Een goede persoonlijke begeleiding.

In alle voorkomende keren, zowel met de aanschaf van de auto, als met andere omstandigheden een prima persoonlijke begeleiding.

Wederom top geholpen

Alles gedaan conform afspraak en ze hebben met mij meegedacht over de te verrichten werkzaamheden

In de korte periode dat wij nu klant zijn bij Otto werden wij iedere keer uitstekend & adequaat geholpen. Kortom Top service.

Vriendelijk, goed bereikbaar, hele goede service waarbij de klant centraal staat.

Vriendelijk en correct

Het was erg prettig daar een auto te kopen. Paar keer gebeld om een principe-akkoord te krijgen over de inruil. Toen wezen kijken en de deal rond gemaakt. Alles helder uitgelegd. Zou er zo weer een auto kopen.

Goede kwaliteit service

Zeer professioneel bedrijf en goed contact met de klant!

Snelle en vriendelijke behandeling

Iedere keer als ik contact opneem weet de eigenaar nog precies hoe ik heet en is altijd vriendelijk. Ik hou van korte en duidelijke lijnen qua communicatie en dat krijg ik hier altijd. Het is fijn als je belt dat je direct en op de juiste manier wordt geholpen. Fijne garage met vriendelijk mensen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Jaren klant van de Gooijer tot volle tevredenheid

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer netjes geholpen, ook na de koop! Waarbij de service bij de meeste bedrijven stop kan je hier gewoon terug komen als er iets niet werkt. En wordt het netjes opgelost!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een fris autobedrijf waar je als klant prettig wordt ontvangen. Bij autoproblemen word je vakkundig geadviseerd en geholpen, waarbij een duidelijke uitleg over het ‘hoe’ en ‘waarom’ de standaard is. Men neemt graag de tijd voor je en zorgt ervoor dat je zonder zorgen weer de weg op kan.\r\n\r\nOp basis van mijn ervaringen is het bedrijf zeker aan te raden.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed en snelle afwikkeling

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heer Otto is een keurig nette man,doet het netjes.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, zakelijk, bekwaam

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zo als altijd goed \r\n\r\nVoor mij echt geen andere autobedrijf ze zijn hier vriendelijke en mee denkend \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuk geholpen, goede aftershave ook bij garantiekwestie

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf alle ervaring zijn positief

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al 30 jaar krijg ik daar prima service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijke, goede services en geen verrrassingen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb laatst mijn VW scirocco bij Otto gekocht. Deze koop ging vrij rap, na een goed gesprek een proefrit gemaakt, na de proefrit beviel de auto mij zeer goed en besloot deze te kopen (zonder bovag garantie). \r\nNa het weg rijden met nieuwe aangeschafte auto gebeurde er iets geks. De auto trok niet meer voorbij de 3000 toeren. Ik ben gelijk terug gereden om het te melden, de verkoper reed zelf even in de auto maar het probleem was verdwenen. Ik ben naar huis gereden waarbij het probleem zich niet meer voordeed. Toch die avond begon het probleem zich weer voor te doen. Waarbij ik Otto belde en mocht met de auto langs komen zodat ze het probleem konden analyseren en verhelpen. Het probleem kon niet direct opgelost worden . Ik kreeg vervangend vervoer zodat zij het probleem konden oplossen. na het repareren en doorgrondig uittesten van mijn auto kon ik deze 2 dagen later weer ophalen. En het was opgelost! Ik kreeg nog een taart mee voor de aankoop van mijn auto. Ondanks dat ik geen Bovag garantie erbij heb gekocht heeft Otto mij toch geholpen. De auto rijd heerlijk, ik ben er super blij mee.

Over Autobedrijf Otto de Gooijer B.V.

Filter op Taal