Topservice

Onze airco deels onder garantie gemaakt. Heel blij met het meedenken en de geboden oplossing. Wij rijden weer cool in de rondte.

• Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2e hands auto gekocht. Prima klaargemaakt.\r\nNadien 1 puntje om op te lossen ook keurig geregeld.\r\nHelder en duidelijk in de omgang.\r\nGeen gelikte verkopers en cappuccino , maar verstand van zaken. (Honda CR-V)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima garage. Vakkundige mensen en zeer service-gericht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit bedrijf is van harte aan te bevelen: kwaliteit, kennis en kunde aanwezig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima garagebedrijf waar je echt goed en eerlijk advies krijgt.\r\nJe wordt netjes te word gestaan.\r\nJe auto word altijd netjes en schoon afgeleverd.\r\nDe 3 monteurs hebben kennis van zaken en vinden voor de moeilijkste problemen een oplossing.\r\nIk heb diverse auto\'s en bussen gereden en kom hier nu al zeker langer dan 10 jaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vanmorgen constateerde ik een baksteen die door de achterruit is gegooid en op zelfde dag vervangen. Mijn complimenten voor de snelle service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf juist het kleinschaalige me erg aanspreek, zo ken ik een ieder en omgekeerd is dat juist ook het geval

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf jaren staan ze voor ons klaar met vrolijke gezichten en deskundig hulp (gebaar) of het nu een nieuwe auto, grote beurt of APK is, of een zeldzame schadegevalletje.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren mijn auto hier in onderhoud!\r\nprima!\r\nZo had ik in maart problemen met mijn linkerachterwiel (na wisseling van mijn winterbanden naar zomerbanden). Ze hadden dat in vijf minuten verholpen, en wel kosteloos (als dank heb ik de volgende dag een taartje gebracht)

Over VETOS

Over Autobedrijf De Lijnbaan