• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kom al jaren in de garage bij Heijne, al jaren een fijn adres.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tevreden met de aanschaf van mijn nieuwe auto. De afspraken die van te voren zijn gemaakt zijn netjes nagekomen en ook werd er bij aflevering de tijd voor ons genomen. Thuis hebben wij nog een bloemetje ontvangen. Hartelijke dank hiervoor!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer aangenaam ontvangst na heldere uitleg over de herkomst van de auto en de werkwijze van Heijne overgegaan tot aankoop

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Iemand tijdens de verkoop op de eerste dag aanbevelen om een recensie vond ik al heel raar, mijn recensie komt nu na 4 maanden. Ten eerste heb ik service kosten betaald en de auto zou stofgezogen worden, gepoetst worden en binnen helemaal helder worden volgens hun, nou niet dus. Elke keer wanneer ik de auto handmatig ging wassen kwam er een krasje bij, want die zijn toevallig getipt! Dat haastig gedrag tijdens de verkoop, is inspelen op domme klanten heb ik geleerd. Je koopt de auto zoals hij is riep die oudje, ja helaas is hij niet zoals hij is. Want de beurt die jullie zogenaamd aan de auto hebben gegeven is helemaal niet waar! Ik heb een audi van €13.000,- gekocht bij ze en ik zal jullie vertellen dat elk cent mij de neus uit is gekomen! Zeer slechte garage, die totaal niet hun afspraken nakomen, en je allemaal leugens verkopen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede indruk van dit bedrijf. Ervaren mensen die meedenken. Grote voorraad goede occasions. Afgelopen week een ford fiesta gekocht en heel erg tevreden! Twee dagen later werd er nog een bos prachtige tulpen in alle kleuren bezorgd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geholpen door professioneel en aardig personeel. Met een goed gevoel en vertrouwen een auto aangeschaft.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Supermooie auto gekocht bij Autobedrijf Heijne. Goede service en uitleg. Proefrit was geen enkel probleem en een goede prijs voor mn auto gekregen. Vooral zo doorgaan! Dank!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig te woord gestaan door de mensen en netjes over de inruil auto eens geworden en keurig bij aflevering van auto en wat top was zaterdag de nieuwe auto gehaald en op maandag een mooi bos bloemen thuis gestuurd zeer netjes

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf.👍\r\nWerden netjes geholpen.\r\nZijn makkelijk met een proefrit maken.\r\nZe dwingen je niks op.\r\nNee hoor sommige auto bedrijven kunnen hier nog wat van leren.\r\nTop👍

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positieve ervaring. Mooi groot aanbod aan gebruikte auto\'s in alle prijsklassen. Duidelijke prijzen, open over hun aanbod. Onderhandelen kan maar er is niet veel ruimte (ik ruilde een diesel in, diesel is out). Inclusief Bovag garantie en keurig aflevering. Absolute topper, op de de dag van de overdracht (zat) kregen we \'s avonds een heel mooi boeket met een hele leuke kaart van Heijne BV. Dan ben je echt bezig met Customer Service. Super!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik dacht \' allemaal kletskoek\' die beoordelingen maar nee, het is allemaal waar: een mooi aanbod, ze nemen de tijd voor je, eerlijke voorlichting, goede service, duidelijkheid, je krijgt een glimmende auto mee naar huis en later nog een bos bloemen ook om je met je auto te feliciteren. Zo wordt een nieuwe auto dus echt heel feestelijk! Hulde!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een vriendelijke én kundige mensen werken er bij Autobedrijf Heijne B.V.. Ze nemen de tijd voor je, geven je goed advies en handelen alles keurig en op tijd af. Een autobedrijf dat begrijpt dat \'de aanschaf van een auto\' voor de meeste mensen hoe dan ook een behoorlijke uitgave betekent. Kortom, met een super dienstverlening, krijg je \'waar voor je geld\'. Bedankt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag mijn BMW gekocht en meteen meegenomen. Ontvangst en prijsonderhandeling zeer plezierig. Verkoper nam de tijd om alles uit te leggen. Goede ervaring !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Plezierige ontvangst en goede uitleg over de historie van de auto(lease). Prijs ok, anders was ik niet uit Enschede gekomen. Ben zeer blij met mijn Golf via auto Heijne.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij komen graag altijd even buurten in de showroom van Autobedrijf Heijne. Om het nieuwe aanbod te bekijken en een kop koffie te drinken met de verkopers.\r\nMaar vorige maand mocht het eindelijk zo zijn. De BMW waar wij op zoek naar waren stond inmiddels bij hun op voorraad. Het duurde dan ook niet lang om samen met mijn vrouw te besluiten deze auto te kopen. Na wat onderhandeling over de inruil, hebben wij een mooie deal kunnen sluiten. inmiddels zijn wij ook nog met vakantie geweest met de auto en kan niks anders zeggen dat het een geweldige auto is. Mede door de klantvriendelijkheid en goede service verdient dit bedrijf een dikke 10. Wij blijven af en toe lekker een kop koffie halen bij jullie in de showroom en weet ik zeker dat over 3 jaar mijn volgende auto hier alweer gekocht wordt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Welk bedrijf laat nu een boeket bezorgen als je een auto hebt gekocht? Heijne dus. Top service. Eerlijke voorlichtig. Voor de 3e x al een auto hier gekocht. Ben dus zeer tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen woensdag mn auto opgehaald. Kom ik net thuis van mn werk en staat er een mooie bos bloemen van hun. Heel erg lief, dank jullie wel!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit bedrijf staat voor je klaar als je hulp nodig hebt bij het kopen van een auto, maar als je achteraf problemen mee hebt kost het veel moeite om wat gedaan te krijgen. In juli een auto gekocht waar na aanschaf verschillende problemen mee bleek te zijn. Maar dit bedrijf kan niks voor mij betekenen want op de zaak zijn de problemen er niet. De auto die ik heb gekocht is na overname van de vorige eigenaar gewoon te koop gezet zonder enige check. En dan vragen ze rijklaarkosten terwijl er niks mee is gedaan. Alleen 3kwarte volle tank en een poetsbeurt. Zeer slechte autobedrijf. Bedankt voor een slechte ervaring bij aanschaf eerste auto. En dan te spreken over de eerlijkheid en transparantie. Eerlijkheid is ver te zoeken. Maar het geld is al gemaakt toch, wat maakt het hun nou uit.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Loyaal vriendelijk perfect goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eindelijk een fijn autobedrijf die ons serieus neemt en waar de klantvriendelijkheid voorop staat. Zeer tevreden over de aankoop van onze nieuwe auto en een heel goed gevoel overgehouden. Wij zijn blij met de goede service. Beste Autobedrijf Heijne heel erg bedankt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een heel fijn en eerlijk bedrijf. Vriendelijk en professioneel geen opdringerig gedrag . Heb mijn nieuwe auto 24/5 opgehaald en mijn oude ingeleverd. Netjes ook uitleg gekregen over boardcomputer en zelfs mijn mobiel voor mij verbonden met het systeem. Echt een net bedrijf en als verrassing nog een bos bloemen ontvangen namens het team. Zo.zie je het niet meer..\r\nKortom \"Prima \" autobedrijf!\r\nIk weet wel waar ik de volgende keer weer ga kijken bij \"Heijne\r\n\r\n

Over Autobedrijf Heijne B.V.