Vriendelijk en altijd behulpzaam

Onderhoud en reparaties voor een "redelijke" prijs, gelieve de prijs te vermelden incl btw.

Uitstekende service. Denken met met je mee. Vriendelijk personeel.

Uitstekende service. Denken met met je mee. Vriendelijk personeel. Al koop je een auto of ga je voor een beurt. Altijd vriendelijk personeel. Je kan er ook tanken. Of gewoon een snoepje in de winkel halen. We hebben hier 2 auto's vandaan. Mochten deze aan vervanging toe zijn komen de volgende auto's hier ook vandaan.

Prima, staan altijd klaar om goede service te verlenen!

Ik word naar de golfbaan gebracht; ondertussen krijgt de auto zijn onderhoudsbeurt. En als we onze holes gelopen hebben, dan staat de auto weer kant en klaar op de golfParking en gaat er geen wachttijd verloren!

Prettig, flexibel en betrouwbaar

Mijn ervaring met autoservice Doorten is uitstekend bevallen. Een Nissan Qashqai gekocht en 2 auto's voor een goede prijs in kunnen ruilen. Er wordt de tijd voor je genomen en toen ik op het laatste moment parkeersensoren wilde laten inbouwen heeft Manfred dit op zijn vrije avond netjes ingebouwd. Zij doen hun uiterste best voor de klant. Ga zo door!

Snelle en goede service

Snel zaken kunnen doen m.b.t. de inruil van mijn auto. Geen gladde praatjes, een mooie deal.

Uitstekend, komen afspraak na.Zeer tevreden.

Goed behandeld en vriendelijk.

Snelle vakkundige vriendelijke hulp

uitstekende garage

Prettig geholpen

Perfecte service

Auto wordt perfect onderhouden en bij problemen wordt adhoc gereageerd en worden de problemen opgelost en zoniet vaak is er een leenauto beschikbaar

Goed, snel en vertrouwd

snelle service, netjes en vertrouwd

prima!

Prima service waarbij vooral Manfred al jarenlang een belangrijke en deskundige rol speelt.

als altijd: prima

geweldig geholpen

werd netjes geholpen en alles was keurig geregeld bij aflevering. zeer tevreden.

Snel en betrouwbaar geholpen

Mijn auto gebracht voor regulier onderhoud en APK. Heerlijk kunnen werken aan een fijne tafel met WiFi en koffie. Voor korte duur, want al snel was de diagnose gesteld. Er bleek een onderdeel besteld te moeten worden en dat ging niet meer dezelfde dag lukken om te herstellen. Prima leenauto meegekregen en afspraak gemaakt op een moment dat mij uitkwam om de eigen auto weer op te halen. Prima service, duidelijke afspraken en goede uitleg. Waren alle garagebedrijven maar zo! Bij Doorten in Gasselte staat vakmanschap en goede klantenservice nog voorop.

Heel erg tevreden

Vriendelijk Fijne service en denken altijd met de klant mee super fijn auto bedrijf auto doorten gasselte.

Heel fijn autobedrijf

Auto service Doorten geeft het woord “service” betekenis. Doorten is een erg klantvriendelijk bedrijf. Ik word altijd erg plezierig geholpen en ervaar de prijzen als zeer redelijk.

zeer goed.

altijd klaar en vriendelijk.

Goed en snel geholpen

Duidelijk over de tijd en kosten van de reparatie, beiden vielen uiteindelijk hartstikke mee!

Persoonlijke aandacht, zeer klantgericht, eerlijk, behulpzaam, positief verrassend bij afsluiten overeenkomst. Kan het iedereen aanbevelen.

Service zoals je van een autobedrijf mag verwachten maar niet altijd krijgt

Zeer zeer netjes, afspraken nagekomen zoals besproken. Nette auto geleverd incl. Garantie.

Zeer goede service en eerlijke prijzen

Alweer jaren klant bij dit bedrijf en vanaf begin dik tevreden!

Werkzaamheden conform afspraken en op tijd klaar.

Super service

Zeer klantvriendelijk en hele fijne auto voor een goede prijs.

Gewoon een prettig SERVICE-bedrijf

Goede service en mooie auto geleverd !

Door de goede service/onderhoud heb ik wel 600.000 geweldige kilometers kunnen maken in mijn vertouwde Volkswagen Passat, maar na alles komt een einde, nu een andere Volkswagen Passat gekocht en hopelijk gaat deze ook zo lang mee! Autoservice Doorten bedankt voor de goede service en de mooie auto !