Goed en fijn verkoopgesprek en auto stond al klaar voor testrit

Wij kenden dit bedrijf totaal niet en zagen een mooie auto op de website. We moesten een uur rijden vanuit Brabant. Aangekomen ziet het bedrijfspand wel een beetje gedateerd uit. Na een goede testrit en een fijn verkoopgesprek hebben we besloten om de auto te gaan kopen. Toppunt is de uitleg van de auto. Historie van het onderhoud, waar de auto vandaan komt etc. Dit gaf ons gelijk een fijn en betrouwbaar gevoel.

Bij autobedrijf de Pee wordt je prima geholpen!

Banden keurig vervangen binnen een uurtje. Verder altijd even de tijd om je vragen te beantwoorden. Fijn! Doordat ze de geschiedenis van je auto kennen, denk ze ook met je mee.

feilloze levering

zoals steeds: perfect

Uitstekende service !

Zowel het telefonisch contact als bestelling online en levering was top!

Goede garage

Goede garage,betrouwbaar,aardige medewerkers( vooral Niels nam alle tijd voor ons)

Prettig geholpen.

Bij aankomst goed verder geholpen bij het definitief kiezen voor een automobiel. Goede uitleg bij vragen en het voelde goed. ik blijf zeker klant bij hen.

Super!

Snelle levering met een persoonlijk briefje erbij.

Geweldig.

Niet eerder meegemaakt,dat een autodealer vlot terug reageert. Jullie zijn vriendelijk,duidelijk,geen gejaag,direkte vragen en antwoorden, en wij als klant weet meteen waar hij/zij aan toe is. Het is voor ons een uur rijden,maar weet nu al voor de toekomst, geen diverse dealers meer af,maar eerst naar de Pee.

Duidelijke site snelle levering

Prima product

Snel en prettig

Snel, persoonlijk, klantgericht

Fijn bedrijf om zaken mee te doen, er werken echte mensen die de zaken snel oppakken. Top

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Top.

Goed ontvangst, snelle beantwoording van vragen. Geen poespas,geen opgemaakte auto's. What you see is what you get. Snelle en goede afhandeling van zaken.

Keurige service en behulpzaamheid

De APK was snel en netjes gedaan. Ik kreeg een keurige vervangende auto tijdens het uitvoeren van mijn APK. Het personeel is ook altijd vriendelijk, professioneel en behulpzaam.

Uitstekend!

Zoals altijd weer prima.

Uitstekende service

Goede en uitstekende snelle service en wat ik heel belangrijk vind is vriendelijk personeel

Uitmuntende service !

Vlot contact, zeer snel antwoord. Kort samengevat: Top !!!

Supersnelle levering

betrouwbare garage met vaklui

Eerlijk, betrouwbaar, terzake kundig

Snelle verzending en levering!

Snel geleverd en leuk geschenkje erbij.

Rubber care snel geleverd

Zocht Innotec Rubber Care voor lawaaiige rubbers van een oudere schuifpui. Met google gevonden bij De Pee. Snel geleverd en werkt goed.

Vlot en meedenkend

Vlotte levering, ze denken mee zodat het product op tijd geleverd kan worden.

Positieve ervaring

Klantvriendelijke medewerkers, goede en snelle service.

Nog maar eerste maak bestelling gedaan.

Dit is nog maar mijn eerste bestelling. Maar tot nu toe al een goede service. In weekend bestelling gedaan en nu is de bestelling al in behandeling

Boven verwachting snel geleverd. (Top service)

Super snel geleverd.

Over Autobedrijf de Pee

Autobedrijf de Pee is sinds 1984 BOVAG specialist. Van de oudste tot de jongste auto, van onderhoud tot schadeherstel... u kunt altijd bij ons terecht!