Klantvriendelijk en snelle service

Goed bedrijf met professionele mensen die met je mee denken.

Zeer klantvriendelijk en komen afspraken na.

Fijn gesprek gehad en alle tijd genomen door Jeroen om de camper te bekijken en een proefrit te mogen maken. Daarna afspraken gemaakt voor het sluiten van de deal en deze afspraken zijn door de garage nagekomen. Een garage om aan te bevelen.

Goed advies van de auto die ik heb gekocht paar jaar terug. Service is fijn. Ik ben tevrede.

Goede en prettige garage

Immer aardig. Hoewel het nu duurder uitviel dan ík had verwacht. Tja.

Zeer vriendelijk en correct behandeld

Vanaf Groningen naar Oss om een auto te bekijken en te kopen. Paar dagen later konden we de auto ophalen met nieuwe APK en tenaamstelling, zeer netjes behandeld. De reis naar Oss was zeker de moeite waard!

Goede service en fijne communicatie

Reparaties worden uitgevoerd zoals besproken en bij overige punten worden eerst telefonisch contact opgenomen voor goedkeuring.

Zoals altijd, vriendelijke en goede service.

Vriendelijke mensen die mijn auto al jaren goed onderhouden. Het is een oud beestje, dus ze bellen mij altijd als er iets moet gebeuren buiten standaard onderhoud voor APK. Heel fijn.

Kwaliteit voorop

Zeer professioneel bedrijf. Vriendelijke klantenservice. Leggen goed uit wat het probleem is en wat eraan gedaan kan/moet worden. Eerlijk. Goede, scherpe tarieven.

zeer goed

zeer goed

alles ging goed

mijn auto is als nieuw teruggekomen.

Meer dan perfect!

Vriendelijk, uierst behulpzaam en deskundige monteurs. Uitstekende service. Ook over de directeur Jeroen Reijs niets dan lof!

Prima service / prijs

Duidelijk naar mij als klant, mbt planning en de uit te voeren reparatie's naar aanleiding van de APK keuring.

Goed advies, eerlijke prijs!

APK uitgevoerd voor mijn Volvo, er was een afkeurpunt maar ben zeer goed geadviseerd en snel geholpen! Rijd hier graag een half uur voor om. Vakmensen.

Prima service !

Altijd een warm welkom, goede communicatie en uitstekende service

Attent

Leveren goed werk

Zoals al vele jaren: prima. Bedankt!

Bovenstaande zegt alles.

Uitstekende service voor een betaalbare prijs

Eerlijke, open communicatie. Goed overleg vooraf om onnodige en onverwachte kosten te voorkomen.

Door miscommunicatie was de APK niet uitgevoerd, dit is later alsnog zonder problemen of extra kosten gedaan.

Ik ben heel erg tevreden.

Het personeel van de kantsingel heeft geweldig gereageerd in haar dienstverlening ivm de coronaproblemen.hartelijk dank Nel de Winter

zoals gewoonlijk super

Vakkennes en zeer goede service

Keurige en eerlijke service!

Een buurtgenoot is al jaren klant. Ik begrijp nu wel waarom! Fijn, eerlijk bedrijf met hart voor de klant en niet alleen voor de dikke winst van het bedrijf/eigen portemonnee.

Prima werk, goede klant ontvangst en een lekker bakkie koffie

Altijd weer een prima ervaring met de kantsingel. Ze staan gelijk klaar, zijn op tijd met de werkzaamheden en bij vragen heb je gelijk, indien mogelijk, je antwoord.

Eerlijk en vertrouwd Brabantse gezelligheid

Voor de 2de keer een auto gekocht. Eerlijk advies gekregen. Vertrouwd gevoel. Gewoon goed geen verkoop praatjes. Dit bedrijf wil gewoon goede auto's afleveren en hebben nog verstand van auto's.

Snel, kundig en met goede service

Prettige ontvangst, goed reparatie advies met meerdere optie’s qua keuze van onderdelen, voor een goede prijs. No nonsense, perfecte service.