Netjes te woord gestaan

Erg netjes telefonisch geholpen. Bedrijf was eerlijk over levertijden, ze kunnen er ook weinig aan doen dat PostNL niet doet wat ze beloven. Hij adviseerde verzending met DPD omdat dit momenteel ietsjes sneller ging.

Trage levering niettegenstaande 8,75 euro bezorgkosten.

Als een bedrijf 8,75 euro bezorgkosten vraagt,dan verwacht men op zn minst 24u levering en niet 2 dagen later. Conclusie: ontevreden klant.

Fijn team, met deskundig personeel!

Al een aantal jaar komt bij dit bedrijf en erg tevreden!

Supersnelle en correcte service en bezorging!

Foutloos aan topsnelheid en scherpe prijs.

Goede dienstverlening

Nvt

Geen haast

Goed geslaagd, goede service!

Supersnel en goed geholpen

Er werd snel en inhoudelijk gereageerd op onze vraag over een beschikbare auto en kregen er gratis advies bij. Ook was men bereid om als we dat zouden willen een auto voor ons te gaan zoeken. Dat was gelukkig niet nodig, we kozen voor de gevonden auto. Er was alle begrip voor dat we de aflevering graag aan het einde van een vrijdagmiddag wilden, men had alle tijd voor ons. Op naar veel veilige en betrouwbare kilometers.

Professioneel en betrokken

De reperatie werd prossioneel en betrokken uitgevoerd. Hulde!

Heel goed!

Vriendelijk geholpen, zoals altijd. Helder over welke werkzaamheden er uitgevoerd moeten worden.

Uitstekende serviceverlening

Ik was al even op zoek naar een tweedehands elektrische auto. Autobedrijf De Pee kwam mij op internet meteen over als een terzake kundig bedrijf. Contact gezocht, wat ook meteen goed beviel, maar door de coronaperikelen kwam een bezoek er niet van. Nu dan wel, na hernieuwd contact via de telefoon. Ik werd zelfs door een medewerker bij het station opgepikt! Verkoper Niels nam uitgebreid de tijd om me werkelijk over alles wat bij de aanschaf van een elektrische auto komt kijken, voor te lichten. Ook bij de proefrit ging hij mee om het gebruik toe te lichten. Hierna spijkers met koppen geslagen en de koop afgerond. Door de uiterst vriendelijke, correcte en meedenkende houding van het bedrijf was dit een bijzonder positieve ervaring.

Correct

Correcte afhandeling pakje geleverd zoals afspraak Dat is service

Heel vertrouwd

Kom al weer een paar jaar bij de Pee. Zij kennen mijn auto, zijn heel vriendelijk. Houden je op de hoogte omtrent extra kosten. Ik heb vertrouwen in autobedrijf de Pee.

Snelle & betrouwbare service.

Werd vriendelijk geholpen en alles top geregeld. Binnen 5 dagen kon ik mijn auto ophalen. Zeker een aanrader!

Betrouwbaar en goede service

Goede service & snelle levering!

Zoals gezegd. Bestelling is degelijk verpakt en snel geleverd. Prima!

klantgerichte en vriendelijke service

Gebeld voor goedkeuring van extra werkzaamheden naast de grote servicebeurt. Aandachtspunten netjes afgehandeld. Meekrijgen van een gratis leenauto.

Keurig verpakt en op tijd geleverd

Keurig verpakt en op tijd geleverd, bedankt voor de snoepjes en noteblok

Aardige mensen, verstand van zaken uw vertrouwen meer dan waard

We hebben een hele mooie Renault Zoe gekocht bij Autobedrijf de Pee. Arjan en Niels hebben heel veel kennis omtrent de Renault Zoe en zijn daarnaast heel vriendelijk en betrouwbaar. De aankoop van onze eerste electrische auto is perfect verlopen en hebben ook alle informatie gekregen om met deze nieuwe manier van rijden om te gaan. Raden iedereen aan om voor een jong gebruikte auto (in het bijzonder de Renault Zoe) langs te gaan bij Autobedrijf de Pee. Ook voor onderhoud blijven we zeker bij Arjan en Niels terugkomen. Je voelt echt dat klant koning is bij dit familiebedrijf!

Dit keer fijn geholpen met het maken van een nieuwe keuze. Bedankt Arjan, Niels en alle medewerkers van Autobedrijf de Pee. Gr. Caroline

Prima webshop

Bestelling volgens afspraak geleverd, niets op aan te merken.

Denken mee wanneer bestelling snel verstuurd dient te worden!!

Vakmensen, klantgericht en betrokken

Bijzonder positief. Adviseren goed en betrouwbaar!

Goede service, eerlijk bedrijf

Nieuwe auto gekocht waarbij de verkoper op zoek gegaan is naar een auto met mijn wensen. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de vorderingen. Geen poespas en goede en oprechte informatie. Fijn om telkens dezelfde gezichten terug te zien. Zeer tevreden en alle vertrouwen in dit bedrijf!

Super!

Top auto bedrijf. Zo onwijs goed geholpen!!

zeer goed zoals altijd

Ik kom nu een aantal jaren bij dit autobedrijf en dit bevalt prima. Goede en vriendelijke service en ik heb echt het gevoel dat zaken alleen vervangen worden als het nodig is. Zeker aan te bevelen.

Over Autobedrijf de Pee

Autobedrijf de Pee is sinds 1984 BOVAG specialist. Van de oudste tot de jongste auto, van onderhoud tot schadeherstel... u kunt altijd bij ons terecht!