Afgelopen week mijn scenic weer voor APK/Grote beurt bij Autobedrijf U de Jong gehad. Zoals elk jaar weer dik tevreden, word altijd netjes eerst gebeld voordat er dure onderdelen worden vervangen. Prettig familie bedrijf met vakkennis!

Prima! Nadat mijn auto me in de steek had gelaten, uiteraard op het moment dat dit absoluut niet uitkwam, heeft Garage de Jong mij uit de brand geholpen. Mijn auto werd opgehaald, ik kreeg een leenauto en binnen 2 dagen was mijn eigen auto weer gerepareerd! Perfecte service!!

Op aanraden van een vriend zijn we bij dit autobedrijf langsgegaan om een BMW te kopen. We weren goed en deskundig door Ane geholpen. De auto was gereed op de afgesproken datum en de aanpassingen en kleine reparaties deskundig uitgevoerd. Een bosje bloemen op de passagiersstoel was een verrassende finishing touch. Het voelt vertrouwd onze auto bij U. De Jong te hebben gekocht en ook te onderhouden. Een aanrader.