Een ongedwongen sfeer. Fijne persoonlijke hulp. Mooie auto gekocht die perfect is afgeleverd.
Ik had helemaal geen moeite mee
Klant gericht, vriendelijk goeie begeleiding en uitleg over de auto. Geen troep maar echte auto's met bovag garantie
Ik heb vorige week mijn nieuwe Toyota CHR opgehaald. En ik ben er zeer blij mee. Ik ben netjes geholpen bij het kopen van mijn nieuwe Toyota. Ze zijn zeer klantvriendelijk, en ik raad iedereen ook aan om daar eens te kijken voor een andere auto. Prima voor elkaar zo.
Nette en vriendelijke behandeling. Deskundige verkoper.
We hebben vanmorgen onze auto opgehaald een Skoda Rapid. Zelden zo ‘ n goede aflevering gehad. Perfecte uitleg alle tijd, heel plezierig, zeker aan te bevelen. Er werd overal aan gedacht, ook of de auto al in de verzekering zat. Wij hebben 2 keer mee gemaakt dat we onverzekerd de weg op gingen, doordat er in de garage niet op geadtendeerd werd. Super allemaal, Matthijs bedankt, een dikke 10 Fam Sanders te Assen
We hebben hier een auto gekocht. Bij de verkoop verliep alles uitstekend. Tot er een probleem bleek met de auto. We hebben hierover contact gehad en een afspraak gepland om er naar te laten kijken. Eenmaal daar zei het bedrijf dat er niks aan de hand was. Op de weg terug naar huis kwam de storing weer. Ik heb hier direct over gebeld. Helaas mocht ik niet terug komen. In de reactie op mijn review laat autobedrijf wetering het lijken alsof ze het op willen lossen en ik daarin niet mee wil gaan. Dit is echter exact andersom. Ze hebben meerdere mogelijkheden gehad, maar het is door hun niet opgelost. Na advies vanuit de bovag zijn we ergens anders heen gegaan. Daar is geconstateerd wat er mis is. In de reactie op mijn review wordt wat geschreven over 40 km rijden. Ik woon idd niet om de hoek bij het autobedrijf. Ondanks dat ben ik op afspraak daar heen gereden, zodat ze naar de auto konden kijken. De auto is daar niet de werkplaats in geweest. Er is kort naar gekeken en toen werd er gezegd dat er niks was. Op 10 km van het autobedrijf was er weer een storing, nadat ik dit telefonisch door gaf mocht ik niet weer terug komen om er alsnog goed naar te laten kijken. Er is dus wel degelijk van mij kant meerdere kansen aan het bedrijf gegeven om er goed naar te laten kijken. Zij sloegen deze af. Het blijkt nu dat dit bedrijf niet gesteld is op een review die niet 100% positief is. Nadat ik deze heb geplaatst ben ik telefonisch lastig gevallen. Daarna heb ik de review verwijderd. Echter heb ik bedacht dat een eerlijke review mag ook al is hij niet alleen positief. Wat ik me kan voorstellen is dat als je er enkel een auto koopt de review zeker positief is. Echter in ons geval was de service binnen garantie slecht. Het bedrijf schrijft nog iets over een ander bedrijf en overname van de auto, wat mij zo direct niets zegt. En heeft volgens ons ook geen verband met de review, dit maar even genoemd te hebben. Conclusie, aankoop is prima, service binnen garantie slecht.
Kim Scholte in t Hoff, Vervelend om via internet elke keer op uw bericht te moeten reageren. Zodra wij ons verhaal er onder zetten verwijderd u uw review en plaatst deze opnieuw op meerdere portalen. Zodat onze kant van het verhaal niet zichtbaar is voor mensen die beide kanten van het verhaal willen lezen. Wij vinden het ook erg vervelend, maar staan er voor open op dit op te lossen. Echter wijst u onze hulp af en werkt u tegen. U heeft in september 2020 een auto bij ons aangeschaft. In oktober 2020 kreeg ik van u een bericht dat wanneer er een caravan of fietsendrager monteert word achter uw auto, de auto een foutmelding geeft. We hebben u uitgenodigd om diagnose te laten stellen. Uit de diagnose bleek inderdaad een storing te zitten, dit werd veroorzaakt door de adapter van 13 naar 7 polig. Zodra deze uit genomen werd was de storing weg en werkte alles naar behoren. We hebben u er bij gehaald en de monteur heeft alles toegelicht en laten zien dat alles weer werkt zoals het moet zijn. Op het moment dat u weg reed was alles in orde. U heeft onderweg naar huis mij nog weer gebeld, nogmaals alles toe gelicht. Nu (januari) is er weer een storing aanwezig, willen we graag diagnose stellen en het oplossen. Hier toe krijgen wij de kans niet, wel wilt u elders op eigen initiatief heen. Wij hebben aangegeven dat dit mogelijk is, maar dat gemaakte kosten niet worden vergoed door ons. Dit viel bij u niet goed, maar wij hebben vervelende ervaringen met diagnose kosten vergoeden. Vervolgens neemt u contact op met de Bovag, zij geven ook aan laat Autobedrijf Rudie Wetering er naar kijken. Het kan nu ook een heel andere soort storing zijn. Dit kunnen wij van afstand, net zoals de Bovag ook niet kan bekijken. Wij vinden het ook een vervelende situatie. Maar bij aanschaf van de auto heeft u geen enkel probleem met 40km rijden. Neemt het bedrijf op 1km afstand van u contact met ons op voor overname, omdat zij de auto ook wel willen leveren. Vervolgens koopt u de auto toch hier. Graag vernemen wij een telefonische reactie, wij krijgen naar meerdere pogingen geen gehoor van uw kant. Wij willen graag een werkplaats afspraak inplannen en de storing kunnen oplossen. Want elke keer een recensie opnieuw plaatsen lijkt me niet de oplossing. Elke minuut die u heeft benut aan het herplaatsen van vervelende en negatieve recensies, had u ook kunnen gebruiken om de moeite te nemen naar Lemele te komen rijden. Zodat we alsnog diagnose kunnen stellen en herstellen. Bovag garantie verkopen wij er niet los bij. Wij verkopen het "Onderhoud&Zekerheid" pakket, dit houdt in: Grote onderhoudsbeurt, minimaal 12 maanden APK, 6 maanden Bovag garantie en de auto wordt gepoetst. Met vriendelijke groet, Matthijs Wetering
Originele beoordeling
We hebben er onlangs een auto gekocht en alles was goed geregeld en zeer netjes. Echter toen er storingen kwamen met het aansluiten van de caravan veranderde dat. We konden langs komen om te kijken wat er aan de hand was. Er werd een fietsendrager aan gemaakt en volgens hun lag het aan onze verloop stekker. Dat zou heel goed kunnen (ik ben een leek) dus ben ik naar huis gegaan. Nog wel gevraagd of de computer van de auto kon worden uitgelezen, maar dat was niet nodig. Ik moet zelf 40 km rijden naar ons huis dus ben maar weer weg gegaan.wel teleurgesteld dat ze me dit niet hadden kunnen vertellen zonder me langs te laten komen. Onderweg nog dicht bij het autobedrijf kreeg ik weer een melding dat de lichten van de aanhanger niet werden herkend, dat klopt ook want er zat geen aanhanger achter. Ik heb direct gebeld met de vraag of ik weer terug kon komen, want dat het blijkbaar nog niet was opgelost. Ook het knipperlicht werkte niet goed en de kofferbak ging niet automatisch open. Ik mocht niet terug komen om er verder naar te kijken. Toen heb ik gezegd dat me dat niet lekker zat. Omdat ik niet welkom was ben ik naar huis gegaan. De storingen komen en gaan. Het gaat er om dat de auto steeds een aanhanger of fietsendrager lijkt te zien die er niet aan zit. Ook zit er geen verloopstekker in. Dus er is niks van ons zelf dat de storing kan veroorzaken. Onlangs het wederom gemeld omdat het enorm vervelend is en ook de automatische kofferbak en het knipperlicht niet goed werken. Voorgesteld dat op het moment dat de storing er is het na te laten kijken bij een bovag bedrijf dichter bij huis aangezien ik er al eens was geweest en toen voor niks zo ver ben gereden en de stroring soms na een stukje rijden ineens weer weg is en ik dat risico niet wil lopen. Dit voorstel werd niet geaccepteerd. Bovag gaat het verder op zich nemen en hopelijk wordt het opgelost bij een andere bovag garage die wel wil helpen. Jammer van het betaalde geld voor de bovag garantie.
Kim Scholte in t Hoff, Vervelend om via internet elke keer op uw bericht te moeten reageren. Zodra wij ons verhaal er onder zetten verwijderd u uw review en plaatst deze opnieuw op meerdere portalen. Zodat onze kant van het verhaal niet zichtbaar is voor mensen die beide kanten van het verhaal willen lezen. Wij vinden het ook erg vervelend, maar staan er voor open op dit op te lossen. Echter wijst u onze hulp af en werkt u tegen. U heeft in september 2020 een auto bij ons aangeschaft. In oktober 2020 kreeg ik van u een bericht dat wanneer er een caravan of fietsendrager monteert word achter uw auto, de auto een foutmelding geeft. We hebben u uitgenodigd om diagnose te laten stellen. Uit de diagnose bleek inderdaad een storing te zitten, dit werd veroorzaakt door de adapter van 13 naar 7 polig. Zodra deze uit genomen werd was de storing weg en werkte alles naar behoren. We hebben u er bij gehaald en de monteur heeft alles toegelicht en laten zien dat alles weer werkt zoals het moet zijn. Op het moment dat u weg reed was alles in orde. U heeft onderweg naar huis mij nog weer gebeld, nogmaals alles toe gelicht. Nu (januari) is er weer een storing aanwezig, willen we graag diagnose stellen en het oplossen. Hier toe krijgen wij de kans niet, wel wilt u elders op eigen initiatief heen. Wij hebben aangegeven dat dit mogelijk is, maar dat gemaakte kosten niet worden vergoed door ons. Dit viel bij u niet goed, maar wij hebben vervelende ervaringen met diagnose kosten vergoeden. Vervolgens neemt u contact op met de Bovag, zij geven ook aan laat Autobedrijf Rudie Wetering er naar kijken. Het kan nu ook een heel andere soort storing zijn. Dit kunnen wij van afstand, net zoals de Bovag ook niet kan bekijken. Wij vinden het ook een vervelende situatie. Maar bij aanschaf van de auto heeft u geen enkel probleem met 40km rijden. Neemt het bedrijf op 1km afstand van u contact met ons op voor overname, omdat zij de auto ook wel willen leveren. Vervolgens koopt u de auto toch hier. Graag vernemen wij een telefonische reactie, wij krijgen naar meerdere pogingen geen gehoor van uw kant. Wij willen graag een werkplaats afspraak inplannen en de storing kunnen oplossen. Want elke keer een recensie opnieuw plaatsen lijkt me niet de oplossing. Elke minuut die u heeft benut aan het herplaatsen van vervelende en negatieve recensies, had u ook kunnen gebruiken om de moeite te nemen naar Lemele te komen rijden. Zodat we alsnog diagnose kunnen stellen en herstellen. Bovag garantie verkopen wij er niet los bij. Wij verkopen het "Onderhoud&Zekerheid" pakket, dit houdt in: Grote onderhoudsbeurt, minimaal 12 maanden APK, 6 maanden Bovag garantie en de auto wordt gepoetst. Met vriendelijke groet, Matthijs Wetering
Super service
Fijn geholpen, alle tijd voor je ,en goede uitleg, goede service. Een garage om aan te bevelen We zijn zeer tevreden.
Een prachtige auto gekocht. Goed afgeleverd. Matthijs neemt de tijd en komt afspraken na.
Een week geleden heb ik een Nissan Qashqai bij Autobedrijf Rudie Wetering gekocht. De auto stond super klaar om opgehaald te worden en ik ben super blij. Ik wil bedanken voor een zeer goed contact, alle formaliteiten werden snel afgehandeld. Ik raad het zeker aan.
nette inruil, en alles in volle tevredenheid uitgevoerd dit bedrijf is een echte aanrader
Zoals boven omschreven. Alles volgens afspraak goed nagekomen, ben hier zeer tevreden over.
Heel goed. Gast vrij
Eerste ervaring met dit bedrijf, betrouwbaar, klantvriendelijk en behulpvaardig. In 1 woord klasse
We hebben voor de 2e keer hier een auto gekocht. Heel vriendelijk en meedenkend en we zijn heel blij met onze nieuwe auto.
oke
Mijn pracht auto gekocht hier, en werd met alle geduld meegekeken, geluisterd, advies gegeven, maar niets opgedrongen.... precies zoals ik graag benaderd word . Mijn auto kon snel afgegeven worden, zodat ik een kleine week na het proefrijden mijn bolide al af kon halen !! Heel fijn, bedankt ! Met vriendelijke groet, Inger
Als goed. het beste leer je het bedrijf kennen bij probleempjes maar dat hoop je niet dat dat gebeurd.
Goed
Duidelijk in communicatie en flexibel in afspraken. Ik kon mijn auto direct meenemen op verzoek omdat ik uit de andere kant van het land kom. Zeer tevreden.
Mijn bovenste zin zegt voldoende.
Zeer kundig en aardig personeel, zeer tevreden over de aankoop!!
No nonsens garage, top service
Veel aandacht voor service en informeten van klant. Goede communicatie.
Hellendoornseweg 24
8148RH Lemele
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.