Vriendelijk en professioneel

Wij zijn voor een hele mooie parel witte Renault Zoe gegaan, we konden gelijk een proefrit maken. Daarnaast en zijn goed geadviseerd door Niels de Pee. Een week later stond de auto netjes klaar om op te halen. Nieuwe apk erop en onderhoud pas over een jaar weer nodig. Alles goed verzorgd echt top service bij de Pee. Nu lekker genieten en zorgeloos rijden.

Leuk assortiment en vooral goede prijs.

Fijne website. Mij zoontje ook blij met de snoepjes in de doos met spullen.

Vriendelijk

Ik en me ma zijn goed geholpen en met tevredenheid een auto gekocht bij ze

Beetje vroeg

Beetje vroeg v beoordeling bestelling nog maar net geplaatst!!

Beste Teus, Wij sturen bij het klaarmaken van een bestelling een reviewverzoek mee. Daarin vragen wij u een review te schrijven als u uw bestelling heeft ontvangen. Wij vragen u vriendelijk uw review te herzien als u het pakje binnen heeft. Hartelijk dank voor uw bestelling en graag tot ziens! Vriendelijke groet, Arjan de Pee

Goed en deskundig geholpen

Bij de jaarlijkse afspraak voor apk en onderhoud ben ik weer uitstekend geholpen door de mannen van De Pee. Na de diagnose wordt eerst overlegd over de uit te voeren werkzaamheden en kosten, zodat ik weet waar ik aan toe ben.

Uitstekend.

Mijn bestelling is snel geleverd en top ingepakt ! Ik kom zeker terug om nog wat te kopen.

Heel veel goeie producten nette prijzen

Snel geleverd. Prijzen op de duidelijke site zijn netjes.

Spulletjes online besteld en prima op tijd en goed verpakt geleverd. Goed werkende site en betaalmogelijkheid. Prima dus

Snelle levering en erg nette prijs!

Goed product, snel geleverd en voor een zeer nette prijs

Goed en vlot geregeld!

Nette prijs en vlot geleverd.

Goed verlopen

Snel bezorgt

Deskundig en gezellig

Zoals altijd was het contact fijn, hadden we een gezellig gesprekje en werd ondertussen de auto deskundig in orde gebracht.

Geen lange wachttijd, gratis leenauto beschikbaar. Je wordt altijd vooraf geinformeerd over de werkzaamheden die gedaan moeten worden.

Prima site

Prima geregeld kreeg net een mail dat de bestelling onder weg is toppie

Perfecte ervaring

Ik bestelde 2x 957 en 2x 155 van tunap, de 957 hadden ze niet op stock, maar binnen de kortste tijd stond mijn volledige bestelling aan de deur.

Zorgvuldig

Zorgvuldig, altijd vriendelijk. Altijd tijd om te luisteren. Geen onnodige reparaties. Eerlijk. Geen onderscheid of het een oudere of een nieuwere auto betreft.

Ik ben dik tevree met de Pee

Ik ben tevree met De Pee

Prima geholpen.

Snelle reactietijd, goede service en goede communicatie. En...nette prijs.

Mooi bedrijf

Vriendelijk personeel die ook nog ff de tijd voor je nemen zeer goed geholpen met de aanschaf van een nieuwe wagen

Snelle levering

Één stuks Inno-X 500ml spuitbus besteld voor reinigen van blank aluminium profiel. Werd snel geleverd, nog niet uitgeprobeerd (net binnen gekregen) maar uitstraling en reviews zijn veel belovend. Wordt blijkbaar veel gebruikt door de professionals dus heb alle vertrouwen in een goede werking.

goede service

Goede en fijne ervaring met het autobedrijf

Behulpzaam, aardige en vriendelijke mensen. Ze doen hun best om je op je gemak te voelen en nemen de tijd je alles goed uit te leggen. Ze dwingen je nergens toe of overtuigen je ook nergens toe. Gaat heel fijn. Ik heb gelukkig alleen goede ervaringen gehad met auto bedrijven, maar deze was echt heel fijn.

Wij zijn niet voor niets al tientallen jaren klant bij dit bedrijf

Goede service, vriendelijk personeel,

kapotte flacon

Tot mijn grote verbazing was de flacon onderaan gebarsten waardoor een deel van de inhoud in de doos was terechtgekomen. Het was één en al plakboel

Beste Michel, Jammer dat er onderweg van Krimpen aan den IJssel (NL) naar Brakel-Elst (BE) kennelijk iets misgegaan is. Ik denk dat het niet aan onze voorzorgsmaatregelen heeft gelegen. Wij bieden u aan om bij een volgende bestelling gratis een fles Easy Polish mee te zenden. Als er een volgende keer iets mis gaat vragen wij u vriendelijk contact met ons op te nemen aangezien wij niet zo ons best doen om er vervolgens een ontevreden klant aan over te houden. Hartelijke groet, Arjan de Pee

Vlotte bestelling

Vlotte bestelling van ģewenst product. Nog in verwachting van levering.

Over Autobedrijf de Pee

Autobedrijf de Pee is sinds 1984 BOVAG specialist. Van de oudste tot de jongste auto, van onderhoud tot schadeherstel... u kunt altijd bij ons terecht!