Filters

10

Goed geholpen, auto keurig opgeleverd.

Auto keurig opgeleverd, zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Uitstekende service, al mijn verzoeken werden in overweging genomen. Toen ik de auto kocht, werd ik gefeliciteerd en kreeg ik een taart.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettige sfeer

Door mijn zwager op dit adres gewezen. Een prettige ongedwongen sfeer. Vriendelijk behandeld, geen verkoop praatjes, geen druk. Alle tijd om te overleggen, koffie altijd klaar. Mooie Mazda CX5 gekocht. Blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
10

Volledige service

Garage Doorten denkt altijd met me mee en zijn ontzettend pro-actief. Sinds ik mijn auto hier heen breng weet ik altijd vooraf wat er aan zit te komen qua kosten en kan ik er op anticiperen. Hiernaast staan ze altijd klaar om even tussendoor te helpen zodat ik door kan en denken ze mee in oplossingen wanneer ik mijn auto kwijt kan dmv leenauto's of planning aanpassen. Heel blij met deze mensen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Professionele en vriendelijke service.

Een plezier om daar een kopje koffie te drinken terwijl de auto wordt geserviced.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top garage

Vakkundige mensen, uitstekende service en snelle afhandeling!

  • Aanbevelen? Ja
10

Echt top in heel veel opzichten.

Wederom heel goede service en vakmanschap.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon top

Uitstekende service. Snel en vakkundig. Gaan door totdat het opgelost is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Eerlijke dorps garage

Een eerlijke dorps garage waarbij service en gemoedelijkheid nog de normaalste zaak van de wereld zijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
9

Modern autobedrijf met het gevoel van een dorpsgarage

Klantvriendelijk deskundig en op een prettige manier geholpen bij aankoop van een andere auto. Wij kregen eerlijk advies zonder enige druk. Auto is netjes afgeleverd. Wij kunnen dit bedrijf zeker aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar betrouwbaarheid, kwaliteit en goede service.

  • Aanbevelen? Ja
8

Betrouwbaar net bedrijf.

Betrouwbaar bedrijf die doen wat ze beloven. En proberen ook goed mee te denken om advies te geven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk, goede en snelle service

Altijd een goede , vriendelijk, eerlijke en snelle service.

  • Aanbevelen? Ja
8

goede service, prettige overleg

Onderhoud wordt in goed overleg uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Positieve ervaring

Bij onze zoektocht naar onze eerste electrische auto toevallig hier terecht gekomen. Zeer vriendelijk geholpen en onaangekondigde proefrit was geen probleem. Met alle vragen konden we terecht en de aankoop is naar wens verlopen. De heerlijke slagroomtaart was een leuke verrassing.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service!

Nieuw in de regio en voor de eerste keer de auto voor een grote beurt. Een telefoontje om te bespreken wat er extra moest gebeuren en voor goedkeuring gevraagd. Tevens een (gratis) nieuwe apk bij de grote beurt. Jammer dat de auto niet gewassen terugkwam…..

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed en vriendelijk

Goede service en uitermate vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben al 25 jaar klant tot volle tevredenheid altijd goede service.

In de tijd dat ik klant ben nog nooit geen problemen gehad en altijd goede service en een correcte behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service

Snelle service, transparante communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service, gemoedelijke sfeer

Positieve ervaringen met Auto-Service Doorten: prima service, geen blabla en een gemoedelijke sfeer!

  • Aanbevelen? Ja
10

We hadden een goed gevoel bij deze auto en Auto Service Doorten.

Op zoek naar een auto met een hogere instap en een benzinemotor kwamen terecht bij Auto Service Doorten waar een BMW X1 te koop stond. De auto voldeed aan onze wensen, had een lage kilometerstand en was van de eerste eigenaar. We hadden een goed gevoel bij deze auto en zijn goed geadviseerd door de vriendelijke verkoper Mark. Verder hechten wij er waarde aan om een auto in de buurt te kopen. Bij aflevering werden we verrast met een heerlijke taart met daarop een foto van de auto!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele fijne garage!

Tot nu toe altijd goed geholpen. Met kleine problemen, zoals lamp vervangen, kun je direct terecht. Bellen om uitleg te geven wat ze gedaan hebben. Super service en helder, duidelijk en prettig contact.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top bedrijf

Bedrijf denkt mee als alles niet loopt zoals het moet. Na de aanschaf van een 2e hands auto ontstonden er wat problemen van mijn kant, bedrijf liet me niet in de kou staan en samen tot een goede oplossing gekomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goeie service, vriendelijke medewerkers!

Al jaren klant, we worden altijd goed geholpen en er wordt met je meegedacht.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Dorpsstraat 17

9462PJ Gasselte

0599 - 564970

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.