Prettig aankoopproces

Prettige sfeer, meedenkend, flexibel en mooie product/ prijs verhouding.

Prima geholpen

Hebben verstand van zaken.

Goede ervaring. Denken mee. Top dus.

zeer snelle levering

snelle levering

Eerste keer wat besteld. Goede communicatie

Prima en snelle service.

Alles volgend wensen verlopen.

alles prima verlopen

Product als verwacht, snelle service

Gewoon goed als verwacht

Goeie webshop en een hele goede service!

Snel geleverd, geen gezeur, zoals het hoort. De chocolade erbij maakt het een cadeautje

Goed bedrijf dat snel leverd

Mijn bestelling is snel geleverd en tevens voor goede prijzen,dik tevreden,en lekkere chocolaatjes erbij.

Niets op aan te merken

Niets op aan te merken

Super goede service

Snelle levering

Voldoende productcategoriën in de webshop voor auto-onderhoud. Prijzen van de producten zijn redelijk.

Supersnell service

Binnen 2 uur alles uitgevoerd Top garage. Auto netjes volgeladen, onderhoudbeurt en apk, tenaamstelling, alle papierwerk geregeld. Aanrader!

Niets is te gek voor De Pee bij aanschaf nieuwe auto

Een tijdje geleden heb ik bij De Pee een zoekopdracht geplaatst. Sinds dat moment werd ik regelmatig op de hoogte gehouden met mogelijke kandidaatauto's. Op deze manier onze droomauto gevonden. Arjan en zijn mensen hebben er vanaf het begin alles aan gedaan (zelfs na sluitingstijd!) om de auto snel binnen te krijgen en klaar te maken voor gebruik. Vandaag (binnen 1 week) konden we de auto ophalen. En ze hadden niets teveel gezegd: een geweldige wagen. Op naar vele jaren rijplezier en voor het onderhoud natuurlijk naar De Pee. Ook voor onze inruilauto kregen we een mooie prijs. Niets dan lof voor deze topgarage!

Gewoon goed

Snelle verzending en alles naar tevredenheid geleverd

top

top

Super bedrijf

Bestelde een dubbele bodem voor onze Renault Zoë, die volgende dag al in onze auto lag. Supersnelle levering dus. Vriendelijk te woord gestaan met een vraag daarover. Top bedrijf

Super tevreden klant

Ik heb mijn bestelling zeer verzorg en enorm snel thuis geleverd gekregen, dus de service naar de klanten toe is super naar wens, thx daarvoor

Goede communicatie en uitleg

Wij kwamen kijken voor een renault zoe. Ik ga van een benzine auto over op elektrisch rijden. Ik had best veel vragen over hoe dat het allemaal werkt mbt tot opladen, hoever je er mee kan etcetera. Daarbij werden we heel goed voorgelicht en kregen we zelfs meer uitleg over hoe het allemaal in zijn werk gaat. We zijn enorm tevreden. Een echte aanrader!

Bestelling netjes en op tijd geleverd

Besteld en snel was de levering

Alles snel en naar wens verlopen

Snelle en correcte levering

Snelle levering en gelukkig bij PostNL

Snelle levering en gelukkig bij PostNL

van Utrechtweg 61 64

2921 LN Krimpen a/d ijssel

180519300

Over Autobedrijf de Pee

Autobedrijf de Pee is sinds 1984 BOVAG specialist. Van de oudste tot de jongste auto, van onderhoud tot schadeherstel... u kunt altijd bij ons terecht!