Klantvriendelijk

Als er wat met de auto is , dan proberen ze je zo snel mogelijk te helpen

Aanschaf auto

We zijn vriendelijk geholpen door een gedreven, enthousiaste jongeman (rekening houdend met de corona richtlijnen) en zijn zeer tevreden! We zijn heel blij onze mooie "nieuwe" auto. Het ophalen van de auto voelde heel feestelijk!

was goed voor elkaar

De auto kwam weer gerepareed en netjes op de dam

Prima service, alleen jammer dat de factuur 30,- duurder was dan telefonisch meegedeeld.

Zoals altijd zeer deskundig geholpen en altijd met een glimlach.

Erg goed

Auto was naar de garage voor apk en kleine onderhoudsbeurt . De garage heeft mij gebeld inzake bepaalde reparatiekosten en ze hebben zeer goed meegedacht en de verschillende opties doorgesproken .

Snelle service, klantvriendelijk personeel.

Zeer vriendelijk en klantgericht! Hartelijk dank!!!

Prettig, professioneel en klantgericht!

Alles conform afspraak

Wat je afspreekt komen ze ook na, geen verrassingen achteraf.

Fijne garage

Fijne garage, niet te duur

Geweldige service en advies op maat

Super service ook tijdens de Corona tijd

Goed , vertrouwd

Goeie, snelle service. Goeie prijs kwaliteit verhouding

Zeer betrouwbaar

Altijd vlot geholpen. Dien wat ze zeggen. Erg vriendelijk. Voelt allemaal zeer vertrouwd

Super goed geholpen

Auto gekocht en kon hem de volgende ochtend al ophalen. Goed geholpen, dus heel tevreden.

Prima ervaring

Auto keurig op tijd gereed voor aflevering inclusief nieuwe APK, terwijl de huidige nog ruim 7 maanden geldig was. Paar aandachtspuntjes waren nagekeken. Lekker taartje bij aflevering. Met 6 maanden garantie veel vetrouwen in de aankoop. Ik beveel Auto Doorten aan als een betrouwbare garage met een aangename vorm van communicatie.

Denken goed mee.

Goede service en kwalteit voor betaalbare prijs

Altijd snelle en goede service en kwaliteit met vriendelijkheid voor een goede prijs

Ze helpen snel en de prijzen zijn redelijk

Uitstekende service

Dit bedrijf is zeer klant vriendelijk en oplossing gericht. Verder leveren ze uitstekende service en ze doen wat ze beloven!

Zeer fijne garage waar wij de auto gekocht hebben

We komen van ver, dus het contact is via telefoon en whatsapp gegaan. De auto voldeed precies aan wat we hadden besproken en gezien op foto’s. De auto is nog gekeurd en heeft een beurt gehad. De verkoper was heel vriendelijk en attent. Ik zou deze garage zeker aanbevelen.

Top service

Super goed en betrouwbaar bedrijf. Zetten net dat extra stapje om de auto helemaal netjes te maken. Fijn dat het ook nog op deze manier kan! Ik kan dit bedrijf aanraden.

goede service

Vriendelijke medewerkers, goede service.

Super fijn warm bedrijf

Goede service Altijd vriendelijk Een fijn bedrijf voor onderhoud van onze auto Zelfs de leen auto staat warm voor je klaar super Zeer tevreden komen er al heel wat jaartjes.

Zorgeloze service volgens afspraak

Geen verrassingen achteraf; dat is de kracht van duidelijke en goede afspreken. Het team gaat flexibel om met je wens als klant en denkt mee. Bijvoorbeeld in het onderhoud; wat is echt directe noodzaak en wat kan nog even wachten? Maar ook; wat kun je beter ook direct laten doen als ze er toch mee bezig zijn. Dat, gecombineerd met de vakkennis, zorgt dat ik al 15 jaar een tevreden klant ben die inmiddels 5 wagens heeft gekocht bij fa. Doorten uit Gasselte.

Vriendelijk, laagdrempelig en goeie kennis.

Goed ontvangen, goed geholpen en de attentie was lekker. We komen zeker terug!