Wij zijn gewoon erg tevreden!

Worden gewoon altijd goed geholpen. Medewerkers erg vriendelijk en vlot. Denken met je mee en communiceren goed! Ze beloven het niet, maar doen het gewoon! Prima prijs kwaliteit verhouding!

Er werd precies geleverd war er verwacht was en zelfs wat extra

Afspraken werden nagekomen er werd goed gecommuniceerd er waren geen onduidelijkheden

Goede service en klantvriendelijkheid

Onze auto voor een kleine beurt naar de garage gebracht. Werd gebeld wat er aan mankeerde en dat de auto aan het eind van de middag wel klaar was. 'Smiddags werd ik weer gebeld dat de auto al klaar was. Geven duidelijk uitleg en zijn klantvriendelijk.

Superbedrijf

Komen afspraken altijd ,altijd bereid een stap extra te doen en helpen je waar ze kunnen !

Eerlijk verhaal, prima service

Keurig bedrijf

Goede service en behulpzaam personeel!

Auto kan snel terecht, men belt voor overleg als er iets extra's moet gebeuren en de auto wordt schoon (zowel van buiten als binnen) afgeleverd. Top service!

Service en kwaliteit is op hoog niveau en altijd bereid om te helpen en om mee te denken

Een goede garage die kwaliteit en service verleent zoals je dat van een garage mag verwachten ,en die met je meedenkt over de staat van je voertuig

Fantastisch garagebedrijf, betrouwbaar en zeer klantvriendelijk!

Op 13 januari 2022 een Nissan gekocht bij Auto Service Doorten in Gasselte en vandaag opgehaald. Met stip het meest klantvriendelijke en betrouwbare autobedrijf dat ik ooit ben tegengekomen. Superaardige verkoper/monteur en de auto is 100% afgeleverd, met als extra nog een paar nieuwe banden omdat men de oorspronkelijke banden niet meer goed genoeg vond. De auto kon op mijn verzoek zelfs nog eerder worden afgeleverd en als klap op de vuurpijl kreeg ik nog een heerlijk slagroomtraatje mee! Dikke pluim en een warme douche voor Auto Service Doorten, beter kun je het gewoon niet treffen!

Absoluut naar tevredenheid !

Zaterdagmiddag gebeld, maandag middag kon ik auto gelijk brengen. Gevraagd om leenauto, was ook geen probleem. Eind van de middag al klaar, kosten besparend mee gedacht en opgelost. Volgende ochtend stond eigen auto al warmgedraaid weer voor me klaar. Top service zo !!

Efficiënt, vakkundig en klantvriendelijk

Auto Service Doorten biedt goede service en is klantgericht in haar communicatie. Niets dan lof!

Goed geregeld en goed overleg

Snel en goed

Meedenkend en goed overleg. Het werd direct geregeld.

Betreft Apk keuring.

Ze bellen om duidelijk te overleggen wat er gerepareerd moet worden en daarnaast geven ze aan wat binnen enige maanden aan de orde is. Ze laten de keuze aan de klant om wel of niet de extra aanbevelingen ook aan te pakken. Ze denken hierin mee en zijn eerlijk. Ik ben meer dan tevreden.

Eerlijke en nette mensen en een keurig bedrijf

Ik heb hier een prachtige BMW gekocht. Ondanks de coronamaatregelen deden ze hun uiterste best om alles goed en prettig te laten verlopen. Mijn volgende auto zou ik ook graag weer bij Auto Service Doorten kopen.

Uitstekend bedrijf

Een aanrader, snel veel kennis en betaalbaar

Eerlijk en open service totaal geen opdringerig gevoel tijdens mijn bezoek.

Heb daar een auto gekocht en heb daar een goed gevoel over. Verwacht een goede service als er iets mis zou zijn.

Snel geholpen

Goed geregeld.

Prima service, fijne mensen!

Komen afspraken na, hele goede garage. Zeer klantvriendelijk!

Daadkrachtig en correct.

Op donderdagavond een auto bestellen (stond onder in Nederland) en woensdagmiddag rijden vind ik erg netjes.

Toppie

Vriendelijke verkoper is duidelijk en helder , No nonsens

Goede persoonlijke service

Direct contact. Snelle service. Erg prettig

Vlot en goed geholpen

Online afspraak gemaakt, was binnen een week mogelijk voor normaal onderhoud. Bevestigingsmail van afspraak is niet ontvangen, maar afspraak was wel op aangegeven datum en tijd vastgelegd. Je wordt gebeld nadat er is vastgesteld wat de kosten zullen zijn.

Hele goede garage, al jaren tevreden klant

Altijd goed

Vriendelijk ,betrouwbaar en altijd in goed overleg een oplossing. Een garage die meedenkt!!