Top service! Direct een goed gevoel bij dit bedrijf

Geen poespas maar eerlijkheid en openheid. Frank en z'n kornuiten staan voor goede service en betrouwbaarheid

100% score op elk gebied.

Geen vraag is te gek voor dit bedrijf. Service en onderhoud is altijd dik voor elkaar. Mijn ervaring is dat ze altijd de beste oplossing kiezen voor de klant. Kenmerken: - duidelijk - eerlijk - betrouwbaar - klantgericht - kennis van zaken

Betrouwbare garage

Met prima service

uitstekend

Heldere en eerlijke communicatie. Goede service en altijd tijd voor een praatje

Een klantvriendelijk bedrijf.

Ik had wel gehoopt dat ze het verschil wisten tussen 2 en 4 wielaandrijving.

Ineenwoordeengeweldigeklantervaring

De auto op zaterdag komen brengen naar de regio Den Haag, een fles wijn erbij en een hoop gezelligheid aan de koffietafel. Beter kan het niet!!!

Gewoon goed!

Als het gegeven cijfer niet voor zich spreekt…

Goede service en het voelt vertrouwd

Ik heb onlangs mijn vierde auto bij Frank Overweg aangeschaft en rij er al weer een aantal weken met plezier in. Afspraken maken gaat altijd erg soepel, ze stellen zich erg flexibel op en tijdens het wachten op een reparatie kan ik altijd in de kantine terecht met aan bakje thee/koffie en goede wifi.

Kom er graag, altijd een oplossing.

Heb hier al diverse auto’s gekocht. Vader en zoon zijn samen met de medewerkers een goed team. Altijd een oplossing als er iets aan de hand is. Helder over de kosten dus nooit een onaangename verassing achteraf.

Gewoon goed

Goede service, snel en correct.

prettige ervaring

goede service

Super bedrijf fijne mensen super service.

Goede service en vriendelijke mensen.

Net professioneel bedrijf met een vlotte service.

Duidelijk en vlot

We zijn duidelijk en snel geholpen

gewoon erg goed

Ben bij de start van het autobedrijf een van zijn eerste klanten en nog steeds ben ik klant. Dus dat zegt genoeg. 15 auto's ongezien gekocht en nooit problemen gehad.

Net bedrijf met uitstekende service

Netjes geholpen, een zeer goede after sales.

Goed!

Op een zaterdag langs het autobedrijf om een proefrit te maken. We hadden gelijk een goed gevoel bij de auto en het bedrijf. Duidelijke communicatie en binnen een week reed in mijn nieuwe auto. Frank en Pim Bedankt!

Onderscheidend in persoonlijk contact, vakmanschap en bereikbaarheid.

Bij Frank en Pim en hun team staat persoonlijk contact centraal. Je voelt dat je als klant serieus wordt genomen. Altijd met humor, maar serieus op de momenten als dat nodig is. Dit gekoppeld aan het vakmanschap zijn redenen voor een prima beoordeling en waardering.

Top, zeer goede service

Komen afspraken na

zolang Autobedrijf Frank Overweg bestaat doet ik Zaken met Fam:Overweg, of het nu prive is of zakelijke. Voor aankoop en onderhoud.

Top bedrijf zoals het hoort

Eerste keer geweest proef gereden in de auto die mij aanstond en gewoon een goede klik goed kunnen overleggen en nakomen wat is afgesproken en verstand van zaken en zeker ook in de werkplaats Op naar de volgende Auto Top

Betrouwbaar en uitstekende service!

Afspraken werden goed nagekomen en de service was ronduit geweldig.

Altijd prettig en vakkundig.

Prima bedrijf gerund door vader en zoon. Nooit problemen.

Top garage!

Fantastische service, aardige mensen!