Toegankelijk en vakkundig personeel

Zo'n twee weken terug een auto gekocht bij Doorten in Gasselte. Ondanks een miscommunicatie is het uiteindelijk op een nette manier opgelost en ben ik de trotse eigenaar van een nieuwe auto. Zeker een aanrader.

fijne ervaring goede service

Het was een eind rijden vanaf de andere kant van Nerdeland maar het was de moeite waard. Mooie auto tegen een goede prijs.

Vriendelijk en deskundig

Klantvriendelijk, hulpvaardig

klantvriendelijk, vakmanschap

super geregeld

Strak geregeld en goede service en vriendelijk.

Geen poespas, duidelijk, eerlijk en goede service.

Onlangs mijn nieuwe auto hier gehaald. Duidelijke informatie, eerlijke communicatie en een prettig ontvangst op locatie. Prima ervaring en absoluut een fijne koop gedaan. Een aanrader.

Perfecte service

Altijd goeie service, en eerlijke prijzen voor de reparaties. Top garage

Professioneel en Persoonlijk Betrouwbaar en Heldere communicatie

Autoservice Doorten is heel professioneel, zijn helder en persoonlijk in de communicatie, geven duidelijk inzicht wat er hun inziens moet gebeuren en wat de gevolgen ervan zijn voor de auto en het financiele plaatje. Ze denken ook echt mee en zijn bereid service te leveren die niet altijd even vanzelfsprekend is. Ik kon de auto niet ophalen vanwege onze kleine kindjes die sliepen, maar had de auto wel nodig. Toen boden ze aan de auto langs te komen brengen, en dat nog wel in ongelooflijk noodweer! Onze auto rijdt weer heerlijk en was brandschoon afgeleverd Dank!

Zeer vriendelijk en flexibel.

Goed , snel en zeer vriendelijk te woord gestaan en geholpen tegen een zeer redelijk tarief.

Top service en zeer klantvriendelijk

Snel, prettige benadering en natuurlijk een erg origineel presentje bij de aankoop van je auto!

Mooie, betaalbare auto's met weinig km's

Gerben heeft ons goed en deskundig geholpen, ook de minpunten van de auto van onze keuze kwamen netjes op tafel. Deze eerlijkheid loont zich. We hebben de auto gekocht en hebben er al vele kilometers, veilig en met veel plezier in gereden.

gastvrij, flexibel en tijd voor de klant

op maandagmiddag laat bellen, toch nog rond 18.00 uur terecht kunnen en vervolgens alle tijd hebben om ons te woord te staan, te laten proefrijden en vervolgens de koop te sluiten. top!! de Panda rijdt super!

Zeer klantvriendelijk, met kennis van zaken.

Goede ontvangst. Nemen tijd voor de klant. Afspraken worden nagekomen. Nette uitstraling.

Duidelijke afspraken en volledige informatie

Prettig eerste contact waardoor ik direct vertrouwen kreeg. Het was de eerste keer dat ik mijn auto voor onderhoud bracht.

Super fijne garage.

Heel fijn geholpen zeer kundig en vriendelijk personeel.

Een erg prettig bedrijf, deskundig personeel en zeer klantvriendelijk.

Nu voor de tweede keer een auto gekocht bij de firma Doorten. Zijn erg tevreden over het vakmanschap van het personeel. Als er al iets is dan is een telefoontje voldoende en het probleem wordt opgelost. Bij de aankoop van de auto geen gladde praatjes maar een duidelijk verhaal. Ze doen er alles aan om een tevreden klant te zien. Denken erg met de klant mee.

Topservice

Goede service goede kwaliteit/prijsverhouding en vriendelijk personeel

Betrouwbaar en komt afspraken na

Betrouwbaar en komt afspraken na..

Topbedrijf

Leuk en klant vriendelijk bedrijf.

Vakkundig en professioneel handelen

bij problemen oplossing gericht handelen.

Ik ben prima geholpen met alles. Nu

goede en prettige behandeling.

door de jaren heen zijn deskundigheid altijd gebleven

Een top bedrijf!

Afgelopen vrijdag onze BMW 3- serie opgehaald. Denken erg met je mee. Ook tijdens het uitzoeken van nieuwe banden + velgen wordt er met je meegedacht. Zeer eerlijk bedrijf! Opzoek naar een auto, ga dan zeker naar Doorten voor goed kwaliteit.

Zeer goede en prettige garage.

Slechts één ervaring heb ik onlangs gehad met Garage Doorten. En wát voor één! Ik heb voornamelijk contact gehad met Gerwin zelf. Ik had een auto gekocht bij Garage Doorten. Helaas was dat bij nader inzien voor mij niet de juiste keuze. Ik zat dus in een lastig parket. Maar bij een kopje koffie stelde Gerwin me gerust en zei dat we het zouden oplossen. Pak van mijn hart! En het is inderdaad goed gekomen. Ik rijd nu rond met een smile op mijn gezicht in de auto die ik wél graag wilde. Ik ben dankbaar dat Gerwin zich zo positief heeft opgesteld en zo zijn best heeft gedaan om voor mij de juiste auto te vinden.

Service met een hoofdletter S

Zeer vriendelijk, to the point, behulpzaam. En dat terwijl ik echt niet voor de duurste auto kwam;)