très réactif !

Que demander de plus, un site facile d'accès. Information fluide. Un service de livraison irréprochable et un petit cadeau dans le carton. Tout était parfait

Fijne hulp bij aanschaf occasion

Tweedehands Ford focus gekocht hier. Van begin tot eind een prettige ervaring.

Op zoek naar oplossingen en geweldig geholpen!

Bij het accu probleem met de auto goed geholpen en adequaat op korte termijn opgelost. Goede service !

Goed Behandeld

Altijd voor je klaarstaan ook in noodsituatie, leenauto altijd beschikbaar , prima verzekering ,voor de 3de x een auto gekocht prima service .

Wederom topservice geleverd!

Onze rolstoelbus heeft een schakelrobot waarbij een goed werkende remlicht schakelaar een vereiste is. Bus stond al gepland om naar de koppeling te kijken en indien nodig vervangen. Paar dagen voordat de bus voor reparatie weg zou gaan ontstond een verbrandingslucht. Na overleg konden wij de bus vast brengen. Na uitgebreide diagnose bleek toch weer de Remlichtschakelaar kapot te zijn. Na uitgebreide testritten en plaatsen van relais is dit probleem verholpen. Top werk geleverd en zo service gericht door vakbekwame mensen. Garage de Pee denkt echt met de klant mee.

Professionele en zeer klantvriendelijk

Zeer positief. Je wordt zo snel mogelijk, professioneel en eerlijk geholpen. Het persoonlijke klantcontact is fijn.

Vertrouwen

Mijn auto wordt altijd goed onderhouden voor een eerlijke prijs. Dank jullie wel Team van Autobedrijf de Pee.

Altijd top

Flexibel qua afspraak, bellen netjes wat de kosten worden. En als het meevalt qua arbeid rekenen ze minder dan wat ze geoffreerd hebben.

Snel en correct geregeld.

Vriendelijke en erg service gericht

Auto aangeschaft en onderhouden bij Van Pee. Vriendelijke eigenaren en personeel. Denken mee en zijn erg service gericht. Een aanrader.

Vriendelijke service, eerlijk advies

Heel goed geholpen en nu al blij met mn nieuwe autootje!

Zeemvel droogt zeer goed op

Nooit zo een goede zeemvel gehad

Snel en betrokken!

De Pee denkt goed met je mee en handelt snel! Bedankt voor de snelle levering van onze nieuwe elektrische auto!

Uitstekend!

Zeer goed geholpen. Vriendelijk en snel. Precies wat wij zochten en netjes afgeleverd.

Snelle en prima service!

Gelukkig heel snel een afspraak kunnen maken ivm APK. Auto vroeg in de ochtendgebracht, en werd even later gebeld met de (verwachte) tekortkomingen, wel of niet tbv APK. Alles doorgesproken en ondanks dt er veel moest gebeuren (auto 13 jaar oud) dezelfde dag geheel gerepareerd terug. Prima service!

Goede afspraken

Altijd heel tevreden de deur weer uit!

Goede, fijne en eerlijke communicatie, altijd vriendelijk. Duidelijke afspraken en topservice. Je weet altijd waar je aan toe bent. Gewoon een heel fijn bedrijf!

Goede service en denken met de klant mee in oplossingen

Al eerder waren wij zeer tevreden over de Service en klantvriendelijkheid. De 2 gekochte Zoë’s werden toen al met alle service en klantvriendelijkheid geleverd. Naast de Zoë hebben wij ook een rolstoelbus die ons vrijheid geeft voor het vervoer van mijn vrouw in haar zware elektrische rolstoel. De bus is voorzien van een automaat die al een tijd problemen gaf bij het terugschakelen wat een enorme klap gaf. Na onderzoek door een ander bedrijf het advies dat ze niet kunnen vinden wat de oorzaak was en de bus naar een opkoper of de complete automaat te vervangen. Na contact met Arjan gaf hij aan wel te willen onderzoeken om dit op te lossen. Mochten de bus neerzetten. Al snel bericht dat ze het probleem gevonden hadden en onderdeel vervangen. Wederom goede service en bevelen dit bedrijf zeker aan.

Snelle service met een eerlijk verhaal!

Zeer duidelijk

Zoekfunctie werkt alleen niet heel goed nog!

Persoonlijke aandacht en goede service

Heel netjes geholpen. Ze denken mee met je en geven goed en eerlijk advies. Daarbij kijken ze niet direct naar de eigen portemonnee, maar ook naar die van de klant. Top bedrijf!

Top garage, fijne mensen!

Al jaren vaste klant, zowel voor de aanschaf als het onderhoud van mijn auto en onlangs ook het herstel van schade. Fijn contact, ze zijn open en eerlijk, betrouwbaar en denken met je mee!

Prettig contact

Fijn contact. Realistische kosten en meedenken. Al jaren vaste klant!

Mooie snel

Over Autobedrijf de Pee

Autobedrijf de Pee is sinds 1984 BOVAG specialist. Van de oudste tot de jongste auto, van onderhoud tot schadeherstel... u kunt altijd bij ons terecht!