Als geheel een welkome ervaring

Klantgericht, voelt vertrouwd en de werkplaats op de achtergrond maakt het compleet. Mooie auto’s voor een aantrekkelijke prijs

Goeie service en erg vriendelijk

Goeie service en erg vriendelijk

Goeie prijs en snelle levering

Ik was opzoek na een specifiek product en heb hem op deze site voor de laagste prijs gevonden, de levering was zoals beloofd. Prima site en voor herhaling vatbaar!!

Goed geregeld.

Snel besteld, snel binnen! Zoals het hoort!

Ik had mijn bestelling de volgende dag al in huis!

zeer goed geholpen, meedenkend en erg behulpzaam

er is goed geluisterd naar mijn wensen, en er was veel bespreekbaar over specifieke wensen voor het afleveren van de auto. als zeer prettig ervaren.

Bijzonder goed.

Wij werden bij binnenkomst goed ontvangen door die meneer achter de balie. Wij werden ook goed ontvangen door de verkoper die er bij werd gehaald en vond hem totaal niet opdringerig en ook niet zo'n mooie glade prater, zoals uit mijn ervaring veel autoverkopers wel zijn. Mijn ervaring met autobedrijf de Pee is bijzonder goed.

Snelle levering! Goed product.

Kortom goed!

Positief

Na telefonisch contact is mijn bestselling verwerkt en klaar gezet , na de Email nog even Gebeld en de rekening verstuurd. Hulpvaardigheid hoog in het vaandel. Beveel dit Bedrijf ten zeerste aan.

Prima auto maar…

Auto gekocht bij de Pee. Netjes geholpen door Niels en hebben goede indruk achtergelaten. Auto is door de Pee nagelopen en rijklaar gemaakt. Wat bleek is dat de auto midden in de zomer op winterbanden is afgeleverd, vind ik erg raar zou gewoon zomer of all-season banden moeten zijn. Ze hebben wel meegedacht in een oplossing maar daar kwamen de meeste kosten voor nieuwe bandjes alsnog voor mijn rekening.

Prima ervaring

PRIMA SERVICE.HADDEN EERST VERKEERDE ADRES VOOR BESTELLING DOORGEGEVEN,HEBBEN DAT VERANDERT EN KREGEN GELIJK EEN E-MAIL.DAN BEN JE GERUST DAT HET GOED KOMT

zeer klantvriendelijke garage

gemakkelijk om een afspraak te maken, goede en snelle service. Zeer vriendelijk personeel.

Zeer vriendelijk en meedenkend

Jan Willem heeft ons vriendelijk te woord gestaan. Hij neemt zijn tijd om alles helder en eerlijk uit te leggen. We hopen op een langdurige samenwerking!

Gewoon goed

Je word altijd netjes geholpen, en er word uitgelegd wat eraan de auto gesleuteld is. Gratis vervangend vervoer

Denken met je mee als klant en prettig in communicatie.

Wederom een positieve ervaring in het informeren, afhandelen en service verlenen omtrent het onderhoud van de auto.

Fijn personeel en goede service.

Snel geholpen, vriendelijk en behulpzaam personeel.

kwaliteit zoals gewend

als vaste klant blijft het iedere keer gewoon wat ze doen bij een beurt aan de auto, maar voor mij blijft het belangrijk dat ik er op kan vertrouwen dat ik de volgende kilometers weer veilig en verantwoord kan rijden.

Prima servive en informatievertrekking

Op zoek naar een goede elektrische auto zijn we prima geholpen en geïnformeerd.

Gewoon goed

Bestelling snel en goed verpakt geleverd .

Betrouwbaar bedrijf

Ben zeer tevreden ben keurig met alles geholpen

Ik ben zeer tevreden over de hele gang van zaken.

Er werd echt de tijd voor ons genomen en op alle vragen werd duidelijk antwoord gegeven. Ook was het fijn dat we de geschiedenis van de auto op papier mee kregen.

heel tevreden

product gevonden waar ik naar zocht en ultrasnelle levering, goed verpakt en met lekkere muntjes in verpakking!

Goede service.

Vriendelijke verkoper, ruime keuze in elektrische auto's

Op zoek naar een elektrische auto kwamen we bij dit autobedrijf uit. Vriendelijke verkoper met veel kennis van elektrische auto's. Hij nam echt de tijd om het 1 en ander rustig uit te leggen. Na een proefrit in een Renault Zoe waren we overtuigd. We konden hem al snel ophalen. We zijn super tevreden over dit bedrijf en de auto.

Mooie auto, goed advies, zeer vriendelijk!

Heel fijn bedrijf, zeer behulpzame vriendelijke eigenaar. Goede inruilprijs, goede communicatie

Over Autobedrijf de Pee

Autobedrijf de Pee is sinds 1984 BOVAG specialist. Van de oudste tot de jongste auto, van onderhoud tot schadeherstel... u kunt altijd bij ons terecht!