prettige en klantvriendelijke ervaring

de services was erg prettig en klantgericht. Flexibel in het maken van de afspraak

Helemaal goed

Bestelling gedaan en daarna vlot ontvangen, net als de pdf factuur zodat het administratief ook direkt afgehandeld is.

Weer heel fijn geholpen bij de aanschaf van onze volgende auto!

Snelle levering van kwaliteit producten

'n Prima en vertrouwd adres voor elke auto.

Goede voorlichting, gedegen vakmanschap waarbij dit bedrijf haar afspraken nakomt. En alles tegen marktconforme prijzen.

Al jaren lang klant

Al jaren lang klant goede ervaringen monteurs en vriendelijk m

Gewoon super

Erg vriendelijk en zeer goeie en snelle bezorging. Ook wanneer je een vraag steld via de webshop/wattsapp. Krijg je gelijk antwoord en gaan ze het product regelen wat nog niet in de webshop staat. Hier zouden meer bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen ( moeite doen voor een klant ) super bedankt De Pee!!! Zeer zeker tot de volgendekeer!!!!!

Autokosten zijn altijd pijnlijk, maar De Pee houdt het schappelijk.

Hoffelijke bediening door meedenkende medewerkers

Fijn en snel geholpen Ter zake doende adviezen. Nog steeds blij met dit bedrijf Goede service

Goede communicatie verder prima geholpen

Snelle levering

Duidelijke website en snel geleverd

Fijne garage

De aankoop van onze nieuwe auto is fijn en goed geregeld

Zeer snel geleverd

Had om 06:20 uur iets besteld en was voor 12:00 uur de zelfde dag verzonden. Ik kan Autobedrijf de Pee dan ook van harte aan bevelen.

Uitstekend fijn bedrijf

Zeer goede service top

Bij een onverwachte noodzakelijke reparatie toch de volgende dag al uitgevoerd. Dit ondanks de drukte! Ik word altijd vriendelijk ontvangen.

Erg fijne ervaring, erg fijn personeel en behulpzaam.:)

Erg fijne ervaring, erg fijn ook dat werd uitgelegd hoe alles een beetje werkte in de auto!! Ook was de verkoper erg behulpzaam en eerlijk. Ik ben gelukkig geslaagd in mijn autokeuze vandaag :)

Bedrijf dat klantgericht werkt en waar geldt ‘een man een man, een woord een woord.

Dit bedrijf functioneert zoals je het wenst. Meedenken, uitleggen, beloften nakomen, allemaal zaken die in dit bedrijf hoge prioriteit hebben. Het bedrijf heeft levering van prima auto’s hoog in het vaandel staan.

Top service!

Product zoals omschreven, in een record tijd geleverd.

Uitstekende service en uitermate professioneel

Onmiddellijke reactie na contactopname en grote bereidwilligheid om te helpen. Een team waarop je kan rekenen.

prima ontvangen alles prima geregeld.

Voorafgaande aan de koop van een auto prima App contact gehad met duidelijke afspraken ook bij de ontvangt om de auto daadwerkelijk te kopen prima geholpen in een zeer prettige sfeer. Duidelijke en open comunicatie.

Flesje rubber care besteld, snel geleverd

Klantvriendelijk en klantgericht

Geen wachttijden en directe bereidheid om enkele auto’s te laten zien en daarbij toelichting te geven. Je wordt serieus genomen en er wordt met je meegedacht over een mogelijke aankoop. Na de testrit was er alle tijd om over een goed aanbod te praten. Tot op heden zijn we erg tevreden met de behandeling.

Bijzonder goede service en klantgerichtheid

Klantvriendelijkheid is eigenlijk nog te zwak uitgedrukt. Ik zou eerder zeggen klantgericht. Bij dit bedrijf merk je dat alles erop gericht is om de klant een goede ervaring te geven. En dat is gelukt. We zijn blij met onze auto en vertellen graag aan anderen waar ze moeten zijn voor auto's en onderhoud.

Goede prijs en snel geleverd.

Goede prijs en snel geleverd.

Over Autobedrijf de Pee

Autobedrijf de Pee is sinds 1984 BOVAG specialist. Van de oudste tot de jongste auto, van onderhoud tot schadeherstel... u kunt altijd bij ons terecht!