Klantvriendelijk

Dit was onze eerste kennismaking met Autobedrijf Otto de Gooijer. Wij zijn zeer tevreden over de manier waarop er met ons als klant om werd gegaan en we hebben genoten van de heerlijke appeltaart.

Zoals altijd heel goed

Wij hebben onze alle 2 de auto's hier gekocht en doen ook nog steeds de onderhoud en reparaties bij hem. Iedereen is daar heel vriendelijk en denken graag met je mee.

Prachtig bedrijf

Vriendelijk, en staan altijd voor je klaar Gewoon een topbedrijf waar de koffie altijd klaar staat

verkeerde keuze gemaakt, te lage instap wat niet beter wordt door de stoelhoogte te verstellen.

Binnen 3 maanden na aankoop moesten de schokbrekers en aandrijfstang vervangen worden. Gelukkig viel dit binnen de garantieperiode en is dit keurig opgelost, maar het voelt niet fijn als je pas een nieuwe auto hebt. Bovendien heb ik bij aankoop niet naar de banden gekeken, het was wel correct geweest als die nog vervangen waren voor aflevering.

klantgerichte goede service

al jaren tevreden klant

top

Autobedrijf Otto de Gooier. Is een uitstekend bedrijf. Ben een super tevreden klant.

Prima geholpen

Tijdens de garantie periode ging het motorblok lampje branden, na gebeld te hebben kregen we een afspraak. Het bleek de accu te zijn deze is vervangen en we konden weer verder. Prima service.

Ze staan altijd voor je klaar, niets is te veel. Dus goede service. Zeer klant vriendelijk.

Al jaren betrouwbaar en een goede en snelle service

Zoals hierboven omschreven, al jaren betrouwbaar en een prima service. Ga er niet voor niets nog steeds heen, zelfs nu het voor mij een uur rijden is. Ga dus vooral eens langs.

Keurig

Communicatie is prima. Vriendelijk maar ook zakelijk contact. Auto had een klein ding wat defect was een ook dat is netjes opgelost.

Ouderwetse kwaliteit en persoonlijke benadering.

Na een plezierig contact en onderhandeling tot aankoop van een prachtige Volvo overgegaan. Alles zeer plezierig verlopen. Raad dit adres zeker aan.

Prima.

Vriendelijke en gastvrije service!

Prettig, open en snel.

Mijn auto ingeruild op een groter model. Keurig ontvangen en dezelfde dag nog een voorstel ontvangen. Altijd snel reactie en ook na de koop was de service top.

Vriendelijk, snel en schappelijk.

Otto de Gooijer B.V. kon mijn auto op korte termijn keuren voor de APK en dat samen met het balanceren van twee wielen voor een zeer schappelijke prijs! Ondanks deze slechts kleine opdracht werd ik zeer vriendelijk en met interesse geholpen. Duidelijk een familiebedrijf. Jullie hebben me enorm geholpen hiermee, hartelijk dank!

prima service.

Prettig contact, deskundig en snelle service

Vriendelijk geholpen

...

Altijd helemaal goed.

Het contact is altijd plezierig. Afspraken worden helemaal nagekomen en een super service.

Super geholpen door monteur . Duidelijke uitleg ook over de storing.

Wederom prima service

Klantvriendelijk, goede prijs en kwaliteit, wordt met je meegedacht, behulpzaam in het uitzoeken van extra’s. En op de koop toe nog een heerlijke taart! En een mooie strik op de auto.

Al jaren een tevreden klant

We hebben al jaren onze bij hem gekochte auto's en camper naar alle tevredenheid in onderhoud. Als er al iets is, kunnen we dit in het overleg gooien en we komende een oplossing.

Alles top geregeld!

Zeer vriendelijk geholpen en ook na de aanschaf 2x terug gegaan om wat kleinigheidjes te verhelpen.

Je kunt er altijd terecht. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Fijn autobedrijf met een goede service

Een week na aankoop van onze Audi A3 hield de automatische bak ermee op. Binnen een week dit defect verholpen en onder gedeeltelijke garantie op een zeer correcte manier verholpen Drie weken later is een defect aan de motor onder volledige garantie vervangen. Alles op een correcte en constructieve manier afgehandeld Een klantvriendelijk autobedrijf met prima service.

Op een prettige manier correct geholpen.

Afspraak is afspraak en dat voelt goed.

Vooraf offerte aangevraagd betreffend APK-keuring icm groot onderhoud, weet wat het mij ging kosten. Meerwerk in overleg uitgevoerd

Over Autobedrijf Otto de Gooijer B.V.

Autobedrijf Otto de Gooijer is centraal gelegen aan de N233 in Rhenen, nabij de A12 en A15. Bij Autobedrijf Otto de Gooijer vindt u een ruim aanbod van jong gebruikte (dealer onderhouden) auto’s en bedrijfswagens van diverse merken in alle prijsklassen. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor de aankoop van uw nieuwe auto/bedrijfswagen, uiteraard met behoud van fabrieksgarantie. Tevens bent u bij ons aan het goede adres voor onderhoud en/of reparatie aan uw auto. Wij nodigen u van harte uit in onze showroom, ons vakkundig en servicegerichte team staat u graag te woord.