Voortreffelijk. Goede service. 100% tevreden.

Na aanschaf van mijn 2de hands Renault Laguna bleek deze problemen met de voortdrijving te hebben (zwak optrekken, afslaan). De oorzaak van de storing bleek complex te zijn maar autobedrijf Otto de Gooijer ging tot het gaatje en heeft de storingen opgelost. Goede service. De afhandeling viel onder de BOVAG-garantie. Hartelijk dank en mijn complimenten.

Helemaal prima

Altijd attent en behulpzaam

Mijn ervaring is zeer goed bij Otto de Gooijer. Zijn al jaren klant en worden altijd goed geholpen.

Gewoon super

Betrokken medewerkers, snappen waar het om draait, namelijk....tevreden klanten!

Top bedrijf

Staan altijd gelijk voor je klaar denken mee en snelle service Fijne mensen gewoon een fijn bedrijf om naar toe te gaan

Keurig uitgevoerde bandenwissel

De tijdsduur was wat lang deze keer Dat vond ik overigens niet terug in de rekening. De velgen werden keurig gereinigd Alleen jammer voor!deze 70 jarige dat de spuit niet ook even over de limousine ging. Maar dat komt de volgende keer wel...

goede uitvoeing van de werkzaamheden en de samenvatting van de werkzaamheden waren duidelijk en voledig.

goed overleg over water allemaal met mijn auto ging gebeuren.

ze hebben zelf na 2de hands onderdelen gekeken/zocht om dat nieuwe wel erg prijzig waren. alles goed gemaakt en over de kosten was goed overleg en diverse opties mogelijk.

Een klein feestje op het moment van ophalen.

• Service N.v.t.

Prettig bedrijf

heldere afspraken vooraf prijsopgaaf geen verrassingen

fijn zaken doen

in alle rust en met een bak koffie de koop rondgemaakt.

• Service N.v.t.

Vriendelijk ,correct, goede service

Goed, vriendelijk deskundig personeel koffie staat klaar terwijl je wacht

Een zeer goed bedrijf.

Het is een geweldig bedrijf. Waar klant vriendelijkheid hoog in het vaandel staat. Het personeel gaat met een persoonlijk gesprek aan wat over de reparatie en zal je ook adviseren te doen, wat het beste is voor je auto.

Tot nu toe alleen maar goede ervaringen, vertrouwd adres wat mij betreft

Een aantal auto's gekocht in de afgelopen tijd. Prima service als er iets niet geheel in orde mocht zijn. Vriendelijke mensen/ personeel.

Uitmuntend

Maatwerk.

fijne service

klantvriendelijk alle tijd

Top service.

De storing op de motor van mijn auto die onder de garantie viel, bleek lastig te achterhalen en op te lossen. De garage is net zolang doorgegaan tot de oorzaak duidelijk was en heeft goede afspraken met me gemaakt om niet alleen de storing op te lossen maar ook om de kans op herhaling in de verdere toekomst zo goed mogelijk uit te sluiten. De storing is nu opgeheven. Mijn complimenten en dank.

Verrassende wending

Voor mijn vrouw op zoek naar een auto bij autobedrijf Otto de Gooijer binnengelopen. Daar stond een leuke Polo in de showroom, waar we graag een ritje mee wilden maken. De verkoper vertelde ons dat dat wel lekker rijdt en dat er wel heel wat auto’s aan de kant moesten om deze uit de showroom te rijden voor onze proefrit. Dit hadden we niet verwacht. Achteraf toelichting gekregen dat niet iedereen zo serieus geïnteresseerd is als dat wij bleken te zijn, want we hebben de auto na de proefrit gekocht. Er zaten wat kleine beschadigingen op de auto, welke eerst verholpen zouden worden alvorens we de auto konden ophalen. Keurig netjes werd de auto afgeleverd en er is een goed gevoel overgebleven van de aankoop bij dit autobedrijf.

Geweldige service

Gewoon een geweldig bedrijf, vrolijk en gepassioneerde medewerkers, en altijd staan ze voor ons klaar ook als het eens niet uitkomt.

ik ben een tevreden klant

vriendelijke en zeer behulpzame mensen die weten waar ze het over hebben. geen wachttijden en halen enbrengen is geen probleem.

Niets aan toe te voegen.

Snel, vakkundig en goed

Zoals altijd weer vakkundig en snel werk en goed geholpen.

Meedenkende garage, met veel mogelijkheden.

Fijne autoverkoper. Een verkoper wil verkopen en dat is zijn vak. Mijn (korte) ervaring is dat Otto niet opdringerig is en vakkennis heeft. Hij denkt mee met de klant en is oplossingsgericht. Regeert snel op vragen of opmerkingen. Man met passie voor zijn vak die zichzelf openlijk met andere aanbieders durft te vergelijken. Ik heb zelf een VW Golf bij hem gekocht. Later bleek er een spiegel in het zonneklepje kapot te zijn. Dit wordt snel en kostenloos opgelost. Garage heeft een prachtig aanbod auto's. Ik woon niet in de buurt van de garage, anders had ik het verdere onderhoud ook bij hem aangedurfd. Een tevreden klant erbij..

fijn bedrijf

Goede ervaring met Autobedrijf Otto de Gooijer snelle service als is er iets mis met de auto dan word hij meteen even nagekeken en gemaakt .duurt het wat langer krijg je een leen auto mee

Over Autobedrijf Otto de Gooijer B.V.

Autobedrijf Otto de Gooijer is centraal gelegen aan de N233 in Rhenen, nabij de A12 en A15. Bij Autobedrijf Otto de Gooijer vindt u een ruim aanbod van jong gebruikte (dealer onderhouden) auto’s en bedrijfswagens van diverse merken in alle prijsklassen. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor de aankoop van uw nieuwe auto/bedrijfswagen, uiteraard met behoud van fabrieksgarantie. Tevens bent u bij ons aan het goede adres voor onderhoud en/of reparatie aan uw auto. Wij nodigen u van harte uit in onze showroom, ons vakkundig en servicegerichte team staat u graag te woord.