Super geregeld,

Inmiddels de 4e auto hier gekocht. Fijn bedrijf om zaken mee te doen. Aardig personeel en enorm behulpzaam. Aanrader dus!!

Super service weer.

Kwam heel handig uit dat ik met een acuut probleem meteen geholpen ben!

Vriendelijke mensen, goede service

Recent heb ik een occasion gekocht bij dit bedrijf. Naar mijn idee heb ik een goede auto gekocht voor een goede prijs. De prijs op de website bleek ook de rijklaarprijs, dus geen extra kosten. Heel nette service. Ik kan zeker aanbevelen om hier eens te gaan kijken als je een occasion zoekt.

Gewoon super

We kwamen binnen en werden vriendelijk ontvangen met koffie. Van tevoren gebeld voor de auto en stond klaar om proef te rijden. Alle tijd namen ze voor je,gewoon top. Bij het ophalen van de auto,na aankoop,stond er een mooie taart klaar met een foto van de auto erop.

Heel erg vriendelijk

Mijn ervaring met een auto kopen Ze vragen een goede prijs voor een auto ze geven een redelijke prijs voor de inruil En ze doen wat ze beloven Ik zou hun enorm aanbevelen

Altijd een goede ervaring, voor mij een top bedrijf!

Goede service en altijd meedenken.

Klantvriendelijk en professioneel

Ik zocht een andere auto, wensen doorgeven en paar week later stond mijn geïmporteerde auto voor mij klaar. Echt super.

Zeer goed geholpen, binnen 1 dag , gewoon top

Excellent

Prima bedrijf.

We proberen allemaal de beste prijs voor onze auto te krijgen. Wel enige tegenstrijdig heden in het verhaal over inruil van onze 208 met een 1.2 pure tech motor. Verhaal is dat de auto de handel ingaat want Doorten heeft slechte ervaring met deze motoren. Wel staat er een 308 met dezelfde motor en meer kilometers. Dan ga je wel iets aan dit verhaal twijfelen. Afijn we hebben zelf de keuze gemaakt en waren daar zelf bij. Prima gevoel over en ook verder geen verwijten naar Doorten.

Vriendelijk

Vriendelijk en nemen de tijd Voor je

Snelle deal, duidelijke afspraken

Bedankt

Waar een klein bedrijf groot in kan zijn.

Het bedrijf heeft een zeer nette uitstraling. Alles is prima geregeld. Klantvriendelijk staat hoog in het vaandel bij van Doorten. Zijn bijzonder dienstbaar. Fijn en mooi bedrijf. Ervaar zelf en loop er binnen voor de vele accasions.

Betrouwbaar, komt afspraken na

Auto gekocht

Ik heb de service als zeer plezierig ervaren!

N.a.v. het overlijden van mijn vader, eerste contact met het bedrijf gehad. Zeer plezierig

Wederom prima service!

Doen wat ze beloven.

Ik heb een auto uit Duitsland laten invoeren door D&Dimport. Alles precies zoals verwacht na duidelijke offerte. Auto werd keurig thuis afgeleverd met een fantastische slagroomtaart toe. Kortom geweldig bedrijf.

Zeer tevreden!

Prima garage

Prima garage

Uitstekende ervaring

Goede service snel geholpen en vooral de afhandeling van de opel karl waar ik erg blij mee ben dat we bij jullie hebben gekocht. wij zijn tevreden klant .

Prima garage.

Al bijna 20 jaar zeer tevreden over Doorten Gasselte.

Professioneel

Een professionele houding richting de klant waarbij ik goed geholpen ben met de info van de voorafgaande werkzaamheden aan mijn auto.

Alles was gewoon goed!

Prima service.

Al jarenlang goede ervaringen .

Goed overleg voor en tijdens APK en onderhoud

Zie bovenstaande en een 10 is voor de meester

zeer goed