Goed bedrijf vriendelijk personeel

Aardige mensen die je goed helpen, nemen de tijd voor je! Super blij met onze auto

Vriendelijk bedrijf

Mijn ‘nieuwe’ auto komt bij Otto vandaan. Hele fijne en vriendelijke service, geen enkele zucht toen ik voor de zesde keer belde met weer een vraag. Er wordt en prettig en proactief meegedacht. En die grote strik om de auto bij aflevering, die doet ‘t hem toch wel hoor!

zeer aardig en klantvriendelijk

Ik ben zeer aardig, kundig en klantvriendelijk geholpen. Ik werd gelijk terug gebeld of gemaild. Ik kreeg een eerlijke inruilwaarde. De service is goed! jammer dat ik iets te ver van Rhenen af woon anders zou ik mijn auto hier in onderhoud doen.

Perfecte service

Fijne service, leuk contact

Vriendelijk en klantgericht

hele goeie ervaring heel vriendelijk en behulpzaam, luistert naar de wensen van de klant. En heeft altijd een goede advies.

super

Wij worden altijd prima geholpen. De medewerkers zijn vriendelijk.

Prima auto

Service is ook goed

goede service

Netjes geholpen. Deskundige monteur(s).

In overleg de juiste oplossing!

Voor elk probleem zoeken ze in overleg met mij de juiste oplossing! Voor reparaties, apk en een nieuwe auto!

Snelle -, professionele - specialistische en voordelige hulp

Ik reed 's chtends lnags bij de garage van Otto de Gooijer. Meteen keek Jeroen naar de storing; Hij stelde meteen de diagnose. Het benodigde onderdeel was er diezelfde middag al en het euvel is binnen één dag verholpen. Zéér snelle professionel en ook voordelige reparatie afdelinjg heeft het autobedrijf van Otto de Gooijer.

Top geregeld

Snelle actie en service

Super service

Vanaf het eerste telefonisch contact tot het wegrijden met de nieuwe aankoop alleen lof. Plezierig en deskundig geholpen. Fijne ervaring.

Prettig gesprek, goede service en een geweldige auto!!

Na een prettig, informatief gesprek was de koop van onze nieuwe auto snel een feit. We hebben jullie service als zeer goed ervaren en genieten nu van de geweldige auto! Tot de 1e beurt!

Eerlijk en betrouwbaar

Eerlijk en betrouwbaar. Goede en snelle service.

Super service in een totaal pakket.

Heel benaderbaar en met uitstekende service geholpen van het eerste telefoontje tot het allerlaatste contact. Kleine opmerkingen van mij zijn geweldig goed, snel en met veel service opgepakt en opgelost. Alle lof en graag weer.

Goed geregeld.

Goed.

Betrouwbaar en kundig bedrijf

Vandaag onze auto opgehaald. Ondanks de Corona regels goed geïnformeerd en geholpen. Service perfect. Op de auto grote strik en een taart bij aflevering.

Wij zijn goed geholpen, leuk en mooi bedrijf

Wij zijn goed geholpen, leuk en mooi bedrijf!!

een hele fijne garage

nog weinig ervaring maar dik tevreden

Perfecte service

Banden gewisseld, vloeistoffen nagekeken en zeer snel weer klaar.

klantvriendelijk en deskundig

Snelle afspraak mogelijk; Zeer vriendelijke ontvangst met zelfs tijd voor een persoonlijk gesprek; De monteur keek verder dan zijn "APK-neus" lang was en deed enkele eenvoudige extra klusjes

snel geholpen en dezelfde dag auto nog terug.

in de ochtend gebeld met de garage omdat mijn auto onderweg naar mijn werk ineens vreemd begon te rijden. stoterig rijden en met flink wat verschillende waarschuw lampjes in het dashboard aan de rit naar mijn werk afgemaakt. na een belletje kwam er een monteur met uitlees computer en vervangende auto op mijn werk en las de auto uit. al snel had hij de vinger op de zere plek gelegd. meteen gevraagd of hij de APK kon doen en dat was geen probleem. al met al net voor 17:00 uur kon ik de auto alweer ophalen. gerepareerd en met een kersverse APK weer lekker karren. rekening netjes digitaal in mijn postvak en vlot overgemaakt. beide partijen tevreden lijkt mij.

Super service en kwaliteit

Voor mijn auto was ik op zoek naar een set goede banden. Ik ben een redelijk sportieve rijder. Zelf wist ik niet wat dan de beste keuze zou zijn. Hierin werd ik weer fantastisch geholpen en geadviseerd.

altijd goede services en koffie terwijl je wacht

altijd goede services en koffie terwijl je wacht

Prima!

Nooit geen problemen

Over Autobedrijf Otto de Gooijer B.V.

Autobedrijf Otto de Gooijer is centraal gelegen aan de N233 in Rhenen, nabij de A12 en A15. Bij Autobedrijf Otto de Gooijer vindt u een ruim aanbod van jong gebruikte (dealer onderhouden) auto’s en bedrijfswagens van diverse merken in alle prijsklassen. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor de aankoop van uw nieuwe auto/bedrijfswagen, uiteraard met behoud van fabrieksgarantie. Tevens bent u bij ons aan het goede adres voor onderhoud en/of reparatie aan uw auto. Wij nodigen u van harte uit in onze showroom, ons vakkundig en servicegerichte team staat u graag te woord.