Zoals al vele jaren: prima. Bedankt!

Bovenstaande zegt alles.

Uitstekende service voor een betaalbare prijs

Eerlijke, open communicatie. Goed overleg vooraf om onnodige en onverwachte kosten te voorkomen.

Door miscommunicatie was de APK niet uitgevoerd, dit is later alsnog zonder problemen of extra kosten gedaan.

Ik ben heel erg tevreden.

Het personeel van de kantsingel heeft geweldig gereageerd in haar dienstverlening ivm de coronaproblemen.hartelijk dank Nel de Winter

zoals gewoonlijk super

Vakkennes en zeer goede service

Keurige en eerlijke service!

Een buurtgenoot is al jaren klant. Ik begrijp nu wel waarom! Fijn, eerlijk bedrijf met hart voor de klant en niet alleen voor de dikke winst van het bedrijf/eigen portemonnee.

Prima werk, goede klant ontvangst en een lekker bakkie koffie

Altijd weer een prima ervaring met de kantsingel. Ze staan gelijk klaar, zijn op tijd met de werkzaamheden en bij vragen heb je gelijk, indien mogelijk, je antwoord.

Eerlijk en vertrouwd Brabantse gezelligheid

Voor de 2de keer een auto gekocht. Eerlijk advies gekregen. Vertrouwd gevoel. Gewoon goed geen verkoop praatjes. Dit bedrijf wil gewoon goede auto's afleveren en hebben nog verstand van auto's.

Snel, kundig en met goede service

Prettige ontvangst, goed reparatie advies met meerdere optie’s qua keuze van onderdelen, voor een goede prijs. No nonsense, perfecte service.

prima service

Vriendelijke behandeling. Altijd overleg mogelijk. Vertellen vooraf wat de kosten ongeveer zijn.

Super, bekwaam en vriendelijk

Zie boven

Wordt goed geholpen, denken oplossingsgericht mee.

Prima, zoals afgesproken.

Snellekkage service, top.

Snel geholpen naar aanleiding van mijn verzoek om een 12V stopcontact in te bouwen.

Superr

Alles netjes en ontspannen! Je voeld je als klant meteen thuis.

Goede service en klantvriendelijke opstelling

Bij De Klantsingel helpen ze je altijd correct en snel voor een schappelijke prijs. In sommige gevallen zelfs kosteloos.

Erg tevreden

De afspraak was makkelijk gemaakt. De werkzaamheden waren snel klaar en alles was goed gegaan.

Altijd vriendelijk en goede service

Ik kom er al 20 jaar.

Een Top bedrijf

Of het nu om apk, onderhoud, reparatie of diagnose aan u auto is bent u bij autobedrijf de Kantsingel aan het juiste adres. De medewerkers zijn technisch onderlegd, en hebben aandacht voor je grootste bezit.

Correcte beurt en apk

Super netjes en vriendelijk behandeld. Auto netjes gewassen terug.

Nooit problemen gehad.

Zorgt al 23 jaar voor mijn autootje.

Goede adviezen

Betrouw baaren Garage

De auto wordt netjes gemaakt . Is de auto te vies o m te maken dan wordt hij eerst gewassen, en daarna gemaakt. de service is goed.

deskundig personeel, prettig in het contact, betrouwbaar

goed, betrouwbaar en klantgericht!

Goed bedrijf lang ervaring

Goed bekend staand bedrijf in Oss. Belletje of n mail, denk aan onderhoud en of denk aan de apk keuring. Afspraak nakomen en keurig op tijd.