Netjes en keurig alles geregeld. Goed bijgepraat. Gevaren driehoek ontbrak. Zelf moeten kopen.
bezocht i.v.m. interesse auto. Vriendelijke ontvangst. Kreeg auto vlot mee voor proefrit. Bij verder praten bleek vorige garage bij grote beurt niet gekeken te hebben naar de geadviseerde vervanging van de aandrijfriem. Wekte bij mij vertrouwen dat zij wel vervangingsschema\'s hanteren van fabrikanten. Over prijs (te?) vlot eens geworden,; wij zijn er vooralsnog zeer tevreden mee. Service is mondeling goed, maar moet in de praktijk nog blijken. Ervaringen van anderen doen goeds verwachten. 10-en geef ik nooit.....
Nadat onze Nissan een aanrijding met een wild varken niet overleeft had kwamen we via internet bij Rudie Wetering terecht .Op 3 nov wezen kijken naar een Ford C-max van eerste eigenaar , we werden hartelijk ontvangen met koffie en konden een proefrit maken .Na de proefrit hebben we besloten de auto te kopen hij zag er prachtig uit. Hebben er uiteraard wel 6 mnd garantie en een afleveringsbeurt bij genomen. Op 10 nov de auto opgehaald werden wederom hartelijk ontvangen met koffie , de auto stond keurig gepoetst in de showroom en werd voor ons netjes naar buiten gereden daarna na afhandeling van de papieren zijn we vertrokken naar Harderwijk en tot nu toe bevalt de auto heel goed .Rudie Wetering is voor ons een bedrijf waar Service met een hoofdletter geschreven word , en wij zullen dit bedrijf zeker aanbevelen aan eenieder die op zoek is naar een gebruikte auto.
Netjes behandeld, schone en verzorgde werkplaats. Woon zelf niet in de buurt, anders zou ik zeker terug komen.
Ik had een leuke auto gezien speurders/ marktplaats. Nadat ik gebeld had kon ik meteen langskomen op een zaterdag.Ik ben door de zoon geholpen die overigens veel vriendelijker was dan zijn vader. lekkere koffie gehad met koekjes waarvan de datum verstreken was :-( maar goed niet belangrijk voor mij,wel gezegd hebbende. Nou weten zij dat ik uit Almere kom en dat ik 1.5 uur moet rijden, ik heb gevraagd ik kom van ver wees eerlijk met de auto wel of niet in gerookt en is de auto schoon. Was allemaal gebeurd en niet in gerookt??? Ten eerste was de auto erg vies van buiten met de witte kleur en hing er een rooklucht, als niet rokende ruik je dat ! Tot mijn verbazing achter een lekke band, al goed die is gemaakt met een propje wat levenslang blijft.... alla een auto van 8000 euro verwacht je echter wel anders uit te zien dan op de manier hoe ik het zag, maar goed kwam van ver en wilde niet opgeven.... al was ik wel een beetje teleurgesteld. Ze hadden genoeg tijd om nog even naar de auto te kijken voordat ik zou komen. Ik heb een rit gemaakt en de auto reed op dat moment goed.Moest een overweging maken,dat ze de prop hebben gemaakt en van buiten auto schoongespoelt heb ik toch besloten de auto te nemen ze hadden het goed opgelost. De auto is zonder bovag garantie gekocht. (Niet slim maar was anders zoveel meer geld ) Een auto van 8000 euro verwacht je wat goeds te hebben..... na 2 dagen met de auto gereden te hebben kwam er een geluid uit de auto .... Oh jeeee dacht ik, daar gaat al mijn geld.ik heb met de eigenaar gesproken (de vader) en vertelde wat er was, er was totaal geen gevoel of begrip voor mij op dat moment terwijl ik met de handen in het haar zat zonder extra geld.ik moest een betrouwbare auto hebben !! Er werd me gelijk gewezen dat ik geen garantie had en dat tot de deur. Plots dat was het. Naar de dealer geweest en de distributie ketting moest vervangen worden €600 euro !!!!!! Weer met rudie gebeld en uitgelegd wat er was. Meneer viel me constant in de rede en kon niks voor mij doen en hij legde de hoorn neer!!! Kwaad Kwaad dat je word als je op die manier word geholpen. Juridisch loket gebeld en had toch een hoop recht aangezien het geen auto is van een paar honder euro.weer gebeld. Dit keer met de zoon wat vriendelijker nogmaals. Hij wilde naar de auto kijken alleen was 1.5 uur rijden en moest de auto achterlaten. En ik werk fulltime en moet een auto hebben #+×÷$%. Al goed, hij kon mee met een coulance ik betaald 450 euro en zij betalen 100 euro. (#@@!×÷÷#@is dit een coulance bovenop 8000.!!!!. Heb ze netjes een mail gedaan dat ik het niet vind kunnen en dat ze zich moeten schamen met een coulance als dat ze aanboden. Reistijd en benzine was ook voor mij. Ik ben bezig met mijn advocaat hun voor de rechter te slepen want een hoop recht heb ik wel zelfs zonder bovag garantie !!! Internet staat er vol mee. Wees voorzichtig ! wanneer je koopt zijn ze vriendelijk en toegankelijk maar ook wee als er wat mee is, kom niet meer aankloppen, dan zie je een andere wetering. Rechtzaak komt binnenkort voor.
Hallo mevrouw F. Harrouni e/v Haghighi Vervelend om te lezen dat u deze ervaring met ons bedrijf heeft. Wij hebben elkaar gezien op zaterdag 07-10-2017. Wij zijn eerlijk geweest over de 2014 Kia Picanto. Het was een nette Kia, waarvan de onderhoudshistorie aantoonbaar was. De Kia was altijd in onderhoud geweest bij de Kia dealer bij u in de buurt. Zoals u die dag zelf ook heeft gezien waren wij druk bezig met alle occasions te wassen en stond de Kia ook in de rij. Omdat we via mail en telefonisch contact het al over het toe te betalen bedrag hebben gehad was een proefrit snel mogelijk. Voor de proefrit viel het ons op dat de rechter achterband minder hard was dan de rest. Heb toen een monteur gevraagd om hier even naar de kunnen kijken. Er zat een schroefje in de band. Deze verwijderd en een prop in het gaatje geschoten. U heeft eerst een proefrit met uw oom gemaakt, vervolgens heb ik ook nog een rondje mee gereden. De Kia was volgens u en uw oom niets op aan te merken. Jullie wilden de auto ook nog graag van onderen bekijken. U heeft samen met uw oom de Kia van onderen bekeken bij ons in de werkplaats op de brug, dit zag er allemaal goed en netjes uit. Overigens was de Kia voor de proefrit koud, geen mankementen en gebreken. U heeft ruim 20 minuten proef gereden met de Kia. Kia was toen op bedrijfstemperatuur, vervolgens ook geen mankementen en gebreken. Vervolgens heb ik nog met u gereden, omdat u een aantal vragen had over de Kia. Op dat moment ook geen mankementen of gebreken. Wij zijn vervolgens naar de showroom gegaan om de koop rond te gaan maken. Ik heb u gewaarschuwd voor het risico een auto aan te schaffen zonder aanspraak te maken op Bovag garantie. U heeft me verteld over uw vervelende ervaring met uw vorige auto, dat u hier niet weer op zat te wachten. Maar u durfde de Kia zonder onderhoudsbeurt, nieuwe APK en Bovag garantie te kopen. Want de Kia was nog niet toe aan zijn onderhoudsbeurt en APK en Kia geeft 7 jaar garantie vanaf datum eerste toelating. U had samen met uw oom vertrouwen in de Kia en vertrouwen in ons als bedrijf wat wij uitstraalden. Vervolgens heb ik de verkoopbevestiging opgesteld met uw gegevens en die van de Kia. Ik heb u mondeling de verkoopbevestiging toe gelicht. Op de verkoopbevestiging stond duidelijk vermeld dat u van de garantie af zag en heeft deze ondertekend. In de week er na heeft u contact met ons gezocht. Want u hoorde een vreemd geluid aan de Kia. Wij hebben u toen verteld dat de Kia bij u uit de buurt kwam, het onderhoud daar was gedaan. Dat u het beste daar heen kon gaan, daar was uw Kia ook bekend. Zij hebben u toen verteld dat de Kia van u buiten de garantie viel, omdat het onderhoud wel netjes binnen de kilometers was gedaan, maar niet binnen de tijd. Toen heeft u weer contact gezocht met ons hoe we dit konden gaan oplossen. Wij hebben u ten alle tijden netjes behandeld, stonden open voor een oplossing. Hebben u aangegeven om het bedrag te betalen wat de Kia kostte inclusief onderhoudsbeurt, APK en garantie en zouden wij alsnog de onderhoudsbeurt en APK uitvoeren. Diagnose stellen aan de distributie ketting en het probleem verhelpen. Dit wees u samen met uw man af. Jullie wilden alleen het probleem van de distributie ketting verholpen hebben. Wij hebben aangeboden dat u de Kia dan bij ons neer moest zetten. Wij diagnose gingen stellen en kijken wat we moesten vervangen. Dit wees u ook af, u wou niet ander half uur rijden naar ons voor diagnose zonder dat u wist wat de kosten waren voor het vervangen van de distributie ketting. U wou van ons eerst een offerte wat de kosten waren voor het vervangen van de distributie ketting. Deze hebben wij u netjes per mail verzonden. U had alle kosten inzichtelijk en wij zijn u daar toen een stukje in tegemoet gekomen. Ook dit werd weer door u afgewezen. U vertelde me toen dat u in contact was met het juridisch loket en de documenten had om direct juridische stappen te ondernemen. Omdat u alles wat wij aanboden afwees waren wij ten einde raad. Na mijn laatste mail geen reactie weer gehad. Nu zijn we ruim een maand later en zie ik ineens via klantenvertellen een negatieve beoordeling. Dit vind ik niet erg volwassen gedrag. Terwijl u via de mail het als volwassen mensen wou oplossen. Ik vind het daarom ook vervelend om te lezen dat u liegt over de aanschafwaarde van de Kia en uw eigen naam boven de recensie, niet verteld dat we de Kia nog gewassen hebben en een controle beurt hebben uitgevoerd. Ook heb ik u alle opties en accessoires toe gelicht vlak voor uw vertrek. Ik had u ook de sleutels kunnen geven en verder niets meer kunnen doen. Bij ons had de Kia absoluut geen probleem met de distributie ketting. Dan zouden wij het geluid ook eerder gehoord moeten hebben of na de proefrit. Normaal gesproken als er juridisch iets wordt aangevochten krijgen beide partijen hierover een bericht. Wij hebben tot op heden hier niets over gehoord. Groeten, Matthijs Wetering
Een bijzonder klantonvriendelijk bedrijf. We bezochten het bedrijf vanwege een auto die we hadden gezien maar kregen niet de indruk dat eigenaar auto wilde verkopen. Vreemde benadering van klanten. Zeer onvriendelijk!
Hallo Wij willen graag een auto verkopen. Maar als u met een inruil auto komt, waar een verhaal bij is en de BPM niet klopt, heb ik u aangeraden om terug te gaan naar uw eigen autobedrijf en daar de auto te gaan ruilen, voor uw eigen bestwil. Uw auto wil ik namelijk niet particulier verkopen en zal voor de export weg gaan. Als u er daar niet uitkomt kunt u altijd bij ons terug komen, en komen wij er samen wel uit. Ik zie niet waarom ik nu ineens klantonvriendelijk ben, wij hebben er gewoon over gepraat en zijn gewoon uit elkaar gegaan. Met vriendelijke groeten, Rudie Wetering
Goed
Het eerste ontvangst was niet hartelijk verder was het erg prettig
Betrouwbaar, professioneel , snelle service en bovenal een persoonlijke benadering!
Vriendelijke en correcte service mbt aanschaf tweedehandswagen. Echter 1 minpuntje, niettegenstaande men wist dat we van 236 km ver kwamen, kregen we de wagen met een bijna lege benzinetank mee. Normaal krijgt men minstens een halve tank ....
Prima. Goede en duidelijke adviezen. Bij vragen heeft men alle tijd
Erg vriendelijk en geduldig
Zeer net en correct bedrijf die de klant zeer netjes behandeld. Kortom een aanrader voor een volgende aanschaf van een auto.
Zeer nette showroom en garage. Aardige en gemoedelijke verkopers. Geen gladde praatjes.
Goede ervaringen, schoon en net bedrijf.
Vriendelijke ontvangst. Veel keus aan jonge gebruikte auto\'s. Gehele bedrijft straalt vertrouwen uit. En de algemene indruk is netjes en verzorgd.
Correct geholpen, we zijn erg tevreden met onze auto!
In 1 keer geslaagd , waren er nooit geweest maar via Internet een auto op het oog gekregen en die is het geworden. Het is een net bedrijf.
Zeer slechte ervaring, snap echt niet dat dit bedrijf zulke goede reviews heeft. Eigenaar is aardig als je auto wilt kopen, maar als je terug komt metbklachten is hij niet thuis. Koffie staat nooit klaar zoals op de website staat. Firma list en bedrog mensen kijk uit!!! Hij is niet te vertrouwen.
Hellendoornseweg 24
8148RH Lemele
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.