Filters

10

Heel goed

Goede service. Ik ben heel tevreden. Duidelijke afspraken. Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn bedrijf!

Zeer kundig, vriendelijk, duidelijk, behulpzaam, uitstekend!

  • Aanbevelen? Ja
10

Transparant en service gericht

Dit was voor mij de eerste kennismaking, en voelde gelijk positief. Er wordt mee gedacht en plezierig overlegd over onderhoud en kosten. Alles vooraf afgesproken en dus geen verrassingen achteraf.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super fijen auto garage

Fijne ervaring, contact was goed en fijn en mochten een leen auto lenen omdat wij 2 kinderen hebben konden we fijn die dag nog rond rijden om ze naar school te brengen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Vriendelijk geholpen en een duidelijke prijsafspraak

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Fijn geholpen. Goede communicatie en enthousiaste medewerker.

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijk vooraf, ontzorgend en prima werk

Een jaar geleden een oude Yaris aangeschaft en nu dus voor het eerst een echte beurt nodig. Bij James prima ontvangen. Rond 17 uur een telefoontje van James, sorry de auto moet nog een nachtje blijven, onderdeel kont eraan. Allemaal heel duidelijk en ontzorgend gebracht en gemeend. Ook de communicatie over de kosten wordt eerst grondig telefonisch doorgenomen en bij elk punt wordt uitgelegd wat het is en of het mogelijk nog uitgesteld kan worden. Nadat het onderdeel was gemonteerd kregen we meteen een telefoontje dat de auto klaar stond, alles was helemaal zorgeloos goedgekomen, auto helemaal prima. Tot de volgende keer Team James, Thx!

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede communicatie

Zeer vriendelijk bij het maken van een afspraak en bij het brengen en ophalen van de auto. Goede communicatie over de werkzaamheden. Aandachtspunt is het netjes afleveren van de auto. De auto zat vol zwarte vingers en vegen bij het ophalen en lekte olie of een andere vloeistof.

  • Aanbevelen? Ja
9

Betrouwbaar, klantvriendelijk, kennis

Het is voor mij een garage waar het prettig is om mee samen te werken! Een betrouwbaar adres, klantvriendelijk en personeel met goede kennis van zaken en duidelijke adviezen geven.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Tot nog toe perfect gemaakt

  • Aanbevelen? Ja
10

vijf sterren!

Prima geholpen, extra info over de velgmaat van de auto, leenfiets, etc.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service

Duidelijkheid betreft kosten. Goede communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
8

Groot vertrouwen!

Heb vertouwen in het vakmanschap van deze garage maar vooral ook in het eerlijke advies over noodzakelijk onderhoud.

  • Aanbevelen? Ja
8

Positief

Ik ben een nieuwe plant en heb er gebruikte auto gekocht hij wordt morgen geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
9

Netjes geholpen

Respectvol te woord gestaan en eerlijke uitleg over de onkosten

  • Aanbevelen? Ja
9

Ik ben heel tevreden

Vriendelik en nette behandeling

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal prima!

Vriendelijk, korte termijn, netjes, lekkere koffie!

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service

Vriendelijke mensen, goede service en uitstekende communicatie. Prijsopgave en melding van onverwachte onkosten vooraf en afspraken worden nagekomen. Prima!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en prettige communicatie!

Mijn elektrische lease auto (Athlon) naar JAMES gebracht voor een service beurt. Prettige ontvangst, heldere communicatie en goed werk geleverd. Service dik in orde!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service

Onze peugot gebracht voor een grote beurt, gratis leenauto. Het duurde iets langer dan verwacht maar de service en uitleg was goed

  • Aanbevelen? Ja
9

Transparant, vriendelijk en prima service

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Apk probleemloos verlopen

Apk uitgevoerd volgens afspraak. Klein probleem met de ruitenwissermotor werd opgelost. Fiets kunnen lenen voor halen en brengen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Good service

Fast and good,reccomend

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service

Service van balie tot uitvoering is geweldig. Ook netjes op tijd gebeld over de aankomende kosten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Afspraak nagekomen, goede service

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Petrus Loosjesstraat 11

5013BW Tilburg

013 590 2431

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.