Eerlijk en helder

Inmiddels via Facebook

Top service

Ze zijn duidelijk, servicegericht en deskundig bij autobedrijf Doorten

snel en goed geregeld

snel en goed geregeld

Prima!

Vriendelijk, deskundig en goede service!

Goede afhandeling verkoop auto

Nette afhandeling bij de overdracht. En een lekkere taart mogen ontvangen.

Super service !

Super service !

Geweldig garage, serieuze vakmensen

Na mijn aankoop, van een auto kreeg ik problemen met de auto. Het was hun geen moeite teveel, werd net zolang gezocht tot het opgelost werd.. Zal zeker mijn volgende auto daar weer halen. Top garage!!!

Ze weten niet alleen wat ze doen, maar ze doen het ook.

Deskundig personeel, dat met de klant meedenkt. Is flexibel en komt afspraken na.

Zeer goed ervaren

We werden goed ontvangen en al onze vragen werden beantwoord. Na de aankoop hebben ze in verband met persoonlijke omstandigheden de auto met voorrang gekeurd en gereed gemaakt zonder dat wij daarom gevraagd hadden. Echt top!

Prima garage

Goed met maken van afspraken en volgen van de auto

Erg prettig en goed

Er was goede uitleg. Goede afspraak voor wat te doen en over de prijs. Goede communicatie in het algemeen

Top service

Super!!!

Ik heb hele goede ervaring met Auto-Service Doorten. Altijd deskundig, klantvriendelijk en behulpzaam. Een echte aanrader

prettige en eerlijke mensen

eerlijke inruilprijzen en redelijk geprijsde occasions

Was boven verwachting.

Mijn eerste ervaring met autobedrijf Doorten was erg goed en we gaan onze bezoeken continueren dus inhoudelijk betekend dit een vaste klant erbij. Nogmaals bedankt voor de goede afwerking van mijn bij jullie op gegeven zoek/koop opdracht.

Zeer goede ontvangst en onderhandeling

Zeer goed ontvangen en op professionele manier geholpen!

Prima service.

Mijn auto is weer goedgekeurd voor 1 jaar en heeft een klein onderhoudsbeurt gehad. Ik ben zeer tevreden over deze garage vooral als het gaat om service. Er is deze keer echter 1 foutje gemaakt, want de volgende dag kwam ik stil te staan, omdat er iets verkeerd was aangesloten.

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk! Prijs kwaliteit is goed! Denken met u mee en zoeken altijd een oplossing indien nodig.

Goed, vriendelijk en vakkundig geholpen.

Snelle service, en je wordt goed op de hoogte gehouden.

Plezierig en correct

Plezierig en correct

Klantvriendelijkheid ten TOP

Doordeweeks gebeld om een proefrit te maken op zaterdag. Het was nogal druk maar de auto stond klaar en we konden meteen weg. Toen we terug kwamen even gepraat en een en ander doorgenomen over de inruil van mijn oude auto en een trekhaak op de nieuwe. We konden hem de volgende week ophalen, met trekhaak!! Na een kopje koffie met een paaseitje kregen we de sleutels en konden we vertrekken. “Ik heb nog een kleine verassing” werd tegen de kinderen gezegd. Die bij het zien van de verassing begonnen te glunderen van oor tot oor. (Ik ga natuurlijk niet vertellen wat dat was) Achteraf bleek er een foutje in de binnenverlichting, die meteen verholpen werd. Evenals de hulp die geboden werd bij het opsporen van een afstandsbediening van de standkachel. Na wat telefoontjes heen en weer was hij weer terecht. Niets dan lof voor deze vakgarage!!

prima en betrouwbaar en ik wil geen andere garage

Goede en snelle service zoals altijd.

Klantvriendelijk garagebedrijf waar ze met je meedenken. Herinneren je aan apk en onderhoudsbeurten. Vriendelijke benadering en open en eerlijk in het onderhoud. Fijn bedrijf en zodoende al jaren een tevreden klant!

Uitstekend.

Staan altijd voor je klaar. Zeer plezierig.