Fijn adres waar je na afloop nog met de chef monteur kan praten

Ik kom speciaal uit Amsterdam naar de Lijnbaan voor de onderhoudsbeurten aan mijn Toyota om dat het hier mogelijk is direct met de chef monteur te praten ipv n baliemedewerker - wordt altijd keurig geholpen - leen auto is eventueel beschikbaar

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Uitstekend zonder overbodige gedoe (=reparaties) .

Mijn Toyota Starlet hier 6 jaar geleden gekocht. Was door hun nieuw geleverd en al die tijd onderhouden. Ook in mijn bezit wordt de auto hier trouw ieder jaar heen gebracht. Er wordt iedere keer gebeld en overlegd over het nodige en te verwachten onderhoud. Zo komt de auto ieder jaar met normale kosten dus heel ver ( nu al 27 jaar) . Voorbanden die bijna aan vervanging toe zijn worden naar achter verplaatst zodat ze nog iets langer meegaan. En ze kennen de mindere punten van dit model dus dat houden ze goed in de gaten. En niet te vergeten de gratis leenauto. Helder, eerlijk en tegen een goede prijs. Deze bedrijven zijn er dus gelukkig nog steeds. Groeten Martin.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Eerlijke prijs, goed vakwerk, op tijd klaar

Gewoon een goede garage, eerlijke prijs/uitleg. Op tijd klaar, leenauto.

Super klantvriendelijk!

Tja daar sta je dan met 2 lekke banden bij station Castricum. Wie bel je dan? Ja Carl, redder in nood en komt langs met 2 extra banden zo dat ik mijn weg kan vervolgen. Hartstikke bedankt!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Topservice

Onze airco deels onder garantie gemaakt. Heel blij met het meedenken en de geboden oplossing. Wij rijden weer cool in de rondte.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Super service!

2e hands auto gekocht. Prima klaargemaakt. Nadien 1 puntje om op te lossen ook keurig geregeld. Helder en duidelijk in de omgang. Geen gelikte verkopers en cappuccino , maar verstand van zaken. (Honda CR-V)

Prima garage. Vakkundige mensen en zeer service-gericht.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Dit bedrijf is van harte aan te bevelen: kwaliteit, kennis en kunde aanwezig.

Prima garagebedrijf waar je echt goed en eerlijk advies krijgt. Je wordt netjes te word gestaan. Je auto word altijd netjes en schoon afgeleverd. De 3 monteurs hebben kennis van zaken en vinden voor de moeilijkste problemen een oplossing. Ik heb diverse auto\'s en bussen gereden en kom hier nu al zeker langer dan 10 jaar

vanmorgen constateerde ik een baksteen die door de achterruit is gegooid en op zelfde dag vervangen. Mijn complimenten voor de snelle service.

• Reden bezoek Andere reden

juist het kleinschaalige me erg aanspreek, zo ken ik een ieder en omgekeerd is dat juist ook het geval

jaren staan ze voor ons klaar met vrolijke gezichten en deskundig hulp (gebaar) of het nu een nieuwe auto, grote beurt of APK is, of een zeldzame schadegevalletje.

Al jaren mijn auto hier in onderhoud! prima! Zo had ik in maart problemen met mijn linkerachterwiel (na wisseling van mijn winterbanden naar zomerbanden). Ze hadden dat in vijf minuten verholpen, en wel kosteloos (als dank heb ik de volgende dag een taartje gebracht)