Laden reviews...
Laden reviews...
8 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten waardeerden de warme ontvangst en het vertrouwen in het team. De uitleg was duidelijk en er werd geen verkooppraatje gegeven, waardoor de opties goed te begrijpen waren. Afspraken werden nagekomen en het proces verliep vlot van eerste contact tot afhalen. Kortom, een betrouwbare en duidelijke koopervaring.
Verschillende auto's gekocht in het verleden. Goede ervaringen en goede service
Beveelt aan
30 June 2022
Rob
Amsterdam
Zeer vriendelijke mensen en erg mooie showroom we waren snel geslaagd
Beveelt aan
13 June 2022
Marco
Haarlem
Great service as always!
Beveelt aan
7 June 2022
Neil
Zwanenburg
Heb mijn nieuwe auto gekocht en we zijn heel goed geholpen.
Beveelt aan
26 May 2022
Suus
ASSENDELFT
Ik hen ruim een week auto voorlopig gaat goed ik hoop dat in tekomest zo zijn.
Beveelt aan
24 May 2022
ar
Doetinchem
Auto gekocht en ging allemaal heel snel maar kreeg goede hulp mensen waren vriendelijk dusja eigenlijk geen problemen gehad
Beveelt aan
23 March 2022
mark van steenbeek
Denhoorn
Mooi bedrijf met leuke mensen en goede auto`s Zowel voor onderhoud als voor aankoop van een occasion een top autobedrijf. Ik kom hier al jaren en heb daarom al meerdere auto`s hier gekocht altijd zeer tevreden.
Beveelt aan
2 March 2022
Herman
Amsterdam
Auto bedrijf heijne heeft ons snel en adequaat weer op weg geholpen Super blij met de snelle service
Beveelt aan
28 February 2022
Vincent
Spanje
De complimenten voor Autobedrijf Heijne. Zowel in mijn zoektocht naar een occasions als in de werkplaats ben ik super geholpen.
Beveelt aan
22 February 2022
Ellie
Amstelveen
Prima ervaring. Autobedrijf Heijne heeft een leuk verkoop team. Wij werden goed geholpen en kregen veel informatie over de auto die wij hebben aangeschaft.
Beveelt aan
15 February 2022
Gerda
Amsterdam
3keer + extra nadenken voor je hier een auto koopt. Vanaf de eerste dag al stil gestaan met de auto en er volgde nog 4 keren erna. Bij de eerste keer erg onvriendelijk ( zacht uitgedrukt ) behandeld door meneer Heijne. Uiteindelijk heeft meneer de auto terug gekocht en staat deze mooi weer voor dezelfde prijs te koop op de site. Het ging om een VW Golf met het kenteken ******** die om de 3 weken een EPC + motorstoring aangaf waarvan zij de oorzaak niet konden vinden. Totdat we aangaven de auto niet meer te willen na 5 keer stilstaan. Nooit meer voor ons. Monteur daar in tegen heeft wel erg zijn best gedaan en was erg vriendelijk. Meneer ******** en zijn zoon heb ik absoluut geen woorden voor. Blijkbaar bij deze garage is alles leuk als het goed gaat met de auto, als er iets mis is wordt de fout eerst bij jou gezocht en wordt je onmenselijk behandeld. Nogmaals, denk goed na of je hier een auto wil kopen. UPDATE!: Na de review zijn we meerdere keren gebeld ( niet opgenomen uiteraard ) door de garage. Ze hebben uiteindelijk een mail gestuurd om te vragen of we de review wilde verwijderen, want het zou enorme schade opleveren voor hun bedrijf! Niet denkend aan de schade die wij zijn opgelopen door dit bedrijf. Garage Heijne is naar mijn mening een zeer maar dan ook zeer onbetrouwbare garage. En als je de waarheid spreekt wordt je lastig gevallen. Ik heb er echt absoluut geen woorden voor. Deze mensen denken alleen aan hun zelf! Ook in de reviews staan familie leden die 5 sterren geven, dus op de 5 sterren reviews afgaan, was ook geen goed idee van ons. Ik hoop mensen oprecht te waarschuwen voor dit verschrikkelijke bedrijf. Mijn vertrouwen naar autogarages is volledig weg door wat er allemaal is gebeurd in de 4 maanden dat wij in bezit waren van de auto. Ik hoop dat deze mensen ooit gaan beseffen wat ze andere mensen hier mee aandoen.
Beveelt niet aan
14 February 2022
Lena
Ijmuiden
Na de aankoop van mijn auto bleek de navigatie niet goed te werken. De monteur is een hele dag bezig geweest om het te repareren. Hij was erg vriendelijk en informeerde me goed over de stand van zaken. Alles is prima opgelost en een dikke pluim voor de vriendelijkheid van de medewerkers.
Beveelt aan
17 January 2022
Aafke
IJmuiden
Goed geholpen alles netjes uitgelegd fijne ervaring
Beveelt aan
30 December 2021
w
Rotterdam
Anderhalf jaar geleden de auto gekocht bij Heijne. Door de vriendelijke afhandeling ook terug gekomen voor de onderhoudsbeurten. Dit bevalt me prima. Er wordt meegedacht. Mijn auto moest gekeurd worden dus ik dacht meteen maar een grote beurt dan. Maar aangezien ik in juni ook al was geweest, is alleen het hoog nodige uitgevoerd. Medewerkers zijn vriendelijk, wordt snel geholpen of er wordt navraag gedaan.
Beveelt aan
25 December 2021
Rick
Beverwijk
Ik kom al sinds het ontstaan van het bedrijf voor aanschaf en onderhoud. Ook deze keer weer fijn en snel op weg geholpen!
Beveelt aan
20 November 2021
LP Wouters
Amsterdam
Wij werden vriendelijk geholpen bij Autobedrijf Heijne en konden al gauw onze nieuwe auto ophalen. Erg fijne service!
Beveelt aan
17 November 2021
Caroline
Haarlem
afspraak gemaakt, daar gekomen en afgesproken hoe lang het ongeveer ging duren en dat klopte aardig !
Beveelt aan
30 September 2021
yolanda
almere
Goed geregeld
Beveelt aan
22 September 2021
Stephan
Almere
Heb mijn auto hier een half jaar geleden gekocht en ben onlangs terug geweest voor een onderhouds beurt. Ik ben wederom weer heel tevreden met de service en de vriendelijkheid van de medewerkers van Heijne auto's...Topservice!!!
Beveelt aan
15 September 2021
Sibusiso
Hilversum
Wat was ik blij dat ik bij jullie mijn auto vond. Een superservice, hele aardige mensen, met liefde voor het vak. Ben echt heel blij met de aankoop, en raad mensen aan om even bij jullie te gaan kijken. Dank jullie wel.
Beveelt aan
8 September 2021
mj fleminks
Amsterdam
Een BMW 3-serie hier gekocht en ben zeer tevreden over hoe het verkoopproces is verlopen.
Beveelt aan
2 September 2021
Jan
Deventer
Onderhoudsbeurt/APK weer goed zoals altijd met tevens het advies voor de volgende keer.
Beveelt aan
28 August 2021
Cees van Oene
Santpoort-noord
Bedankt!
Beveelt aan
28 August 2021
Nynke
Vijfhuizen
Goed
Beveelt aan
23 August 2021
Jacco
OEGSTGEEST
Vriendelijke mensen. Goede service echt een aanrader als je op zoek bent naar een nieuwe gebruikte auto.
Beveelt aan
9 August 2021
rene
amsterdam
Lijnderdijk 83
1161 KD Zwanenburg
Branch
Automotive
Specializations
Garage, Reparatie
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit