Zeer goede service en eerlijke prijzen

Alweer jaren klant bij dit bedrijf en vanaf begin dik tevreden!

Werkzaamheden conform afspraken en op tijd klaar.

Super service

Zeer klantvriendelijk en hele fijne auto voor een goede prijs.

Gewoon een prettig SERVICE-bedrijf

Goede service en mooie auto geleverd !

Door de goede service/onderhoud heb ik wel 600.000 geweldige kilometers kunnen maken in mijn vertouwde Volkswagen Passat, maar na alles komt een einde, nu een andere Volkswagen Passat gekocht en hopelijk gaat deze ook zo lang mee! Autoservice Doorten bedankt voor de goede service en de mooie auto !

Zeer tevreden !!

Ik ben blij met deze garage. Ze zijn altijd vriendelijk en behulpzaam, ze staan altijd voor je klaar. Zelfs met moeilijke keuzes helpen ze je goed.

Vakkundig, vriendelijk en snel geholpen

Door snelle reactie van Auto Service Doorten, is onze VW Polo snel en vakkundig gerepareerd, voor een goede prijs. Terwijl we bij de VW dealer € 600,- meer kwijt waren voor dezelfde reparatie. Een dikke pluim voor het hele team.

Prettig en professioneel

Mijn auto is goed gerepareerd waardoor ik weer veilig de weg op kan.

Uitstekend.

Uitstekend.

Geweldig met veel service !

Ik wordt hier altijd zeer prettig en professioneel geholpen !

Top!!!!

Goede service tot in detail goed verzorgt en afgeleverd!

Zeer tevreden!

Met plezier een nieuwe auto gekocht vandaag, kreeg zelfs wat terug voor de oude. Goede service, zeer tevreden!

Keurig auto bedrijf

Hebben mij goed geholpen met de aanschaf van mijn nieuwe auto. Ook over de inruilwaarde van mijn oude auto waren ze zeer transparant. Bij het ophalen van de auto zat er een geluidje in, deze werd zonder extra kosten gerepareerd. Dit laat zien hoe zeer ze de klant waarderen. De taart bij het ophalen van de auto was een heerlijke verrassing. Nogmaals dank hiervoor.

Water lekkage Seat Mii

Rond begin oktober na wat flinke regenbuien, kwamen wij erachter dat er een water lekkage was in onze Seat Mii. Onderweg naar mijn werk zagen we water naar binnen stromen aan beide kanten via de voorkant van de auto. Flinke water plassen bleven over in de auto zowel voor als achterin. Omdat wij de auto bij autobedrijf Doorten hadden gekocht rond Maart 2019, brachten wij het terug om het probleem te laten bekijken. Uiteindelijk bleek het dat de afvoer verstopt was en daardoor water naar binnen kwam. De auto kreeg een wet vac behandeling om al het water op te zuigen. Het probleem met de verstopte afvoer was opgelost en we kregen de auto een dag later weer terug. Maar het bleek na een week dat wij nog steeds problemen hadden. De ramen raakten steeds beslagen, het voelde nog vochtig van binnen en er hing een vieze natte geur in de auto. Foto’s en video’s werden gestuurd naar Doorten om te laten zien dat het probleem nog niet verholpen was. Doorten was het met ons eens en we mochten de auto weer terug brengen. Ze gingen er voor zorgen dat de problemen aangepakt zouden worden. De auto was daarna een week in de showroom gebleven om alles uit te laten drogen waarbij de stoelen en tappijten er uit werden gehaald. Na een grondige uitdroog beurt kregen we de auto zo goed als nieuw terug. Frisse geur en droge auto zonder vocht. Alles viel onder de garantie en we hoefte alleen voor de benzine van de leen auto te betalen. Uitstekende service en kregen de auto weer in een nieuwe staat terug. Top service van een top bedrijf!

alleen het niet repareren van de voorruit valt me beetje tegen nu moet ik daar zelf weer met mijn verzekering, was beter geweest dit gelijk vooraf goed door te nemen

Ze staan altijd voor je klaar

Mijn auto wilde niet starten. Kreeg service aan huis. Probleem was niet 1,2,3 opgelost. Kwamen ze een leenauto brengen en mijn auto wegslepen. Volgende dag was mijn auto weer gerepareerd. Het was toch een accu-probleem. Meteen nog even de winterbanden eronder en ik kan weer rijden.

Goede service, auto bij huis gebracht

Auto is zelfs gewassen en schoon bij huis afgeleverd

Bij garage Doorten is men altijd vriendelijk, hulpvaardig en deskundig.

Toen ik mijn auto voor een onderhoudsbeurt naar garage Doorten had gebracht, kon ik op een leenfiets terug naar huis. 's Middags kreeg ik tweemaal een telefoontje over kapotte onderdelen die vervangen moesten worden en de kosten daarvan. Eén onderdeel kon pas de volgende dag worden geleverd. Voor mij was dat geen probleem. Duidelijke afspraken, heldere communicatie, deskundig advies.

Altijd top, klantvriendelijk en flexibel .

Altijd weer dik tevreden.

Fijne garage, ik wil geen andere

Prima garage, deskundige en aardige mensen die je goed helpen. Nogmaals ik blijf bij deze garage/mensen.

top service

Eind van de ochtend even langs gereden met een klacht over de remmen. Klacht is dezelfde dag verholpen omdat de medewerkers het niet verantwoord vonden dat ik mee door zou rijden, ondanks de drukte werd er een afspraak gepland. Eind van de middag kon ik langs komen en binnen 30 minuten was mijn auto weer klaar en veilig.

zeer vriendelijk geholpen en het bedrijf heeft een goed uitstraling

een bedrijf om nog eens terug te komen

Kwaliteit en service

Heb nu 2x gebruik gemaakt van de diensten van deze garage. Laatste keer betrof het de montage van een trekhaak. Scherpe prijs, duidelijke communicatie, netjes afgewerkt en bij de service was inbegrepen dat ze mij bij het brengen van de auto even naar huis brachten. Ben een tevreden klant.

Staan altijd klaar en komen afspraken na.

Staan altijd klaar en komen afspraken na. Altijd vervangend vervoer mogelijk en altijd eerst overleg als er iets gerepareerd of vervangen moet worden voordat het wordt uitgevoerd. Eigenlijk gewoon zoals het zou moeten zijn, maar dat is tegenwoordig niet meer vanzelfsprekend.

betrouwbare garage

vriendelijk mensen betrouwbaar en behulpzaam hebben tijd voor hun klanten komen hun afspraken heel goed na kom er zeker weer terug hebben een bmw x1 gekocht mooie nette auto mvg Fenna oldenburger

• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.