Betrouwbaar en komt afspraken na

Betrouwbaar en komt afspraken na..

Topbedrijf

Leuk en klant vriendelijk bedrijf.

Vakkundig en professioneel handelen

bij problemen oplossing gericht handelen.

Ik ben prima geholpen met alles. Nu

goede en prettige behandeling.

door de jaren heen zijn deskundigheid altijd gebleven

Een top bedrijf!

Afgelopen vrijdag onze BMW 3- serie opgehaald. Denken erg met je mee. Ook tijdens het uitzoeken van nieuwe banden + velgen wordt er met je meegedacht. Zeer eerlijk bedrijf! Opzoek naar een auto, ga dan zeker naar Doorten voor goed kwaliteit.

Zeer goede en prettige garage.

Slechts één ervaring heb ik onlangs gehad met Garage Doorten. En wát voor één! Ik heb voornamelijk contact gehad met Gerwin zelf. Ik had een auto gekocht bij Garage Doorten. Helaas was dat bij nader inzien voor mij niet de juiste keuze. Ik zat dus in een lastig parket. Maar bij een kopje koffie stelde Gerwin me gerust en zei dat we het zouden oplossen. Pak van mijn hart! En het is inderdaad goed gekomen. Ik rijd nu rond met een smile op mijn gezicht in de auto die ik wél graag wilde. Ik ben dankbaar dat Gerwin zich zo positief heeft opgesteld en zo zijn best heeft gedaan om voor mij de juiste auto te vinden.

Service met een hoofdletter S

Zeer vriendelijk, to the point, behulpzaam. En dat terwijl ik echt niet voor de duurste auto kwam;)

Zoals verwacht,zo gekregen.

Autobedrijf Doorten voldoet altijd aan onze verwachtingen,ze leveren prima werk voor een prima prijs, denken mee en zijn vriendelijk. Kortom een prima garage,die ik een ieder zou aanbevelen.

Klantvriendelijkheid en service geweldig

Vandaag een tweedehands Mercedes hybride auto opgehaald bij Auto Service Doorten. Voor de aflevering van de auto zijn beide draagarmen vervangen. Er zat teveel speling in. Prima ontvangst, uitleg over de de werking van de auto en de aflevering was meer dan uitstekend en ook nog opgesierd met een taart. Hier voel je je als klant echt koning!

Een paar weken geleden bij Auto Service Doorten geweest voor een hyundai i10. We werden zeer vriendelijk ontvangen en na een proefrit moest dit mijn auto worden. Gekocht voor een zeer nette prijs, inclusief een half jaar Bovag garantie, waar we niet eens om hoefden te vragen. De auto kreeg een nieuwe APK en een afleverbeurt zonder extra kosten. In de eerste week gingen er zo nu en dan 2 lampjes branden en de auto bleek te trillen rond de 70km/h, iets wat we tijdens de proefrit niet hadden opgemerkt. Na controle bleek de ABS pomp storing te hebben en de voorbanden hadden vlakke kanten. De ABS pomp is vervangen en de auto kreeg 2 nieuwe voorbanden, wat viel onder de garantie. Al met al netjes opgelost, goede service en zeer vriendelijke mensen. Wij komen zeker nog eens terug voor een volgende auto!

Goed autobedrijf

Top personeel ( vooral Manfred ;) ) Lekkere koffie :)

Altijd goed en vertrouwd.

Ik kom er speciaal voor uit Leeuwarden. Dat zegt wel iets neem ik aan.

Zeer netjes

Auto aangeschaft en na 1 jaar ter onderhoud+APK aangeboden. Zeer tevreden over service en kunde!

Snelle en goede service

Snelle en goede service

Mooi fijne auto gekocht. Prettige afhandeling

We hebben deze week de auto opgehaald en zijn erg tevreden. We zijn goed geholpen en er is een divers aanbod van auto's

Klantvriendelijk en goede informatie over het verloop

zeer tevreden klant!

helder in de communicatie, duidelijke afspraken wanneer brengen en halen, en snel weer op weg.

Kwaliteit

goed contact, prima service, betrouwbaar

Goed advies en goede verhouding reparatie en kostenplaatje.

Een tevreden klant

Zeer klantvriendelijk!

Inmiddels 2 auto's gekocht bij Doorten. Onze eerste auto, gekocht in maart 2020 die in een prachtig lint op ons stond te wachten, en we kregen een heerlijke fototaart erbij! Onze tweede auto pas gekocht! We zijn zeer tevreden, zeer vriendelijk personeel en een topservice!

Service en dienstverlening uitsteking

Wij zijn uitermate tevreden en blij met onze nieuw (tweedehands) Toyota Auris.

Goede communicatie naar de klant toe

Prettig geholpen, goed in het totaalpakket.

Goede service!

Vriendelijk personeel die de tijd nemen om je zo goed mogelijk te adviseren en te helpen.

Top service.

Top bedrijf