Heel fijn geholpen

Heb mijn nieuwe auto gekocht en we zijn heel goed geholpen.

Goed ervaring

Ik hen ruim een week auto voorlopig gaat goed ik hoop dat in tekomest zo zijn.

Aardige mensen goeie service

Auto gekocht en ging allemaal heel snel maar kreeg goede hulp mensen waren vriendelijk dusja eigenlijk geen problemen gehad

Mooi bedrijf

Mooi bedrijf met leuke mensen en goede auto`s Zowel voor onderhoud als voor aankoop van een occasion een top autobedrijf. Ik kom hier al jaren en heb daarom al meerdere auto`s hier gekocht altijd zeer tevreden.

Snelle levering

Auto bedrijf heijne heeft ons snel en adequaat weer op weg geholpen Super blij met de snelle service

complimenten

De complimenten voor Autobedrijf Heijne. Zowel in mijn zoektocht naar een occasions als in de werkplaats ben ik super geholpen.

Leuk verkoopteam

Prima ervaring. Autobedrijf Heijne heeft een leuk verkoop team. Wij werden goed geholpen en kregen veel informatie over de auto die wij hebben aangeschaft.

Verschrikkelijk

3keer + extra nadenken voor je hier een auto koopt. Vanaf de eerste dag al stil gestaan met de auto en er volgde nog 4 keren erna. Bij de eerste keer erg onvriendelijk ( zacht uitgedrukt ) behandeld door meneer Heijne. Uiteindelijk heeft meneer de auto terug gekocht en staat deze mooi weer voor dezelfde prijs te koop op de site. Het ging om een VW Golf met het kenteken ******** die om de 3 weken een EPC + motorstoring aangaf waarvan zij de oorzaak niet konden vinden. Totdat we aangaven de auto niet meer te willen na 5 keer stilstaan. Nooit meer voor ons. Monteur daar in tegen heeft wel erg zijn best gedaan en was erg vriendelijk. Meneer ******** en zijn zoon heb ik absoluut geen woorden voor. Blijkbaar bij deze garage is alles leuk als het goed gaat met de auto, als er iets mis is wordt de fout eerst bij jou gezocht en wordt je onmenselijk behandeld. Nogmaals, denk goed na of je hier een auto wil kopen. UPDATE!: Na de review zijn we meerdere keren gebeld ( niet opgenomen uiteraard ) door de garage. Ze hebben uiteindelijk een mail gestuurd om te vragen of we de review wilde verwijderen, want het zou enorme schade opleveren voor hun bedrijf! Niet denkend aan de schade die wij zijn opgelopen door dit bedrijf. Garage Heijne is naar mijn mening een zeer maar dan ook zeer onbetrouwbare garage. En als je de waarheid spreekt wordt je lastig gevallen. Ik heb er echt absoluut geen woorden voor. Deze mensen denken alleen aan hun zelf! Ook in de reviews staan familie leden die 5 sterren geven, dus op de 5 sterren reviews afgaan, was ook geen goed idee van ons. Ik hoop mensen oprecht te waarschuwen voor dit verschrikkelijke bedrijf. Mijn vertrouwen naar autogarages is volledig weg door wat er allemaal is gebeurd in de 4 maanden dat wij in bezit waren van de auto. Ik hoop dat deze mensen ooit gaan beseffen wat ze andere mensen hier mee aandoen.

Na de aankoop van mijn auto bleek de navigatie niet goed te werken. De monteur is een hele dag bezig geweest om het te repareren. Hij was erg vriendelijk en informeerde me goed over de stand van zaken. Alles is prima opgelost en een dikke pluim voor de vriendelijkheid van de medewerkers.

Goed geholpen aardige man

Goed geholpen alles netjes uitgelegd fijne ervaring

Vriendelijke en kundige medewerkers

Anderhalf jaar geleden de auto gekocht bij Heijne. Door de vriendelijke afhandeling ook terug gekomen voor de onderhoudsbeurten. Dit bevalt me prima. Er wordt meegedacht. Mijn auto moest gekeurd worden dus ik dacht meteen maar een grote beurt dan. Maar aangezien ik in juni ook al was geweest, is alleen het hoog nodige uitgevoerd. Medewerkers zijn vriendelijk, wordt snel geholpen of er wordt navraag gedaan.

Deskundige en vriendelijke monteur

Ik kom al sinds het ontstaan van het bedrijf voor aanschaf en onderhoud. Ook deze keer weer fijn en snel op weg geholpen!

Fijne service

Wij werden vriendelijk geholpen bij Autobedrijf Heijne en konden al gauw onze nieuwe auto ophalen. Erg fijne service!

prima geregeld!

afspraak gemaakt, daar gekomen en afgesproken hoe lang het ongeveer ging duren en dat klopte aardig !

Prima ervaring

Goed geregeld

Uitstekende service

Heb mijn auto hier een half jaar geleden gekocht en ben onlangs terug geweest voor een onderhouds beurt. Ik ben wederom weer heel tevreden met de service en de vriendelijkheid van de medewerkers van Heijne auto's...Topservice!!!

Een super ervaring

Wat was ik blij dat ik bij jullie mijn auto vond. Een superservice, hele aardige mensen, met liefde voor het vak. Ben echt heel blij met de aankoop, en raad mensen aan om even bij jullie te gaan kijken. Dank jullie wel.

Naar tevredenheid geholpen door de verkoper

Een BMW 3-serie hier gekocht en ben zeer tevreden over hoe het verkoopproces is verlopen.

Zoals gewoonlijk weer goed geholpen en advies ontvangen met de onderhoudsbeurt/APK

Onderhoudsbeurt/APK weer goed zoals altijd met tevens het advies voor de volgende keer.

Erg fijne hulp!

Bedankt!

Goede, snelle, betaalbare service

Goed bedrijf Fijne ervaring

Vriendelijke mensen. Goede service echt een aanrader als je op zoek bent naar een nieuwe gebruikte auto.

Echt goed geholpen en goed geadviseerd!

Prima geholpen en nu mooie audi a3 e-tron. Tot nu toe heel tevreden.

Ik ben blij!

Wij zijn zeer klantvriendelijk geholpen door Bram en Paul van Autobedrijf Heijne. De rit vanuit het zuiden was absoluut de moeite waard. Groot aanbod, snelle service en goede inruilmogelijkheden. Ik heb mijn “nieuwe” autootje nog maar nét en ik hoop er nog jaren met veel plezier in te kunnen rijden!

Vriendelijk en betrouwbaar

Goed bedrijf