Altijd vriendelijk en behulpzaam.

Vriendelijk en altijd behulpzaam. Wij zijn al jaren zeer tevreden.

Topbedrijf

Fantastische klantbehandeling

Auto gebracht voor grote beurt en APK. Einde van de dag stond auto netjes weer klaar. Bedankt daarvoor

Hele goede service

Zeer vriendelijke ontvangst

Top bedrijf!

Hele fijne garage, komen er al ruim 20 jaar. Duidelijk, betrouwbaar en goede service!

Goede communictie

Top bedrijf

Zoals altijd een snelle goede service en vriendelijk personeel.

Super service! Klantvriendelijk

Altijd goede én snelle service

Geen enkele negatieve ervaring

Snelle service bij een verlopen apk…

Deskundig en betrouwbaar!!

Klantvriendelijk

Deskundig personeel, vriendelijk en betrouwbaar

Door een ingelaste autovakantie was mijn auto ineens toe aan een vakantiebeurt, incl het vernieuwen van remschijven en - blokken voor. Een afspraak binnen 1,5 week was zo ingepland. De werkzaamheden werden als vanouds vakkundig uitgevoerd. Kortom: flexibel, vakkundig, meedenkend en kostenbewust. En ook nog tijd for a little social talk !

Professioneel bedrijf

Duidelijke taal, duidelijke afspraken

goede en prima service

goede en prima service

je wordt uitstekend geholpen

Ik mag uitervaring wel zeggen dat dit bedrijf zeer goed werk afleverd.

Zoals altijd prima service

Had wat mankementen aan mijn auto en dit is zoals altijd weer prima opgelost.

Goede service in goed overleg. Auto gebracht voor APK en een kleine beurt, goed advies gekregen over wat gerepareerd moest worden en wat de kosten ongeveer zouden zijn.

ik heb geen slechte ervaring met deze garage ik kom al voordat de jeugd de garage v Vegchel Vredepeel overnam bij hun vader dus het zit wel goed je moet elkaar ook kunnen vertrouwen ,in elke garage is wel eens wat ,maar dat kun je met elkaar bespreken ,en ze hebben verstand van zaken . de beste recalme is mond op mond reclame . ze zijn aan de weg aan het timmeren en dat gaat goed

Betrouwbare en zeer vriendelijke behandeling

Betrouwbare en zeer vriendelijke behandeling, volgens afspraak alles netjes afgehandeld. Vooraf laten te weten wat voor gebreken zijn gezien, zodat je niet voor verrassingen komt te staan bij het ophalen van de auto.

Meedenkend en oplossingsgericht

Vorig jaar met zoeken naar nieuwe auto Dave benaderd voor advies. Dat verliep prettig en nu een jaar later APK en een beurt ook zonder problemen.

Goed overleg, vertrouwd werk, prettige omgang

Ik kom al vele jaren met onze vervoermiddelen bij Autobdrijf van Vegchel Carsystems. In die periode is gebleken dat we kunnen vertrouwen op goed uitgevoerd werk, goede (na)zorg en een prettige omgang. Al met al meer als voldoende reden om deze samenwerking te continueren.

Uitstekende service

De service is uitstekend en je wordt zeer goed geïnformeerd omtrent de werkzaamheden die uitgevoerd moeten worden. Wanneer er defect wordt geconstateerd, wordt je direct geïnformeerd zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Een eerlijke service wordt verleend.

Goede en vriendelijke service.

Ik werd direct keurig en snel geholpen.

Deskundig en zeer klantvriendelijk

Nadat het probleem van de storing is vastgesteld wordt er met de klant overlegd over de kosten . Hierdoor kom je niet voor verrassingen te staan.