In 1x geslaagd. Fijne lessen.

perfect

Onze dochter voelde zich van het begin af aan goed op haar gemak . Haar papa heeft bij Louis ook zijn rijbewijs gehaald . Dikke 10

Gezellig en kalm

Mijn ervaring was dat het fijne leerzame lessen waren. Wanneer ik een foutje maakte reageerde Louis daar kalm op en legde uit wat ik beter kon doen. Ook was er nog weleens tijd voor een gezellig praatje.

Met volle overgave en aandacht worden de rijlessen gegeven!

Top ervaring!!!! Met een gerust hard stuur ik mijn zoon de weg op.

Top rijschool geschikt voor elk type leerling

Fijne rijschool met altijd dezelfde instructeur. Houdt zich goed aan gemaakte afspraken en komt altijd op tijd. De geduldige instructeur weet elk type leerling klaar te stomen voor het rijexamen.

Ik vond Louis een erg prettige, gezellige en kalme instructeur. Hij past zijn lessen aan, aan wat jij nodigt hebt als leerling. Ook als het soms niet goed ging, dan ging Louis daar met een fijne manier mee om.

Rustig en relaxed leren

Ik ben van mezelf erg druk en met alles tegelijk bezig, een instructeur hebben die heel rustig en kalm is werkte voor mij heel goed en fijn. Een gezellig babbeltje was ook altijd leuk:).

Gewoon goed

Louis is een rustige ervaren rijinstructeur, die je goed leert rijden met een leuke sfeer.

Rustig, kalm, fijn.

Ik vond de kalme manier van aanspreken van Louis erg prettig.

Heel goed!

Hele goede rijschool. Duidelijke uitleg, geduldig en gezellig

Jarenlange ervaring en een warm persoon ,goede informatie overal over en duidelijkheid zowel in de auto en of er om heen tot betrekking van de mails enz enz gr Myrthe

Ik merkte dat het tijdens de lessen steeds beter ging.

Past leerwijze aan aan de persoon wie achter het stuur zit. Ben je bijvoorbeeld een denker laat hij je eerst nadenken over de situatie en hem dan pas rijden. Zelf vond ik dit erg fijn en heeft mij dit ook geholpen. Louis schat goed in wanneer klaar bent voor zowel de tussentijdse toets als het examen.

De lessen waren altijd leerzaam en paste goed bij wat ik wel en niet kon

Mijn ervaring is dat het altijd fijne, leerzame lessen waren. Ook was het fijn dat we specifiek trainde op de dingen waar ik niet zo goed in was en dat deden we op een manier die ik had gekozen die goed werkte

Zeer prettige rij instructeur

Ik vond Louis een fijne en beleefde rij instructeur. Hij geeft op een hele begrijpelijke manier uitleg, hierdoor kon ik alles goed waarnemen en zodoende mijn taken zo goed mogelijk uitvoeren. Ik beveel Louis Tax aan!

Positief

Een hele fijne samenwerking tijdens de rijopleiding

Auto leren rijden op je eigen tempo met goede begeleiding.

Het was een fijne opleiding en er werd elke les gekeken naar wat er goed ging en wat er nog verbeterd kon worden. Op die manier werden de lessen ingedeeld en had je de mogelijkheid om te groeien op je eigen tempo en niveau. Er werd goede uitleg gegeven bij situaties en elke keer besproken wat er beter kon of wat er goed ging. Kortom, een zeer fijne opleiding met een fijne instructeur.

Een prettige rijschool

Ik heb altijd hele leuke, fijne, leerzame en gerustellende rijlessen gehad. Gezelligheid was ook goed te compenseren met leerzaamheid. In een korte tijd kon ik enorm veel leren bij Louis!

Leuke en goede rijlessen

De rijlessen waren altijd erg duidelijk en rustig, en eventueel werden ingewikkelde situaties uitgelegd met afbeeldingen, wat ik erg fijn vond. Ook werd er extra aandacht besteed aan de onderdelen die minder goed gingen. Ik raad het zeker aan!

Louis was voor mij een fijne rijinstructeur.

Louis is een fijne instructeur die je rustig benaderd. Hij heeft mij uitstekend geholpen bij het behalen van mijn rijbewijs.

Gezellig en duidelijk!

De uitleg was altijd duidelijk en wanneer het even niet goed ging bleef Louis altijd rustig waardoor je weer heel veel kan leren van de ervaring. Kortom een super goede ervaring!

goede begeleiding

goede begeleiding

gezellig, goed en op maat leren autorijden.

het is gezellig en goed, je leert autorijden op de manier hoe jij het wil en op maat

Goed geleerd.

Hij bleef altijd rustig. Zo voelde ik me op mijn gemak en kon ik goed leren.

Goede instructies, fijn gezelschap

Goeie opbouw van de lessen. Fijne communicatie.

In eigen tempo en op een serieuze manier de rijopleiding kunnen volgen.

Ik ben zeer tevreden over de rijopleiding die ik bij Louis Tax heb gehad, was altijd op mijn gemak en zou Louis bij iedereen aanbevelen, het was top!