Prima!

Prima!

geen problemen

Sterk in meedenken

Adequaat

Afspraak + uitvoering zoals je dat graag wilt.

Zeer duidelijke en vriendelijke mensen

Top service

zeer tevreden zeker aan te raden

Zeggen wat je doet, doen wat je zegt!

Erg goed overleg (Manfred) en opgave kosten bij moeilijke reparatie( brandende lampjes motorblok en airbag)

prijs en kwaliteit

betaalbaar voor onderhoudsbeurten.

Staan altijd voor je klaar !

Altijd als je langskomt met een vraag of een probleempje … men neemt de tijd om je aan te horen en, als het wat kleins is, dan zal men altijd kijken of het misschien meteen is op te lossen. “Ouderwetse” aandacht die je bijna nergens meer aantreft.

Top service

klantvriendelijk en super snelle professionele service!!!!

Maatwerk

Mijn auto voor APK, kleine beurt en schadereparatie op 12 november jl. bij Doorten gebracht. Omdat er een nieuwe bumper besteld moest worden werd ongevraagd een leenauto aangeboden. Auto loopt weer als een zonnetje, prima service en vakkundig personeel.

Vriendelijk personeel wat even meedacht in de keus van mijn winterbanden. Gelijk een schroef uit mijn zomerband gehaald. Gewoon zoals het hoort maar wat zeker niet meer overal vanzelfsprekend is.

Zeer klantvriendelijk en goede kwaliteit.

Ik kom er al jaren en ben zeer tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding en dienstverlening.

Perfect!

Vandaag mijn auto mogen ophalen! Mijn ouders zusje waren al klant! Goede ervaring daarom ben ik ook gaan kijken! Ze denken met je mee en zijn zeer vriendelijk! Zeker een aanrader!

Klantvriendelijkheid en service tot in de puntjes verzorgd

Goede service verlening en vakmanschap. Ik heb ze graag om de hoek ;-)

Goede en vooral persoonlijke service!

Prettig contact gehad en goed, vriendelijk en vooral persoonlijk geholpen.

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

Klantvriendelijk en deskundig.

Top bedrijf

Afspraak gemaakt voor banden. Door omstandigheden moest ik, op het allerlaatste moment de afspraak verzetten. Geen enkel probleem.

Top service

Top garage top medewerkers Top service Top werk wat ze verrichten . Ze denken altijd mee om zo fijn mogelijk te.laten verlopen In een woord TOP GARAGE DOORTEN

Top garage niks op aan te merken

Heb goede ervaringen

Geweldige en snelle service

Mijn auto moest voor de jaarlijkse onderhoudsbeurt naar de garage. Bij Doorten denken ze met je mee. Daar doen ze alleen datgene dat nodig is. En gelijk werd, in overleg, de APK iets naar voren gehaald zodat die kosteloos werd uitgevoerd. Hij is weer prima in orde, en de kosten vielen mee.

Staan voor je klaar

Proberen op te lossen waar je voor komt. Zijn vriendelijk, behulpzaam en patent.

prima vriendelijk

Zeer korte maar zeer goede ervaring bij aankoop van de camper Goede begeleiding bij de uitleg over hoe het werk, nette aflevering Je mag bij vragen en problemen altijd terug komen

Snelle plezierige service en transparantie

We zijn goed geholpen voor/tijdens ons bezoek en kregen duidelijke antwoorden op onze vragen over de auto. Toen de verkoop voltooid was kregen we zelfs een taartje om het te vieren.