zeer vriendelijk geholpen en het bedrijf heeft een goed uitstraling

een bedrijf om nog eens terug te komen

Kwaliteit en service

Heb nu 2x gebruik gemaakt van de diensten van deze garage. Laatste keer betrof het de montage van een trekhaak. Scherpe prijs, duidelijke communicatie, netjes afgewerkt en bij de service was inbegrepen dat ze mij bij het brengen van de auto even naar huis brachten. Ben een tevreden klant.

Staan altijd klaar en komen afspraken na.

Staan altijd klaar en komen afspraken na. Altijd vervangend vervoer mogelijk en altijd eerst overleg als er iets gerepareerd of vervangen moet worden voordat het wordt uitgevoerd. Eigenlijk gewoon zoals het zou moeten zijn, maar dat is tegenwoordig niet meer vanzelfsprekend.

betrouwbare garage

vriendelijk mensen betrouwbaar en behulpzaam hebben tijd voor hun klanten komen hun afspraken heel goed na kom er zeker weer terug hebben een bmw x1 gekocht mooie nette auto mvg Fenna oldenburger

Altijd zeer behulpzaam

Professioneel, eerlijk en betrouwbaar!

Professioneel, eerlijk en betrouwbaar!

Doorten denkt met je mee.

Door de prima onderhoudsbeurten van DOORTEN konden wij tot 250.000 km in onze Ford fiesta blijven rijden. Toen wij eindelijk wel aan een andere auto toe waren kwam DOORTEN spontaan met een aanbod. Een Ford fiesta uit 2014. Wij zijn nu tot volle tevredenheid de eigenaren van een mooie blauwe Ford fiesta uit 2014. We zijn er super blij mee. Wij zijn inmiddels naar ASSEN verhuisd maar laten zoals altijd de onderhoudsbeurten door DOORTEN verrichten. Dan zijn we verzekerd voor vele zorgeloze kilometers.

Uitstekend verlopen het aankoop traject!

Vanaf het eerste contact goed geholpen en prima service. De taart was heerlijk!

Prima bedrijf

Contact was prima evenals de afhandeling betreft de koop van de auto.

Persoonlijke, professionele, prettige ervaring

Bij binnenkomst al direct een goed gevoel Vriendelijk,meedenkend personeel. Hebben nette auto's staan, zijn eerlijk en geven goed weer waar ze voor staan. Zijn héél blij met de aankoop van onze VW Tiguan. Zeker aan te bevelen om hier eens te kijken of de auto van je dromen hier staat. Fam de Porto uit Den Helder

Eerlijke antwoorden Prettig geholpen en lekkere koffie

Deskundig en vriendelijk personeel.

Snel en goed geholpen bij reparaties en storingen.

Prima service en vriendelijk personeel!

Ik heb bij Doorten een andere auto aangeschaft en werd prima te woord gestaan en geholpen. Bij de afneembare trekhaak misten de sleutels, deze hebben ze keurig na geleverd. Tevens heb ik een halfjaar bovag garantie op de auto. Ik hoop natuurlijk geen pech met de auto te krijgen maar mocht dit toch gebeuren dan hoop ik dat de service ook goed is.

Zeer goede snelle service

Het bedrijf denkt met je mee . Wij hadden het vliegwiel kapot en koppeling/drukgroep en dat is een pittige klus. Wat je niet even tussendoor doet. Maar binnen enkele dagen reed de wagen weer als een Zonnetje en tussentijds was er gewoon een leenauto beschikbaar ! Fijn no nonsense bedrijf !

Vriendelijke mensen uitstekend werkzaamheden

Vriendelijke mensen en uitstekende werkzaamheden.

service zoals die bedoeld is

onderhoudsbeurt + apk gedaan en vervangend vervoer gekregen.

Gastvrij en een eerlijk en betrouwbaar bedrijf

Een betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf. Het personeel komt niet opdringerig en glad over en nemen de tijd. Ze denken ook met je mee in mogelijkheden.

Laagdrempelig en betrouwbaar; een vriendelijke garage met dorps karakter. Afspraak = afspraak, zo is mijn ervaring: 4 maanden buiten de garantie conform afspraak nieuwe stoelverwarming in mijn auto geplaatst. Prima service!

Wij kwamen voor een proefrit, gastvrij, goede ontvangst en begeleiding. Fijn gesprek over diverse auto,s\r\nDeskundig bedrijf.

Wij kwamen specifiek voor een bepaalde auto naar Gasselte. Gastvrij onthaal, dhr Doorten was zeer aangenaam in de omgang. Tevreden en met hele mooie gele 500 weer huiswaarts.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Een waardeloos bedrijf waar vast klanten voor de gek worden gehouden.\r\nAnderhalf jaar geleden een auto gekocht. Achteraf voor te veel geld, want de auto was op dat moment al niks meer waard. Voor niks zolang gespaard.\r\n\r\nNa anderhalve maand terug gegaan naar de garage en over het mankement gesproken ( geluid motor). Als antwoord kreeg ik dat dit geluid bij de auto hoorde en ik mij geen zorgen hoefde te maken.\r\n\r\nEen half jaar daarna weer terug gegaan .Het geluid in de motor was erger geworden. En toen dachten ze te weten ( zonder te kijken ) wat er aan de hand kon zijn en boden aan de auto te repareren. Ik ben vervolgens eerst naar een andere garage gegaan voor een second opinion. Deze garage heeft ,in tegenstelling tot Doorten, wel gekeken wat de oorzaak was van het geluid. Dit bleek heel wat anders te zijn wat er bij garage Doorten werd verteld. Doorten wou nog meer geld aan mij verdienen (500 euro) door iets te repareren wat niet kapot was.\r\n\r\nToen ik hun vertelde dat ik voor een second opinion ben geweest bij een andere garage waren ze even stil. Tja, want stiekem wisten ze donders goed wat er aan de auto mankeerde, maar ze deden net of ze van niks wisten en gaven arrogante antwoorden.\r\n1 zo\'n antwoord was dat ik eigenlijk niet moest zeuren omdat iemand van een woonwagenkamp wel in een auto wil rijden waar een geluid in zit. Dus met andere woorden, waarom zou ik mij dan aan dat geluid moeten ergeren?\r\n\r\nTja, kortom garage Doorten doet alleen lief en aardig tegen je wanneer ze geld aan je kunnen verdienen. Verder komen ze je nergens in tegemoet. Het ergste is dat ik al jaren vast klant bij hun was. En dan flik je een vaste klant zoiets als dit.\r\nZe wisten drommels goed dat de auto niks meer waard was.\r\nIk heb 3000 euro voor de auto moeten betalen in oktober 2017. Niemand die de auto van mij wou overkopen. Uiteindelijk heeft een schadebedrijf 400 euro geboden. \r\nHet zou professioneel zijn wanneer Doorten mij de andere 2600 euro terug betaald. \r\n\r\nIk geef geen cent meer uit aan dit bedrijf!

Nette gebruikte auto aangeschaft. Heldere afspraken.

Erg vriendelijk ontvangen waarna we auto uitgebreid hebben bekeken en een proefrit hebben gemaakt hierna afspraken hebben gemaakt waar prima aan is voldaan .Bij het ophalen van de auto nog een lekkere attentie gekregen. Prima bedrijf

Correct, snel en volgens afspraak de beurt uitgevoerd.