goed is goed.

als iets goed is dan is het goed

Snel en deskundige hulp

Na overleg kon mijn auto met 2 lekke banden hier snel terecht. In de korte tijd erna waren er 2 nieuwe banden vakkundig gemonteerd en gebalanceerd voor een schappelijke prijs.

snel en doeltreffend

De auto is zoals afgesproken nagekeken bij de onderhoudsbeurt en stond conform afspraak weer op tijd klaar.

Vriendelijk en behulpzaam!!

Altijd vriendelijk en proberen altijd voor een oplossing te gaan. Dik tevreden.

Uitstekend, geen gedoe!

Kijken, offerte, aankoop, rijden en zoals besproken. Geen gedoe, gewoon zoals het hoort. Klasse!

Gewoonweg vriendelijke en kei goede service.

Schokken een beetje van de prijs per band, maar weet dat deze Vredestein, veilige kilometers kunnen geven. En dat is het Gene wat teld. Ook al wordt onze auto wat ouder al 13 jaar, Wil het niet zeggen dat onderhoud achterwege mag blijven. En zoals wij en de auto willen graag in uitstekende conditie blijven. Dat kan door goede kennis, ervaring en klantvriendelijkheid. Dat tref je bij automobielbedrijf Kantsingel in Oss.

Gewoon prima

Nette service, goede info.

Gemoedelijk en deskundig familiebedrijf

De Kantsingel heeft mij een prima auto verkocht. Toch waren er enkele problemen die snel en goed zijn opgelost. Alle vragen of opmerkingen worden serieus genomen en er is meestal tijd voor een praatje en altijd goede koffie. Ik kan dit bedrijf alleen maar aanbevelen!

Vlotte en prettige service

Een goede garage.

Prima !

Fijn garagebedrijf

Klantvriendelijk en correct in afspraken.

Zie boven.

Heel gezellig.

Al jaren goed.

Zeer efficient

Klantvriendelijk helder over de reparatie

betrouwbaar

Al minimaal minstens 15 jaar mijn garage. Zeer betrouwbaar, vriendelijk, zer redelijk in prijs. Persoonlijke behandeling.

Prima service en ontvangst

Uitstekend geregeld en begeleid! Dank

Liegen en bedriegen

Ik heb hier vorig jaar een auto gekocht, volgens de verkoper was hij in top conditie. Remmerij vervangen, nieuwe vering, motorisch goed, geen deukjes of grote schades. Auto is laatst voor de APK geweest en wat denk je? Ja hoor. - Remmen deugden niet, niet vervangen in jaren. - Veroest oliefilter waar de olie zo dik als teer in zat dat het er niet eens uit wou lopen. - Motor heeft een klap gehad in een frontale aanrijding. - Vering die doorgeroest is aan de top. (Het gekraak zou volgens de verkoper zijn dat de rubbers van de nieuwe vering nog te nieuw waren.) Dus, gewoon dikke oplichters die je een kappotte auto als "nieuw" willen verkopen.

Goedemiddag, Bedankt voor uw reactie. Jammer dat u zo over ons denkt. Wij proberen alles naar eer en geweten uit te voeren en waar nodig een oplossing te zoeken met een klant. Helaas moesten wij dit via internet vernemen. Daar is onze kans om uw tevreden te stellen ontnomen. Met vriendelijke groet Team Kantsingel

prima!

Vanwege 'stukken' aan de auto was er reparatie nodig. Deze zijn keurig, in combinatie met een APK, opgelost. Tussendoor nog een telefoontje met overleg over de te verwachten kosten gekregen zodat ik niet voor (onaangename) verrassingen kwam te staan. Dik tevreden en zeker voor herhaling vatbaar. Blij met dit kundig en betrouwbaar(!) adres.

Prettig bedrijf, komt zijn verplichtingen na, is goed zaken doen.

Prettig bedrijf om zaken mee te doen, komt zijn verplichtingen na.

uitstekend geholpen, vriendelijk personeel

Erg klantgericht, ook voor autoliefhebbers

Omdat ik zeer hoge eisen stel aan de manier waarop mijn XC70 youngtimer ( feitelijk elke auto die ik koop ) voor dagelijks gebruik moet worden neergezet, was ik zeer benieuwd hoe deze eerste koop bij hun zou verlopen . Welnu : erg goed.. in overleg een frisse xc70 2.5t - net door hun uit zweden geimporteerd - gekozen om die vervolgens - grotendeels preventief - helemaal technisch aan te laten pakken . Daar vooraf een vaste prijs afspraak over gemaakt die zij keurig zijn nagekomen....en mede hierdoor een jaar garantie kunnen krijgen omdat zij nu ook het volledige vertrouwen in deze auto hebben . Ook nog mooi een modern Pioneer systeem ( neemt bluetooth/ tel navi en radio over ) incl. achteruitrijcamera laten monteren..ook top . Dus wij kunnen nu met gerust hart naar italie en portugal met onze caravan etc. Tenslotte rijdt de auto waanzinnig en hebben ze ook allerhande details meegepakt ....kortom : betaalbaar maatwerk met een goede werkplaats en Leon als onvermoeibare liaison. Chapeau!

Gezellig bedrijf !!!!

Service werd goed uitgevoerd, maar meer gedaan dan was gevraagd.

Goede service, maar verbaasd over de hoogte van de rekening, die bijna 1000 euro is, terwijl oorspronkelijk alleen APK was gevraagd. Voorlopige berekening van extra kosten was 500-600 euro.