Uitstekende professionele service

Al jaren tevreden klant. Bedrijf denkt mee in zowel onderhoud als aanschaf nieuwe auto.

Snel & Netjes

Ik heb een Volkswagen T-Cross gekocht, alles verliep soepel ! Heel netjes geregeld allemaal, ook goed contact onderhouden. Toen ik de auto kwam ophalen werd ik warm ontvangen met koffie & een eigen taart ! Heel leuk gebaar. Kortom, heel goed & vertrouwd autobedrijf !

Snel en professioneel geholpen.

Na probleem stelling snel en adequaat mee gedacht. Problemen snel verholpen.

Top service!

Snelle levering en deze ging goed! De ruitenvloeistof werkte niet gelijk een afspraak maken om het te laten maken. Echt een top bedrijf en zal tot nu toe het bedrijf zeker aanraden.

Goeie klantvriendelijk bedrijf

Goed geholpen begrijp en een mooie nette auto bedrijf

Hulpvaardig en meedenkend

Al jaren klant en altijd bereid om mee te denken. Snelle service en kundig.

Betrouwbaar autobedrijf en ze doen wat ze zeggen.

Het type auto wat wij zochten gevonden op Marktplaats bij Auto Doorten. Auto voldeed volledig aan de beschrijving. We hebben de auto gekocht met inruil van onze oude auto. Op vrijdag de auto opgehaald. Helaas in de middag een kleine storing (die wel vaker voorkomt bij een diesel) in de auto. Via WhatsApp contact gehad. Maandag konden we de auto gelijk brengen en dinsdag was de storing netjes verholpen. We hopen nog lang zorgeloos plezier van deze auto te hebben.

Top service!!

Goede service, fijn geholpen. Dit is zeker een aanrader.

Prima netjes precies en betrouwbaar

Mijn auto koop verliep beetje bijzonder omdat ik als toerist belangstelling kreeg voor 2 van jullie auto’s zonder afspraak Maar ik ben prima geholpen

Auto kopen bij doorten wil er geen slecht woord over horen

Auto kopen bij Doorten bv loopt soepelcorrecte behandeling en goede service

Betrouwbaar en deskundig

De persoonlijke benadering, de kennis en kunde geven vertrouwen.

Voortreffelijke garage zeer klantvriendelijk

Afspraak maken altijd oke, leenauto mee geen probleem, mocht er onvoorziene problemen zijn met de auto altijd overleg (telefonisch), nooit geen problemen, zeer klantvriendelijk.

Efficiënt en snel

Altijd fijn als Manfred dingen voor je regelt. APK, grote beurt, bandenwissel en leenauto mee. Bedankt Manfred!

Goede service, prettig zaken doen.

Op afstand een auto gekocht, telefonisch onderhandeld en opgehaald. De auto is keurig, wij kregen een net filmpje van de auto en hij is technisch prima. Deels aanbetaald en het restant bij het ophalen van de auto, waar we nog een kleine verrassing kregen. Goede en zeer vriendelijke service.

Erg klantvriendelijk

Ze repareren niet meer dan nodig is en als er wat extra's aan de auto uitgevoerd moet worden krijg je van tevoren een telefoontje om te overleggen.

Duidelijke eerlijke en vooral vertrouwd gevoel bij aankoop auto

We hebben na 4 trouwe dienstjaren afscheid genomen van onze Opel Astra K diesel, en onlangs onze nieuwe auto de Volvo V60 T8 gekocht bij Doorten. (Wat een top auto:) ) Goed en eerlijke benadering en vertouwd gevoel tijdens verkoop! Netjes en schoon en incl beurt en jaar garantie afgeleverd, gewoonweg top! We blijven zeker komen bij Doorten :)

Top service !

Meedenkend en duidelijkheid top bedrijf .

Hier voel je je als klant nog koning.

Ik zocht een auto die aan een aantal eisen moest voldoet. Nadat ik een zoekopdracht had geplaatst kreeg ik al heel snel bericht dat ze er een gevonden hadden. De invoer en de afhandeling werd keurig geregeld.

Meedenkend, professioneel en persoonlijk

Auto Doorten heeft ons zeer professioneel geholpen met het vinden van de nieuwe auto voor ons gezin. Met iedere stap in de zoektocht zijn wij meegenomen in de mogelijkheden, wordt er kritisch meegedacht en is het contact prettig en persoonlijk!

Bijzonder vriendelijke mensen

Wij hebben bij hun een auto aangekocht naar volle tevredenheid.

Snelle en goede afhandeling

Doen wat zij beloven en nog heel snel ook, boven verwachting!

Bedrijf met hart.

Chapeau! Bedrijf met eerlijke info en uitstekende service. Zo houdt je klanten.

Prima autobedrijf.

Vriendelijk ontvangen,Qashqai gekocht prima bod voor mijn auto gekregen conform de markt. Bij aflevering alles keurig geregeld en verzorgd.

Heel behulpzaam, goede uitleg en gastvrij. Een aanrader om daar eens te kijken wanneer je een andere auto zoekt.