Erg prettig bedrijf wordt nooit iets gerepareerd zonder overleg krijg altijd netjes een prijsopgave. Nieuwe James syle ziet er ook erg mooi uit.
Wordt snel en netjes geholpen en men denkt mee. Goede service en gratis een leenauto, kortom SUPER! Ga zo door. Een reparatie een een oude auto is altijd te duur, maar moet soms he.
Bij Auto Service Tilburg kan je altijd snel terecht. Je kan altijd gelijk langskomen om een snelle diagnose te laten stellen. Indien nodig krijg je gratis (alleen brandstofkosten) leenauto mee.
Voor de eerste keer kennis gemaakt. Tot nu toe een positieve ervaring.
Ik kom al sinds 1998 bij dit bedrijf en weet me verzekerd van hoge service, vriendelijkheid, meedenken en flexibiliteit. Deskundig en heel betrouwbaar.
Totaal onbekend , maar na aanschaf van een Renault Modus en de radio reclame van Renault service ben ik er met in kontackt gekomen en moet heel eerlijk zijn, de klantvriendelijkheid en bereidheid om klant zeer tevreden te houden is hier nadrukkelijk aanwezig CHAPEAU keep going strong.
Je auto laten onderhouden bij de buurman, makkelijker kan niet. En beter ook niet. Eens met de vele positieve berichten. Ik wordt altijd keurig geholpen en mijn auto niet eens bij deze garage gekocht. Goede service, denken mee, en zelfs als iets eens fout gaat, wordt dat keurig opgelost. De nieuwe formule (James Autoservice) ziet er fris uit. Ik denk dat de verbreding naar andere merken veel nieuwe klanten gaat trekken. Veel van de monteurs werken er al lang, zijn altijd vriendelijk, vrolijk en correct. Volgens mij zit er een hecht team en dat merk je als klant!
Nog een keer de beoordeling was vergeten mijn ervaring te beschrijven. Ik heb hele goede ervaring met dit bedrijf heb heb vorig jaar daar gekocht en nu weer naar hun gebracht voor een APK en Kleine beurt kreeg van te voren eerst netjes te horen wat er nodig was voor een goedkeuring en daarna is hij ook netjes gemaakt. Toen ik mijn auto daarna terug kreeg bleek er iets te lekken bleek later mijn radiator die ze kostenloos hebben vervangen dus echt een TOP Bedrijf zou hier zo weer een auto kopen.
Een heerlijk bedrijf om je auto uit handen te geven. Ik sleutel nogal veel zelf aan mijn auto en dat vind men bij Autoservice Tilburg helemaal niet erg. Als je vragen hebt terwijl je zelf sleutelt heeft men alle tijd voor je om jouw vragen te beantwoorden. Vlak voor mijn vakantie dit jaar (2011) zelf de remslangen van de auto rondom vervangen maar kreeg de auto niet ontlucht. Ten einde raad naar Autoservice Tilburg gegaan waarbij geconstateerd werd dat de hoofremcilinder het begeven had. Omdat ik vlak tegen vertrek van vakantie aan zat had ik geen zin meer om dat zelf te repareren. Het was kort dag en Autoservice Tilburg heeft er alles aan gedaan om de auto weer perfect in orde te krijgen zodat ik aan mijn vakantie kon beginnen. Ondanks dat ik veel zelf doe aan de auto staat men bij Autoservice Tilburg acuut voor je klaar. Ik heb dit bedrijf dan ook bij verschillende kennissen en familieleden aanbevolen. Voorbeeldje: Airco van je auto laten vacumeren en opnieuw laten vullen kost bij de meeste bedrijven rond de honderd euro. Bij Autoservice Tilburg 59 euro. Tel uit je winst. Ik hoop dat dergelijke acties ook in de toekomst blijven!
Prima bedrijf. Heel goede service, enorm veel kennis, prima prijs/kwaliteitverhouding. Het personeel is zeer vriendelijk en niets is te veel. Dat is in het verleden (bij de vorige eigenaren) wel eens anders geweest. Ik blijf hier zeer zeker klant. Welke auto ik ook in de toekomst zal rijden.
In de afgelopen week zijn we 3 keer bij AST geweest, altijd zeer correct en goed geholpen. Helaas hadden we een beetje pech met de auto, waardoor het garage contact zo intensief was de afgelopen week. Maar de service en de reparatietijd waren super. Toen we gisterenavond de koppeling doorgetrapt hadden hoefde ik vanochtend zelfs maar te bellen en er stond in no-time een monteur op de stoep! Wij zijn erg tevreden.
Helemaal tevreden over Auto Service tilburg , ik rijd mijn Volkswagen nu bijna 2 jaar en heb hem destijds ook bij dit bedrijf gekocht. Afgelopen maandag heeft hij weer een beurt gehad en heb wederom gratis een leenauto meegekregen. De service is helemaal top en tegen relatief lagere prijzen.
Prima service! Maar het belangrijkste is toch wel dat Randy (verkoper) open en eerlijk is geweest. Ik zal voor mijn volgende auto eerst bij A.S.T op hun site kijken of zij er één hebben staan die mijn aandacht weer trekt. Aanrader!!
Hele goede service , nb werd ik gebeld of de ruitenwisssersbladen vervangen mochten worden voordat ze er nieuwe zouden opzetten. De Airco had ik 2 jaar geleden laten vullen elders voor 125,00 , hier was ik slechts 69,00 kwijt Ik heb de ervaring van Eli gelezen hieronder , toch wel knap dat zei 11500km en een jaar heeft gereden op 2 cillinders
Ik kocht eind juli 2010 een Fiat stilo abarth bij auto service tilburg. Ik was eerste instantie heel tevreden over het bedrijf. Bij aanschaf had mijn auto een nieuwe apk en grote beurt gehad. Naderhand kwam ik erachter dat mijn airco niet werkte, maar omdat mijn vorige auto geen airco had, had ik ook geen erg in de airco. Aangezien ik niet in de omgeving tilburg woon en ik werk, had ik geen tijd om terug te gaan. Nu nog geen jaar later bracht ik mijn auto voor apk en alweer een grote beurt naar een garage bij mij in de buurt waar ik vertrouwd mee ben. De reden waarom ik alweer een grote beurt liet doen is omdat ik zekerheid wil hebben over de veiligheid van mijn auto en omdat ik zo\'n gevoel had dat ie dat niet had gehad. En ik had gelijk!!! Mijn auto had geen grote beurt gehad, mijn auto had mankementen. En ik had maar sinds de aanschaf 11500km mee gereden. Mijn auto bleek sinds de aanschaf en misschien wel eerder op 2 bougies te draaien. Mijn garagehouder deed 5 nieuwe er in en mijn auto gaf foutmeldingen door wat logisch is als het al die tijd niet op zijn 5 volle bougies heb gedraaid. Mijn auto moest naar een andere fiat dealer gebracht worden om gerepareerd te worden omdat mijn bedrading dusdanig van slechte staat was dat het vonkte en dat ik geluk had dat mijn CPU het had overleefd. Het ergste is, is dat mijn auto een tikkende tijdbom was omdat mijn motor in de brand had kunnen vliegen door die slechte bedrading en aansluitingen. Heel mijn electronica moest gecontroleerd en praktisch vernieuwd worden. Dit is het korte versie van alle mankementen die mijn auto had waardoor ik mijn auto 3 dagen kwijt was. Ik vind dat een auto die word verkocht, veilig moet zijn! En mijn auto bleek dus het laatste van veilig te zijn. Ik vind het heel erg verschrikkelijk dat ik nu weer meer dan €2000 euro kwijt ben om dit allemaal te laten repareren. Het is gewoon een slechte zaak en ik spreek echt mijn afschuw uit. Zeker omdat niet alleen ik maar ook mijn moeder mijn auto gebruikt en wij zuinig met onze spullen zijn aangezien je niet zomaar een andere auto kan kopen. Het is gewoon belachelijk!
Heb goede ervaringen met service v/dit bedrijf..Ze zijn voor reden vatbaar..en je kunt met hun onderhandelen op een leuke manier..Tegenvaller was wel bij onderhoud van Fiat dat na mijn aankoop 2e hds auto van 2 jaar geleden er een behoorlijke reparatie moest gedaan moest wordem..maar Simon redueerde het bedrag door een leuke korting... vandaar de hoge score van mij op de indicatie van service...
Gebruikte auto gekocht. Proefrit maken geen bezwaar. Netjes geholpen en zaken geregeld.Bovaggarantie geeft meer zekerheid. Ook de aftersales is goed en correct. Prima bedrijf.
Ik had via \"ik wil van mijn auto af\" mijn auto verkocht, naar later bleek aan AST. Alles werd keurig afgehandeld, betaling, inname, ik werd zelfs naar het station gebracht. Zag later op de website dat er een reele prijs voor de auto wordt gevraagd, zonder grote winstmarge.
Mijn ouders zijn al jaren bekend met dit bedrijf en altijd goed geholpen. Toen ik zelf een auto kocht en ben gaan rijden heb ik nu al twee jaar zelf de ervaring met Auto Service Tilburg en mijn ervaringen zijn louter positief. Ik ben een student die veel waarde hecht aan zijn auto, ook omdat ik deze zeer veel nodig heb in het dagelijkse leven. Wanneer mijn auto een onderhoudsbeurt en/of APK nodig heeft, hoef je maar te bellen om een afspraak te maken op een gewenst moment voor jou als klant. Je brengt de auto \'s ochtends en als er niet direct veel bijzonderheden zijn heb je, je auto aan het eind van de middag alweer terug. Een leenauto staat ook altijd klaar, waardoor je geen moment zonder vervoer hoeft te zitten. Ook wordt over de betreffende gebreken alvorens te beginnen met repareren gecontacteerd om te vermelden wat er aan de hand is, en wat de reparatie kosten zullen worden. Erg prettig! En als het gaat om de betaling van het verschuldigde bedrag voor de reparatie, zijn ze ook bijzonder flexibel. Dit kan vaak wel in termijnen worden afbetaald. Hierdoor kun je toch veilig de weg weer op, ook als je op dat moment niet het gehele bedrag beschikbaar hebt. Geweldig! Conclusie: Dit bedrijf is zeer behulpzaam, flexibel en bijzonder klantgericht. Ze leveren kwaliteit voor een mooie prijs. Ik blijf nog jaren trouwe klant!!
Lekker op je gemak rondkijken en geen verkoper die constant achter je staat. Mooie Mini Cooper gekocht voor een aantrekkelijke prijs.
Petrus Loosjesstraat 11
5013BW Tilburg
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.