Goede ervaring!

Vriendelijke en behulpzame service

Super.

Conform afspraak.

Correcte, en plezierig contact.

Ben tot nu toe ruime tevreden met bestaande relatie met de medewerkers van autobedrijf Doorten. Verbeterpunt is inhoud van advertenties. Inhoud klopt niet met auto. Is bij het aankopen van een auto belangrijk.

Uitstekend geholpen

Na de proefrit het besluit genomen om de auto te kopen. Of de auto meteen mee kon?Ondanks de drukte in werkplaats toch nog mogelijk om de afleveringsbeurt te geven. Prima, scheelt toch weer een snipperdag voor me.No nonsens en lekker snel en correct alles afgehandeld. Een auto kopen is (voor de meeste mensen) emotie, ik ging met een goed gevoel bij het bedrijf vandaan. Helemaal top!!

Al vele jaren een tevreden klant.

Nooit geen problemen en altijd goede service.

Staan altijd klaar overleg is in orde leveren goed werk

zeer attent van die luxe taart , auto net vanmiddag gehaald

Komt zeer kundig en bekwaam over , zonder poespas daar houden wij van

Vriendelijke mensen

De garage straalt vakkundigheid uit.

Heel goed

Hele goede ervaring en wordt altijd prima geholpen met wat voor euvel ook, geen bla bla straight to the point, gewoon een goede garage om bij te zijn met prima mensen die weten waar ze het over hebben

Zeer prettig!

Prettig geholpen

Prima service. Bij aflevering van auto, heerlijke taart cadeau gekregen.

Altijd goede service én denken met de klant mee

Zie bovenstaande

Mijn eerste ervaring met auto service Doorten is vlot en goed verlopen. Bedrijf is duidelijk en straalt kennis en service uit. Auto gekocht en ingeruild. Auto keurig netjes afgeleverd en een prima inruil gekregen. Garage heeft een keur aan nette occasions staan en zijn zeker niet duur vergeleken met andere bedrijven. Ik raad deze garage zeker aan.

Heel vriendelijk personeel, zeer klantvriendelijk, vlotte service

Vakkundig. Vriendelijk Begripvol. Snelle service. Prijs-kwaliteit verhouding prima.

Je weet waar je aan toe bent

Prima contacten.

Kundig en een prima service.

Korte lijnen en een rechtstreeks contact maken het kopen van een auto bij auto Doorten een aangename ervaring. Maw: Top bedrijf.

Uitstekend geholpen aan een nieuwe auto.

Vriendelijk, behulpzaam en niet opdringerig. Gaven mij alle tijd om de auto te testen.

Zoals altijd, wederom super service.

Goede, snelle service. Klantvriendelijk, meedenkend.

Altijd vriendelijk en uitstekende service.

Altijd uitstekende service en goed geholpen. Denken mee met de klant.

Prima service en bijzonder klantvriendelijk.

Ik heb nu diverse malen met Auto Service Doorten te maken gehad maar ik kan niet anders zeggen dat ik altijd bijzonder vriendelijk ontvangen ben. Er werd nooit moeilijk gedaan en ik werd altijd snel geholpen tegen zeer redelijke tarieven. Niets anders dan lof.

Keurige behandeling

Prettige ontvangst en afhandeling

Altijd prettig contact, vlotte en deskundige service.

Top service.

Snel, eerlijk en meedenkend.

Zoals altijd: prima

Prima, goede service, goed advies. Als vanouds