Prima bedrijf

Goede ervaring met onderhoud en reparatie!

Klantvriendelijk

Via marktplaats terecht gekomen bij Doorten BV, we voelde ons welkom en werden goed geholpen bij onze keuze. Na twee weken konden we onze nieuwe auto ophalen, gekeurd, grote beurt en voldoende benzine om weer mee naar huis te rijden (kleine 300km) Ze zijn vriendelijk en hadden een leuke verrassing voor ons.

Er wordt geluisterd naar mijn probleem aan de auto en zij repareren het. Is er onverhoopt extra reparatie nodig dan worden we gebeld en wordt het uitgelegd en een prijsopgave gegeven en na overleg wordt er gerepareerd.

Prima service!

Netjes en goed geholpen.

Goede service.

Altijd klant vriendelijk en alles word goed opgelost.

Altijd top!

Kom al jaren bij Doorten en ze staan altijd voor je klaar! Vriendelijk personeel en auto rijdt altijd weer top.

Blijven zeer goede service leveren

Altijd meedenken in de behoeft van de klant. Geen gekke items op de factuur

Geweldig geholpen

Snelle en heldere communicatie. Auto netjes opgeleverd na de APK!

vlotte service

Je word goed geholpen, ook als je een storing in een camper hebt, heb je binnen 1 dag al uitslag van de storing. Dit kunnen ze ook repareren. Vooraf krijg je een telefoontje van de eventuele kosten. Prima bedrijf.

Fantastisch

Namen alle klachten over mijn auto serieus. Veel kennis in huis en een super sfeer.

Accuraat, snel, goed, betrouwbaar, prijsbewust, sympathiek en klantvriendelijk!

Zie hierboven: Én goeie koffie!

uitstekend ervaring

dit vinden wij omdat jullie ons netjes te woord stonden en jullie ons vertrouwen gaven. Ook hadden jullie een actieve houding.

Zeer vriendelijke mensen en een uitstekende service , gewoon een zeer goed auto bedrijf.

Prima service!

Prima service en oog voor de klant! Wij zijn erg te vreden over deze garage!

Gezellige en vakkundig personeel

Er hangt altijd een gezellige sfeer, personeel altijd vriendelijk en behulpzaam. Voel me er op mijn gemak en welkom.

Betrouwbaar

Onderhoud conform afspraak, bij meerwerk eerst contact over meerprijs reparatie.

Zo als afgesproken

Auto gekocht zonder gezien te hebben , helemaal naar wens zo als verteld.

Als altijd een vlotte en goede servicebeurt en apk-keuring voor de auto

Een afspraak was in overleg goed in te plannen. De dag ervoor kon ik mijn auto al brengen en een leenfiets stond klaar. Tegen het eind van de middag kreeg ik bericht dat ik de auto weer kon ophalen.

goeie klantdisie

ze helpen je, als je daar komt.

Vertrouwd en betrouwbaar

Geen toevoegingen naast vertrouwd en betrouwbaar.

Reparaties gaan in overleg

Mocht de reparatie aan de hoge kant zijn wordt er eerst gebeld

Zeer vriendelijk

Zeer vriendelijk en correct. En een goede service

Betrouwbaar en afspraak is afspraak

Klantvriendelijk en prijs-kwaliteit is in orde

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Meer is niet nodig.

In 1 woord geweldig! Top service

Onverhoopt kon in mijn gekochte auto niet ophalen. De auto hebben ze binnen neergezet voor mij. Bij het afhalen een lekkere taart gekregen met een foto van de auto. Ze zijn eerlijk en snel reageren snel op mail en appjes. Op kosten van auto Doorten mocht ik mijn auto laten uitlijnen.