• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Proberen je altijd te helpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze ervaring met Autobedrijf Rooijakkers is perfect.\r\nsnelle service en correcte afwerking.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi bedrijf. Goed advies en prima service-en dienstverlening.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd een prettig contact en fantastische service voor een normale prijs

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, transparant en eerlijke organisatie. Fijn dat er (bijna) altijd een leenauto beschikbaar is.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer plezierige kontakten met alle medewerkers. Altijd de intensie om tot een oplossing te komen. Zeer klant gericht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf kom naar goedkope auto kijken, weinig interesse, LR gaat ziek naar huis. Noemt een auto, die blijft hangen. Goede reputatie is in deze handel goud waard! Strubbelingen vóór levering, toch goed opgelost

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en adviezen zowel bij aanschaf auto als bij onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goed en snel geholpen, hele prettige communicatie en service!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaringen. Nemen altijd de tijd. Leuke vrolijke sfeer. Zijn SOEPEL en FLEXIBEL, een van de belangrijkste zaken van een bedrijf. Reparaties worden naar tevredenheid verricht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een dynamisch bedrijf, klantgericht, met een zeer goede accurate service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Lokaal autobedrijf waar je altijd netjes en correct wordt geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed en prettig bedrijf. Eerlijk en behulpzaam!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf, betrouwbaar en servicegericht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Enkele maanden geleden hebben wij een tweedehands Suzuki Alto aangeschaft bij Rooijakkers. Wij zijn tot op heden erg blij met onze auto. Rooijakkers heeft een goede reputatie in Wassenaar en wil dit ook graag zo houden. Toen wij onverwacht wat problemen kregen met de auto, hebben ze ons direct geholpen. Een betrouwbaar bedrijf met een uitstekende service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben D. Arnts uit Gelderland. Ik was op zoek naar een Citroen DS3. Ik kwam via internet een occasion tegen bij dit bedrijf. Telefonisch contact gelegd omdat ik een ook auto had om in te ruilen. Merkten via de telefoon dat het een sociale, jonge ondernemer had die oor had voor alles. Hij zag een inruil wel zitten en kon mijn zwarte golf 5 aan hem verkopen. 200 km heen gereden en 200 km terug, ik wilde deze auto graag hebben! Normaal gesproken zou ik nog een keer terug moeten komen om hem rijklaar te maken. Door middel van foto\'s uitwisselen en veel contacten via de telefoon zou hij hem rijklaar maken en als de auto mijn beviel kon ik hem gelijk mee naar huis nemen. Zoals gedacht werden we zeer correct en vriendelijk geholpen. De auto\'s werden overgeschreven en ik had een nieuwe auto. Fijn bedrijf, waar voor je geld en voor vragen kun je altijd he hem terecht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Beter bestaat niet. Vriendelijk betrouwbaar en fantastische service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima klantenservice, vriendelijk personeel, snel geholpen, duidelijke communicatie...

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In mei van dit jaar \'n tweedehands auto gekocht (Peugeot 107). Voor mijn oude auto nog \'n bepaald bedrag ontvangen. De manier waarop de inruil is verlopen en de wijze waarop de tweedehands auto is opgeleverd verdient alle lof. Mijn ervaring met autobedrijf Rooijakkers is beperkt, maar toch is het vertrouwen dat het in de toekomst goed komt erg groot.

Over Autobedrijf Rooijakkers

Filter op Taal