Staan altijd klaar voor ons, gewoon top service en advies.

Jarenlange klant

Hele goede service

Het is een fijn bedrijf om mee in zee te gaan. Je word goed geholpen!

Mooie auto

Fijne ervaring gehad bij dit bedrijf. Mooie auto met weinig kilometers.

Top garage

Zeer correct geholpen met de aanschaf van mn bedrijfsbus Nemen alle tijd voor je en communicatie was helder en correct. Al met al zeer aan te raden!

Fijn vakkundig bedrijf

Wij hebben een Renault capture gekocht en 2 auto’s ingeruild Vriendelijk ontvangen en goed onderhandeld. Aanrader ! we zullen zeer zeker bij een volgende auto weer bij jullie komen kijken. Voor onderhoud wonen we iets ver weg. Fijn familiebedrijf. Je voelt de goede sfeer. Al met al we zijn erg blij met onze nieuwe aankoop.

Geweldige service

Na kopen andere auto voor m'n vrouw geweldig geholpen zoals altijd.

vriendelijk en vakkundig personeel en duidelijk in onderhout kosten

zeer goed

Prima inzet en service.

Heel gastvrij en vriendelijk geholpen. Zijn blij met onze KIA.

Vriendelijk geholpen.

Relaxte mensen en daardoor een relaxte sfeer. Ook de cappuccino smaakt erg goed :). Ik merkte al gauw dat het om een familie bedrijf ging en dat zie je dan terug in de vriendelijkheid naar de klant toe. Zelf heb ik hier 2 autos ingeruild en 1 nieuwe auto gekocht ( T-Cross ). En zit eraan te denken om de T-Cross hier in onderhoud te houden, ook al moet ik uit barendrecht komen. Groetjes Ricardo

Geweldig Autobedrijf

Ik kom hier al jaren met ons gezin , zeer gezellige mensen en leveren altijd topservice

Betrouwbaar bedrijf

Professionele organisatie

Top garage Top service

Vandaag auto na onderhoudsbeurt opgehaald. Beurt netjes uitgevoerd. Werd netjes gebeld dat de remblokken vervangen moesten worden, dus dat er wat extra kosten bijkwamen. Auto gewassen en gestofzuigd. Garage waar ze de tijd voor je nemen.

Top service. Heel klantvriendelijk

Prima bedrijf met eerlijke mensen die weten waar ze over praten.

Goede service.

Super vriendelijk en net bedrijf

Super vriendelijk en alles netjes geregeld zoals afgesproken.

Prima autobedrijf

Ik ben zeer tevreden over dit autobedrijf. De medewerkers zijn zeer vriendelijk en zorgen ervoor dat jij met een goed gevoel de weg op kan.

Strakke afspraken en goede service

Alles kan niets moet goede uitleg en denken met je mee

Top team, fijne mensen en geweldige service!

Ik ben door het team echt super geholpen met zowel mijn nieuwe auto als het ophalen en afhandelen van mijn oude auto! In één woord; GEWELDIG!

TOP garage!

Zelden zo'n gastvrij garage bedrijf mee gemaakt. Geen verkoop praatjes maar heldere uitleg en zeer ruim de tijd nemen om alles uit te leggen. Ik zou deze dealer zondermeer aanbevelen, jammer dat het een stukje rijden is anders ging mijn Niro bij van Dueren in onderhoud.

perfect geholpen

Ik ben vakkundig en snel geholpen. Auto stond op de afgesproken tijd klaar.

Fijn zaken doen!

In een woord top. Er wordt op alle vlakken met de meegedacht en de afwikkeling en service zijn subliem.

Klantgericht!

Flexibel, meedenkend en klantgericht

Gastvrij ontvangen en ontzorgd

We hebben snel een afspraak kunnen maken en het robleem is snel en vakkundig verholpen!!

als vanouds !

ben heel blij weer met de reparatie ! ziet er weer "blinkend" uit ! een heel fijne garage met leuke mensen die doen wat er verwacht wordt en altijd voor je klaar staan - met een glimlach- , ook al kom je onverwachts!

Eerlijk en vriendelijk

Er werd voor gezorgd dat mijn auto helemaal was gekeurd voordat ik hem mocht meenemen. Personeel was allemaal zeer vriendelijk. Er was alleen een kleine miscommunicatie, toen ik kwam kijken voor de auto hadden zij dit verkeerd in hun agenda staan en was de auto nog niet schoon gemaakt. Maar er werd tijd voor ons gemaakt en ik kon alsnog een proefrit maken.

Over Bosch Car Service