Klantvriendelijk als altijd

Zoals sinds jaren in gelijke mate vriendelijkheid en vakmanschap!

Lekker snel en goed tussendoor geholpen

Lekker snel en goed tussendoor geholpen met bandenwissel.

goede servise en prettige behandeling

Goede verstandhouding met Manfred.

Zeer tevreden.

Mijn ervaring met dit bedrijf is prima.

Het is een geweldige bedrijf

Stipt, geweldig personeel vakbekwaam en met de instelling die maar gewoon dan doe je al gek grnoeg

Snel, voordelig en goede service en kwaliteit

Uitstekend geholpen en direct te woord gestaan.

in deze corona tijden auto halen, banden wisselen en terug brengen. prima actie

Zoals al jaren gewend

Voorkomend, betrouwbaar en klantvriendelijk.

auto halen en brengen in deze Corona tijd voor de bandenwissel. Prima geregeld zo

Zoals altijd prima service

Zoals altijd prima service

Betrouwbare en behulpzame garage

Staan altijd voor je klaar. Geven altijd eerst netjes aan wat t gaat kosten en volgens afspraak. Vriendelijk en bekwaam personeel.

Top service.

Top service, altijd bereid om te helpen. Creatief in oplossingen.

Duidelijk en betrouwbaar

Zijn al jaren klant met twee auto's. Als gezegd zij zijn duidelijk en betrouwbaar. De kwaliteit van de werkplaats prima, laat niets te wensen over.

tevreden

De winterbanden zijn verwisseld voor zomerbanden. Als de velgen schoon geplaatst zouden zijn en vanwege het corona virus het stuur en de versnellingspook ontsmet zouden zijn, dan had ik een 5 sterren gegeven.

Snelle service

Binnen een week geholpen met kleine beurt en vervanging van distributieriem + waterpomp. Aan het einde van de dag kon in mijn auto weer ophalen!

Auto Service Doorten lost ook ongewone problemen op.

Terwijl mijn vrouw en ik overwinterden in onze camper in Spanje kreeg ik van de RDW een onverwacht bericht: uw personenwagen (thuis voor vertrek met veel moeite in een overvolle garage geperst) moet per 1 maart z'n jaarlijkse beurt krijgen. Bij de voorbereidingen helemaal vergeten. Wat te doen!? Even Doorten mailen! Een buurvrouw wist in mijn huis de sleuteltjes te vinden, de jongens van Doorten pulkten de auto uit de garage, zorgden voor de APK, en toen we half maart thiuiskwamen, stond de auto keurig op de oprit: klaar voor gebruik. Uitstekende service!

Top! Snel, vriendelijk en klantgericht.

Zeer goede en klantvriendelijke service.

Goeie service met vriendelijk personeel,

Aangezien er al eerder tijd was in de planning, heeft Doorten onze auto , in overleg, al een dag eerder thuis opgehaald en zo was hij ook weer sneller thuis. Ook de winter en zomerbanden zijn gecontroleerd, dus wij kunnen met een vertrouwd gevoel de weg op

Geweldig dynamisch bedrijf

We hebben bij Doorten een 2e hands auto gekocht. Leuk geholpen, en een goede service. Bij aflevering een heerlijke taart gehad met een foto van onze auto. Eens iets anders dan een bos bloemen of een fles wijn. Al met al een aanrader.

To the point!

Fantastische service!

Vakkundig, denken mee, zijn vriendelijk en snelle service!

Heel erg goed.

Heen gegaan om auto te bekijken en te rijden. Toch nog een inruilpremie gekregen (was meer service). Nieuwe auto kon gelijk mee. Erg content met de service (en de koffie ;-) )

Goed geholpen en van goed advies voorzien.

geweldige service

Door omstandigheden moesten de banden van mijn auto dezelfde dag gewisseld worden. Afspraak gemaakt om 15.30 uur een kwartier later was alles geregeld.

betrouwbaar en klantgericht

er werd een goed advies gegeven, alle moeite werd gedaan om voor mij een juiste auto te vin den