Adequaat

Diagnose gevolgd door contact met prijsstelling. Prima!

Zoals altijd goed en snel.

Professioneel, klantvriendelijk en goede prijs kwaliteit verhouding.

Prima service. prijs/kwaliteit is prima in orde. Je wordt altijd gebeld als er wat bijzonders is en krijgt dan gelijk te horen wat het gaat kosten.

top service

De auto werd na een onderhoudsbeurt thuis gebracht, omdat we zelf een lang weekend weg waren.

Alles is goed geregeld

Fijne betrouwbare garage

Medewerkers denken met de klant mee... Fijne betrouwbare garage

Hele eerlijke handel in auto’s geen flauwe kul praatjes

Super geholpen, aardige mensen. Zal zo weer een auto kopen bij deze garage.

Snelle en goede service

Vlot en goed geholpen

Vriendelijk en klantgericht.

Occasion gekocht bij Doorten. Zeer prettig geholpen, klantvriendelijk en maken een betrouwbare indruk.

Doen waar ik voor kom en ik ben altijd tevreden!

Ieder advies dat je krijgt, kun je met een gerust hart opvolgen. Afspraken worden nagekomen en goed uitgevoerd.

Dit bedrijf heeft alles netjes verteld en netjes nagekomen

Heb een auto ongezien gekocht en alles klopte zeer goed en fijn behandeld door het bedrijf woon op 240 kilometer afstand. Topbedrijf.

Leuke ontvangst en goede uitleg. Mochten gelijk een proefrit maken in in de Renault Twingo. Bij ophalen een heerlijke slagroomtaart met een foto van de auto Super leuke verrassing! Auto is top afgeleverd volgens afspraak. Garage Doorten heeft er een nieuwe klant bij Groetjes Karin Lammerts

Snel en goed.

Tot mijn verrassing was zelfs mijn niet toonbare auto gewassen en gezogen. Misschien een tip om de auto wat beter te onderhouden

Eerlijk, duidelijk, vertrouwd en gastvrij!

Ik heb m’n auto pas een paar dagen geleden gekocht bij Doorten bv. Bij de zeer lange speurtocht van heel veel occasions en dealers, ben ik voortdurend vertrokken met een naar onderbuikgevoel. Het moet nog blijken hoe goed deze auto is maar aan de service, duidelijkheid en gastvrijheid zal het niet liggen. Ik heb er in ieder geval 2X een rit van 180 KM voor over gehad om eindelijk met een heel vertrouwd gevoel een occasion te kunnen kopen!

Wordt je altijd goed geholpen

Een garage naar tevredenheid, waar service en kwaliteit hoog staat aangeschreven

Correcte behandeling en vertrouwenwekkend.

Afgezien van het tankstation de eerste keer klant bij Doorten. Heel vriendelijk en goede afhandeling. Een heel positieve ervaring, ga hier zeker niet voor de laatste keer heen.

Helemaal perfect

Welkom en goed voorbereid op onze komst, auto stond gereed en konden dus direct een proefrit maken. Aardig en beleefde mensen.

Goed en snel

Prima vakgarage!

Verrassend goed!

Bij kopen van een auto denk je al vaak aan een snelle verkoper, aanvullende dure garantiepakketten en zoveel mogelijk toe betalen. Bij autoservice Doorten werden wij aangenaam verrast! Nieuwe APK, garantie en ook nog eens een goed bod voor onze auto. Wij kunnen autoservice Doorten van harte aanbevelen!

Zeer plezierige contacten en professionele ondersteuning

Ik heb met veel genoegen me laten voorlichten over een occasion van garage Doorten. Het gesprek verliep heel plezierig en we kwamen snel op een goede deal uit. De aflevering en de service die daarbij geleverd werd was uitstekend.

Super klantvriendelijk

Duidelijk en vriendelijk en als netjes geregeld ook goed geholpen en adviseren

Goede samenwerking!

Goed contact, goede samenwerking!

Vriendelijk, competent, degelijk en servicegericht

Prettige ontvangst Uitstraling van vakmanschap Geen onnodig gezeur bij onderhandeling Afleveringmet gepaste spoed naar wens van klant geregeld

Top bedrijf met top service

Geweldig goede snelle service