Zeer goede service,wordt gebracht en opgehaald na garagebeurt. Ook meegedacht met b.v. APK-keuring: alvast geregeld zodat ik niet twee weken later hoef te komen.

zeer goede service.

na een dik uit rijden vanuit Almelo, kop koffie gekregen. Een proefrit gemaakt in de auto, die we graag wilden. Ook gekocht. zeer vriendelijk personeel.

Prettig en behulpzaam

Wij hadden een goede ervaring met de aankoop van onze auto. Behulpzaam en vriendelijk. En we konden onze auto gelijk omruilen. Dat werd prima geregeld.

Snelle en vriendelijke service

Aandrijfas moest worden vervangen. Afspraak stond direct ingepland, en reparatie werd vlot uitgevoerd.

Topservice

Mijn auto deed 's morgens niks meer. Werd 's avonds gecheckt door Doorten, bleek accu leeg. Ik moest zelf werken. Werd mijn auto opgehaald, nieuwe accu was inmiddels besteld. Accu erin gezet en de auto werd ook nog eens weer thuis afgeleverd!

Geweldige garage op alle punten

zie boven

Meedenkend en vakkundig

De titel zegt het al.

Excellent

First class in all aspects.

Er wordt altijd contact opgenomen als er onverwacht een probleem is. Zij houden precies bij wat wanneer aan de auto moet gebeuren en is gebeurd. Is er onverwacht een probleem dan wordt er altijd een oplossing gezocht. Super

Erg vriendelijk geholpen en geadviseerd

Prima service tegen redelijke prijs

Dat zeg ik: prima service tegen redelijke prijs door zeer klantvriendelijke mensen!

Staan altijd voor je klaar en leveren goed werk

Goede service. Denken mee

Super!

Top zoals altijd!

Vriendelijk

Vriendelijk personeel die goed werk levert en de auto na die tijd ook netjes weer aflevert.

Fantastisch

Geweldige service, vriendelijke medewerkers.

Keurig bedrijf. Vriendelijke mensen met verstand van zaken.

Mijn ervaring is kort samengevat. Prima. Lekker laagdrempelig en correct

Vriendelijk en goed geholpen

Goed en vriendelijk geholpen bij het kopen van een nieuwe auto. Vriendelijke verkoper met een goede uitleg bij de auto.

Ze staan altijd klaar en vinden een oplossing

vriendelijk deskundig eerlijk en snel

zie bovenstaande

Echte Service!

Vlot geholpen ondanks alle drukte. Vriendelijk, duidelijk over de prijs!

Gewoon goed!

Ze vertellen van te voren wat ze gaan doen, dus je komt achteraf niet voor verrassingen te staan.

Prima geholpen

Professionele afhandeling servicebeurt en Apk goed uitgelegd wat er gedaan moest worden en waarom.

Denken fijn mee!

Geven een eerlijk advies, niet een advies waar mee ze zo snel mogelijk veel geld verdienen. Denken goed met je mee, echt top!

Goed en betrouwbaar

Ik heb bij van Doorten een auto gekocht. Ze zijn netjes hun beloften nagekomen. Goed zaken gedaan.

Geweldig...!!!

Super geholpen. Absoluut niet opdringerig.... Heel klantvriendelijk... Goede inruilprijs voor mijn auto.... En alle vragen kunnen gesteld worden... Echt een garage om aan te raden...!!!