super behandeling

voor de 2 e keer binnen 3 maanden een auto gekocht bij de firma pee. nu een electriche voor moeders de vrouw. we zijn vriendelijk geholpen. echt een top bedrijf ga zo door.

Super goede en correcte service

Ik kom al jaren bij de Pee voor het onderhoud van mijn auto, en ben zeer tevreden over dit garagebedrijf. Vriendelijk en eerlijk personeel, goede prijs/kwaliteit verhouding

Uitstekend!

Woon wat verder weg. Auto gevonden via internet. Zag er goed uit en scherp geprijsd. Snelle, volledige en plezierige communicatie over e-mail en telefoon. Goede afspraken over ataat van onderhoud en heel netjes afgeleverd. Zeer prettige ervaring; hebben hun positieve feedback volledig waargemaakt. De auto vinden we prachtig, compleet en rijdt geweldig. Hoop uiteraard geen beroep te hoeven doen op garantie (auto 2 dagen in bezit) maar heb er veel vertrouwen in dat - als het zou moeten - dat e.e.a. netjes zal worden afgehandeld. Zou auto ook in onderhoud doen om de prettige sfeer maar ik woon echt te ver weg. Voor mijn volgende aanschaf zal ik hier zeker ook weer komen kijken!

prima, duidelijk en snel

Ik krijg altijd duidelijkheid en de juiste service die je als klant mag verwachten.

Altijd vriendelijk, attent en persoonlijk.

Topbedrijf met een goed en duurzaam hart.

Vakkundig bedrijf en personeel

nvt

Prettige mensen en er is altijd een oplossing bij deze garage

Voor alle reparaties is er wel een oplossing.

Livraison Rapide et conforme à la commande

Emballage un peu léger, les capuchons des spray sont cassés sur 3 produits, mais il est vrai aussi que les livreurs ne sont pas trop délicats avec les marchandises. Meilleurs voeux pour la nouvelle année, Merci pour les chocolats !

• Nous recommanderiez-vous? Oui

Nemen de tijd voor je.

Maakt niet uit, dure of wat goedkopere auto, je krijgt een goede service.

Hartelijk dank voor uw review Wil, wij wensen jullie nog heel veel fijne kilometers met de nieuwe auto!

Gebruikte Renault Zoe gekocht. Heel goede service.

Gebruikte Renault Zoe gekocht. Heel goede service.

Bedankt Casper, het was leuk zakendoen met u, veel plezier met uw ZOE !

Klantvriendelijk bedrijf

Mijn bestelling had vanwege de feestdagen een kleine vertraging opgelopen. Ik ben op een klantvriendelijke manier persoonlijk op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.

Snelle verzending en super leuk dat er nog een kleine attentie erbij was gedaan met een persoonlijke boodschap!

Super fijn geholpen!!

Kon snel terecht en ben fijn geholpen. Bedankt!

Attente en voortvarende service.

Je belt voor een afspraak, je krijgt vervangend vervoer mee en je wordt snel gebeld voor een indicatie van de kosten, mooi geregeld allemaal!

100 % tevreden

klantvriendelijk en goede service

Zeer snelle levering, goed ingepakt en correcte prijs. Zeker aan te bevelen.

Mijn bestelling was één dag later al geleverd in België. De producten zaten goed beschermd ingepakt en er zat bovendien een kleine attentie bij. Bedankt!

Zeer goed geholpen bij de aanschaf van andere auto

Krijg een goed gevoel bij autobedrijf de Pee. Nemen goed de tijd voor je, zijn open en eerlijk! Had een paar op/aanmerkingen aan de hand van een proefrit, worden keurig opgepakt waar nodig en niet nodig.

Goede ervaring.

Goede ervaring

Goed geholpen door de heren van Depee

Er moest het een en ander gerepareerd worden aan ons auto. De auto moest daar een paar dagen bij Depee blijven, hievoor hebben wij gratis een leenauto meegekregen. Heel fijn.

Prima, vlot geleverd

Snel geleverd

Top ingepakt, op tijd en leuke verrassing

Merci voor de chocola.

Prima transparante afspraken en gewoon aardige mensen.

Prima transparante afspraken en gewoon aardige mensen.

Zeer klantvriendelijk en uitstekende service!

Of het nu gaat om kleine reparaties, groot onderhoud, APK of (winter)bandenwissel.... bij Autobedrijf De Pee worden we altijd zeer klantvriendelijk en vakkundig geholpen. Een fijn en betrouwbaar bedrijf!

Eerlijk en klantvriendelijk!

Super tevreden over aankoop en afleveren van mijn auto! Een eerlijk en klantvriendelijk bedrijf. Ik kom hier zeker terug voor alle onderhoud:) Bedankt! Groetjes Chantal

Fijn, persoonlijk bedrijf met goede service

Alles perfect geregeld door topverkoper Niels

Over Autobedrijf de Pee

Autobedrijf de Pee is sinds 1984 BOVAG specialist. Van de oudste tot de jongste auto, van onderhoud tot schadeherstel... u kunt altijd bij ons terecht!