Alles prima geregeld

Goede ontvangst, komt betrouwbaar over, werknemers allemaal vriendelijk.

Mijn eerste indruk was goed, en dat bleek ook zo te zijn.

Werd persoonlijk en prettig geholpen. Verborgen gebreken worden ook opgelost, en benoemd : airco kon wellicht kapot zijn maar wordt kosteloos gerepareerd

Volledig naar verwachting.

Goed en correct geholpen.

Super service zeer vriendelijk

Vanaf het eerste telefoon gesprek gewoon een zeer fijne ervaring

Niks negatiefs op aan te merken.

Kreeg wat ik bestelde en op de afgesproken tijd/dag, ondanks Corona.

Top producten en snelle service tegen een aantrekkelijke prijs !

Professionele producten van Innotec tegen een normale prijs, netjes verpakt en snel geleverd. Prettig zaken doen zo.

Goed product geleverd

Ruime keuze

Ruime keuze, goede service

Vriendelijk en deskundig

Vriendelijke, persoonlijke benadering, deskundig en adequaat

Alles vlot en correct geleverd !

Alles vlot en correct geleverd ! topproduct aan hele interessante prijs en nog leuk cadeautje erbij gekregen. Gaan we zeker nog bestellen ! Een aanrader

Prima bedrijf, fijne mensen

Ideaal bedrijf voor mij, ik zet 's morgens me auto neer, ik ga werken en als ik klaar ben kan ik me auto weer ophalen, perfect geregeld

Helaas nog steeds niets ontvangen. Inmiddels het pakket ontvangen

Afgelopen weekend besteld en nog niets ontvangen en ook geen bevestigingsmail gekregen. Gelijk reactie gehad op mijn recensie en netjes afgehandeld.

Snel geleverd

Prima koop. Snel geleverd.

prima met aantekening

volgens Henk waren de nieuwe Bosch remschijven net zo gecoat als de Brembo helaas is dit niet t geval en zit ik weer met afschuwelijke roest op flens..en heel zichtbaar met de open velgen, verandering van merk is ook niet in overleg gegaan met mij jammer.. voor de rest prima service

Prima service!

Bestelling snel en goed geleverd. Een absolute aanrader.

Mijn ervaring met Auto de Pee was fantastisch!

De service was goed. Meerdere keren gebeld met elkaar en ze waren erg meedenkend en de communicatie over de levering was fantastisch! Ik ben enorm tevreden over dit bedrijf.

Vriendelijk, top service en een goede prijs! Met vertrouwen een auto aangeschaft.

Super vriendelijke, gastvrij en behulpzaam.

Een aanrader als verkoopadres.

Goede ervaring en netjes geholpen, auto is ook netjes afgeleverd

Zeer positief!

Goede prijs Snelle correcte levering, voldoet aan mijn verwachtingen! Leuke attentie en extra snoepjes erbij.

Prima service en klantvriendelijk personeel

Gisteren besteld en vandaag al binnen. Prima service!

Fijne, klantgerichte service

Door het lezen van eerdere positieve reviews bij garage de Pee terecht gekomen. Arjan is vlot in het contact en een afspraak was snel gemaakt. Wordt goed en realistisch met je meegedacht. Zeer tevreden over de tijd die voor me is genomen en erg blij met de nieuwe auto. Zou zeker dit bedrijf aanraden.

De eerste ervaring met de mensen van Pee was heel goed,ze geven je het gevoel dat je thuis komt.!! Om die reden en de staat van de auto hebben wij deze gekocht. Als de auto net zo goed presteert als de verkopers dan heeft de Pee er een klant voor lange tijd bij.

Correct en ter zake kundig.

Correcte en vriendelijke bediening en afhandeling.

Over Autobedrijf de Pee

Autobedrijf de Pee is sinds 1984 BOVAG specialist. Van de oudste tot de jongste auto, van onderhoud tot schadeherstel... u kunt altijd bij ons terecht!