Een zeer goed bedrijf.

Het is een geweldig bedrijf. Waar klant vriendelijkheid hoog in het vaandel staat. Het personeel gaat met een persoonlijk gesprek aan wat over de reparatie en zal je ook adviseren te doen, wat het beste is voor je auto.

Tot nu toe alleen maar goede ervaringen, vertrouwd adres wat mij betreft

Een aantal auto's gekocht in de afgelopen tijd. Prima service als er iets niet geheel in orde mocht zijn. Vriendelijke mensen/ personeel.

Uitmuntend

Maatwerk.

fijne service

klantvriendelijk alle tijd

Top service.

De storing op de motor van mijn auto die onder de garantie viel, bleek lastig te achterhalen en op te lossen. De garage is net zolang doorgegaan tot de oorzaak duidelijk was en heeft goede afspraken met me gemaakt om niet alleen de storing op te lossen maar ook om de kans op herhaling in de verdere toekomst zo goed mogelijk uit te sluiten. De storing is nu opgeheven. Mijn complimenten en dank.

Verrassende wending

Voor mijn vrouw op zoek naar een auto bij autobedrijf Otto de Gooijer binnengelopen. Daar stond een leuke Polo in de showroom, waar we graag een ritje mee wilden maken. De verkoper vertelde ons dat dat wel lekker rijdt en dat er wel heel wat auto’s aan de kant moesten om deze uit de showroom te rijden voor onze proefrit. Dit hadden we niet verwacht. Achteraf toelichting gekregen dat niet iedereen zo serieus geïnteresseerd is als dat wij bleken te zijn, want we hebben de auto na de proefrit gekocht. Er zaten wat kleine beschadigingen op de auto, welke eerst verholpen zouden worden alvorens we de auto konden ophalen. Keurig netjes werd de auto afgeleverd en er is een goed gevoel overgebleven van de aankoop bij dit autobedrijf.

Geweldige service

Gewoon een geweldig bedrijf, vrolijk en gepassioneerde medewerkers, en altijd staan ze voor ons klaar ook als het eens niet uitkomt.

ik ben een tevreden klant

vriendelijke en zeer behulpzame mensen die weten waar ze het over hebben. geen wachttijden en halen enbrengen is geen probleem.

Niets aan toe te voegen.

Snel, vakkundig en goed

Zoals altijd weer vakkundig en snel werk en goed geholpen.

Meedenkende garage, met veel mogelijkheden.

Fijne autoverkoper. Een verkoper wil verkopen en dat is zijn vak. Mijn (korte) ervaring is dat Otto niet opdringerig is en vakkennis heeft. Hij denkt mee met de klant en is oplossingsgericht. Regeert snel op vragen of opmerkingen. Man met passie voor zijn vak die zichzelf openlijk met andere aanbieders durft te vergelijken. Ik heb zelf een VW Golf bij hem gekocht. Later bleek er een spiegel in het zonneklepje kapot te zijn. Dit wordt snel en kostenloos opgelost. Garage heeft een prachtig aanbod auto's. Ik woon niet in de buurt van de garage, anders had ik het verdere onderhoud ook bij hem aangedurfd. Een tevreden klant erbij..

fijn bedrijf

Goede ervaring met Autobedrijf Otto de Gooijer snelle service als is er iets mis met de auto dan word hij meteen even nagekeken en gemaakt .duurt het wat langer krijg je een leen auto mee

Mega top

Ik heb een schade gehad met een auto Gekocht bij de Gooijer Auto werd de volgende dag direct opgehaald En kreeg een vervangende auto 3 dagen later werdt ik gebeld u auto staat helemaal gereed Top service en super vriendelijke mensen !!

Fijne en vriendelijke service!

Ik ben heel vriendelijk geholpen, goed gesprek en neemt de moeite om er samen uit te komen! Auto is netjes klaargezet en aankomst was een leuke en kleine verassing! Kort gezegd, top!

Prettig en snel

Eerlijk bedrijf

Altijd goed om daar te komen en je wordt er goed en profecioneel geholpen.

Altijd fijn geholpen daar door profecionele mensen.

Een goede persoonlijke begeleiding.

In alle voorkomende keren, zowel met de aanschaf van de auto, als met andere omstandigheden een prima persoonlijke begeleiding.

Wederom top geholpen

Alles gedaan conform afspraak en ze hebben met mij meegedacht over de te verrichten werkzaamheden

In de korte periode dat wij nu klant zijn bij Otto werden wij iedere keer uitstekend & adequaat geholpen. Kortom Top service.

Vriendelijk, goed bereikbaar, hele goede service waarbij de klant centraal staat.

Vriendelijk en correct

Het was erg prettig daar een auto te kopen. Paar keer gebeld om een principe-akkoord te krijgen over de inruil. Toen wezen kijken en de deal rond gemaakt. Alles helder uitgelegd. Zou er zo weer een auto kopen.

Goede kwaliteit service

Zeer professioneel bedrijf en goed contact met de klant!

Snelle en vriendelijke behandeling

Iedere keer als ik contact opneem weet de eigenaar nog precies hoe ik heet en is altijd vriendelijk. Ik hou van korte en duidelijke lijnen qua communicatie en dat krijg ik hier altijd. Het is fijn als je belt dat je direct en op de juiste manier wordt geholpen. Fijne garage met vriendelijk mensen.

Jaren klant van de Gooijer tot volle tevredenheid

Over Autobedrijf Otto de Gooijer B.V.

Autobedrijf Otto de Gooijer is centraal gelegen aan de N233 in Rhenen, nabij de A12 en A15. Bij Autobedrijf Otto de Gooijer vindt u een ruim aanbod van jong gebruikte (dealer onderhouden) auto’s en bedrijfswagens van diverse merken in alle prijsklassen. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor de aankoop van uw nieuwe auto/bedrijfswagen, uiteraard met behoud van fabrieksgarantie. Tevens bent u bij ons aan het goede adres voor onderhoud en/of reparatie aan uw auto. Wij nodigen u van harte uit in onze showroom, ons vakkundig en servicegerichte team staat u graag te woord.