Vriendelijke, snelle service

Denken mee met je als je een auto zoekt. En zit daar ook voor de autobeurten. Snelle service, en altijd vriendelijk.

Top garage no nonsens eerlijke prijs

Afspraken die worden gemaakt worden nagekomen. Monteurs hebben kennis van zaken. Indien je onverwachts binnen valt, maken ze tijd voor je. En de koffie staat altijd klaar.

prima service

service is uitstekend tegen acceptabele kosten

super deskundig personeel

super klant vriendelijk ontvangen!! aanrader voor iedereen. staan altijd voor je klaar

Prima geholpen , netjes te woord gestaan en goed geholpen.

We zijn netjes geholpen, deskundig en rustig. Men denkt in oplossingen en niet in problemen. Een keurig adres.

Prima geholpen, niets op aan te merken

Met een plotseling probleem kon ik direct terecht en ben prima geholpen. Voor een onderdeel wat nieuw vrij prijzig is wordt elders gekeken en later alsnog aangeboden. Perfecte service.

Prima bedrijf.

Gewoon zoals ik gewend ben. Prima geregeld !!

Professioneel en klantvriendelijk

Snel en vakkundig geholpen met het onderhoud en de apk. Ook de halfjaarlijkse bandenwissel verloopt feilloos.

perfect en vriendelijk

altijd positief meedenkend

Prima service, niets op aan te merken!

Al jaren klant, prima bedrijf!

Altijd vriendelijk en goede service

Als de auto niet meteen gerepareerd kan worden is er meestal vervangend vervoer, gezien dat wij allebei moeten werken is dat heel fijn.

Ik heb hele goede ervaringen met De Kantsingel

Afspraken worden altijd correct en op tijd nagekomen. De medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam

Snelle en goede reparaties en prima service en klantvriendelijkheid

Zie boven

Vriendelijk

Geweldig en snel geholpen door monteur Ad.

Goede en snelle SERVICE

Laat al jaren mijn wielen/banden wisselen en opslaan en dit spreekt al voor zich

Prima garage en service

gewoon goed en klantgericht

Top, er wordt altijd met je meegedacht!!

Als je problemen met je auto hebt wordt er altijd met je meegedacht, om de storingen zo snel als mogelijk, netjes én zo goedkoop als mogelijk op te lossen!

alles volgens afspraak verlopen

zie hierboven

zie hieronder

Als al vele jaren geweldig tevreden! Vriendelijk en heel behulpzaam. Veel dank.

Al jaren lang uitstekend werk verricht. Opmerking: Graag de naam van mijn overleden echtgenote (Wilma) uit jullie bestand halen.

Auto brengen, even een lift naar huis, telefoontje wanneer klaar, alles oké.

Meedenkend

Een garage die niet op je geld uit is maar met de klanten meedenkt.

Prima service altijd tijd en een oplossing

ik ben erg tevreden.

Zie hieronder

Blij dat alles vooraf goed werd besproken, uitleg en overleg. Tevreden. Ik blijf klant.