service zoals die bedoeld is

onderhoudsbeurt + apk gedaan en vervangend vervoer gekregen.

Gastvrij en een eerlijk en betrouwbaar bedrijf

Een betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf. Het personeel komt niet opdringerig en glad over en nemen de tijd. Ze denken ook met je mee in mogelijkheden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Laagdrempelig en betrouwbaar; een vriendelijke garage met dorps karakter. Afspraak = afspraak, zo is mijn ervaring: 4 maanden buiten de garantie conform afspraak nieuwe stoelverwarming in mijn auto geplaatst. Prima service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij kwamen voor een proefrit, gastvrij, goede ontvangst en begeleiding. Fijn gesprek over diverse auto,s\r\nDeskundig bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij kwamen specifiek voor een bepaalde auto naar Gasselte. Gastvrij onthaal, dhr Doorten was zeer aangenaam in de omgang. Tevreden en met hele mooie gele 500 weer huiswaarts.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een waardeloos bedrijf waar vast klanten voor de gek worden gehouden.\r\nAnderhalf jaar geleden een auto gekocht. Achteraf voor te veel geld, want de auto was op dat moment al niks meer waard. Voor niks zolang gespaard.\r\n\r\nNa anderhalve maand terug gegaan naar de garage en over het mankement gesproken ( geluid motor). Als antwoord kreeg ik dat dit geluid bij de auto hoorde en ik mij geen zorgen hoefde te maken.\r\n\r\nEen half jaar daarna weer terug gegaan .Het geluid in de motor was erger geworden. En toen dachten ze te weten ( zonder te kijken ) wat er aan de hand kon zijn en boden aan de auto te repareren. Ik ben vervolgens eerst naar een andere garage gegaan voor een second opinion. Deze garage heeft ,in tegenstelling tot Doorten, wel gekeken wat de oorzaak was van het geluid. Dit bleek heel wat anders te zijn wat er bij garage Doorten werd verteld. Doorten wou nog meer geld aan mij verdienen (500 euro) door iets te repareren wat niet kapot was.\r\n\r\nToen ik hun vertelde dat ik voor een second opinion ben geweest bij een andere garage waren ze even stil. Tja, want stiekem wisten ze donders goed wat er aan de auto mankeerde, maar ze deden net of ze van niks wisten en gaven arrogante antwoorden.\r\n1 zo\'n antwoord was dat ik eigenlijk niet moest zeuren omdat iemand van een woonwagenkamp wel in een auto wil rijden waar een geluid in zit. Dus met andere woorden, waarom zou ik mij dan aan dat geluid moeten ergeren?\r\n\r\nTja, kortom garage Doorten doet alleen lief en aardig tegen je wanneer ze geld aan je kunnen verdienen. Verder komen ze je nergens in tegemoet. Het ergste is dat ik al jaren vast klant bij hun was. En dan flik je een vaste klant zoiets als dit.\r\nZe wisten drommels goed dat de auto niks meer waard was.\r\nIk heb 3000 euro voor de auto moeten betalen in oktober 2017. Niemand die de auto van mij wou overkopen. Uiteindelijk heeft een schadebedrijf 400 euro geboden. \r\nHet zou professioneel zijn wanneer Doorten mij de andere 2600 euro terug betaald. \r\n\r\nIk geef geen cent meer uit aan dit bedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette gebruikte auto aangeschaft. Heldere afspraken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg vriendelijk ontvangen waarna we auto uitgebreid hebben bekeken en een proefrit hebben gemaakt hierna afspraken hebben gemaakt waar prima aan is voldaan .Bij het ophalen van de auto nog een lekkere attentie gekregen. Prima bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Correct, snel en volgens afspraak de beurt uitgevoerd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig, duidelijk en professioneel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht op autoshow in Zuidbroek. De verkopers waren beide erg vriendelijk en gelukkig totaal niet opdringerig. Ook onze inruil auto werd serieus beoordeeld. We gaan zeker weer bij hun langs als we toe zijn aan de volgende .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Personeel score 10\r\nKlantvriendelijk score10\r\nService score 10\r\n\r\n Top garage score 10

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben tevreden wordt vriendelijk geholpen geen klachten na reparatie cq onderhoud.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed, betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf !

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zolang ze je iets kunnen verkopen maar al te vriendelijk en meewerkend, maar zodra blijkt dat ze je rotzooi verkocht hebben zijn ze niet thuis. En als ze er wel even voor je zijn: schofferen ze je.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer zeer zeer slecht, arrogant en slechte service. Behalve als ze aan je denken te kunnen verdienen daarna laten ze jee stikken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedrijf.\r\nEen occasion gekocht en kon hem een paar dagen later ophalen. \r\nZe wilden de riem vervangen en 5 maanden APK vonden ze niet genoeg, dus kreeg ik een nieuwe APK. \r\nToen ik de auto op kwam halen hebben ze op eigen initiatief de remschijven voor en achter en de blokken voor en achter vernieuwd, een beurt gegeven en op en top gepoetst.\r\nEn ook nog een prachtige taart met een foto van de nieuwe auto. \r\nDat noem ik nou een top bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor zowel onderhoud als aan- en verkoop van auto’s een transparant en klantvriendelijke garage.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundig en meedenkend....klantgericht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na lang zoeken naar een andere auto bij dit bedrijf uit gekomen. Ze namen de tijd voor al mijn vragen en voor alles wat ik wilde weten van de auto of graag met eigen ogen wilde bekijken. Daarnaast zie je goed dat ze hun werk serieus nemen (erg net pand, keurige werkplaats, alles heeft zijn plaats, vriendelijk personeel). Bij auto\'s is het altijd afwachten wat je hebt gekocht, maar dit bedrijf gaf mij een heel goed gevoel. Ook erg leuk om een verassing te ontvangen bij aankoop van een auto, erg attent!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Correcte service,komt afspraken na.

Over Auto Service Doorten B.V.

Filter op Taal