Fijn contact en vertrouwen

Goede ervaring mee

Zie onderstaande

Was goed, is goed en hopelijk blijft dat zo.

Fantastisch bedrijf met de persoonlijke benadering en aandacht !

Prima service bij grote/kleine beurt en APK. Alles geregeld voor goede prijs

prima service

Zeer goed service en vakmanschap

Niets aan toe te voegen

GOED

GOEDE SERVICE

Lossen ontstane problemen zeer netjes op en nemen ruim hun verantwoordelijkheid. Complimenten.

Kundige garage met goede service, denken mee en communiceren goed.

persoonlijke benadering

zorgvuldige service

Car not as described, I spent another 2000 euros.

I purchased a car for my wife, the car was described incorrectly, they told me it was without any problem...... instead.... the panoramic sunroof gets stuck open and slides badly, the window The rear left mechanism is broken and the window remains open, 4 tires with 3 different designs, 3 summer tires + 1 winter tyre. Total at my expense about 2000 euros in addition. It's not right. Thank you

Goedemiddag, wij betreuren dat u een vervelende ervaring met ons hebt. Wij hebben er alles aan gedaan om u een zo goed mogelijk beeld te geven van de auto. Alle functies zijn getest en goed bevonden. Daar heeft u ook filmpjes van doorgestuurd gekregen. Nogmaals betreuren wij uw ervaring.

We hebben goede en prettige service ontvangen!

We hebben goede en prettige service ervaren!

Goede ontvangst en deskundig personeel wat ook nog eens zeer goed benaderbaar is, een absolute aanrader.

Klantvriendelijk en helpen je goed.

Goede service en contact

Personeel denkt mee en communiceert met de klant

Ouderwets klantvriendelijk

Ontzettend klantvriendelijk, uitstekende service, en nog goede betaalbare prijzen

Deskundig, klantvriendelijk, flexibel

Dit is een familiebedrijf zoals er tegenwoordig nog maar weinig zijn. Altijd een prima ontvangst, men denkt mee en is zeer klantvriendelijk. De tarieven zijn goed en er wordt eerder een half uurtje weggestreept dan naar boven afgerond. Wij zijn tevreden Volvo rijders!

geweldige goede service .

ben heel erg tevreden over dit bedrijf . Niks is hen teveel . Afspraken worden keurig nagekomen , personeel is erg vriendelijk en attent . Deskundige monteurs zorgen voor een prima afhandeling en de directie blinkt uit door persoonlijkheid en klantgerichtheid... kortom een prima bedrijf !!

Klant vriendelijk, Koffie staat altijd klaar. Top bedrijf

Prima weer

Weer super service!!

Zeer goede garage

Staan altijd klaar voor mij. Hele goede service. Denken mee.

Perfecte service en vriendelijke medewerkers!

Zie hierboven

Prima kwaliteit en persoonlijke aandacht

Snel geholpen, geheel zoals afgesproken. Persoonlijke benadering

goed is goed.

als iets goed is dan is het goed

Snel en deskundige hulp

Na overleg kon mijn auto met 2 lekke banden hier snel terecht. In de korte tijd erna waren er 2 nieuwe banden vakkundig gemonteerd en gebalanceerd voor een schappelijke prijs.