Helemaal super! Zeker een aanrader !

Wij waren een leek op het gebied van het uitzoeken van een elektrische auto. Gelukkig was geen vraag te veel en had Niels heel veel geduld met ons. Wij raden Autobedrijf de Pee zeker aan! Klantvriendelijk en servicegericht!

Goede, snelle en vriendelijke service.

We werden meteen geholpen. Vriendelijke service. We werden goed betrokken bij de check up. Kwaliteit en advies is prima! Aanrader.

prima service, en vriendelijk personeel

goede service en altijd een leenauto, vakkundig en goed personeel en snelle reparatie/beurt

Goede service en heerlijke koffie .

Vriendelijk personeel.

Professioneel, klantgericht en altijd vriendelijk

Zie boven

Snelle correcte levering

Top, tevens n leuke attentie ontvangen, weet ik te waarderen

Zeer vriendelijke en kundige mensen geven persoonlijke aandacht

Bij de aankoop van een andere auto zeer goed geholpen. Eerlijk bedrijf met prijzen waar alles al in zit.

Superservice van specialisten

Al 12 jaar ben ik klant en bij elk bezoek probeert De Pee de service verder te verbeteren en meer diensten aan te bieden. Autobedrijf De Pee, je komt er verder mee.

Zeer professioneel, uitstekende service!

Goede en uitgebreide informatie en uitleg van te voren.

Altijd meedenkend en goede service

Heel net en deskundig bedrijf. Altijd meedenkend en de service is super.

Goede en eerlijke service.

Onze vorige auto hier gekocht en altijd keurig onderhouden. Nu deze op is, na eerlijk advies besloten een nieuwe te kopen en dat ik bij dit bedrijf gedaan. Goede service, geen gedoe en je weet dat je eerlijk geholpen wordt.

Top bedrijf met allemaal toppers

Al jaren hele goede service. Ga vooral zo door

Zeer betrokken, open en eerlijk

Nette auto afgeleverd, snelle respons bij vragen... geen poespas of onzinverhaaltjes

Geen gehaast en duidelijke informatie

Vandaag een superleuke en informatie dag gehad met 2 proefritten, waarvan 1 zeer geslaagd. Als bedankje een doosje met chocolaatjes nog meegekregen die nu lekker opgaat met een bak thee erbij. De Pee neemt rustig de tijd om alles goed uit te leggen over de auto’s en is heel klantvriendelijk!

Prima geholpen

Netjes te woord gestaan. Gebeld over kosten en daarna pas reparatie uitgevoerd. Mogelijkheid tot leen fiets of auto.

Heel tevreden.

Hier krijgt de klant echte ouderwetse service, ze nemen de tijd voor je en krijgt een eerlijk advies.

Altijd gezellig bij de Pee!

Vriendelijk personeel! Klantgericht en kennis van zaken!

Zeer attend bedrijf!!

Snelle en zorgvuldige levering! Beste prijs op internet! Ook heb ik een attentie met handgeschreven bericht bij mijn bestelling ontvangen, dit vind ik zeer persoonlijk en dat zie je tegenwoordig niet meer. Heel vriendelijk bedankt Arjen voor de goede service en uw persoonlijke attentie Met vriendelijke groet, W. Meijer

Super klantvriendelijk redelijke prijs goed onderhoud

Onze auto’s worden al jaren hier onderhouden en altijd staat er een reserve auto klaar en is de auto snel weer klaar

Super goede deal, juist ensnel geregeld.

Contact gehad met het bedrijf over bepaald product en de verzendkosten etc. Op zondag! Antwoord, deal gesloten, Dinsdag al in Huis.! twee kados erbij en korting voor volgende bestelling!! Aanrader dus.

Gewoon prima.

Makkelijk afspraak maken. Vriendelijk contact. Afspraak is afspraak.

Goede service en er wordt met de klant meegedacht

Had al goede ervaringen in het verleden met een moderne auto. Recent mijn pas aangeschafte 23 jaar oude Citroën XM gebracht met een aantal storingen en een aantal wensen. Voor deze auto zijn niet alle onderdelen eenvoudig verkrijgbaar. Soms zelfs helemaal niet meer. Gelukkig werken er monteurs die dit type auto heel erg goed kennen en daarvoor creatieve en goede oplossingen hebben bedacht. Er wordt gelijk even goed gekeken naar de kritische punten van de auto en er wordt van te voren overlegd over de verschillende oplossingen en de bijbehorende kosten. Heel prettige behandeling en aanvaardbare prijzen voor hele goede service.

Als altijd weer prima geregeld!

Via internet snel en makkelijk de afspraak ingepland. Prima vervangend vervoer, alles weer keurig geregeld!

Fijn en deskundig geholpen

Autobedrijf de pee komt ons heel betrouwbaar over. Niels heeft ons heel goed geholpen bij de aanschaf van onze auto.

Snel en vertrouwd.

Zoals hierboven vermeld.

Over Autobedrijf de Pee

Autobedrijf de Pee is sinds 1984 BOVAG specialist. Van de oudste tot de jongste auto, van onderhoud tot schadeherstel... u kunt altijd bij ons terecht!