prima betrouwbaar, vakkundig, behulpzaam en vriendelijk familiebedrijf

Na ruim 20 jaar klant te zijn vertrouw ik al die tijd blindelings op de inzetbaarheid en veiligheid van mijn (of van mijn kinderen) voertuigen na een APK of een reparatie. De monteurs zijn niet te beroerd om een stapje extra te zetten in het oplossen van een probleem en zijn leergierig in de steeds veranderende technieken. Ga zo door! Joan.

Fijne garage wordt goed geholpen, kundige mensen.

Wordt netjes geholpen, geven uitleg wat ze hebben gedaan aan je auto, laten als dat kan ook nog zien wat ze evt hebben vervangen. Wordt snel geholpen bij plotselinge gebreken. "Schone" en nette garage.

Vakkundig betrouwbaar

Van A tot Z voortreffelijk!!

Auto gekocht en oude ingeruild. Alles tot in de puntjes geregeld. Het onderhoud van de oude auto is steeds naar volle tevredenheid gebeurd.

Helemaal tevreden.

We zijn al jarenlang klant en worden altijd goed geholpen.! Vriendelijk en een prima service.

Prima service en uitstekend vakmanschap.

Nieuwe banden en trekhaak met hulpstuk voor mijn fietsendrager gemonteerd. Enige aanpassingen moeten doen. Prima voor elkaar. Ik ben tevreden!

Zoals altijd; aangenaam contact en goed verzorgde uitvoering van het werk!

Na de ruim 40 jaren dat ik klant ben bij autobedrijf Van Vegchel kan ik terug kijken op een waardevol persoonlijk contact, een goede advisering en grote tevredenheid met betrekking tot de uitgevoerde werkzaamheden en de bij hen gekochte (bedrijfs)auto's.

superservice. Staan altijd voor je klaar.

Goede service!

Prima geholpen, duidelijk overleg tijdens oplossen van het probleem. Probleem uitstekend opgelost!

Snel en goed geregeld!

Garagehouder gaf goed advies en dacht mee om de kosten te beperken.

Prima garage

De auto moest eigenlijk een grote beurt maar omdat er zo weinig kilometers gereden waren volstond een uitgebreide kleine beurt ook al. Als er iets aan de auto is wat extra kosten met zich mee brengt zal er altijd eerst gebeld worden en overlegd worden om samen naar een oplossing te zoeken waar beide tevreden mee zijn.

Super service

Wordt in goed overleg en prijsbewust een reparatie uitgevoerd.

Service en vakkennis vanuit een echt familiebedrijf

uitstekende service en snel geholpen.

Snel en uitstekend geholpen

Zeer tevreden! Prima service!!

Goed werk

Goede service, vriendelijke benadering, kortom vakkundig bedrijf!

👍

👍

Uitstekende service

Mooi bedrijf met uitstekende service!

Goede service, betrouwbaar en klantvriendelijk!!

Al jaren klant en zeer tevreden over dit bedrijf. Goede service, persoonlijk en altijd bereid om mee te denken/zoeken naar de opties en mogelijkheden.

Super service en klantvriendelijk...

Snelle hulp geboden en binnen twee werkdagen auto klaar. Gewoon en top garage

Prima geholpen en een mooie prijs

Kij goed.

betrouwbaar

familiebedrijf, betrouwbaar en goede service

Meteen geholpen altijd vriendelijk

Top service

Top service en goede communicatie. Geen verassingen.