie app en instellingen in de auto. Nummerbord voor de fietsendrager als extraatje.

Gastvrij en mooi bedrijf!

Recent bij van Dijk een BMW X1 aangekocht, zij hadden een X1 staan die we zochten. Van het eerste contact tot aan de aanschaf was het contact fijn met de heer van Dijk, de koffie is goed hoor! Bij overdracht een paar kleine puntjes, dit werd gelijk opgelost en dit geeft een goed gevoel, er staan voor de klant!

Alles naar tevredenheid verlopen

Goede uitleg en netjes behandelt

Al jaren een vertrouwde BMW dealer

Ik kom al jaren bij van Dijk voor onderhoud en recent ook mijn BMW 320 D ingeruild voor een X3. Altijd tevreden, nooit verrassingen, eerlijk en duidelijk in advies en uitvoering van onderhoud. Ondanks dat ik verhuisd ben blij ik trouw aan van Dijk.

Klasse bedrijf

Ik was op zoek naar een jonge gebruikte BMW en vond hem via internet bij Van Dijk. De eerste indruk was gelijk goed. Een zeer net bedrijf en erg behulpzaam. Dit gaf mij gelijk het vertrouwen. Dit bedrijf kan ik ten zeerste aanraden

Super fijn geholpen

Super fijn familiebedrijf en geholpen door zoon Lars. Hij neemt de tijd voor je en ook bij afleveren alle opties goed uitgelegd. Ze hebben mooie jonge auto’s. Zeker een aanrader als je een mooie BMW of mini zoekt!

Zeer klantvriendelijk en oplossing gericht

Kennis van zaken. Iedereen met respect behandelen, zeer klantvriendelijk

Zeer vriendelijk bedrijf zonder ' stropdassen'

Aankoop proces loopt zonder complicaties. Lars is,top

Alfred Nobelstraat 18

5491DB Sint-oedenrode