Perfect! Heel snel !Goede produkten

Toch heb ik meer bétaald dan de factuur (cfr uitzendkosten)

Fijn geholpen

goede service

Prettig ontvangst en een goede voorlichting en service.

Prima opgelost.

Kom op vrijdagmiddag spontaan aan gereden met een verlichtingsprobleem van onze Fiat Panda. Er werd direct naar gekeken. Na enig overleg kon Job direct aan de klus beginnen. Hij maakte een creatieve, veilige en betrouwbare oplossing, zodat de kosten binnen de perken konden blijven. Mensen, weer bedankt voor deze snelle actie!!

Goede prijs en snelle levering

goed behulpzaam

mijn ervaring is met dit bedrijf dat ze echt goud eerlijk zijn en alles wat ze zeggen kwa reparaties krijg je zwart op wit ik heb het gesprek echt als prettig ervaren ik zou meer mensen dit auto bedrijf willen adviseren

super service

fijne mensen die direct voor je klaarstaan !

Als jaren onderhoud van mijn bedrijfs- en privéauto's en camper.

Vertrouwd adres en fijne service. Dit keer uitgesteld onderhoud op een meedenkende manier opgelost.

Goed geholpen, goede afspraken kunnen maken de apk en beurt

Een betrouwbaar autobedrijf die pro-actief is en meedenkt.

Autobedrijf de Pee beveel ik van harte toe. Goede kwaliteit auto's voor een redelijke prijs. Bij de koop van een prachtige occasion blauwe Renault Twingo werden wij vriendelijk ontvangen en was er alle geduld voor de vragen over de auto. Bij een voorafgaand contact werd er al pro-actief meegedacht om de deze mooie auto zo snel mogelijk rijklaar te maken. De prijs werd ook nog eens naar beneden afgerond. Het advies was eerlijk en gaf een betrouwbaar en goed gevoel.

Ouderwetse service in een modern bedrijf

Vandaag mijn tweede auto aangeschaft bij autobedrijf De Pee. We zijn al een aantal jaren een tevreden klant. Worden altijd vriendelijk geholpen en niets is ze te veel. Advies is altijd eerlijk en klantgericht. Bedankt Niels dat je ons weer aan de auto die bij ons past hebt geholpen!

Super bedrijf

Na al die jaren nog steeds een super bedrijf. Super mensen werken er je word altijd vriendelijk geholpen altijd eerlijk. Als het zo uit komt en ze hebben een goede opvolger voor mij auto over een paar jaar dan koop ik mijn auto weer hier. Gr glenn

Uitgebreide uitleg bij aanschaf Zoë occasion

Na een uitgebreide uitleg van Niels over het gebruik van de Renault Zoë 22kwh overgegaan tot aanschaf. Door alle eerlijke informatie van Niels weet je precies wat je koopt en kom je na de aankoop niet voor verassingen te staan. Autobedrijf de Pee is wat mij betreft door hun uitgebreide voorraad aan Renault Zoë occasions en de uitgebreide kennis en kunde wat betreft dit automodel het topadres voor de aanschaf van een Renault Zoë.

Zonder twijfel een zeer goede garage

Ik kom hier graag voor mijn onderhoud en een nieuwe auto. Een betrouwbaar en servicegericht team. Hele aardige mensen.

Meedenkers, goed in hun vak en service gericht

Het team werkt goed samen en denkt na over de beste oplossing die niet te duur is. Ik hoop dat ze veel succes ook hebben met de elektrische auto’s voor nu doen ze super werk aan onze super en diesel wagen

Prima klantgericht autobedrijf met duidelijke koers en service

Werd erg blij van de ontvangst bij autobedrijf de Pee. Ziet er netjes en geordend uit maar niet over de top. Vriendelijk en eerlijke mensen die waarmaken wat ze beloven. Mijn auto viel in de lagere prijsklasse waarbij de prijs kwaliteitsverhouding prima was en de behandeling meer dan goed. Je ervaart aan alles dat dit eerlijk autobedrijf is. Mooi is ook dat ze een duidelijk idee hebben welke kant het moderne autobedrijf op gaat waarbij ze veel manieren investeren in het e-rijden. Klasse en aan te bevelen zeker als je zelf misschien wat minder verstand van auto's zou hebben.

Prima, maar geen extra’s

Mijn auto voor een onderhoudsbeurt en apk gebracht. Prima uitgevoerd, logische dingen op de bon te vinden. Ik ging echter altijd voor de goede service naar de Pee, de extra’s zoals een gratis leenauto en een volgeladen auto bij terugkeer. Helaas brandde het lampje van de reservetank van mijn leenauto bij wegrijden waardoor ik gelijk moest tanken (en dus extra kosten had!). Ach als ik mijn auto volgeladen terugkrijg staan we quitte dacht ik nog. Helaas was er geen kilometer bijgeladen toen ik mijn auto weer in ontvangst nam. Dit terwijl er zowel s ochtends als s middags voldoende plek was bij de laadpaal. Jammer mannen, ik had meer verwacht voor iemand die, naast mijzelf, jullie ook nog een extra klant heeft opgeleverd. Jullie scoorden bij mij hoog op service, maar na deze ervaring moet ik zoeken naar redenen om mijn auto een volgende keer nog bij jullie te brengen en niet naar een garage meer bij mij in de buurt.

Degelijk en gastvrij

De geur van de olie

Goed en vriendeljjk

We werden vriendelijk ontvangen. Rustig gevraagd wat we wilde. Er werd goed geluisterd en dingen uitgelegd. We hebben een auto gekocht. Dat zegt denk ik genoeg. Ga zo door!!

Defect van de auto snel gevonden en goed gerepareerd.

De garage is klantvriendelijk en deskundig. Het defect aan de auto is snel gevonden en keurig gerepareerd.

Altijd top service en kwaliteit

Zojuist onze tweede auto van De Pee gekocht, omdat we de jongens en hun auto's (en prijzen) vertrouwen. Het is heel fijn dat je weet dat je er terecht kunt voor kwaliteit. Ook deze auto zullen we laten onderhouden door De Pee. Vandaag heeft Niels er alles aan gedaan om ons meteen de auto mee te geven terwijl we pas om 18 uur besloten hem te nemen. Hij was eerlijk over het onderhoud dat wij kunnen verwachten met deze oudere auto. Bij de vorige auto waren ze heel geduldig toen er iets niet lukte met betalen. Als ik een vraag heb, krijg ik meteen antwoord, of dat nou per mail is of live. Ontzettend fijn en betrouwbaar bedrijf. En ook nog eens gezellig en duurzaam bezig.

Geweldig goed! Heel erg blij met mijn nieuwe auto, dank.

Geweldig goed! Heel erg blij met mijn nieuwe auto, dank.

Leveren goed werk

Vriendelijk personeel, goede uitleg werkzaamheden die verricht zijn. En ook belangrijk goede koffie

Tot nu was het ok

Moet nog de bestelling ontvangen Maar ben tevreden met de bestelling g tot nu

Erg behulpzaam, verschillende auto's naar buiten gereden Goed geslaagd

Over Autobedrijf de Pee

Autobedrijf de Pee is sinds 1984 BOVAG specialist. Van de oudste tot de jongste auto, van onderhoud tot schadeherstel... u kunt altijd bij ons terecht!